Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword
×
Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

The Last of Us 2

More
01 Oct 2019 19:42 #227307 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: The Last of Us 2
Φήμη: Το The Last of Us Part II θα χρειάζεται δύο Blu-Ray discs
H πληροφορία διέρευσε απο την περιγραφή προϊόντος της Special Edition.


Όσοι παρακολουθήσατε εχθές τα τεκταινόμενα στον χώρο του gaming, και πιο συγκεκριμένα το Playstation State of Play livestream, γνωρίζετε ότι ανακοινώθηκε η κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου The Last of Us Part II. Μόλις σήμερα, διέρρευσαν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Special Edition του δημοφιλούς action-survival της Naughty Dog μέσω μιας αμερικανικής εταιρείας πώλησης ηλεκτρονικών συσκευών.

Σύμφωνα με την περιγραφή του προϊόντος που είναι διαθέσιμη μέσω της σελίδας των καταστημάτων Best Buy, η Special Edition του The Last of US Part II, θα περιλαμβάνει το game σε δύο διαφορετικά Blue Ray discs, ένα mini art book 48 σελίδων, ένα steelbook case, ένα avatar set και ένα dynamic theme (κατά πάσα πιθανότητα για το PS4). Έχοντας σαν βάση αυτό, είναι πολύ πιθανό και η Standard Edition να χωρίζεται σε δύο διαφορετικά Blue Ray discs χωρίς, ωστόσο, αυτό να είναι επιβεβαιωμένο.

Μεταξύ άλλων, κατά τη διάρκεια του Playstation State of Play livestream μπορέσαμε να αντλήσουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το game μέσω ενός νέου τρέιλερ το οποίο μάλιστα επιβεβαίωσε και την επιστροφή του Joel. Τέλος, υπενθυμίζουμε ότι το The Last of Us Remastered θα συμπεριλαμβάνεται στο lineup του Οκτωβρίου για το PS Plus.

Το The Last of Us Part II αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 21 Φεβρουαρίου 2020.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Oct 2019 19:46 #227310 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: The Last of Us 2
Naughty Dog: "Το The Last of Us Part II θα είναι το μεγαλύτερο παιχνίδι που φτιάξαμε ποτέ"
Ο director δήλωσε ότι θα έχει διαρκεί περισσότερες από 15 ώρες.


Όπως φαίνεται ο χορός των ανακοινώσεων σχετικά με το The Last of Us Part II καλά κρατεί, μιας και όλο και περισσότερες λεπτομέρειες βγαίνουν σιγά σιγά στη δημοσιότητα. Σύμφωνα με τον Neil Druckmann, τον game director του The Last of Us Part II, το επερχόμενο action-survival θα είναι το μεγαλύτερο game που έχει δημιουργήσει ποτέ η Naughty Dog. Ο ίδιος κάνει λόγο για ένα πολύ προσεγμένο game που θα ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του κοινού τόσο από πλευράς πλοκής όσο και από πλευράς διάρκειας.

Πιο συγκεκριμένα ο Druckmann, έγραψε σε ένα PlayStation blog post: "Ξεκινήσαμε να εργαζόμαστε πάνω σε αυτό πριν από πέντε χρόνια. Είναι πολύ δύσκολο να περιγράψω την πίεση που νιώθαμε ύστερα από έναν τόσο πετυχημένο τίτλο. Γνωρίζουμε ότι αγαπάτε τον κόσμο και τους χαρακτήρες, κυρίως τον Joel και την Ellie. Ο λόγος που συνεχίσαμε να εργαζόμαστε τόσα χρόνια πάνω σε αυτό το game είναι ότι δεν θέλαμε να φτιάξουμε μια πρόχειρη ιστορία. Θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι αντάξιο των χαρακτήρων του Joel και της Ellie". Εκτός από τη μεγάλη διάρκεια του game, ο Druckmann δήλωσε ότι είναι το "πιο φιλόδοξο εγχείρημα" από πλευράς της αμερικανικής εταιρείας μέχρι στιγμής.

Υπενθυμίζουμε ότι το πρώτο The Last of Us, αλλά και το Uncharted 4: A Thief's End διαρκούσαν περίπου 15 ώρες, ενώ οι αρχικές εκτιμήσεις κάνουν λόγο ότι το The Last of Us Part II θα διαρκεί από 16 μέχρι και 35 ώρες. Κλείνοντας το post, ο Druckmann ανακοίνωσε στους fans ότι θα πρέπει να βρίσκονται σε διαρκή επιφυλακή, καθώς αναμένεται να υπάρξουν ακόμα περισσότερες ανακοινώσεις σχετικά με το επερχόμενο game της Naughty Dog, ενώ παράλληλε υπενθύμισε στο κοινό ότι η 26η Σεπτεμβρίου είναι ημέρα γιορτής για το community του The Last of Us.

Το The Last of Us Part II αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 21 Φεβρουαρίου 2020.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Oct 2019 19:58 #227320 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: The Last of Us 2
The Last of Us: Part II Collector's Edition
Με φιγούρα της Ellie, ύψους 30 εκατοστών.


Η The Last of Us 2 Collector's Edition θα έχει πολλά καλούδια, μεταξύ των οποίων και φιγούρα της Ellie, ύψους 30 εκατοστών.

Δείτε αναλυτικά τα περιεχόμενά της:
- Φιγούρα της Ellie 30 εκατοστών.
- Μπρασελέ της Ellie
- Θήκη Steelbook
- Artbook 48 σελίδων από την Dark Horse
- Έξι pins
- Ένα συλλεκτικό art
- Πέντε αυτοκόλλητα.


Η συλλεκτική έκδοση θα κοστίζει γύρω στα 170 ευρώ. Επίσης, θα κυκλοφορήσει και Special Eidtion στα 80 ευρώ, με το Steelbook και το artbook.





Το The Last of Us: Part II θα κυκλοφορήσει στις 21 Φεβρουαρίου 2020.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Oct 2019 20:09 #227328 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: The Last of Us 2
The Last of Us Part II δεν θα έχει multiplayer mode
Η Naughty Dog θέλει να δώσει βάση μόνο στην ιστορία


Η Emilia Chatz, game designer του The Last of Us: Part II, δήλωσε στο USGamer ότι το επερχόμενο Action-Adventure The Last of Us: Part II δεν θα έχει multiplayer mode.

Ο λόγος που θα γίνει αυτό είναι -μαντέψτε- ότι η Αμερικάνικη εταιρεία ανάπτυξης θέλει να εστιάσει περισσότερο στην Single-player εμπειρία.

Το The Last of Us: Part II θα κυκλοφορήσει στις 21 Φεβρουαρίου 2020, αποκλειστικά για το PS4.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Oct 2019 20:14 #227334 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: The Last of Us 2
The Last of Us Part 2
Νέο developer diary.

Η Naughty Dog δημοσίευσε ένα developer diary για το The Last of Us: Part 2, στο οποίο οι developers εξηγούν διάφορα πράγματα για το παιχνίδι.


Το The Last of Us: Part II θα κυκλοφορήσει στις 21 Νοεμβρίου του 2020 για το PS4.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Oct 2019 13:18 #227345 by ProfGameboy
ProfGameboy replied the topic: The Last of Us 2
Το νέο βίντεο της Sony για το Last of Us: Part II αναδεικνύει πολλές αλλαγές

Στην συνέχεια ακολούθησαν και κάποιες ανακοινώσεις από τους παραγωγούς.

Όπως όλα δείχνουν το δεύτερο κεφάλαιο του Last of Us θα περιέχει αρκετές αλλαγές, τόσο στους χαρακτήρες όσο και στους ΑΙ αντιπάλους του παιχνιδιού.

Η Sony θέλοντας να γιορτάσει τόσο την ανακοίνωση του Last of Us: Part II και της διάθεσης του πρώτου παιχνιδιού στα δωρεάν games της υπηρεσίας του PlayStation, ανάρτησε ένα νέο βίντεο το οποίο αποκαλύπτει νέες πληροφορίες για το επερχόμενο sequel. Όπως όλα δείχνουν η Ellie έχει ωριμάσει αρκετά όντως πια 19 ετών, δείχνοντας πως ο χαρακτήρας της έχει αλλάξει δραματικά από το πρώτο κεφάλαιο της ιστορίας. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το νέο βίντεο μικρής διάρκειας της Sony για το Last of Us: Part II.

Ωστόσο πέρα από την Sony, φαίνεται ότι και η εταιρία ανάπτυξης του παιχνιδιού, Naughty Dog, είχε διάθεση για περαιτέρω ανακοινώσεις μέσω του παραγωγού του παιχνιδιού, Anthony Newman. Συγκεκριμένα ο παραγωγός δήλωσε στο Gamespot: " Αναβαθμίσαμε την AI τεχνολογία του παιχνιδιού, με τους χαρακτήρες να είναι πιο αφυπνισμένοι, έτοιμοι για μάχη και πιο έξυπνοι αναγνωρίζοντας τον χώρο στον οποίο βρίσκεστε. Μερικές φορές αυτό το καλείται γνώση της αβεβαιότητας."

Εν ολίγης, όπως όλα δείχνουν οι αντίπαλοι σας θα μπορούν να αναγνωρίσουν ότι βρίσκεστε στον χώρο ακόμα και αν κινήστε σε πλήρεις stealth ρυθμούς. Για παράδειγμα εάν εξοντώσετε έναν αντίπαλο με ένα αθόρυβο τρόπο ή ένα πλήρως σιωπηλό όπλο, οι εχθροί σας θα παρατηρούν τα πτώματα που αφήσατε πίσω και θα αφυπνίζονται σχετικά με την παρουσία σας στον χώρο. Επιπλέον οι AI αντίπαλοι σας θα παρατηρούν την κατεύθυνση από την οποία έχει προέρθει ένα βέλους η μια σφαίρα και θα κινούνται προς το σημείο από το οποίο έχετε ήδη επιτεθεί. Όπως φαίνεται, θα πρέπει να παρατηρείτε τα μοτίβα των αντιπάλων σας και να κινήστε αντίστοιχα στον χώρο, ώστε να τους παρασύρετε και τελικά να τους εκτελείτε.

Ο Newman πρόσθεσε: " H νέες μας προσθήκες, κάνουν εξυπνότερους τους αντιπάλους, δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο πιο έντονες στιγμές στο παιχνίδι. Όλοι είμαστε άνθρωποι και αντιδράμε περίπου με τον ίδιο τρόπο, Έτσι μπορέσαμε να σκεφτούμε πολλούς τρόπους με τους οποίους θα αντιδράσουν οι παίκτες, αφομοιώνοντας τους στην AI ώστε να προβλέπει τις αναμενόμενες κινήσεις σας. Έτσι θα πρέπει να οργανώσετε και να κάνετε μια γρήγορη στρατηγική για το επόμενο σας βήμα. Νομίζω ότι πέρα από την αναβάθμιση σε αφηγηματικό, τεχνολογικό και μηχανικό επίπεδο, θέλαμε να πάμε την AI τεχνολογία μας, στο επόμενο επίπεδο."

Εν τέλει όπως όλα δείχνουν οι εχθροί σας θα έχουν και ξεχωριστά ονόματα τα οποία θα χρησιμοποιούνται όταν τα πτώματα του ανακαλύπτονται από άλλους AI χαρακτήρες. Με αυτό τον τρόπο τόσο εσείς όσο και οι υπόλοιποι χαρακτήρες θα ενημερώνονται έμμεσα για τις ενέργειες σας.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Oct 2019 21:20 #227377 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: The Last of Us 2
Naughty Dog: "Το The Last of Us Part II ασχολείται με τον κύκλο της βίας"
Η εταιρεία ανάπτυξής του μας προετοιμάζει για πολύ σκληρές σκηνές.



Η Naughty Dog προειδοποιεί τους fans του The Last of Us Part II πως το παιχνίδι θα είναι ιδιαίτερα σκληρό.

Σε συνέντευξή της στο Gamesradar, η Halley Gross, co-writer του δημοφιλούς sequel μίλησε για το θέμα το παιχνιδιού, δίνοντας έμφαση στο βίαιο περιεχόμενό του. Συγκεκριμένα ανέφερε: “Στην ουσία είναι μία ιστορία που αφορά τον κύκλο της βίας, σωστά; Αλλά πέραν αυτού είναι μία συζήτηση που έχει να κάνει με τα συστηματικά τραύματα που μπορεί αυτή να έχει στις ψυχές σας. Και για να συμβεί αυτό, η Ellie βιώνει αυτό το βαθύ τραύμα, που έχει τόσο μεγάλη επιρροή πάνω της που αλλάζει τον τρόπο που βλέπει τον κόσμο. Θα επηρεάσει τον τόνο της. Λέγοντας αυτό, η Ellie καθοδηγείται από την αγάπη. Είναι η αγάπη που την στέλνει σε αυτή την αποστολή για δικαιοσύνη. Είναι η αγάπη που νιώθει για τον Joel, για την Dina, για τις στιγμές που μετρούν για αυτήν”.

Η Gross επισήμανε επίσης πως ο οργανισμός Western Liberation Front (WLF όπως πολύ συχνά αναφέρουν οι developers) είναι ένα νέο γκρουπ που δεν δέχεται εύκολα εξωτερικούς όπως η Ellie. Επιπλέον τους περιγράφει ως εξυπνότερους και ξέρουν τι να κάνουν για να φανούν τρομακτικοί. Στην συνέχεια συμπλήρωσε: “Νομίζω αυτό που θέλουμε να κάνουμε είναι να προκαλέσουμε την Ellie να δει ποια μπορεί να γίνει όταν μεγαλώσει σε ένα τόσο εχθρικό περιβάλλον. Και μέρος της ιστορίας είναι δυστυχώς ο βασανισμός χαρακτήρων, η τοποθέτησή τους σε δύσκολες κατατάσεις και η δοκιμή των αξιών τους. Επομένως, ενώ αγαπάμε όλοι την Ellie, είμαστε αρκετά ενθουσιασμένοι να την δούμε να μεγαλώνει, όμως δεν πρόκειται να την ‘χαϊδέψουμε’ καθόλου”.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Oct 2019 22:11 #227409 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: The Last of Us 2
Το νέο βίντεο της Sony για το Last of Us: Part II αναδεικνύει πολλές αλλαγές
Στην συνέχεια ακολούθησαν κάποιες ανακοινώσεις από τους παραγωγούς του παιχνιδιού.


Όπως όλα δείχνουν το δεύτερο κεφάλαιο του Last of Us θα περιέχει αρκετές αλλαγές, τόσο στους χαρακτήρες όσο και στους ΑΙ αντιπάλους του παιχνιδιού.

Η Sony θέλοντας να γιορτάσει τόσο την ανακοίνωση του Last of Us: Part II και της διάθεσης του πρώτου παιχνιδιού στα δωρεάν games της υπηρεσίας του PlayStation, ανάρτησε ένα νέο βίντεο το οποίο αποκαλύπτει νέες πληροφορίες για το επερχόμενο sequel. Όπως όλα δείχνουν η Ellie έχει ωριμάσει αρκετά όντως πια 19 ετών, δείχνοντας πως ο χαρακτήρας της έχει αλλάξει δραματικά από το πρώτο κεφάλαιο της ιστορίας. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το νέο βίντεο μικρής διάρκειας της Sony για το Last of Us: Part II.


Ωστόσο πέρα από την Sony, φαίνεται ότι και η εταιρία αναπτυξης του παιχνιδιού, Naughty Dog, είχε διάθεση για περαιτέρω ανακοινώσεις μέσω του παραγωγού του παιχνιδιού, Anthony Newman. Συγκεκριμένα ο παραγωγός δήλωσε στο Gamespot: " Αναβαθμίσαμε την AI τεχνολογία του παιχνιδιού, με τους χαρακτήρες να είναι πιο αφυπνισμένοι, έτοιμοι για μάχη και πιο έξυπνοι αναγνωρίζοντας τον χώρο στον οποίο βρίσκεστε. Μερικές φορές αυτό το καλείται γνώση της αβεβαιότητας."

Εν ολίγης, όπως όλα δείχνουν οι αντίπαλοι σας θα μπορούν να αναγνωρίσουν ότι βρίσκεστε στον χώρο ακομα και αν κινήστε σε πλήρεις stealth ρυθμούς. Για παράδειγμα εάν εξοντώσετε έναν αντίπαλο με ένα αθόρυβο τρόπο ή ένα πλήρως σιωπηλό όπλο, οι εχθροί σας θα παρατηρούν τα πτώματα που αφήσατε πίσω και θα αφυπνίζονται σχετικά με την παρουσία σας στον χώρο. Επιπλέον οι AI αντίπαλοι σας θα παρατηρούν την κατεύθυνση από την οποία έχει προέρθει ένα βέλους η μια σφαίρα και θα κινούνται προς το σημείο από το οποίο έχετε ήδη επιτεθεί. Όπως φαίνεται, θα πρέπει να παρατηρείτε τα μοτίβα των αντιπάλων σας και να κινήστε αντίστοιχα στον χώρο, ώστε να τους παρασύρετε και τελικά να τους εκτελείτε.

Ο Newman πρόσθεσε: " H νέες μας προσθήκες, κάνουν εξυπνότερους τους αντιπάλους, δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο πιο έντονες στιγμές στο παιχνίδι. Όλοι είμαστε άνθρωποι και αντιδράμε περίπου με τον ίδιο τρόπο, Έτσι μπορέσαμε να σκεφτούμε πολλούς τρόπους με τους οποίους θα αντιδράσουν οι παίκτες, αφομοιώνοντας τους στην AI ώστε να προβλέπει τις αναμενόμενες κινήσεις σας. Έτσι θα πρέπει να οργανώσετε και να κάνετε μια γρήγορη στρατηγική για το επόμενο σας βήμα. Νομίζω ότι πέρα από την αναβάθμιση σε αφηγηματικό, τεχνολογικό και μηχανικό επίπεδο, θέλαμε να παμε την AI τεχνολογία μας, στο επόμενο επίπεδο."

Εν τέλει όπως όλα δείχνουν οι εχθροί σας θα έχουν και ξεχωριστά ονόματα τα οποία θα χρησιμοποιούνται όταν τα πτώματα του ανακαλύπτονται από άλλους AI χαρακτήρες. Με αυτό τον τρόπο τόσο εσείς όσο και οι υπόλοιποι χαρακτήρες θα ενημερώνονται έμμεσα για τις ενέργειες σας.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Oct 2019 22:22 #227418 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: The Last of Us 2
Το The Last of Us: Part II θα έχει κατά 50% μεγαλύτερη διάρκεια από το πρώτο
Μεγαλύτερα levels και περισσότερα cinematics και χαρακτήρες.



Η εταιρεία ανάπτυξης Naughty Dog, δήλωσε -μέσω της Halley Gross, που έχει αναλάβει την αφήγηση του The Last of Us: Part II, ότι το επερχόμενο Action Survival θα έχει κατά 50% μεγαλύτερη διάρκεια από το αρχικό The Last of Us.

Η μεγαλύτερη διάρκεια δεν θα αφορά μόνο τις ώρες του gameplay, αλλά και τις λεπτομέρειες στον κόσμο του παιχνιδιού. Τα levels θα είναι μεγαλύτερα σε διάρκεια και με μεγαλύτερο εμβαδό χώρου για να κινηθείτε. Επίσης, θα υπάρχουν περισσότερα cinematics, νέα animations και περισσότεροι χαρακτήρες. Το σύστημα melee μάχης θα είναι επίσης εκτενέστερο.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Smoses
  • Smoses's Avatar
  • Away
  • Αρχισυντάκτης
  • Αρχισυντάκτης
  • Leap before you think
More
03 Oct 2019 23:59 #227447 by Smoses
Smoses replied the topic: The Last of Us 2
Το The Last of Us Part ΙΙ παρακολουθεί τους παλμούς της Ellie και των εχθρών
Το The Last of Us Part ΙΙ έχει ένα περίεργο σύστημα που προσομοιώνει τους καρδιακούς παλμούς της Ellie, καθώς και άλλων ανθρώπων και μολυσμένων εχθρών. Ο Co-director Anthony Newman εξήγησε το πως δουλεύει αυτός ο μηχανισμός.

“Μια από τις χρήσεις είναι ο ήχος, δεν ξέρω αν το παρατήρησες, αλλά όταν η Ellie τρέχει και μετά σταματάει βαριανασαίνει”, είπε ο Newman. “Στο παρασκήνιο όμως οι καρδιακοί παλμοί της Ellie μεταβάλλονται.” Βασιζόμενοι σε αυτό, ο Newman αποκάλυψε ότι το game μπορεί να παράγει διάφορους ήχους αναπνοής, το οποίο όχι μόνο σας βοηθάει να καταλάβετε την Ellie, αλλά και να καταλαβαίνετε πιο εύκολα σε τι κατάσταση βρίσκεται ο εχθρός. “Ανεβαίνει όταν πολεμάτε, όταν τρέχετε, όταν σας χτυπάνε και επίσης ανεβαίνει με την παρουσία εχθρών. Είναι πραγματικά απίστευτο, το κυνηγητό με τους τους Clickers είναι καλύτερο από ποτέ”, πρόσθεσε ο Newman.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.

Science isn’t about why! It’s about why not!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.707 seconds
Notification