Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Dark Souls III

08 Mar 2021 23:58 #247464 by Γεώργιος Χιντζιδης-Τοπαλιδης
Το έχω τερματίσει μετρώντας πολλές ώρες και με αυτό το mod με κάνει να ξανά γυρίσω και να το κατεβάσω. Ειδικά με το ποδόσφαιρο που είναι το αγαπημένο μου άθλημα δεν γίνεται να το χάσω.. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 Apr 2021 15:07 - 11 Apr 2021 15:14 #249182 by Παντελάκης Ευάγγελος
Εχω πλατίνα αλλά τους Midir και Slave Knight Gael δεν τους έχω κερδίσει οπότε θα το ξαναπαίξω κάποια στιγμή.

Αν δημιουργήσω μια λίστα με τα παιχνίδια που θέλω να ξαναπαίξω σε συνάρτηση με τον χρόνο (λόγω ας πούμε δουλειάς) θα έρθει η ώρα που θα μπορώ να αγοράσω PS5 και δεν θα το θέλω.

Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

26 Oct 2021 12:02 - 26 Oct 2021 12:02 #256749 by Γιώργος Σκένδρος
O Streamer Rudeism κατασκεύασε ένα χειριστήριο με κώδικα Μορς με ένα κουμπί για να νικήσει το Dark Souls 3.

  Η δυσκολία στα παιχνίδια είναι εδώ και καιρό ένα αναγκαίο θέμα μεταξύ  developers  και παικτών. Ενώ πολλά παιχνίδια έχουν διάφορες ρυθμίσεις δυσκολίας, υπάρχουν ακόμα αρκετά από αυτά που παραμένουν σε ένα μόνο υψηλό επίπεδο δυσκολίας. Οι ρυθμίσεις δυσκολίας είναι απίστευτα σημαντικές όταν πρόκειται για την προσβασιμότητα. Οι ρυθμίσεις μεταφράζονται διαφορετικά σε διαφορετικούς ανθρώπους, ακόμη περισσότερο για τα άτομα με αναπηρίες.

 Ο streamer  Rudeism  για να αυξήσει την ευαισθητοποίηση γύρω από την προσβασιμότητα στα παιχνίδια νίκησε το Dark Souls 3 χρησιμοποιώντας ένα αντισυμβατικό χειριστήριο που χρησιμοποιεί κώδικα Μορς. O Rudeism κατασκεύασε ένα χειριστήριο που θα δεχόταν είσοδο με τη μορφή κώδικα Μορς. Ο streamer αντιστοιχίζοντας διαφορετικά στοιχεία κώδικα Μορς σε διαφορετικές ενέργειες εντός του τίτλου, κατάφερε να παίξει το Dark Souls 3 με ένα μόνο κουμπί. Το playthrough του έγινε αρχικά για να συγκεντρώσει δωρεές για το ίδρυμα The AbleGamers Foundation, το οποίο εργάζεται για τη βελτίωση της προσβασιμότητας στα games.

O Rudeism είχε ξεκινήσει με ένα απλό κουμπί που είχε συναρμολογηθεί με καλώδια και ταινία, τώρα έχει περάσει σε ένα πλήρες χειριστήριο με το κουμπί να βρίσκεται σε ένα κομψό ξύλινο κουτί. Ο Rudeism δυσκολεύτηκε κυρίως με τον συγχρονισμό των αντιδράσεων εκτός από τη δυσκολία απομνημόνευσης και χρήσης του κώδικα Μορς. Το χειριστήριό του χρησιμοποιούσε μια καθυστέρηση 250ms ώστε να μπορεί να επεξεργαστεί σωστά τις εισόδους του ενώ και πολλά από τα bosses του Dark Souls βασίζονταν σε μεγάλο βαθμό στις αντιδράσεις γρήγορου χρόνου.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

25 Nov 2021 12:08 #257478 by Γιώργος Σκένδρος
Το Dark Souls βραβεύτηκε ως το απόλυτο παιχνίδι όλων των εποχών.
 Το PC ανακηρύχθηκε χθες το "Ultimate Hardware of All Time" στα Golden Joystick Awards , καθώς τα PCs προϋπήρχαν. Ο Gabe Newell στην ευχαριστήρια ομιλία του για την παραλαβή του βραβείου δήλωσε: "Οι παίκτες και οι προγραμματιστές έχουν επωφεληθεί πάρα πολύ από την αδιάκοπη καινοτομία στο υλικό παιχνιδιών PC". To απόλυτο παιχνίδι σύμφωνα με τα Golden Joysticks, είναι το Action Rpg Dark Souls της FromSoftware του 2011, το οποίο κέρδισε άλλους υποψήφιους στην κατηγορία που ψηφίστηκε από τους οπαδούς, όπως τα Doom, Half-Life 2, Minecraft, Halo: Combat Evolved, Grand Theft Auto 5, Portal και Space Invaders.O σκηνοθέτης του Dark Souls Hidetaka Miyazaki δήλωσε: "Σας ευχαριστούμε πολύ που λάβατε ένα τόσο υπέροχο βραβείο. Είναι ακόμα απίστευτο ότι οι χρήστες το επέλεξαν από τα άλλα υποψήφια έργα, αλλά νιώθω ότι είναι μεγάλη τιμή. Ήμουν βαθιά συγκινημένος από το βραβείο. Θα συνεχίσουμε να φτιάχνουμε ενδιαφέροντα και πολύτιμα games. Ελπίζω να περιμένετε με ανυπομονησία. Σας ευχαριστώ!"". Ο Miyazaki απέτισε επίσης φόρο τιμής στους συναδέλφους του στη FromSoftware, λέγοντας ότι οι νεοεισερχόμενοι στο στούντιο όταν άρχισε να εργάζεται πάνω στο Dark Souls είναι τώρα "ο πυρήνας της τελευταίας προσπάθειας, του Elden Ring".
 

 H αρχική έκδοση του Dark Souls στο PC, η έκδοση Prepare to Die, είχε αρκετά προβλήματα. Η FromSoftware την περιέγραψε πριν από την κυκλοφορία ως "αυστηρά μια μεταφορά από την έκδοση της κονσόλας", χωρίς καμία βελτιστοποίηση για PC, και δεν αστειεύονταν. Το Dark Souls ήταν κλειδωμένο σε 720p/30fps κατά την κυκλοφορία, κάτι που ακόμα και το 2013 δεν ήταν σίγουρα καλό. Ο modder Peter "Durante" Thoman κυκλοφόρησε γρήγορα ένα patch που εξάλειψε αυτούς τους γραφικούς περιορισμούς, αλλά το γνωστό Rpg εξακολουθούσε να υποφέρει από τον κακό ήχο και τον πολύ κακό χειρισμό για PC. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

09 Dec 2021 04:35 #257980 by Stathis Moose Stathopoulos
Το Dark Souls ανακυρήχθηκε ως το "Απόλυτο παιχνίδι όλων των εποχών"




Ο σκηνοθέτης Hidetaka Miyazaki δήλωσε "βαθιά συγκινημένος" από την τιμή.

Το Dark Souls βραβεύτηκε ως το απόλυτο παιχνίδι όλων των εποχών.

Το PC ανακηρύχθηκε χθες το "Ultimate Hardware of All Time" στα Golden Joystick Awards , καθώς τα PCs προϋπήρχαν. Ο Gabe Newell στην ευχαριστήρια ομιλία του για την παραλαβή του βραβείου δήλωσε: "Οι παίκτες και οι προγραμματιστές έχουν επωφεληθεί πάρα πολύ από την αδιάκοπη καινοτομία στο υλικό παιχνιδιών PC". To απόλυτο παιχνίδι σύμφωνα με τα Golden Joysticks, είναι το Action Rpg Dark Souls της FromSoftware του 2011, το οποίο κέρδισε άλλους υποψήφιους στην κατηγορία που ψηφίστηκε από τους οπαδούς, όπως τα Doom, Half-Life 2, Minecraft, Halo: Combat Evolved, Grand Theft Auto 5, Portal και Space Invaders.


#ダークソウル 』が「史上最高のゲーム賞」に輝く快挙を達成!
シリーズディレクター・宮崎英高氏「まだ信じられない気持ちですが、大変な栄誉だと感じています」 t.co/eob9qcDV8z

シリーズを手がけたフロム・ソフトウェアの宮崎英高氏が受賞コメントを発表。全文を画像に掲載する pic.twitter.com/pt8AQqBtu0

— 電ファミニコゲーマー (@denfaminicogame) November 24, 2021

O σκηνοθέτης του Dark Souls Hidetaka Miyazaki δήλωσε: "Σας ευχαριστούμε πολύ που λάβατε ένα τόσο υπέροχο βραβείο. Είναι ακόμα απίστευτο ότι οι χρήστες το επέλεξαν από τα άλλα υποψήφια έργα, αλλά νιώθω ότι είναι μεγάλη τιμή. Ήμουν βαθιά συγκινημένος από το βραβείο. Θα συνεχίσουμε να φτιάχνουμε ενδιαφέροντα και πολύτιμα games. Ελπίζω να περιμένετε με ανυπομονησία. Σας ευχαριστώ!"". Ο Miyazaki απέτισε επίσης φόρο τιμής στους συναδέλφους του στη FromSoftware, λέγοντας ότι οι νεοεισερχόμενοι στο στούντιο όταν άρχισε να εργάζεται πάνω στο Dark Souls είναι τώρα "ο πυρήνας της τελευταίας προσπάθειας, του Elden Ring".

<youtube>cWBwFhUv1-8</youtube>

H αρχική έκδοση του Dark Souls στο PC, η έκδοση Prepare to Die, είχε αρκετά προβλήματα. Η FromSoftware την περιέγραψε πριν από την κυκλοφορία ως "αυστηρά μια μεταφορά από την έκδοση της κονσόλας", χωρίς καμία βελτιστοποίηση για PC, και δεν αστειεύονταν. Το Dark Souls ήταν κλειδωμένο σε 720p/30fps κατά την κυκλοφορία, κάτι που ακόμα και το 2013 δεν ήταν σίγουρα καλό. Ο modder Peter "Durante" Thoman κυκλοφόρησε γρήγορα ένα patch που εξάλειψε αυτούς τους γραφικούς περιορισμούς, αλλά το γνωστό Rpg εξακολουθούσε να υποφέρει από τον κακό ήχο και τον πολύ κακό χειρισμό για PC. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

27 Dec 2021 18:55 #259257 by Stathis Moose Stathopoulos
Νέο επιτραπέζιο



Η Steamforged Games ανακοίνωσε ένα δεύτερο επιτραπέζιο Dark Souls με τίτλο Dark Souls: The Roleplaying Game. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για αυτό κάντε κλικ στο σχετικό link, όπως προτρέπουν οι κατασκευαστές.


Roll your dice beside the bonfire and link the flame ?
Dark Souls: The Roleplaying Game is coming. If you, too, would like to learn what lies in the heart of Lothric, add your name to the ranks of the Unkindled! t.co/H5cJHLEaWl pic.twitter.com/vYdY9hyCEh

— Steamforged Games (@SteamforgedLtd) December 22, 2021

Please Log in or Create an account to join the conversation.

01 Jan 2022 02:17 #259546 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Dark Souls III
Gamer τερμάτισε το Dark Souls 3 χωρίς ούτε ένα barrel roll




Τρελό κάψιμο.

Μετά τον τερματισμό του Dark Souls μόνο με barrel rolls, δείτε και αυτό. Ο YouTuber Tye Taylor κατάφερε να τερματίσει το Dark Souls 3 χωρίς να κάνει ούτε ένα barrel roll!

Το playthrough αυτό το ζητούσαν οι συνδρομητές του και τελικά τα κατάφερε. Είπε μάλιστα: "Πιστεύατε ότι θα ήταν δύσκολο; Θα μπορούσατε να με βάλετε να τερματίσω το Demon Souls με τις γροθιές μου και επιλέξατε αυτό".



Το πιο δύσκολο μέρος του playthrough ήταν ότι δεν μπορούσε να κάνει roll, καθώς όπως είπε έπρεπε να "πολεμήσει το βασικό του ένστικτο να κάνει roll".

Δείτε επίσης τον τερματισμό Dark Souls με χειριστήριο με κώδικα Μορς.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification