Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

The Callisto Protocol

05 Dec 2022 02:21 #267879 by Απόστολος Μητσακούλης
Κρίμα που ξεκίνησε έτσι. Θα το διορθώσουν με patch λογικά. Πάντος δν καταλαβαίνω γιατί στα settings δν βάζουν επιλογές, στο pc πάντα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

08 Dec 2022 18:10 #267943 by Nikos Georgopoulos
Ο director του The Callisto Protocol δήλωσε ότι τα τεχνικά προβλήματά του στα PC οφείλονται σε upload λάθος αρχείου




Ζητάει υπομονή από τους fans όσο διορθώνονται τα θέματα.

Ο director του The Callisto Protocol, Glen Schofield δήλωσε ότι τα τεχνικά προβλήματά του στα PC οφείλονται σε upload λάθος αρχείου.

Συγκεκριμένα είπε: "Ένα λάθος αρχείο μπήκε στο patch . Το λάθος έγινε από κάποιον που βιαζόταν." Η Striking Distance έχει ήδη κυκλοφορήσει patches που βελτιώνουν τα θέματα σε PC και Xbox Series X και υπόσχονται ακόμα περισσότερα. Ο Schofield δήλωσε: "Θα κάνω διακοπές όταν διορθωθεί. Οι fans είναι η προταιρεότητά μου".


Being fixed. A wrong file was patched. Any minute. Just freakin error by someone rushing.

— Glen A. Schofield (@GlenSchofield) December 2, 2022


I’ll take vacation when it’s fixed. The fans are my priority.

— Glen A. Schofield (@GlenSchofield) December 4, 2022

Παρόλα αυτά αρκετός κόσμος στο Twitter δηλώνει δυσαρεστημένος θυμίζοντας στον Schofield, όσα είπε πει περί crunch λίγους μήνες πριν. Τέλος ο Schofield απάντησε: "Με το να είστε κακοί, κυνικοί και να κάνετε ότι με ξέρετε δεν πρόκειται να επισπεύσετε τίποτα. Ζητώ υπομονή και κατανόηση όσο διορθώνουμε τα θέματα. Ούτε εμείς είμαστε χαρούμενοι."


Being mean, cynical and acting like you know me isn’t making it go any quicker. I’d ask for patience and understanding as we fix this issue. We aren’t happy about it either.

— Glen A. Schofield (@GlenSchofield) December 3, 2022

Το review του GameWorld.gr για την έκδοση του The Callisto Protocol στο PS5 έρχεται σύντομα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 Jan 2023 10:50 #269090 by Nikos Georgopoulos
20 developers του The Callisto Protocol δεν αναγράφονται στα credits




Η Striking Distance κάνει τον κινέζο.

Επικοινωνιακά από το κακό στο χειρότερο τα πηγαίνει η Striking Distance, καθώς μπορεί το πολυαναμενόμενο The Callisto Protocol να θεωρούνταν ένα Survival με πολλά καλά στοιχεία, αλλά τελικά στην πραγματικότητα κατέληξε να βουλιάξει δίχως αύριο.

Όχι μόνο το παιχνίδι κυκλοφόρησε με άπειρα τεχνικά προβλήματα, όχι μόνο η Striking Distance δεν έστειλε κωδικούς για review στα ελληνικά μέσα και προτίμησε τα φιλαράκια της για να πάρει καλές βαθμολογίες, αλλά τώρα developers της εταιρείας ανακάλυψαν ότι το όνομά τους δεν υπάρχει στα credits!

Συγκεκριμένα, 20 άτομα που εργάστηκαν για το The Callisto Protocol στην Striking Distance, την κατηγορούν ότι δεν τους συμπεριέλαβε στα credits. Όλα αυτά σύμφωνα με το έγκυρο GamesIndustry . Δεν μιλάμε φυσικά για ανθρώπους που δούλεψαν για λίγες ώρες ή σε αμελητέες θέσεις, αλλά για lead developers, προϊσταμένους τμημάτων, directors και ένα σωρό ακόμη άτομα σε πολύ σημαντικές θέσεις.

Οι developers αυτοί δούλευαν το λιγότερο οκτάωρο και για πάνω από έναν χρόνο στην εταιρεία. Ένας εργαζόμενος της Striking Distance δήλωσε ότι η εταιρεία έβαλε στα credits μόνο όσα άτομα της άρεσαν. Φημολογείται ότι τα άτομα που δεν μπήκαν στα credits είναι εκείνα που εργάζονταν μόνο μέχρι το οκτάωρό τους, μιας και ο διευθυντής της εταιρείας, Glen Schofield, είχε δηλώσει στο Twitter ότι είναι υπέρ του crunch . Αλλά μιλάμε για πολύ βαρύ crunch. 6-7 ημέρες την εβδομάδα εργασία και 12-15 ώρες την ημέρα! Δηλαδή να δουλεύεις...μόνο και να μην κάνεις τίποτα άλλο στη ζωή σου! Απλά να τρως και να πέφτεις για ύπνο. «Κανείς δεν μας αναγκάζει», έγραψε τότε ο Schofield. «Το κάνεις γιατί το λατρεύεις».

Μια πηγή αποκάλυψε στο Eurogamer ότι " ορισμένοι designers δούλευαν 10 ώρες τη μέρα...μόνο στα meetings ", ενώ ένας άλλος είπε "Κάποιος ήθελε να στείλει ένα μήνυμα και το μήνυμα ήταν "την επόμενη φορά να μας αφοσιωθείς λίγο περισσότερο" (σ.σ. εννοώντας και να δουλεύεις υπερωρίες).

Η Striking Distance αρνήθηκε να σχολιάσει την διαγραφή των 20 developers από τα credits.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 Jan 2023 10:41 - 16 Jan 2023 10:42 #269173 by Στυλιανός Αλμπανίδης
 Η μετοχή της Krafton έπεσε καθώς το The Callisto Protocol έχει λίγες πωλήσεις

 

To πρώτο εγχείρημα της Striking Dictance Studios με τίτλο The Callisto Protocol φαίνεται πως απέτυχε να εκπληρώσει τους στόχους όσον αφορά τις πωλήσεις του , με αποτέλεσμα αυτό να αναγκάσει τους επενδυτές της Krafton να μειώσουν τις τιμές των μετοχών τους.

Σύμφωνα με πρόσφατες δημοσιεύσεις, o συγκεκριμένος Action-Horror τίτλος κόστισε 200 δις. γουόν (δηλαδή 161,5 δολάρια) για τα τρία χρόνια που χρειάστηκε προκειμένου να αναπτυχθεί. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να επηρεάσει τις μετοχές της θυγατρικής εταιρείας Krafton, λόγω έλλειψης πωλήσεων. Η Krafton υπολόγιζε να πουλήσει 5 εκ. αντίτυπα από το The Callisto Protocol, αλλά εφόσον έχουν πουληθεί μόνο 2 εκ. αντίτυπα μέχρι στιγμής, φαίνεται πως οι επιδιώξεις της εταιρείας δεν έχουν πλέον υψηλά κίνητρα.



Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τις ανάμεικτες αντιδράσεις του κοινού για την δημιουργία της Striking Dictance studios, έριξαν την μετοχή της Krafton. Επίσης, πολλοί πρώην εργαζόμενοι της Striking Dictance δεν έλαβαν τα εύσημα για την προσφορά τους στο The Callisto Protocol, κάτι το οποίο χαρακτηρίστηκε εξωφρενικό από κάποιον developer της ίδιας εταιρείας.

Διαβάστε το review για το The Callisto Protocol και για περαιτέρω συζήτηση σχετικά με την πτώση των μετοχών της Krafton επισκεφθείτε το αντίστοιχο forum topic.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 Jan 2023 12:18 #269182 by Nikos Georgopoulos
Η μετοχή της Krafton έπεσε καθώς το The Callisto Protocol έχει λίγες πωλήσεις




Δεν κατάφερε να εκπληρώσει τους στόχους πωλήσεων.

To πρώτο εγχείρημα της Striking Dictance Studios με τίτλο The Callisto Protocol φαίνεται πως απέτυχε να εκπληρώσει τους στόχους όσον αφορά τις πωλήσεις του , με αποτέλεσμα αυτό να αναγκάσει τους επενδυτές της Krafton να μειώσουν τις τιμές των μετοχών τους.

Σύμφωνα με πρόσφατες δημοσιεύσεις, o συγκεκριμένος Action-Horror τίτλος κόστισε 200 δις. γουόν (δηλαδή 161,5 δολάρια) για τα τρία χρόνια που χρειάστηκε προκειμένου να αναπτυχθεί. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να επηρεάσει τις μετοχές της θυγατρικής εταιρείας Krafton, λόγω έλλειψης πωλήσεων. Η Krafton υπολόγιζε να πουλήσει 5 εκ. αντίτυπα από το The Callisto Protocol, αλλά εφόσον έχουν πουληθεί μόνο 2 εκ. αντίτυπα μέχρι στιγμής, φαίνεται πως οι επιδιώξεις της εταιρείας δεν έχουν πλέον υψηλά κίνητρα.



Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τις ανάμεικτες αντιδράσεις του κοινού για την δημιουργία της Striking Dictance studios, έριξαν την μετοχή της Krafton. Επίσης, πολλοί πρώην εργαζόμενοι της Striking Dictance δεν έλαβαν τα εύσημα για την προσφορά τους στο The Callisto Protocol, κάτι το οποίο χαρακτηρίστηκε εξωφρενικό από κάποιον developer της ίδιας εταιρείας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 Apr 2023 01:01 #270657 by Nikos Georgopoulos
H IGDA θα επιβάλει στις εταιρείες ανάπτυξης να αναγράφουν όλους τους developers στα credits




Μετά από παράπονα προγραμματιστών.

Τα τελευταία χρόνια και ειδικά το τελευταίο 12μηνο ορισμένες εταιρείες δεν γράφουν όλα τα ονόματα των συντελεστών στα credits κάθε παιχνιδιού (σ.σ. λες και θα κερδίσουν κάτι από αυτό). Με αφορμή τα παράπονα που έγιναν από προγραμματιστές, η International Game Developers Association (IGDA) αποφάσισε να δώσει λύση .

Μέσω μίας νέας αλλαγής κανονισμών , σκοπεύει να προωθήσει το "inclusivity και καλύτερες πρακτικές για το πως τα credits αποδίδονται, επηρεάζοντας προοπτικές καριέρας και βραβείων που θα κερδίσει ένας προγραμματιστής".

Οι νέοι κανονισμοί αναφέρουν ρητά: "Ακόμα κι αν υπάρχει αμφιβολία, γράψτε το όνομα του εργαζόμενου στα credits" χωρίς να μπορούν οι εταιρείες να αφαιρέσουν ένα όνομα αν ένα μέλος φύγει από την εταιρεία πριν από κάποιο λανσάρισμα και να συμπεριληφθούν στα credits όλοι οι εργαζόμενοι πλήρους απασχόλησης. Επίσης, θα πρέπει να διατηρούνται και τα ονόματα των συντελεστών στις αρχικές εκδόσεις των games αν γίνει κάποιο port , remaster ή remake και μάλιστα η IGDA προτείνει τα αρχικά credits να παραμείνουν πρώτα σε συγκεκριμένη επικεφαλίδα! Άρα εκεί στην Konami...ξαναβάλτε το όνομα του Hideo Kojima σε ότι Metal Gear φτιάχνετε!

Σύμφωνα με έρευνα του SIG, το 51,3% των ερωτηθέντων (299 από τους 582) δεν συμπεριλήφθησαν ποτέ στα credits ή συμπεριλαμβάνονται σπάνια ή "καμιά φορά". Επιπλέον, το 83,1% των ερωτηθέντων απάντησε "Όχι" ή "Δεν είμαι σίγουρος" όταν ρωτήθηκε αν ο εργοδότης τους έχει πολιτική για τα credits.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

04 Aug 2023 10:46 #272417 by Nikos Georgopoulos
Η Striking Distance Studios, εταιρεία ανάπτυξης του The Callisto Protocol, απέλυσε 32 εργαζομένους




Για να "επαναπροσδιορίσει τις προτεραιότητές της".

Η Striking Distance Studios, εταιρεία ανάπτυξης του The Callisto Protocol, απέλυσε 32 εργαζομένους, για να επαναπροσδιορίσει τις προτεραιότητές της.

Εκπρόσωπος της Striking Distance δήλωσε: "Η Striking Distance Studios και η Krafton έκαναν κάποιες στρατηγικές αλλαγές για να επαναπροσδιορίσουν της προτεραιότητες της εταιρίας και να θέσουν καλύτερα τις αρμοδιότητες των τωρινών και μελλοντικών της projects. Δυστυχώς αυτές οι αλλαγές επηρέασαν 32 εργαζομένους. Το να τιμήσουμε τις συνεισφορές του κάθε μέλλους της ομάδας σε μορφές μεγάλων αποζημιώσεων είναι η κύρια προτεραιότητά μας αυτή τη δύσκολη στιγμή."



Σύμφωνα με αναφορά του VGC , ορισμένοι από τους εργαζομένους μιλούσαν στα social media για τις απολύσεις πριν ανακοινωθούν από την Striking Distance, συμπεριλαμβανομένων των level designer Thomas Catalano, VFX artist Matt Christopherson, associate producer Nora Falcon, level design assistant Justin Fields, production coordinator Sebastian Marlow και senior environment artist Matthew Smith.

Το The Callisto Protocol κυκλοφόρησε τον Δεκέμβριο του 2022, ενώ τον Ιούνιο του 2023 κυκλοφόρησε το τελευταίο DLC του με τίτλο Final Transmission.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

24 Sep 2023 10:57 #272983 by Nikos Georgopoulos
Ο Glen Schofield, συνδημιουργός του Dead Space, έφυγε από την εταιρεία του Callisto Protocol




Ένας από τους τρεις, που φεύγουν εθελοντικά.

Ο CEO της Striking Distance Studios και συν-δημιουργός του Dead Space, Glen Schofield, φεύγει από την εταιρία μόλις ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του πρώτου του παιχνιδιού, το The Callisto Protocol. Επίσης αποχωρούν από το στούντιο η επικεφαλής του δημιουργικού αλλά και ο οικονομικός διευθυντής. Σύμφωνα με το Bloomberg και με την επίσημη επιβεβαίωση από την μητρική εταιρία του Striking Distance studio, την Krafton ο Schofield θέλει να «κυνηγήσει» νέες ευκαιρίες. Επίσης η εταιρία επιβεβαίωσε ότι η αποχώρηση του ήταν εθελοντική όπως και της διευθύντριας του δημιουργικού Stacey Hirata και του οικονομικού διευθυντή Johnny Hsu.

Ο επικεφαλής ανάπτυξης Steve Papoutsis (που ήταν στο Dead Space) θα αναλάβει τον ρόλο του CEO στη θέση του Schofield. Έχει δουλέψει σε τίτλους όπως το Dead Space 2 και το Battlefield Hardline στη θητεία του στην Electronic Arts. Επίσης έχει δουλέψει σε τίτλους όπως το Legacy of Kain, το Gex και το Medal of Honor.

Σε δηλώσεις του ο Schofield είπε ότι: ’’Η δημιουργία του Striking Distance Studios ήταν ένα υπέροχο ταξίδι και είμαι πολύ περήφανος με αυτά που πετύχαμε με το The Callisto Protocol, ένα τίτλο που τον έχει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Αν και το να κυνηγάς κάτι καινούργιο είναι πολύ ενθουσιώδης, το να αφήσω το SDS μου άφησε μια γλυκόπικρη γεύση, αλλά ξέρω ότι το στούντιο είναι σε καλά χέρια. Ο Steve και εγώ γνωριζόμαστε από παλιά από την δουλειά μας στη Visceral Games. Είδα το πόσο καλά τα πήγε και το τι πέτυχε παίρνοντας τα ηνία πλέον ως επικεφαλής της εταιρίας. Έτσι ξέρω ότι είναι το σωστό άτομο για να αναλάβει τη θέση μου.’’

Ο Schofield επίσης επιβεβαίωσε ότι σχεδίαζε την έξοδο του από το στούντιο και ήθελε να κάνει τη μετάβαση αυτή όσο πιο ομαλή γίνονταν. Επίσης εξήγησε ότι τα πλάνα που είχε το στούντιο παρέμειναν ανεπηρέαστα από την αποχώρηση του.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

22 Mar 2024 09:48 #275402 by Nikos Georgopoulos
Project Birdseye




Roguelike spin-off του The Callisto Protocol.

Η εταιρεία ανάπτυξης Striking Distance ανακοίνωσε ένα Roguelike spin-off του The Callisto Protocol, με την προσωρινή ονομασία Project Birdseye.

Το Project Birdseye περιγράφεται ως μία γρήγορη Action Roguelike εμπειρία. Θα διαδραματίζεται στο σύμπαν του The Callisto Protocol και συγκεκριμένα στην ίδια φυλακή, Black Iron Prison, όπου οι παίκτες θα πρέπει να παλεύουν με τέρατα σε διάφορα levels για να δραπετεύσουν με topdown οπτική. Το εικαστικό του στυλ δείχνει αρκετά πιο χρωματιστό και φωτεινό από το The Callisto Protocol και περισσότερο εμπνευσμένο από comics.



Η Striking Distance τόνισε ότι το Project Birdseye δεν είναι το The Callisto Protocol 2, αλλά ένας τρόπος για να μεγαλώσει ο κόσμος του με κάτι λίγο διαφορετικό, χωρίς όμως να επηρεάσει την ανάπτυξη του επόμενου AAA project τους.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification