Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

PlayStation Network: Ειδήσεις/Απορίες

20 Oct 2020 23:00 #240291 by Giorgos Tsolaridis
Η Sony δήλωσε ότι δεν παρακολουθεί τις συνομιλίες σας
Θα καταγράφονται και θα τις χρησιμοποιείτε για αναφορές προσβολών.


Μετά την ανακοίνωση ότι το PS4 θα καταγράφει τις συνομιλίες σας το ίντερνετ γέμισε memes, αλλά και ανήσυχους gamers. Ωστόσο, μια εκπρόσωπος του PlayStation έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο αυτό χαρακτηριστικό.

Σε μια δημοσίευση στο PlayStation blog, η επικεφαλής του global consumer experience division, Catherine Jensen, ξεκίνησε με μια απολογία για τον τρόπο που παρουσίασαν το καινούργιο αυτό χαρακτηριστικό και στη συνέχεια ανέλυσε την λειτουργία του.

Η Jensen έγραψε τα εξής: “Πιστεύουμε ότι είναι αρκετά σημαντικό οι gamers να μπορούν γρήγορα να αναφέρουν περιστατικά λεκτικής βίας που βιώνουν καθώς είναι συνδεδεμένοι στο PlayStation Network. Αν ένα παίκτης του PS5 χρειάζεται να αναφέρει ένα τέτοιο περιστατικό, μπορεί να επισυνάψει ηχογράφηση διάρκειας μέχρι και 40 δευτερολέπτων. Μόνο τα πέντε πιο πρόσφατα λεπτά voice chat θα καταγράφονται και θα είναι διαθέσιμα στον παίκτη να τα χρησιμοποιήσει μόνο για να αναφέρει περιστατικά λεκτικής βίας.”

Η Jensen συνέχισε: “Αυτές οι αναφορές μπορούν να γίνουν απευθείας από το PS5 σας και θα στέλνονται στην ομάδα υπεύθυνη για το Consumer Experience. Εκεί θα ακούνε την ηχογράφηση που στείλατε και θα λαμβάνουν τις κατάλληλες αποφάσεις αν χρειαστεί.” Η Jensen εξήγησε ότι το καινούργιο χαρακτηριστικό για το voice chat του PS5 δεν θα είναι προαιρετικό, καθώς η Sony θέλει να βεβαιωθεί ότι “όλοι οι χρήστες θα νιώθουν ασφαλείς καθώς παίζουν online”.

Η Jensen κλείνοντας γράφει: “Εκτιμάμε την υποστήριξή σας και θέλουμε να γνωρίζετε ότι η ομάδα μας πάντα θα εργάζεται για να βελτιώνει την εμπειρία σας στο PlayStation.”

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

21 Oct 2020 00:12 #240302 by Giorgos Tsolaridis
Sony: "Έχουμε λάβει υπόψη μας την γνώμη σας για τις αλλαγές στα Parties"
Η απάντηση της εταιρείας μετά τις αρνητικές αντιδράσεις.


Ο σκοπός της Sony με τις αλλαγές που κάνει, είναι να υπάρχουν περισσότεροι τρόποι να επικοινωνούν οι παίκτες μεταξύ τους, όπως γίνεται και στο Discord, κάτι που θυσιάζει την απλότητα του προηγούμενου συστήματος.


Μετά από αρκετές μέρες σκληρής κριτικής από το community, η Sony σε μια ανάρτηση στο Twitter, ενημέρωσε ότι έχει λάβει υπόψη της τις απόψεις του κοινού. Πέρα από την συγκεκριμένη ανάρτηση δεν έχει προβεί σε κάποια αλλαγή, αλλά ελπίζουμε να βρεθεί μια λύση που θα συμφέρει και τις δύο πλευρές. Σίγουρα θα πρέπει να γίνουν κάποιες αλλαγές διότι οι παίκτες δεν είναι ευχαριστημένοι με τις καινούργιες προσθήκες που έγιναν την προηγούμενη εβδομάδα.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

05 Apr 2022 01:31 #262861 by Nikos Georgopoulos
Η Sony ρίχνει bans σε PSN accounts αν οι χρήστες ακυρώσουν αγορά συνδρομής PS Plus




Ευτυχώς τα επαναφέρει αν μιλήσουν με το support.

Η Sony ρίχνει bans σε λογαριασμούς του PSN αν οι χρήστες επιχειρήσουν να κάνουν αγορές και μετά ακυρώνουν την συναλλαγή.

Αυτό έγινε σε περίπτωση αναγνώστη μας . Μία συναλλαγή που έκανε με πιστωτική κάρτα άλλου ατόμου, είχε το πρόβλημα ότι το άλλο άτομο δεν ειδοποιήθηκε και ακύρωσε την συναλλαγή, δηλώνοντας μάλιστα κλοπή. Τελικά ο αναγνώστης μας μίλησε με το support της Sony, πλήρωσε το ποσό που αναλογούσε και η εταιρεία θα του επαναφέρει τον λογαριασμό.

Το γεγονός αυτό ισχύει για οποιαδήποτε ακύρωση συναλλαγής, σύμφωνα με τους κανονισμούς της Sony . Το πρόβλημα είναι όμως ότι η Ιαπωνική εταιρεία δεν το αναφέρει ξεκάθαρα στο μήνυμα προειδοποίησης όταν ρίχνει τα bans. Σαν τα social media ένα πράμα, που σου λένε ότι έφαγες permaban χωρίς να σου αποκαλύπτουν τον λόγο. Τουλάχιστον εδώ η Sony ανταποκρίθηκε άμεσα μέσα σε μερικές ώρες. Για την πληρωμή του ζήτησε τον κωδικό μίας κάρτας PSN, συν τα προσωπικά του στοιχεία και το serial number της κονσόλας. Επίσης, η εξυπηρέτηση πελατών ενημέρωσε τον gamer ότι ο λογαριασμός του θα επανέλθει μέσα σε 2-10 μέρες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

05 Apr 2022 14:54 #262873 by Γεώργιος Χιντζιδης-Τοπαλιδης
Θα έπρεπε να είναι πιο ξεκάθαρη κατά τη γνώμη μου η Sony αλλά από την άλλη δεν φέρθηκε σαν τις άλλες εταιρίες! 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

05 Apr 2022 15:37 #262874 by Nikos Kalos
Άδικο για κάποιον που πληρώνει κάθε μήνα συνδρομή

Please Log in or Create an account to join the conversation.

05 Apr 2022 20:46 #262879 by Μητσακούλης Απόστολος
Ευτυχώς μέχρι τώρα δν έχω ακυρώσει κάποια συναλλαγή αλλά αν κάποιος πχ πατήσει λάθος πακέτο(dlc) και το πληρώσει καταλάθος θα είναι λίγο άδικο να φάει και ban.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification