Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

PS5: Γενική συζήτηση

05 Oct 2020 21:36 #239803 by Aνέστης Αδαμίδης
Είδα κι εγώ κάτι φωτογραφίες και βίντεο στα κοινωνικά. Περιμένω να δω τη συνέχεια, όσο πλησιάζει η ώρα, να δούμε κάνα gameplay και τι νέο έχει να επιδείξει η κονσόλα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

06 Oct 2020 12:08 - 06 Oct 2020 12:11 #239818 by Blood Prince
Μαζί με τα παιχνίδια την θεωρώ πάντως αρκετά ακριβή κονσόλα ειδικά στα πρώτα χρόνια κυκλοφορίας.

Αν αγοράσει κάποιος πχ 15 παιχνίδια Day One θα ξοδέψει 80 € x 15 = 1200 €

Και εγώ θέλω να αποταμιεύω χρήματα και δεν τα δίνω αβέρτα.Εχω και σημαντικότερα έξοδα.Στο μεταπτυχιακό πλήρωσα 650 € x 5 ΘΕ

Δύο χρόνια μετά το PS4 ούτε συζήτηση για PS5.

Στο μέλλον σκέφτομαι και το XBOX Series S.Θα δείξει.

File Attachment:


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

Please Log in or Create an account to join the conversation.

06 Oct 2020 12:19 #239819 by Φίλιππος Κανελλόπουλος
Η Sony θα αλλάξει τις λειτουργίες του ‘’κύκλου’’ και του ‘’X’’ στο DualSense, στην Ιαπωνία και πλέον θα είναι αντίστοιχες με αυτές της Δύσης.



Η Sony ανακοίνωσε ότι για το user interface του PS5 στην Ιαπωνία, το κουμπί του κύκλου και του ‘’X’’ στο DualSense θα έχουν την ίδια λειτουργία που έχουν και στην Ευρώπη.

Αν στο PS1 κυρίως, είχατε παίξει ποτέ κάποια Ιαπωνική έκδοση παιχνιδιού για την κονσόλα της Sony, ( π.χ. Winning Eleven ή Metal Gear Solid) σίγουρα θα είχατε προσέξει την αντιστροφή των ενεργειών στο μενού πατώντας τα X και Ο. Στην Ιαπωνία ο κύκλος χρησιμοποιείται για να επιβεβαιώσετε την επιλογή σας ενώ το Χ για την ακύρωση αυτής. Ακριβώς το αντίθετο δηλαδή από ότι συμβαίνει με τις κονσόλες της Sony στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με το Famitsu αυτό πρόκειται να αλλάξει πλέον, στο user interface της κονσόλας στην Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, αλλά όχι στις Ιαπωνικές εκδόσεις των παιχνιδιών. Προφανώς ειδικά στην αρχή, η muscle memory των gamers στην Ιαπωνία θα δεχθεί μια σύγχυση αφού είχαν συνηθίσει διαφορετικά τα προηγούμενα 25 χρόνια περίπου. Βέβαια κατά το παρελθόν κάποια games έδιναν την δυνατότητα για αντιστροφή των ενεργειών του κάθε κουμπιού. Δεν έχει γίνει γνωστό αν οι gamers στην Ιαπωνία θα μπορούν να επαναφέρουν τις παλιές ρυθμίσεις από τα settings του PS5.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

07 Oct 2020 23:46 #239853 by Aνέστης Αδαμίδης
Δεν γνώριζα καν ότι οι λειτουργίες ήταν διαφορετικές. Απλά νόμιζα ότι έτσι ήταν φτιαγμένο το παιχνίδι. Τουλάχιστον τώρα θα έχει μια universal ρύθμιση.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

08 Oct 2020 13:34 #239866 by Φίλιππος Κανελλόπουλος
Στο PS5 θα μπορείτε να καθαρίζετε ευκολότερα την σκόνη από το εσωτερικό του συγκριτικά με τις προηγούμενες κονσόλες της Sony.


H Sony παρουσίασε ένα βίντεο στο οποίο μας δείχνει το εσωτερικό του PS5 και μεταξύ άλλων φαίνεται και η ύπαρξη δυο οπών για την εύκολη εξαγωγή της σκόνης από την κονσόλα

Το PS4 είναι αρκετά δύσκολο να ανοιχθεί για να καθαριστεί το εσωτερικό του και επτά χρόνια μετά σίγουρα έχει συσσωρευθεί πολύ σκόνη στην καρδιά της κονσόλας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, το PS4 να είναι πολύ θορυβώδες. H εταιρεία είδε το πρόβλημα που δημιουργεί ο σχεδιασμός της τωρινής κονσόλας και θέλει να το αποφύγει με το PS5, αφού παρουσίασε τις δυο οπές της επερχόμενης κονσόλας που λειτουργούν ως σημεία συλλογής της σκόνης.

Πλέον η συλλογή της σκόνης και ο καθαρισμός της νέας κονσόλας θα είναι πιο εύκολος από τον προκάτοχό του και θα αποφεύγεται ο θόρυβος του ανεμιστήρα αφού θα μπορείτε να εξάγετε την σκόνη με αέρα μέσα στις δυο οπές. Η εξωτερική πλευρά του PS5 θα πρέπει να αφαιρείται πρώτα για να έχετε πρόσβαση στους συλλέκτες σκόνης όπως φάνηκε και στο βίντεο με το εσωτερικό του PS5 .

Ίσως αυτός ο σχεδιασμός να μεγαλώσει και την διάρκεια ζωής της κονσόλας. Στο βίντεο μπορείτε να δείτε και την διπλή μόνωση του PS5, η οποία θα βοηθά στην αποφυγή των κραδασμών και την απομόνωση του θορύβου. Λογικά το PS5 αν κρίνουμε από τα χαρακτηριστικά του, θα είναι πιο ήσυχο μηχάνημα από το PS4.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

08 Oct 2020 15:32 #239868 by Παύλος.Κ
Από άποψη πωλήσεων η Sony φαίνεται πως ήταν η μεγάλη νικήτρια στην τελευταία γενιά κονσολών. Ένας πολύ σημαντικός λόγος για αυτήν την εξέλιξη ήταν η υπέροχη της Sony στον τομέα των exclusives. Η Microsoft φαίνεται πως έμαθε το μάθημα της και επένδυσε στην αγορά game studio, ας δούμε λοιπόν τώρα ποια είναι αναλυτικά τα game studios της Sony.

Japan Studio: Το Japan Studio αποτελεί το πρώτο Game Studio της Sony καθώς ιδρύθηκε το 1993. Με τον έναν ή τον άλλον τρόπο το Japan Studio έχει συνεισφέρει στην ανάπτυξη εκατοντάδων τίτλων για τις κονσόλες Playstation. Κατά την εποχή του Playstation 4 έχει αναπτύξει games όπως το Bloodborne και το The Last Guadian ενώ ταυτόχρονα έχει βοηθήσει και στην ανάπτυξη τίτλων όπως το remake του Shadow of the Colossus και την σειρά Action-Adventure
Gravity Rush. Στο άμεσο μέλλον το Japan Studio δουλεύει στην ανάπτυξη του Astro's Playroom που θα υπάρχει προεγκατεστημένο σε κάθε PlayStation 5 και του remake του Demon's Souls.

Polyphony Digital: To ιδρυθέν το 1998 game studio Polyphony Digital είναι υπεύθυνο για την ανάπτυξη των Racing Games του Playstation. Το σημαντικότερο της IP αποτελεί η σειρά Gran Tourismo. To πιο πρόσφατο παιχνίδι του studio αποτελεί το Gran Tourismo Sport που κυκλοφόρησε το 2017 για το PlayStation 4 ενώ στις αρχές του έτους η Sony ανακοίνωσε πως το επόμενο Racing game της σειράς θα είναι το Gran Tourismo 7 που θα κυκλοφορήσει για το PlayStation 5.

San Mateo Studio: Από την ίδρυση του το 1998 το San Mateo Studio έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη δεκάδων εμβληματικών τίτλων της Sony όπως τα Syphon Filter, Jak & Daxter, Sly Cooper και Ratchet & Clank, μεταξύ άλλων. Πρόσφατα το San Mateo Studio συνεργάστηκε με την Insomniac Games για την ανάπτυξη του βραβευμένου Marvel's Spider-man. Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί κάποιο project της για το PlayStation 5.

Santa Monica Studio: Το Santa Monica Studio έχει μείνει στην ιστορία ως το studio που ανέπτυξε την θρυλική σειρά Action games God of War που αποτελεί ένα από τα πιο γνωστά exclusives της Sony. Μετά την ανάπτυξη των πρώτων τριών God of War για τα Playstation 2 και 3 το studio πήγε την σειρά σε νέα επίπεδα αλλάζοντας κατεύθυνση με την κυκλοφορία του reboot του God of War το 2018. Η Sony επιβεβαίωσε πρόσφατα πως η ιστορία των χαρακτήρων Kratos και Atreus θα συνεχίσει στο Playstation 5 με το επόμενο God of War να κυκλοφορεί μέσα στο 2021.

Βend Studio: To Bend Studio έχει μία μακρά ιστορία στον κόσμο του game developement, όντας το studio που ανέπτυξε την σειρά Third-Person Shooter Syphon Filter. Το Days Gone είναι το πιο πρόσφατο παιχνίδι του Bend Studio και προς το παρόν αν και δεν έχει ανακοινωθεί κάποιο νέο project το studio έχει εκφράσει την επιθυμία του να αναπτύξει ένα sequel για το Days Gone.

Naughty Dog: Η Naughty Dog δεν χρειάζεται καμία εισαγωγή, το όνομα της είναι συνώνυμο με την έννοια των console seller exclusives. Από τα πρώτα στάδια του Playstation με την ανάπτυξη των παιχνιδιών Crash Bandicoot μέχρι και πιο πρόσφατα με τα αριστουργηματικά Action games Uncharted και The Last of Us η Naughty Dog συνεχίζει να αναπτύσσει κορυφαίους τίτλους που καθιστούν απαραίτητη την κατοχή ενός PlayStation. Ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό ποιο θα είναι το επόμενο project της Naughty Dog, ωστόσο σίγουρα θα προσελκύσει το ενδιαφέρον πολλών gamers.

San Diego Studio: Παίρνοντας το όνομα του από την γνωστή πόλη της Καλιφόρνια το San Diego Studio είναι κυρίως γνωστό στις μέρες μας για την ανάπτυξη της σειράς Sport games MLB (Major League Baseball). Το επόμενο παιχνίδι της σειράς αναμένεται να κυκλοφορήσει με τίτλο MLB The Show 21 για το Playstation 5 μέσα στο επόμενο έτος. 

London Studio: O γάμος του Camden Studio και της Team Soho είχε ως αποτέλεσμα την δημιουργία του London Studio που ξεχωρίζει χάρη στα καινοτόμα project που αναλαμβάνει. Από το EyeToy μέχρι το PlayStation VR το London Studio αναλαμβάνει την δημιουργία παιχνιδιών για τα καινοτόμα περιφερειακά της Sony (PlayStation VR Worlds, Blood & Truth, κλπ). Αν και δεν έχει αναλάβει ακόμη κάποιον τίτλο για το PlayStation 5 είναι σχεδόν σίγουρο πως το επόμενο game της θα είναι για το PlayStation VR.

Guerilla Games: Το ολλανδικό studio Guerilla Games αποτελεί τον δημιουργό της σειράς First-Person Shooter Killzone που έχει γνωρίσει μεγάλες επιτυχίες σε πολλές από τις κονσόλες της Sony. Στο PlayStation 4 το studio Guerilla Games ανέλαβε την ανάπτυξη του IP Horizon Zero Dawn και για το Playstation 5 έχει ήδη αναλάβει την ανάπτυξη sequel που θα κυκλοφορήσει με τον τίτλο Horizon Forbidden West μέσα στο 2021.

Media Molecule: Η Media Molecule είναι το πιο Indie από τα studio της Sony αναπτύσσοντας παιχνίδια όπως το αξιαγάπητο LittleBigPlanet και το Tearaway. Πρόσφατα ανέπτυξε τον τίτλο Dreams για το PlayStation 4 δείχνοντας για άλλη μία φορά πόσο σημαντική είναι η καινοτομία στο game design. Πέρα από την φημολογούμενη κυκλοφορία του Dreams για το Playstation 5 δεν έχει κυκλοφορήσει κάποια άλλη είδηση για την Media Molecule.

Sucker Punch: Η Sucker Punch είναι το studio πίσω από την σειρά Action Games InFamous, που αποτελεί από τα πιο γνωστά IP της Sony. Το πιο πρόσφατο project της ήταν το Ghost of Tsushima που κυκλοφόρησε με μεγάλη επιτυχία στο PlayStation 4. Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί κάποιο νέο game από την Sucker Punch.

Pixelopus: Όντας από τα πιο νέα studio της Sony η Pixelopus έχει καταφέρει να κυκλοφορήσει μόνο δύο τίτλους (Entwined και Concrete Genie). Το Concrete Genie που αποτέλεσε και το πρώτο PlayStation 4 exclusive του studio γνώρισε αρκετή επιτυχία χάρη στο ευχάριστο και πρωτότυπο του setting. Ακόμη δεν έχει βγει κάποια ανακοίνωση για το επόμενο project του studio.

Insomniac Games: Η εξαγορά της Insomniac Games από την Sony το 2019 αποτελεί την φυσική κατάληξη μίας σχέσης που ξεκίνησε ήδη απο την εποχή του Ratchet & Clanc. Από τον Spyro the Dragon μέχρι το Resistance η συνεργασία Sony και Insomniac Games έχει παραγάγει πολλά οφέλη και για τις δύο. Το Marvel's Spider-Man αποτελεί την πιο πρόσφατη επιτυχημένη συνεργασία των δύο εταιρειών και αναμένεται να κυκλοφορήσουν αρκετοί νέοι τίτλοι Spider-Man από την Insomniac για το PlayStation 5. Επιπλέον το studio έχει αναλάβει την ανάπτυξη του Rachet & Clank: Rift Apart που θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα με το Playstation 5.

Η Sony αποτελεί σταθερή αξία σε ό,τι έχει να κάνει με τα exclusives, μπορεί βέβαια να μετανιώσει το γεγονός πως δεν επένδυσε στην εξαγορά και δημιουργία game studio τα τελευταία χρόνια όπως έκανε η Microsoft.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

08 Oct 2020 19:04 #239898 by Giorgos Tsolaridis
Το εσωτερικό του PS5
Θα υπάρχει υποδοχή επέκτασης μνήμης.


Η Sony έδωσε στην δημοσιότητα ένα βίντεο που μας παρουσιάζει το εσωτερικό του PS5 το οποίο σχεδιαζόταν για πέντε χρόνια.

Στο βίντεο βλέπουμε τις 10gbs USB Type-A θύρες, την θύρα HDMI και την θύρα τροφοδοσίας όπου μπαίνει ο παροχέας ρεύματος στην πίσω πλευρά της κονσόλας. Επίσης βλέπουμε και την βάση (stand) που θα περιλαμβάνεται μαζί με την κονσόλα, τις αποσπώμενες πλάκες στις δύο πλευρές, τον μηχανισμό ψύξης, μια υποδοχή για επέκταση του χώρου του SSD και άλλα. Η κεραία που διαθέτει η κονσόλα υποστηρίζει WiFi 6 το οποίο βοηθάει το router στο να χειρίζεται καλύτερα πολλές συσκευές ταυτόχρονα καθώς και Bluetooth 5.1. Δείτε το σχετικό βίντεο.



Η Sony με το PS5 θέλει να προσφέρει μια πραγματική next-gen εμπειρία και παρέχει ουσιαστικές διαφορές με την προηγούμενη. Για να το καταφέρει αυτό προσπάθησε να βελτιώσει όλα τα χαρακτηριστικά της κονσόλας όπως η ελαχιστοποίηση του θορύβου όταν ψύχεται υο σύστημα.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

08 Oct 2020 19:09 #239900 by Giorgos Tsolaridis
Νέες φιγούρες Funko Pop βασισμένες σε first party games της Sony
Σε συνεργασία της Sony και της Funko.


Οι φιγούρες POP! της Funko, οι οποίες έχουν καλύψει άπειρες σειρές, ταινίες και games έχουν ασχοληθεί ξανά στο παρελθόν με το Playstation.

Οι συλλεκτικές φιγούρες γραφείου επέστρεψαν με μια νέα παρτίδα βασισμένη σε first party games της Sony. Αυτή τη φορά στο επίκεντρο είναι τα God of War, Horizon Zero Dawn και Death Stranding. Οι σιδεράδες αδερφοί Brok και Sindri μπορούν να αγοραστούν ως ζευγάρι, ενώ ο Higgs με την χρυσή μάσκα αποκτάει την δική του φιγούρα. Η Alloy φοράει την στολή Shadow Stalwart, αλλά ίσως η πιο εντυπωσιακή φιγούρα είναι το τεράστιο Thunderjaw.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

08 Oct 2020 19:12 #239901 by Giorgos Tsolaridis
H Sony αλλάζει το σύστημα των Trophies για την κυκλοφορία του PS5
Με αύξηση του level cap και αλλαγή του τρόπου υπολογισμού τους.


Η Sony εισάγει ορισμένες αλλαγές στο Trophy system ενόψει του λανσαρίσματος του PS5, ωστόσο τα ήδη υπάρχοντα Trophies που έχετε θα συνεχίσουν να υπάρχουν με τη νέα μορφή τους.

Σύμφωνα με ανάρτηση στο PlayStation Blog, τα level των Trophies θα αυξηθούν σημαντικά. Αυτή τη στιγμή, τα level κυμαίνονται από 1 έως 100, αλλά μετά το update θα πηγαίνουν από το 1 έως το 999. Το μεγαλύτερο εύρος σημαίνει ότι μετά το update, το τωρινό σας level θα μετατραπεί αυτόματα στο αντίστοιχό του στη νέα κλίμακα. Για παράδειγμα, αναφέρει η Sony, εάν το τωρινό σας level είναι 12, θα μετατραπεί σε κάτι λίγο παραπάνω από 200.



Το αυξημένο level cap συνδυάζεται με μια νέα δομή υπολογισμού των Trophies που σκοπό έχει να σας ανταμείβει περισσότερο, επιτρέποντας να προχωρήσετε ταχύτερα στην αρχή κι με σταθερό ρυθμό στη συνέχεια. Τα Trophy level icons επίσης θα αλλάξουν με τρόπο που θα αρμόζει στο PS5 κατά την κυκλοφορία του και εν συνεχεία με μεταγενέστερο update στο PlayStation App.

Η Sony επισημαίνει ότι η αλλαγή δεν θα επηρεάσει τα Trophies που έχουν ήδη αποκτηθεί και κανένα σχετικό requirement δεν θα αλλάξει σε αυτή τη φάση. Το update θα είναι διαθέσιμο στα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας σε Αμερική και Ευρώπη.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

08 Oct 2020 19:21 #239908 by Giorgos Tsolaridis
Το PS5 υποστηρίζει τους SSD PC μεγέθους NVMe M.2
Αναμένουμε να δούμε αν όλη η σειρά δίσκων 2280 θα είναι συμβατή με την next-gen κονσόλα.


Η Sony σε πρόσφατο βίντεο επιβεβαίωσε ότι το PlayStation 5 θα υποστηρίζει SSD M.2 έως και 2280.

Παρόλο που δεν έχουμε ακόμα όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με το ποιο SSD NVMe για υπολογιστή θα ταιριάζει καλύτερα στην next-gen κονσόλα μπορούμε τουλάχιστον τώρα να επιβεβαιώσουμε ότι θα υποστηρίξει το τυπικό μέγεθος.
Υπάρχουν πολλά μεγέθη SSD NVMe, αν και οι περισσότεροι κατασκευαστές υπολογιστών θα είναι εξοικειωμένοι με ένα μόνο: 2280. Τα μικρότερα μεγέθη, όπως τα 2260 και 2240, χρησιμοποιούνται συχνότερα σε laptops και δεν χρησιμοποιούνται τόσο συχνά στα desktops.

Η Sony αν και ανακοίνωσε ότι το PS5 θα διαθέτει επεκτάσιμο χώρο αποθήκευσης κατά τη διάρκεια της πρώτης τεχνικής επισκόπησης, η ίδια έχει σταματήσει να προτείνεις στους χρήστες να αγοράσουν ένα SSD NVMe ώστε οι χρήστες να είναι έτοιμοι με το που λανσαριστεί η κονσόλα τον Νοέμβριο. Όμως, ενώ έχουμε όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε τώρα για το μέγεθος, εξακολουθούμε να μην γνωρίζουμε γιατί η Sony θα προτιμούσε να περιμένετε να παραλάβετε τις επιπλέον μονάδες αποθήκευσης για το PlayStation 5.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification