Στο Athens Games Festival.
Στα πλαίσια του Athens Games Festival συνομιλήσαμε με τον Matt Binkowski της Techland, Lead Game Desiger του Dying Light.
Ο Matt μας αποκάλυψε ότι η Techland εργάζεται πάνω σε δύο AAA games, τα οποία δεν έχει ακόμη ανακοινώσει και πως υπάρχει μια ομάδα που συνεχίζει την υποστήριξη για το Dying Light. Επίσης, η ανάπτυξη του Hellraid έχει "παγώσει" προσωρινά, αλλά ενδέχεται να συνεχιστεί στο μέλλον.
GameWorld: Μπορείς για αρχή να μας πεις λίγα λόγια για την Techland; Πως εξελιχθήκατε όλα αυτά τα χρόνια;
Matt Binkowski: Η εταιρεία έχει κλείσει 25 χρόνια καθώς ξεκινήσαμε πολύ παλιά όταν ήμουν ακόμη παιδί. Αρχικά απλά πουλούσαμε games, ήμασταν publisher της χώρας. Μετά αποκτήσαμε budget για να ξεκινήσουμε να αναπτύσσουμε τα δικά μας games. Στην αρχή φτιαξαμε μικρά games τα οποία δεν γνωρίζει ο περισσότερος κόσμος. Στην πορεία όμως μεγαλώσαμε. Το πρώτο μας παιχνίδι ήταν το Crime Cities και μετά ο πρώτος μεγάλος τίτλος ήταν το Call of Juarez, ειδικά όταν πήγε στο Xbox 360. Συνεχίσαμε με το Bound in Blood, το The Cartel και μετά το Dead Island.
Τώρα είμαστε περίπου 300 άτομα και αναπτύσσουμε δύο AAA games. Είναι μεγάλα projects και ποτέ μέχρι τώρα δεν είχαμε τόσο μεγάλες ομάδες. Αυτό μας φοβίζει λίγο αλλά ταυτόχρονα είναι συναρπαστικό γιατί έχουμε ευκαιρίες και δυνατότητες που δεν είχαμε πριν.
GW: Αυτή την στιγμή υποστηρίζετε το Dying Light με updates. Πως έχουν διαχωριστεί οι ομάδες και με τι αρμοδιότητες;
MB: Υπάρχει μια ειδική ομάδα που απλά υποστηρίζει το Dying Light. Υπάρχουν developers, artists, άτομα κάθε ειδικότητας.
Όσο για τα AAA games, το ένα αναπτύσσεται στα κεντρικά μας γραφεία στo Βρόκλαβ και το άλλο στη Βαρσοβία. Έχουμε επίσης και ένα studio στο Βανκούβερ του Καναδά. Στοχεύουν περισσότερο στο multiplayer των games μας.
GW: Μετά το Dying Light θα δουλέψεις για κάποιο project;
MB: Δουλεύω ήδη, έως έναν βαθμό. Δεν υποστηρίζουμε μόνο το Dying Light αλλά πειραματιζόμαστε με νέα games. Αυτά είναι όσα μπορώ να πω προς το παρόν.
GW: Στη σελίδα σας στη Wikipedia έχετε κάποια games στα οποία έχετε παγώσει το development, όπως το Hellraid. Ισχύει όντως αυτό;
MB: Ναι, έπρεπε να εστιάσουμε σε άλλα πράγματα. Αλλά θα δούμε τι ενδιαφέρον υπάρχει, όπως για το Hellraid, για το οποίο ο κόσμος ρωτάει συχνά "Τι θα γίνει με το Hellraid;" Ναι, το έχουμε παγώσει για πολλούς λόγους. Υπάρχουν πολλοί developers στην εταιρεία που θα ήθελαν να εργαστούν για αυτό και υπάρχει στην καρδιά τους, επομένως ελπίζουμε μια μέρα να το υλοποιήσουμε.
GW: Μπορείτε να μας δώσετε κάποιες πληροφορίες για τα AAA games που αναπτύσσετε; Έστω το genre ή κάποια πιθανή περίοδο αποκάλυψης;
MB: Δυστυχώς δεν μπορώ γιατί δεσμευόμαστε με συμβόλαια με publishers.
GW: Ευχαριστούμε πολύ για την συνέντευξη. Θα θέλατε να πείτε κάτι στους Έλληνες fans της Techland;
MB: Ότι περάσαμε πολύ ωραία στο Athens Games Festival. Παραδέχομαι πως δεν γνώριζα ότι η ελληνική gaming βιομηχανία δηλώνει το παρόν εδώ. Υπάρχουν τόσο πολλοί ταλαντούχοι άνθρωποι. Σας ευχαριστώ για την πρόσκληση.
GW: Ευχαριστούμε και εμείς. Ήταν χαρά μας!
Διαβάστε τα reviews των Dying Light. Συζητήστε για την Techland σε αυτό το forum topic.
Comments
Το λάτρεψα πραγματικά!Το expansion με τα οχήματα με χάλασε λίγο αλλά τουλάχιστον μετά από τόσο καιρό οι τύποι δίνουν free dlc ακόμα για το dying light!