Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Sekiro: Shadows Die Twice

07 Oct 2021 23:21 #256152 by Blood Prince
Εδώ φαίνεται τι παθαίνουν τα παιχνίδια της From Software , μόλις δύο χρόνια από την κυκλοφορία.

Παντού μη διαθέσιμο λέει 

www.skroutz.gr/s/25643971/Sekiro-Shadows-Die-Twice-Game-Of-The-Year-Edition-PS4.html

www.skroutz.gr/s/15642774/Sekiro-Shadows-Die-Twice-PS4.html

Βέβαια αν ήθελα να το πάρω ή θα στρεφόμουν στην amazon ή στο ps store αν δεν το έβρισκα retail αλλά τέσπα. 
 

File Attachment:


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

Please Log in or Create an account to join the conversation.

19 Jan 2022 00:52 #260316 by Nikos Georgopoulos
Speedrunners το τερματίζουν σε 2 ώρες



Δύο ακόμη Speedrunners τερμάτισαν το Sekiro με κλειστά μάτια.
Το Awesome Games Done Quick 2022 ολοκληρώθηκαν χθες συγκεντρώνοντας 3,4 εκατομμύρια δολάρια για την καταπολέμηση του καρκίνου. Έγιναν πάνω από 100 speedruns, αλλά το πιο εντυπωσιακό όλων ήταν ο τερματισμός του Sekiro...με κλειστά μάτια!



Εδώ καλά καλά οι περισσότεροι gamers δεν μπορούν να το τερματίσουν με ανοικτά μάτια. Πόσο μάλλον με κλειστά. Ο Speedrunner Mitchriz το κατάφερε live και με την πρώτη. Τον βοήθησε αρκετά ο ήχος, ώστε να καταλάβει τι γινόταν στο περιβάλλον του. Από εκεί και πέρα θυμόταν απ' έξω τι γίνεται και θα έπρεπε να μετράει για πράγματα, όπως τα sculptor's idols.

Στην αρχή ο Mitchriz είχε κολλήσει, όπως για παράδειγμα στο mini boss Blazing Bull. Αργότερα τα κατάφερε πολύ καλύτερα, όπως για παράδειγμα στο puzzle boss The Folding Screen Monkeys. Το speedrun κράτησε μόλις 2 ώρες. Ωστόσο, το μεγαλύτερο ρεκόρ σε Sekiro speedrun με κλειστά μάτια το έχει Κινέζος speedrunner με 1:42:47. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

19 Jan 2022 00:58 #260347 by Nikos Georgopoulos
Η Microsoft έχει τα δικαιώματα του Sekiro: Shadows Die Twice;




Δείτε τι ισχύει με την συμφωνία μεταξύ FromSoftware και Activision.

Η Microsoft εξαγόρασε την Activision Blizzard, ωστόσο πολλοί θα αναρωτιέστε τι θα συμβεί με το Sekiro: Shadows Die Twice, για το οποίο η Activision Blizzard είναι publisher .

Εκτός από έναν αριθμό από εταιρείες ανάπτυξης που απέκτησε η Microsoft από την Activision Blizzard, πλέον κατέχει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας για έναν τεράστιο αριθμό από games και gaming σειρέες. Έτσι, όταν κυκλοφόρησε η είδηση ​​της εξαγοράς της Microsoft, πολλοί παίκτες αναρωτήθηκαν αμέσως τι θα γίνει με Sekiro: Shadows Die Twice της FromSoftware.

Οι publishers συχνά αποκτούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας σε παιχνίδια ως μέρος των εκδοτικών τους συμφωνιών--αλλά αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Όταν πρόκειται για το Sekiro, τα πνευματικά δικαιώματα για το παιχνίδι παραμένουν στην FromSoftware και όχι στην Activision. Έτσι, ενώ η Microsoft παίρνει πάρα πολλά brands στη συμφωνία, από το Call of Duty και το StarCraft έως το Crash Bandicoot, δεν εξαγοράζει το Sekiro.

Με τα πνευματικά δικαιώματα του Sekiro να παραμένουν στην FromSoftware, η Microsoft όχι μόνο δεν έχει τα δικαιώματα της σειράς για να αναπτύξει εκδόσεις, αλλά δεν μπορεί να προσθέσει αμέσως το παιχνίδι στη συνδρομητική της υπηρεσία Xbox Game Pass, όπως έκανε με τα παιχνίδια Bethesda μετά την αντίστοιχη εξαγορά της. Αυτό δεν σημαίνει ότι το Sekiro δεν θα εμφανίζεται στην υπηρεσία στο μέλλον, αλλά για να συμβεί αυτό, πιθανότατα θα χρειαστεί να γίνει μια ξεχωριστή συμφωνία μεταξύ της Microsoft και της From Software.

Έτσι, προς το παρόν δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το αν το επόμενο Sekiro (αν υπάρξει) θα κυκλοφορήσει μόνο για PC και Xbox. Πάντως μένει να δούμε στην πράξη το αν υπαρχει κάποια κρυφή συμφωνία, όπως για παράδειγμα αν η Activision Blizzard θα είχε τον πρώτο λόγο στη διαπραγμάτευση ενός sequel έναντι των άλλων publishers ή αν η σειρά θα πρέπει να είναι multiplatform κ.ο.κ.

Δείτε το Sekiro να τερματίζεται με...δεμένα μάτια σε 2 ώρες.
The following user(s) said Thank You: Απόστολος Μητσακούλης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

20 Jan 2022 03:14 #260378 by Απόστολος Μητσακούλης
Μάλλον γιαυτό είπαν ότι γίνουν και κάποιες συμφωνίες μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της αγοράς.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

18 Jul 2022 11:57 #265635 by Nikos Georgopoulos
Sekiro 2 concept trailer σε Unreal Engine 5




FromSoftware πάρε ιδέες!

Ο Enfant Terrible, ένας γνωστός YouTuber, δημιουργός concept videos σε Unreal Engine 5 και άλλων βίντεο, ανέβασε ένα concept trailer για το πως θα μπορούσε να είναι το Sekiro 2 σε Unreal Engine 5.

Τα γραφικά είναι φυσικά εκπληκτικά, ειδικά στο σχεδιασμό των χαρακτήρων, στο φωτισμό και στο περιβάλλον. Ο YouTuber κατάφερε να ξαναδημιουργήσει μερικές από τις αρχικές τοποθεσίες του Sekiro Shadows Die Twice σε αυτό το demo, το οποίο φαίνεται όμορφο.



Το τρέιλερ παρουσιάζει μόνο τα περιβάλλοντα και δεν δείχνει κάποιο σύστημα μάχης, ενώ συνοδεύεται και από επική μουσική.

Δείτε επίσης το βίντεο του Starfield, φτιαγμένο με Unreal Engine 5.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

05 Sep 2022 20:15 #266461 by Nikos Georgopoulos
Καμένος gamer έκανε no-hit run στο Sekiro μετά από 4000 ώρες προπόνησης για 3 χρόνια




Το "τερμάτισε" με όλες τις έννοιες!

Το Sekiro: Shadows Die θεωρείται από πολλούς το πιο δύσκολο video game της FromSoftware. Ο YouTuber TheUrbanOrb κατάφερε το ακατόρθωτο. Να κάνει ένα no-hit run, δηλαδή να μην δεχτεί καθόλου damage!

Για να το καταφέρει αυτό (κρατηθείτε) χρειάστηκε 4.000 ώρες προπόνησης σε συνολικά τρία χρόνια! Νίκησε κάθε αντίπαλο και όσα bosses συνάντησε χωρίς να δεχτεί damage!



Ανακοινώνοντας για πρώτη φορά την πρόθεσή του να αντιμετωπίσει αυτήν την πρόκληση με ένα τρέιλερ τον Φεβρουάριο του 2020, ο TheUrbanOrb δημοσίευσε έκτοτε μια σειρά βίντεο πέντε μερών όπου τερμάτιζε το Sekiro χωρίς να χτυπήσει ούτε έναν εχθρό.  Λαμβάνοντας περισσότερα από τρία χρόνια και περισσότερες από 4.000 ώρες προπόνησης, σκότωσε τελικά όλα τα bosses του παιχνιδιού, 

O TheUrbanOrb πέρασε μεγάλο μέρος του πρώτου μέρους της σειράς βίντεο, για παράδειγμα, σε stealth, αποφεύγοντας τους εχθρούς για να τους ξεπεράσει χωρίς να εμπλακεί σε μάχες πολλών ατόμων. Oι stealth επιθέσεις συνήθως εξαλείφουν περισσότερο health από τον εχθρό κι έτσι ο χρόνος μιας μάχης μειώνεται.

Όταν αναγκάστηκε να πολεμήσει, ο YouTuber έπαιξε αρκετά αντιδραστικά. Θα επιτεθεί μία φορά και θα παρακολουθούσε τις κινήσεις του εχθρού πριν επιχειρήσει άλλη επίθεση.  Έπαιξε με hit and run, κάτι που δεν λειτουργούσε πάντα. Ορισμένοι εχθροί τον ανάγκασαν να αρχίσει το challenge από την αρχή και να ανανεώσει τις στρατηγικές του για να εξασφαλίσει 100% αποτελεσματικότητα στο 100% του χρόνου. Η στρατηγική του άλλαξε πολλές φορές για τα bosses, που πραγματικά τον κούρασαν.



Ο TheUrbanOrb δήλωσε επίσης: «Είχα την επιθυμία να επικοινωνήσω με την FromSoftware ότι εκτιμώ τη δουλειά τους και σέβομαι βαθύτατα κάθε άτομο που εργάζεται εκεί. Είμαι ευγνώμων για το καλλιτεχνικό όραμα το οποίο έχουν κάνει πραγματικότητα σε όλα τα games που ήρθαν πριν από το Sekiro». Τα παιχνίδια της FromSoft συνεχίζουν επίσης να είναι μια αλληγορία για το «μάθημα πώς να αντιμετωπίζεις τις αντιξοότητες», όπως το έθεσε ο TheUrbanOrb.

Ο TheUrbanOrb δήλωσε ότι θα συνεχίζει παίζοντας το Elden Ring! Ωστόσο, αν συγκρίνουμε τις δυσκολίες των δύο games...μάλλον θα είναι πολύ εύκολο για αυτόν να κάνει ένα no-hit-run, αφού υπάρχουν glitches και το speedrun ολοκληρώνεται μέσα σε 10-20 λεπτάκια.

Δείτε gamers να νικάνε τα bosses του Elden Ring χρησιμοποιώντας dance pads.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 Jan 2023 10:51 #269094 by Nikos Georgopoulos
O streamer Dr. DeComposing τερματίζει Bloodborne και Sekiro με σαξόφωνο χωρίς να πεθάνει




Πως τους...φύσηξε έτσι;

Έχουμε δει ένα σωρό τερματισμούς στα games της FromSoftware, που είναι στην πλειοψηφία τους δύσκολα. Streamers τα έχουν παίξει με μουσικά όργανα, με dance pads χορεύοντας και με ότι άλλο φαντάζεστε. Από τα μουσικά όργανα όμως δεν είχαμε δει μέχρι τώρα το ηλεκτρονικό σαξόφωνο. Τελικά ο Dr. DeComposing το έκανε και αυτό πραγματικότητα, για τους 3-4 εκεί έξω τέλος πάντων που μας διαβάζετε και ξέρετε από σαξόφωνο.



Ο Dr. Decomposing τερμάτισε το Bloodborne και το Sekiro μόνο με το σαξόφωνό του, το οποίο έχει μετατρέψει σε χειριστήριο. Παίζει με κάτι περίεργους ήχους και μάλιστα ορισμένοι από αυτούς ακούγονται σαν...κλανιές! Το σαξόφωνο συνδέεται με PC μέσω USB θύρας και στέλνονται MIDI σήματα όταν ο streamer παίζει νότες. Τα σήματα αυτά καταγράφονται με το Bome MIDI Translator, το οποίο τα μετατρέπει σε εντολές στο mouse και το keyboard.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

27 Sep 2023 21:20 #273019 by Nikos Georgopoulos
10 εκατομμύρια πωλήσεις



Το Sekiro: Shadows Die Twice ξεπέρασε τις 10 εκατομμύρια πωλήσεις.
Η είδηση ανακοινώθηκε στον επίσημο λογαριασμό του παιχνιδιού στο Twitter (πλέον X). Καιρός δεν είναι λοιπόν να ξεκινήσει και η ανάπτυξη ενός sequel;


Sekiro: Shadows Die Twice has officially hit 10 Million Units Sold-Through Globally! pic.twitter.com/LfzGPBV4nv

— Sekiro™: Shadows Die Twice (@sekirothegame) September 26, 2023

Please Log in or Create an account to join the conversation.

27 Sep 2023 22:02 #273032 by Blood Prince
Πραγματικά εγώ δεν θα ήθελα sequel σε αυτό το παιχνίδι . Καλύτερα να βλέπαμε sequel του Bloodborne .

Δεν αναφέρομαι μόνο από άποψη setting , αλλά και από άποψη gameplay , δεν μου αρέσει ο action προσανατολισμός του Sekiro . Προτιμώ τους RPG μηχανισμούς των Dark Souls και Bloodborne όπου πραγματικά μπορούσες να αναβαθμίσεις έναν χαρακτήρα και δεν περιοριζόσουν απλά σε κάποια skills . Ακόμα και οι μηχανισμοί μάχης ήταν μακράν καλύτεροι και είχαν και μαγεία . Βέβαια το Bloodborne είχε τις bullets και το arcane το οποίο ήταν περιορισμένη μαγεία .

Ένα videogame που να συνδυάζει τους μηχανισμούς του Bloodborne όπως η ταχύτητα με τους μηχανισμούς του Dark Souls θα ήταν μακράν καλύτερο από ένα νέο Sekiro .

File Attachment:


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

Please Log in or Create an account to join the conversation.

08 Nov 2023 23:49 #273493 by Nikos Georgopoulos
Modder έβαλε την Malenia στο Sekiro




Malenia Die Twice.

Η αίσθηση που έχει κάνει το Elden Ring στην κοινότητα είναι τεράστια και ακόμα και τώρα οι modder ασχολούνται με τους χαρακτήρες του game. Πιο συγκεκριμένα ένας modder τοποθέτησε τη Malenia μέσα στο Sekiro: Shadows Die Twice.

Ο Κινέζος modder Last孤影众 έφτιαξε το Land of Reeds mod, το οποίο -πέρα από τις άλλες αλλαγές που κάνει στο game-προσθέτει τη Malenia στο Sekiro, το οποίο το δοκίμασε ο youtuber με το όνομα Ongbal. Μία παλιά έκδοση του συγκεκριμένου mod είναι διαθέσιμη στο NexusMods, το οποίο προσθέτει δύο νέους μηχανισμούς. Το Six Bells of Ritual Patrol μπορεί να βρεθεί και δίνει κάποια μόνιμα skills. Από την άλλη το Soul Core είναι μία μεταμόρφωση που μπορεί να ξεκλειδωθεί μετά από μάχες με κάποιους elite εχθρούς.



Δεν έχει γίνει καμία αναφορά για την ύπαρξη του Blade of Miquella, βέβαια μέσω στο video που ανέβασε ο Ongbal αναφέρεται η ύπαρξη του mod στο Google Drive, όπου πιθανώς υπάρχει μέσα και η ανανεωμένη έκδοση της Malenia. Στο παρακάτω video μπορείτε να πάρετε μία γεύση από το mod.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification