Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword
×
Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Kingdoms of Amalur: Reckoning

More
30 Oct 2020 21:01 - 30 Oct 2020 21:02 #240639 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: Kingdoms of Amalur: Reckoning
Kingdoms of Amalur: Re - Reckoning

Ο “άμοιρος” υπεράνθρωπος που καθορίζει το παγκόσμιο πεπρωμένο.

Όταν η THQ Nordic απέκτησε τα δικαιώματα του Kingdoms of Amalur, το οποίο κυκλοφόρησε το 2012 και χτυπήθηκε αλύπητα από κακή διαχείριση, περνώντας στην ιστορία των video games σαν μια χαμένη ευκαιρία, αρχικά δεν γνωρίζαμε τι θα ακολουθούσε. Κανείς δεν μπορεί ακόμα να εξηγήσει το τι πήγε τόσο λάθος σε μια καριέρα που διαφαινόταν λαμπρή και πως η σειρά θα οδηγούνταν στο δρόμο της επιτυχίας. Οι υποστηρικτικές δυνάμεις του παιχνιδιού φάνταζαν τεράστιες. Η μια από τις δύο εταιρείες ανάπτυξης ήταν ιδιοκτησίας ενός θρυλικού Αμερικανού παίκτη του baseball ο οποίος λάτρευε πραγματικά τα MMORPG. Η διανομή του Kingdoms of Amalur: Reckoning έγινε από τον οικονομικό κολοσσό που ακούει στο όνομα Electronic Arts.

Με το χρήμα να ρέει άφθονο στην παραγωγή, προσελήφθησαν κορυφαία ταλέντα στα επαγγέλματα τους. Ο Ken Rolston, game designer των The Elder Scrolls III: Morrowind και The Elder Scrolls IV: Oblivion στρώθηκε στην δουλειά για δώσει σάρκα και οστά σε ένα κόσμο με ιστορία δέκα χιλιετηρίδων. Η πολυεπίπεδη λαογραφία του Amalur ξεπήδησε από την πένα του πασίγνωστου συγγραφέα ηρωικής φαντασίας R.A. Salvatore, δημιουργού του Drizzt Do'Urden. Το artwork πέρασε στα χέρια του Todd McFarlane, “πατέρα” του λατρεμένου Spawn. Η υποδοχή του Kingdoms of Amalur: Reckoning το 2012 ήταν θερμή από gamers και επαγγελματίες δημοσιογράφους, με τις πωλήσεις να χτυπούν καλά επίπεδα. Εντούτοις, μερικούς μήνες αργότερα, η 38 Studios του baseball αστέρα που λέγαμε φαλίρισε και μαζί της το πολλά υποσχόμενο ψηφιακό έπος. Ευτυχώς ήρθε φέτος η THQ Nordic να επαναφέρει το αριστούργημα του παρελθόντος σε remastered μορφή από την λήθη, σε μια προσπάθεια να μορφώσει τους νεότερους gamers και να ερεθίσει την νοσταλγία σε όσους ασχολήθηκαν μαζί του προ οκταετίας.

Κάντε κλικ στον τίτλο για να διαβάσετε ολόκληρο το review

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.
Last Edit: 30 Oct 2020 21:02 by BigGreekGamer.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.276 seconds
Notification