Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Bioshock Infinite

13 Jan 2022 20:40 #260141 by Nikos Georgopoulos
Ο Ken Levine δεν συμμετέχει στο νέο BioShock




Δήλωσε ότι θα το παίξει κανονικά όπως όλος ο κόσμος.

Ο Ken Levine δημιουργός των BioShock, δήλωσε ότι δεν συμμετέχει καθόλου στο νέο τίτλο της σειράς, ο οποίος βρίσκεται υπό ανάπτυξη από την Cloud Chamber Studios.

Ο Levine δήλωσε σε συνέντευξή του στο Arcade Attack : Δεν θέλω ποτέ να κάνω μισά πράγματα. Τους εύχομαι τα καλύτερα. Για το παιχνίδι ξέρω ότι ξέρει και όλος ο κόσμος. Όμως θα το παίξω όταν κυκλοφορήσει. Ο Levine ήταν director του πρώτου BioShock και του BioShock: Infinite, όμως δεν είχε δουλέψει στο BioShock 2.

Στην ίδια συνέντευξη ο Levine μίλησε για την ταινία BioShock, η οποία τελικά δεν έγινε ποτέ. Δήλωσε ότι δεν είδε ποτέ το σενάριο, όμως υπέθεσε ότι οι παραγωγοί ταινιών δεν θέλουν πάντα να συνεργάζονται με τους developers των games, καθώς μπορεί οι στόχοι τους να μην ταιριάζουν. O Levine πρόσθεσε επίσης ότι η ιστορία της ταινίας δεν ήταν ακριβώς βασισμένη στο πρώτο BioShock.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

08 Dec 2022 18:11 #267946 by Nikos Georgopoulos
[UPDATE 7: Από τον πρώην συγγραφέα του Ghost of Tsushima



Ο Liz Albl, πρώην συγγραφέας του Ghost of Tsushima και των Far Cry 4, Far Cry 5 και Watch Dogs Legion, εντάχθηκε στην εταιρεία ανάπτυξης Cloud Chamber και θα είναι Narrative Lead στο νέο BioShock.
Το νέο BioShock αναπτύσσεται με την Unreal Engine 5  και θα κυκλοφορήσει για PC, PS5 και Xbox Series X. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

28 Mar 2024 10:46 #275456 by Nikos Georgopoulos
Ken Levine, δημιουργός του BioShock: "Είχε δύο διαφορετικά endings επειδή επέμενε η 2K"




Ήταν μία από τις ελάχιστες απαιτήσεις του publisher .

Ο Ken Levine, δημιουργός των BioShock, αποκάλυψε, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξή του ότι το πρώτο είχε δύο διαφορετικά τέλη επειδή είχε επιμείνει η 2K, αλλά ο ίδιος "δεν το ήθελε πραγματικά."

Συγκεκριμένα ο Levine δήλωσε: "Δεν ήθελα πολύ τα δύο διαφορετικά endings αλλά ήταν μία από τις λίγες υποχωρήσεις. Ο publisher δεν είχε ιδιαίτερες απαιτήσεις από εμάς, οπότε δεν μπορώ να πω ότι ήταν αυταρχικός, όμως αυτό ήταν κάτι που ήθελαν πολύ. Δεν θεωρώ ότι αυτά τα endings ήταν τρομερά. Αυτοί ήθελαν δύο τέλη, ενώ εγώ ήθελα ένα πιο αμφίλογο τέλος και να αφήσω τον παίκτη να κάνει την περισσότερη δουλειά με το μυαλό του." Όταν ερωτήθηκε για το πιο τέλος θα διάλεγε ο ίδιος για το αρχικό BioShock, ο Levine δήλωσε: "Δεν το έγραψα ποτέ, παρότι το ήθελα. Είναι περίπλοκο. Το BioShock είναι ένας περίπλοκος κόσμος. Κάνεις harvest, πιθανότατα και Little Sisters και θέλαμε να πούμε ότι έτσι πρέπει να σκέφτεσαι τα πράγματα. Φτιάχνουμε games που δεν απαντούν στις ερωτήσεις των ανθρώπων που τις κάνουν. Προσπαθούσαμε να μείνουμε αντικειμενικοί στο BioShock."



Το 2007 σε αντίστοιχη συνέντευξή του, ο Levine είχε κάνει τις ίδιες δηλώσεις για τα τέλη του BioShock, αλλά και ότι σε μελλοντικά games θα ήθελε να αλλάξει την διαδικασία δημιουργίας του τέλους τους. Όσον αφορά το επερχόμενο Judas, ο Levine δήλωσε ότι ανάλογα τις πράξεις του παίκτη, το τέλος θα έχει κάποιες μεγάλες διαφορές.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification