• Ειδήσεις
  • RPG
  • Το Destiny 2 είχε διάλογο ενός γκέι χαρακτήρα για σύντροφό του, ο οποίος αφαιρέθηκε για να πουλήσει σε Ρωσία και Κίνα

Το Destiny 2 είχε διάλογο ενός γκέι χαρακτήρα για σύντροφό του, ο οποίος αφαιρέθηκε για να πουλήσει σε Ρωσία και Κίνα

Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 ()
1
Το Destiny 2 είχε διάλογο ενός γκέι χαρακτήρα για σύντροφό του, ο οποίος αφαιρέθηκε για να πουλήσει σε Ρωσία και Κίνα

Το Destiny 2 είχε διάλογο ενός γκέι χαρακτήρα για σύντροφό του, ο οποίος αφαιρέθηκε για να πουλήσει σε Ρωσία και Κίνα

26 εργαζόμενοι κατηγορούν την Bungie για τοξικότητα, crunch, σεξισμό και έλλειψη diversity.

26 εργαζόμενοι της Bungie την κατηγόρησαν για σεξισμό, τοξικότητα, κλίμα αδελφότητας (σαν αυτό για το οποίο κατηγορείται η Activision Blizzard) και έλλειψη diversity στα games.

Ο Pete Parson, διευθύνων σύμβουλος της Bungie, εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με την τοξικότητα, λέγοντας: "Κάναμε θετικές αλλαγές τα τελευταία χρόνια αλλά δεν ήταν αρκετές και μας πήραν πολύ καιρό". 26 εργαζόμενοι της Bungie δήλωσαν ότι "υπήρχε μια κουλτούρα σεξισμού και αδελφότητας" (σ.σ. ότι δηλαδή λέγεται και για την Activision Blizzard), αλλά και βαρύ crunch (σ.σ. περίοδος καθημερινών υπερωριών σε λανσαρίσματα νέων games) και προστασία ατόμων που προσβάλουν συναδέλφους τους.

Crunch ενώ η εταιρεία δεν ήθελε να κάνει προσλήψεις
Τα μέλη της ομάδας αφήγησης της Bungie εργάζονταν μέχρι και 100 ώρες την εβδομάδα σε ορισμένα expansions (σ.σ. του Destiny 2), ενώ οι εκκλήσεις εργαζομένων προς την διοίκηση για την πρόσληψη περισσότερων συναδέλφων που θα δούλευαν οκτάωρο -ώστε να μην δουλεύουν με τόσες υπερωρίες- είχαν απορριφθεί κατ' επανάληψη.

Η Bungie είχε πει στους εργαζόμενούς της να μην κάνουν υπερωρίες, αλλά ορισμένοι σεναριογράφοι συνέχιζαν να δουλεύουν και απλά δεν κατέγραφαν τις ώρες που δούλευαν παραπάνω, προκειμένου να έχουν περισσότερα χαρακτηριστικά στο εκάστοτε expansion. Θυμίζουμε ότι το Destiny 2: The Witch Queen expansion έχει καθυστερήσει για τις αρχές του 2022, καθώς η Bungie δήλωσε ότι "έχει ως προτεραιότητα την υγεία της ομάδας της". Ωστόσο, ο Markus Lehto, art director του Halo: Combat Evolved, δήλωσε το 2020 ότι έφυγε από την Bungie για να γλιτώσει από τις περιόδους crunch.

Το HR της Bungie προστάτευε όσους είχαν τοξική συμπεριφορά, ενώ όσοι μιλούσαν προς το HR κινδύνευαν να χάσουν την θέση τους, γιατί οι υπεύθυνοι του HR προστάτευαν την εταιρεία.

Το Destiny 2 είχε γκέι διάλογο που αφαιρέθηκε
Από τους 26 εργαζόμενους που κατέθεσαν περιστατικά κατά της Bungie, ορισμένοι την κατηγόρησαν για σεξισμό, που είχε αντίκτυπο στους γυναικείους χαρακτήρες του Destiny 2.

Παράλληλα, εργαζόμενοι κατηγορούν την Bungie ότι διακατέχονταν από σεξισμό, που είχε αντίκτυπο στους γυναικείους χαρακτήρες του Destiny 2. Επίσης, κάποιοι εργαζόμενοι κατηγόρησαν την εταιρεία ότι δεν ήταν καθόλου diversive, αφού στην αρχική έκδοση του Destiny 2 υπήρχε μόνο ένας γκέι χαρακτήρας, ο NPC Devrim Kay, ο οποίος είχε μία και μόνο πρόταση για έναν σύντροφό του, η οποία "επρόκειτο να αφαιρεθεί από το παιχνίδι, προκειμένου αυτό να πουλήσει σε Ρωσία και Κίνα", όπως ήθελε η εταιρεία.

Τελικά η πρόταση παρέμεινε, ωστόσο άλλαξε σε ορισμένες λέξεις, ώστε να μην είναι προφανής. Η Bungie έλαβε για το Destiny 2 μέχρι και βραβείο αφήγησης. 

Οι νέες δηλώσεις του CEO Pete Parsons: "Θέλω να ζητήσω συγγνώμη προς όσους δεν βίωσαν ένα ασφαλές, δίκαιο και επαγγελματικό εργασιακό περιβάλλον. Δεν είμαι εδώ για να διαψεύσω ή να αμφισβητήσω τις εμπειρίες που βλέπουμε σήμερα να μοιράζονται άνθρωποι που έχουν κοσμήσει την εταιρεία ανάπτυξής μας με τον χρόνο και το ταλέντο τους. Οι ενέργειές μας ή, σε ορισμένες περιπτώσεις, οι αδράνειες προκάλεσαν πόνο σε αυτούς τους ανθρώπους. Ζητώ προσωπικά συγγνώμη και εκ μέρους όλων στη Bungie που γνωρίζω ότι αισθάνεται μια βαθιά ενσυναίσθηση και θλίψη διαβάζοντας όσα ειπώθηκαν.

Ο Parsons απαρίθμησε τις αλλαγές που έγιναν στο στούντιο τα τελευταία χρόνια, συμπεριλαμβανομένης της απομάκρυνσης όσων ήταν τοξικοί "χωρίς σεβασμό στη θητεία, την ιστορία ή τις διαπροσωπικές σχέσεις", την εστίαση σε πιο διαχειρίσιμες ημερομηνίες κυκλοφορίας και μεγαλύτερες προσπάθειες για την αύξηση του inclusion, της διαφορετικότητας και της ισότητας. "Είμαι ενθουσιασμένος από την πρόοδο που έχουμε σημειώσει, αλλά δεν είναι αρκετή και έχει πάρει πολύ χρόνο. Επίσης, δεν εξαφανίζει τις κακές εμπειρίες που είχαν οι άνθρωποι στην εταιρεία μας. Ως Διευθύνων Σύμβουλος, είναι δουλειά μου να συνυπολογίσω τόσο το παρελθόν όσο και το μέλλον και να είμαι υπόλογος για όλα αυτά, εδώ και τώρα. Μιλώντας με την ομάδα της Bungie, διαβάζοντας τις ιστορίες και βλέποντας τόσο γνωστούς όσο και νέους συναδέλφους, είναι ξεκάθαρα ότι έχουμε ακόμα δουλειά μπροστά μας".

Το Bungie Foundation, ο μη κερδοσκοπικός φιλανθρωπικός τομέας της εταιρείας, ανακοίνωσε ότι θα αναστείλει την ετήσια φιλανθρωπική εκδήλωση Game2Give επ' αόριστον, "ενώ αφομοιώνουμε αυτά τα νέα και υποστηρίζουμε τους υπαλλήλους μας που έχουν πληγεί". Το site θα παραμείνει ανοιχτό για δωρεές έως τις 15 Δεκεμβρίου, ενώ οι ροές συγκέντρωσης κεφαλαίων θα συνεχιστούν το 2022.

Διαβάστε περισσότερα σχετικά με το τι έκαναν η Ubisoft και η Bungie για τους cheaters και συζητήστε περισσότερα για την Bungie στο παρακάτω forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Notification