Το 20% των νέων συνδρομητών.
Οι συνδρομητές του Netflix που επέλεξαν το νέο φθηνότερο πακέτο, με τις διαφημίσεις έφτασαν το ένα εκατομμύριο.
Όσον αφορά στις νέες εγγραφές, το 20% των νέων εγγραφών επιλέγει το συγκεκριμένο φθηνότερο πακέτο, που κάποτε είχε την τιμή του απλού. Τον Ιανουάριο, ο CEO του Netflix Greg Pepeters, είχε πει ότι το πακέτο Netflix με τις διαφημίσεις δείχνει πολύ καλά αποτελέσματα.
Δείτε τι γίνεται με το μοίρασμα του κωδικού σας στο Netflix με φίλους και συζητήστε για την υπηρεσία στο παρακάτω forum topic.