Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum. Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.
Όλα τα Discworld.
To σύμπαν του Terry Pratchet είναι απλά απίστευτο.
Broken sword,αν και δεν ήταν ιδιαιτερα δύσκολο,ήταν το 1ο adventure που έγινε επιτυχία σε κονσόλες.
Και λόγω παλαιότητας,τα κλασικά της Lucas Arts (indiana jones,sam n max,full throttle κλπ)
και της Sierra (Space quest,Larry,Police quest )
Επίσης δυο πολύ αγαπημένα μου είναι τα Beneath a steel sky και Flight of the Amazon Queen.
Αυτά μου ρχονται τώρα,αν και σίγουρα έχω ξεχάσει κάποια.
@HAWK: είναι κατ'εμέ. (κατά + εμέ)
Το γράφεις λάθος ξανα και ξανά.
Άνοιξε κανα λεξικό.
Εμένα είναι το αγαπημένο και γι΄αυτό το ανέφερα μάλιστα ένα ωραίο καινούργιο adventure θα είναι το heavy rain το οποίο είναι από την ίδια εταιρεία που έφτιαξε το farenheit
Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω. Το Fahrenheit είναι από τα χειρότερα παιχνίδια που έχουν πέσει στα χέρια μου. Ο χειρισμός είναι χάλια. Τα γραφικά είναι μετριότατα. Ο ήχος είναι πρόχειρος και οι επιλογές που σου δίνονται, τις περισσότερες φορές δεν καθορίζουν την εξέλιξη της ιστορίας αλλά το μόνο που σου προσφέρουν είναι την "ευκαιρία" να ξαναπαίζεις ξανά και ξανά κάθε chapter μέχρι να βρεις έναν τρόπο να μην συλληφθείς. Ένα πράμα που με ενόχλησε στην ενασχόληση μαζί του, ήταν το γεγονός ότι δεν υπήρχε skip button. Έτσι, όταν χρειάστηκε να βγω στο μενού από το πρώτο κιόλας chapter, για να ξαναδοκιμάσω αργότερα, έπρεπε να ξαναδώ τον director να μου διαφημίζει το σενάριο και το παιχνίδι, και μετά τον ήρωα να μονολογεί στον καταράκτη και όλο το "this is where it all starts, New York κ.τ.λ.". Αυτό από μόνο του αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μείον του τίτλου.
roronoa\ wrote: den thelo na sxoliaso to parapano...
ίσα ίσα που πρέπει να το σχολιάσεις,συζήτηση κάνουμε.
Ο φίλος απο πάνω είπε τη γνώμη του,με συγκεκριμένα επιχειρήματα για τα πράγματα που τον ενόχλησαν.
Κι εμένα πάντως το fahrenheit πιο πολύ σαν interactive movie μου φάνηκε,παρά σαν adventure παιχνιδι.
Έχει κι αυτό το κακό που δεν το μπορώ στα games,την πίεση του χρόνου.