Get Connected!

Come and join our community. Expand your network and get to know new people!

Η Sony θα συνεργαστεί με τέσσερις μη κερδοσκοπικές οργανώσεις για την υποστήριξη του Black community 14 minutes ago

Στόχος είναι η αύξηση του ποσοστού των εργαζομένων.

Η Sony ανακοίνωσε μια σειρά συνεργασιών με τέσσερις μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, οι οποίες έχουν ως απώτερο στόχο την "βελτίωση της πρόσβασης στην τεχνολογία και το gaming industry για το Black community".

Οι εταιρείες αυτές, όπως ανακοινώθηκαν σε ένα δημοσίευμα στο site της Sony, είναι οι Black Girls CODE, Black In Gaming, Gameheads και The Hidden Genius Project. Η Sony δεν έχει διευκρινίσει πως θα βοηθήσει τις μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, ωστόσο δέσμευσε ένα εκατομμύριο δολάρια τον Ιούνιο του 2020, με τα οποία είχε ανακοινώσει ότι θα "τερματίσει την συστηματική ανισότητα που υπάρχει", σε συνέχεια των γεγονότων δολοφονίας του George Flyod από αστυνομικό της Minneapolis.

Καθεμία από τις τέσσερις μη κερδοσκοπικές οργανώσεις έχει τον ίδιο στόχο. Την αύξηση του αριθμού των μαύρων εργαζομένων στις αγορές του gaming και της τεχνολογίας. Η Black Girls CODE έχει επίσης στόχο στο να εντάξει στη βιομηχανία κορίτσια ηλικίας 7-17 ετών που ανήκουν στο Black community. Σύμφωνα με έρευνα της Pew Research, στην Αμερική, οι λευκοί έφηβοι παίζουνgames σε ποσοστό 71%, ενώ οι μαύροι σε ποσοστό 83%.

Πέρα από την Sony, με αφορμή τα γεγονότα του #BlackLivesMatter, η Microsoft και η Nintendo έχουν επίσης βοηθήσει με δωρεές αντίστοιχες ΜΚΟ.

Δείτε ακόμη το PS4 theme Black Lives Matter που κυκλοφόρησε η Sony και την οθόνη Black Lives Matter που πρόσθεσε η EA στο FIFA 20 και το Apex Legends τον Ιούνιο του 2020. Συζητήστε περισσότερα για την Sony στο παρακάτω forum topic.

Το 85% των πωλήσεων games στην Μ. Βρετανία το 2020 αφορούσε ψηφιακά αντίτυπα
Ο τζίρος τους ήταν όσος της μουσικής και των βίντεο μαζί.

UK-Games-Industry-Record-Year-2018-01-Header-70-1614801569.jpg
Πάνω από 85% των χρημάτων που ξοδεύτηκαν για games στην Μ. Βρετανία πέρυσι ήταν για ψηφιακά αντίτυπα.

Τα στοιχεία προέρχονται από την Ένωση Λιανεμπόρων Ψυχαγωγίας (Entertainment Retailers Association) σύμφωνα με τα οποία 85.4% των εξόδων των καταναλωτών για games ήταν για ψηφιακές κόπιες. Συνολικά η βιομηχανία των games είχε τζίρο 474 δισ. λίρες, αύξηση κατά 17.7% από το προηγούμενο έτος.
Τα games αποτέλεσαν το 48% των εξόδων για ψυχαγωγία (7.8 δισ. λίρες), κάτι που σημαίνει ότι ως μέσο είχαν περίπου τον ίδιο τζίρο όσο τα βίντεο και η μουσική μαζί, με μια απόκλιση της τάξης των 500 εκ. λιρών. Ο αριθμός μπορεί να ακούγεται μεγάλος, αλλά σε τέτοιες κλίμακες δεν είναι.

“Η αγορά της ψυχαγωγίας ήδη μεγάλωνε χωρίς τον κορωνοϊό, αλλά με την πλειοψηφία του τομέα της διασκέδασης κλειστό λόγω lockdown, η μουσική, τα βίντεο και τα games ήταν στο σωστό μέρος την σωστή στιγμή” είπε η επικεφαλής του ERA, Kim Bayley. Ο οργανισμός αναφέρει επίσης ότι τα smartphones είναι η δημοφιλέστερη συσκευή για games, με 34.7% των καταναλωτών να χρησιμοποιούν κινητά ενώ 47.7% των gamers φαίνονται να χρησιμοποιούν το Steam για να κατεβάσουν τα games τους.

Read More...

Οι τρεις ενάγοντες που είχαν καταθέσει αγωγή κατά της EA με τον ισχυρισμό ότι προσαρμόζει κρυφά την δυσκολία του FIFA Ultimate Team προκειμένου οι παίκτες να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε packs, απέσυραν τελικά την αγωγή τους.

Το Νοέμβριο του 2020, τρεις πολίτες της Καλιφόρνια είχαν ισχυριστεί ότι η ΕΑ τους χειραγωγούσε, με την αγωγή να επικεντρώνεται γύρω από μια πατέντα τεχνητής νοημοσύνης γνωστή ως dynamic difficulty adjustment. Γνωστή περισσότερο με τους όρους scripting ή momentum, η τεχνολογία επηρεάζει άδικα τα αποτελέσματα των αγώνων σε μία προσπάθεια να ενθαρρύνει την αγορά packs. Η ΕΑ είχε ομολογήσει ότι η πατέντα είναι στο όνομά της, ωστόσο είχε αρνηθεί επανειλημμένα ότι την χρησιμοποιεί στο Ultimate Team. Σήμερα, η ΕΑ ανακοίνωσε ότι οι ενάγοντες απέσυραν πλέον την αγωγή τους αφότου η εταιρεία μοιράστηκε λεπτομερείς πληροφορίες πάνω στο FIFA και τους έδωσε την ευκαιρία να μιλήσουν με τους προγραμματιστές. Η δήλωση της EA, με την οποία η εταιρεία ορκιζόταν ότι δεν θα χρησιμοποιήσει ποτέ το dynamic difficulty adjustment στο Ultimate Team έχει ως εξής:

“Το να διασφαλίσουμε ότι το παιχνίδι είναι δίκαιο συνιστά κάτι κρίσιμο για όλους εμάς στην ΕΑ και προσπαθήσαμε να είμαστε όσο πιο ξεκάθαροι γίνεται ότι αυτή η αφοσίωση έχει εφαρμογή σε εμάς όσο και στους παίκτες μας. Έχουμε πει δημόσια στο παρελθόν ότι δεν χρησιμοποιούμε scripting ή 'Dynamic Difficulty Adjustment' (DDA) ή οτιδήποτε παρόμοιο που θα προσάρμοζε αυτόματα την δυσκολία του gameplay στους αγώνες Ultimate Team του FIFA, του Madden και του NHL.”

“Οι ξεκάθαρες δηλώσεις μας πρόσφατα αμφισβητήθηκαν στα πλαίσια αγωγής που ισχυριζόταν ότι χρησιμοποιήσαμε πράγματι το DDA στα Ultimate Team modes. Με χαρά μας μοιραζόμαστε την είδηση ότι οι ενάγοντες πλέον απέσυραν την αγωγή τους. Τους παρείχαμε λεπτομερείς τεχνικές πληροφορίες και πρόσβαση να μιλήσουν με τους προγραμματιστές μας, όλα εκ των οποίων επιβεβαίωσαν (ξανά) ότι δεν υπάρχει DDA ή scripting στα Ultimate Team modes. Αυτό είναι το σωστό αποτέλεσμα.”

“Αν και η ΕΑ κατέχει την πατέντα για την τεχνολογία DDA, η τεχνολογία αυτή δεν υπήρχε ποτέ στο FIFA, το Madden ή το NHL και δεν θα υπάρξει ποτέ. Δεν θα χρησιμοποιούσαμε την τεχνολογία DDA για να δώσουμε πλεονέκτημα ή μειονέκτημα στους παίκτες στα online multiplayer modes κανενός από τα games μας και απολύτως δεν το συμπεριλάβαμε στο FIFA, το Madden ή το NHL. Η ΕΑ και οι ομάδες του FIFA, του Madden και του NHL παραμένουν αφοσιωμένες στο fair play. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για αυτή μας την δέσμευση στο Positive Play Charter μας.”

Ο δηλωμένος σκοπός του DDA είναι “η μεγιστοποίηση της ενασχόλησης του παίκτη κατά την διάρκεια όλου του παιχνιδιού” και παρέχεται ένα παράδειγμα του πως θα μπορούσε να λειτουργεί. “Κάποια άλλα μη-περιοριστικά παραδείγματα από features του παιχνιδιού που μπορεί να τροποποιηθούν, τα οποία μπορεί ή όχι να γίνουν αντιληπτά από τον χρήστη, μπορούν να περιλαμβάνουν επιπλέον ταχύτητα σε κάποιον χαρακτήρα του παιχνιδιού, βελτιωμένη ακρίβεια στο σημάδι ενός χαρακτήρα του παιχνιδιού, βελτίωση του μήκους ή ύψους που μπορεί να πηδήξει κάποιος χαρακτήρας του παιχνιδιού, η αλλαγή της ανταπόκρισης του χειριστηρίου και ούτω καθεξής. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι προσαρμογές μπορούν επιπλέον ή εναλλακτικά να περιλαμβάνουν την μείωση της ικανότητας ενός χαρακτήρα του παιχνιδιού αντί για την βελτίωση της ικανότητάς του. Για παράδειγμα, ο χαρακτήρας μπορεί να γίνει ταχύτερος, αλλά να έχει μειωμένη ακρίβεια στο σημάδι του.”

Η πατέντα πυροδότησε συζητήσεις το 2018 που εγκρίθηκε, με ορισμένους παίκτες να υποψιάζονται ακόμη και χρόνια πριν ότι το FIFA έκλεβε. Θεωρούν ότι κάπου βαθιά στον κώδικα του παιχνιδιού υπάρχει ένα κρυφό scripting που βοηθάει τους παίκτες εάν χάνουν ή κάνει το παιχνίδι δυσκολότερο όταν κερδίζουν. Είναι μια πεποίθηση που τροφοδοτείται από αποκρούσεις που οδηγούν σε tap-ins, κορυφαίους επιθετικούς που αστοχούν μπροστά σε άδειο τέρμα και δραματικά γκολ ισοφάρισης την τελευταία στιγμή μετά από ένα παιχνίδι όπου κυριαρχούσατε. Η κοινότητα του FIFA ονομάζει αυτό το λεγόμενο scripting με τον όρο “momentum”.

Στις αρχές του 2017, ένας χρήστης του Reddit ισχυρίστηκε ότι βρήκε αναφορά του momentum σε αρχεία του FIFA 17. Αυτό οδήγησε διάφορους FIFA YouTubers σε καταγγελίες, ακόμη και μια προσπάθεια συλλογής υπογραφών που απέτυχε. Τον καιρό εκείνο είχε ερωτηθεί για το ζήτημα και ο creative director του FIFA, Matt Prior.

“Είναι κάτι που μας ρωτάνε συχνά, αν υπάρχει κάτι που αλλάζει τα πράγματα. Μπορώ να σας βεβαιώσω ότι δεν υπάρχει. Είναι απλά ποδόσφαιρο. Αυτά τα πράγματα συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο” είχε απαντήσει. Ο Prior ωστόσο είχε πει ότι το FIFA έχει περιθώριο για ανθρώπινο λάθος. Αλλά αντί αυτό να είναι αποτέλεσμα κάποιου κώδικα, είναι βασισμένο στα στατιστικά του κάθε παίκτη και άλλους παράγοντες, όπως η κούρασή τους.

“Υπάρχει ένα λάθος σε μερικούς αλγόριθμους που αφορούν το παγίδεμα της μπάλας. Αυτό είναι μέσα στο παιχνίδι, αλλά μετριέται σε ατομικό επίπεδο. Δεν λαμβάνει υπόψη του ότι α, είναι 1-0 στο 90, ας βάλουμε παραπάνω σφάλμα σε αυτόν. Είναι πάρα πολύ εξατομικευμένο, Κι ως εκ τούτου μπορεί να συμβεί οποιαδήποτε στιγμή. Αυτό είναι μέρος της ομορφιάς του αθλήματος. Μπορεί να είναι εκνευριστικό κάποιες φορές, αλλά αυτή είναι η φύση του ποδοσφαίρου.”

“Είμαι οπαδός της Manchester City. Στον τελευταίο αγώνα, μας είδα να έχουμε 80% κατοχή μπάλας. H Middlesbrough έκανε αντεπίθεση, πρώτο της σουτ στον αγώνα, γκολ. Για εμένα, αυτό είναι εκνευριστικό. Αν συνέβαινε στο FIFA θα υπήρχε η υποψία ότι είναι scripted. Αλλά η αλήθεια είναι ότι γίνονται λάθη στο ποδόσφαιρο κι αυτό κάνει το ποδόσφαιρο αυτό που είναι. Αν όλα ήταν προβλέψιμα και ομοιόμορφα, θα χάναμε την καρδιά και την ψυχή του ποδοσφαίρου. Εκπροσωπούμε το άθλημα του πραγματικού κόσμου και αυτό μπορεί να συμβεί καί στο παιχνίδι μας καί στο πραγματικό ποδόσφαιρο” είχε πει ο Prior.

Το νόημα των λεγομένων του εν προκειμένω ήταν ότι το περιθώριο για σφάλμα υπάρχει μεν στο FIFA, αλλά δεν εφαρμόζεται βάσει κάποιου άλλου παράγοντα, όπως το σκορ ή τον χρόνο του αγώνα. “Δεν θέλετε κάποιον αμυντικό τέταρτης εθνικής να παγιδεύει τη μπάλα το ίδιο καλά όπως ο Μέσι, σωστά; Ένα μεγάλο κομμάτι αυτού βασίζεται στα attributes. Ένα μέρος του εξαρτάται από την κόπωση. Αν ένας παίκτης έχει κουραστεί, θα κάνει λάθος. Υπάρχουν πολλά πράγματα που παίζουν ρόλο για να το κάνουν να συμβεί. Αλλά στην ουσία, αυτό είναι το ποδόσφαιρο. Δεν κλέβουμε, σε καμία περίπτωση. Μπορεί όμως να το νιώθετε έτσι όταν βρίσκεστε στην αντίπερα όχθη. Πάντα υπάρχει δικαιολογία. Όταν κερδίζω είναι ικανότητα, όταν χάνω είναι επειδή ο άλλος έκλεψε” κατέληξε.

Read More...

Η Frogwares έκανε DMCA takedown στον εαυτό της για να το αφαιρέσει από το Steam

Η εταιρεία ανάπτυξης του The Sinking City υπέβαλλε αίτημthe-sinking-city-preview-impressions-36-1614795479.jpgα DMCA στο ίδιο της το παιχνίδι προκειμένου να το αναγκάσει να αφαιρεθεί από το Steam, σε συνέχεια των κατηγοριών της ότι η publisher Nacon υπέκλεψε το παιχνίδι και το διέθεσε παρανόμως προς πώληση, με αποτέλεσμα η σελίδα του The Sinking City στο Steam να πέσει.

Η Frogwares εξήγησε την κίνησή της μιλώντας στο Eurogamer, λέγοντας τα εξής: “Πιστεύουμε ότι σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, θα μπορούμε να συλλέξουμε πολύ ισχυρά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι αυτή η έκδοση του παιχνιδιού ήταν πειρατική και περιλαμβάνει περιεχόμενο που η Nacon δεν έχει απολύτως κανένα δικαίωμα πάνω του, συγκεκριμένα το The Merciful Madness DLC. Το DMCA notice απεδείχθη ότι ήταν το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για να μας δώσει τον χρόνο να αποκτήσουμε περισσότερες δυνητικές αποδείξεις κι επίσης να ξεκινήσουμε τις απαιτούμενες και χρονοβόρες επιπρόσθετες νομικές διαδικασίες προκειμένου να αποτρέψουμε κάτι τέτοιο από το να συμβεί ξανά.”

“Γνωρίζουμε ότι η τελική απόφαση σχετικά με το εάν η Frogwares είναι υποχρεωμένη να παραδώσει μια έκδοση για το Steam δεν έχει ληφθεί ακόμη και μπορεί να χρειαστεί χρόνια. Όπως έχουν τα πράγματα, έχουμε μια διάταξη του Εφετείου που ορίζει ότι μέχρι νεωτέρας, η Frogwares δεν υποχρεούται να παραδώσει μια έκδοση για το Steam στην Nacon. Στο μεσοδιάστημα, η Nacon αποφάσισε να πάρει τον νόμο στα χέρια της και να κυκλοφορήσει μια πειρατική έκδοση.”

“Γνωρίζουμε επίσης ότι το DMCA claim σε αυτήν την έκδοση για το Steam μπορεί να αποδειχθεί μόνο προσωρινή λύση και ότι το παιχνίδι μπορεί να επιστρέψει, σε αυτήν ή άλλη μορφή. Το να παρέχουμε σε συνεργάτες όπως η Valve τελεσίδικες αποφάσεις και αποδείξεις που επικυρώνουν τρίτα μέρη ώστε να λάβουν τις τελικές τους αποφάσεις θέλει χρόνο και μέσα. Εάν στο ενδιάμεσο αποφασίσουν ότι πρέπει να συνεχίσουν να πουλάνε το παιχνίδι, μπορούμε μόνο να το σεβαστούμε ενώ συνεχίζουμε να μιλάμε μαζί τους και να τους παρέχουμε περισσότερες πληροφορίες.

Προς το παρόν, το The Sinking City εξακολουθεί να πωλείται για PC σε άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα και πλατφόρμες όπου το εκδίδει η ίδια η Frogwares. Οι εκδόσεις για PS4 και Xbox One του The Sinking City, στις οποίες publisher είναι η Nacon, παραμένουν διαθέσιμες προς πώληση στο PS Store και το Xbox Games Store. Οι εκδόσεις για Switch και PS5 που εκδίδονται από την Frogwares είναι επίσης διαθέσιμες ακόμη προς πώληση.

Read More...

5 εκατομμύρια πωλήσεις
Valheim-Console-Commands-Cheats-Reveal-Map-Spawn-Items-and-More-5-1614793205.jpg
Μέσα στον πρώτο μήνα της κυκλοφορίας του, το Valheim έφτασε πλέον τις 5 εκατομμύρια πωλήσεις.

Πέραν των πωλήσεων, υπολογίζεται ότι οι παίκτες του έχουν ήδη περάσει 15.000 χρόνια παίζοντας, ενώ έχουν ήδη παρακολουθήσει και 35 εκατομμύρια ώρες gameplay στο Twitch.
"Σας ευχαριστούμε όλους, η ανταπόκρισή σας είναι καταπληκτική και είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την εμπειρία, καθώς και να προσθέτουμε οτιδήποτε μας υποχρεώνει ο Odin!" είπε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ανάπτυξής του, ο Richard Svensson.

Ο Albert Safstrom, διευθύνων σύμβουλος της Coffee Stain, publisher του παιχνιδιού , πρόσθεσε ότι "πέντε εκατομμύρια αντίτυπα είναι τεράστιο ορόσημο για οποιοδήποτε παιχνίδι και το να το πετύχουμε μέσα σε τέσσερις εβδομάδες είναι εντυπωσιακό. Είμαστε πολύ περήφανοι που βρισκόμαστε στο πλευρό της Iron Gate καθώς συνεχίζει να γράφει ιστορία με το Valheim και ανυπομονούμε κι εμείς για το Hearth and Home update."

Read More...

Σύμφωνα με νεότερη ανακοίνωση της Microsoft, στην λίστα των games που θα προστεθούν στην υπηρεσία Xbox Game Pass μέσα στον Μάρτιο είναι το ΝΒΑ 2Κ21 και το Football Manager 2021, ενώ το NHL 21 θα προστεθεί στο EA Play.Συγκεκριμένα, το ΝΒΑ 2Κ21 και το Football Manager 2021 θα είναι διαθέσιμα από αύριο για PC, Xbox One και Xbox Series X/S. Όσον αφορά το NHL 21 που καλύπτει το άθλημα του χόκεϊ επί πάγου, θα είναι διαθέσιμο για Xbox One μέσω του EA Play, ενώ η ακριβής ημερομηνία που θα είναι διαθέσιμο αναμένεται να ανακοινωθεί εντός του μήνα.

Read More...

Η Activision Blizzard προσέλαβε την Frances Townsend
Πρώην σύμβουλο της κυβέρνησης του George W. Bush σε θέματα αντιτρομοκρατίας.

frances-townsend-activision-blizzard-23-1614791594.jpg
Η Activision Blizzard προέβη σε μια υψηλού βεληνεκούς πρόσληψη, φέρνοντας την Frances F. Townsend, πρώην ειδικό σε θέματα αντιτρομοκρατίας της κυβέρνησης του George W. Bush, ως νέα της αντιπρόεδρο και υπεύθυνη εταιρικών θεμάτων.

Η Townsend εργάστηκε επίσης για το Υπουργείο Δικαιοσύνης της Αμερικής επί κυβερνήσεων Bill Clinton, αλλά κι επί πατέρα και υιού Bush. Στην νέα της θέση εντός της Activision Blizzard, θα επιβλέπει τα διοικητικά ζητήματα της εταιρείας, την δημόσια πολιτική της και τα τμήματα επικοινωνιών.

“Η Fran χαίρει υψηλής εκτίμησης ως δημόσια λειτουργός και ως εταιρικό στέλεχος. Είμαστε πολύ τυχεροί που προσθέτουμε τον πλούτο της εμπειρίας της στην ηγετική μας ομάδα. Η εταιρεία μας θα ωφεληθεί σε τεράστιο βαθμό από την ενέργεια, το μυαλό και την βοήθειά της” δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Activision Bizzard, Bobby Kotick.

Στην δική της δήλωση, η Townsend αναφέρει ότι “Γνωρίζω τον Bobby για περισσότερο από μία δεκαετία και πιστεύω σε αυτόν ως ηγέτη που μεταμορφώνει. Η Activision Blizzard έχει αναπτυχθεί με εντυπωσιακούς ρυθμούς τα τελευταία 25 χρόνια και θέλω να είμαι μέρος της συνέχειας αυτού του υπέροχου ταξιδιού σύνδεσης του κόσμου μέσω των franchises μας.”

Η Townsend υπηρέτησε κατά την διάρκεια της προεδρείας του George W. Bush ως βοηθός εσωτερικής ασφάλειας και αντιτρομοκρατίας κι ήταν επικεφαλής του Συμβουλίου Εσωτερικής Ασφάλειας από το 2004 έως το 2008. Ανέλαβε επίσης τον ρόλο της αναπληρώτριας εθνικής συμβούλου ασφαλείαςγια την καταπολέμηση της τρομοκρατίας από το 2003 έως το 2004. Η Townsend εργάστηκε για 13 χρόνια στο Αμερικανικό Υπουργείο Δικαιοσύνης κατά την διάρκεια των κυβερνήσεων του George H.W. Bush, του Bill Clinton και του George W. Bush

Σε πιο πρόσφατο χρόνο, η Townsend εργαζόταν ως αντιπρόεδρος, γενικός σύμβουλος και διοικητική διευθύντρια της νομικής εταιρείας MacAndrews & Forbes. Επίσης παραμένει στο διοικητικό συμβούλιο μερικών μη κερδοσκοπικών οργανώσεων όπως το Ατλαντικό Συμβούλιο, το Κέντρο Στρατηγικών και Διεθνών Σπουδών και το Συμβούλιο Διεθνών Σχέσεων.

Η Townsend ανέφερε στην Wall Street Journal ότι μέρος των καθηκόντων της στην Activision Blizzard θα είναι να βεβαιώνεται πως η εταιρεία ακολουθεί τους νόμους και κανονισμούς των 200 σχεδόν χωρών στις οποίες δραστηριοποιείται. “Συχνά, αυτοί οι νόμοι και κανονισμοί δεν είναι σε αρμονία μεταξύ τους, οπότε η πραγματική πρόκληση είναι το να βεβαιωθείς ότι αυτοί που δουλεύουν σε κάθε ξεχωριστή περιοχή καταλαβαίνουν ποιές αρμοδιότητες κι υποχρεώσεις υπάρχουν” δήλωσε.

Μία περιοχή που τυχγάνει πολλής προσοχής είναι η Κίνα. Η Townsend είπε ότι θα βοηθήσει στην προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών της Activision Blizzard στην Κίνα. “Το σημαντικότερο που μας απασχολεί όσον αφορά την συμβατότητα εκεί είναι η προστασία των προσωπικών πληροφοριών ταυτοποίησης. Παίρνουμε πολύ σοβαρά την ασφάλεια των παικτών μας όπου και να βρίσκονται” είπε.

Η Townsend θα περάσει επίσης αρκετό χρόνο συνεργαζόμενη με νομοθετικές αρχές προκειμένου να τις ενημερώσει για επιχειρηματικές πρακτικές που μπορεί να μην κατανοούν, όπως τα loot boxes. “Είναι σημαντικό να είμαστε μέσα στην συζήτηση όσο διαμορφώνονται οι κανόνες. Συχνά οι νομοθέτες νομοθετούν για πράγματα με τα οποία δεν είναι απολύτως εξοικειωμένοι και όταν το κάνουν, μπορεί να έχει επιπτώσεις που δεν είχαν πρόθεση να προκαλέσουν” σχολίασε.

Read More...

Το 85% των πωλήσεων games στην Μ. Βρετανία το 2020 αφορούσε ψηφιακά αντίτυπα 1 hour 6 minutes ago

Ο τζίρος του gaming ήταν όσος της μουσικής και των βίντεο μαζί.

Πάνω από 85% των χρημάτων που ξοδεύτηκαν για games στην Μ. Βρετανία πέρυσι ήταν για ψηφιακά αντίτυπα.

Τα στοιχεία προέρχονται από την Ένωση Λιανεμπόρων Ψυχαγωγίας (Entertainment Retailers Association) σύμφωνα με τα οποία 85.4% των εξόδων των καταναλωτών για games ήταν για ψηφιακές κόπιες. Συνολικά η βιομηχανία των games είχε τζίρο 474 δισ. λίρες, αύξηση κατά 17.7% από το προηγούμενο έτος.
Τα games αποτέλεσαν το 48% των εξόδων για ψυχαγωγία (7.8 δισ. λίρες), κάτι που σημαίνει ότι ως μέσο είχαν περίπου τον ίδιο τζίρο όσο τα βίντεο και η μουσική μαζί, με μια απόκλιση της τάξης των 500 εκ. λιρών. Ο αριθμός μπορεί να ακούγεται μεγάλος, αλλά σε τέτοιες κλίμακες δεν είναι.

“Η αγορά της ψυχαγωγίας ήδη μεγάλωνε χωρίς τον κορωνοϊό, αλλά με την πλειοψηφία του τομέα της διασκέδασης κλειστό λόγω lockdown, η μουσική, τα βίντεο και τα games ήταν στο σωστό μέρος την σωστή στιγμή” είπε η επικεφαλής του ERA, Kim Bayley. Ο οργανισμός αναφέρει επίσης ότι τα smartphones είναι η δημοφιλέστερη συσκευή για games, με 34.7% των καταναλωτών να χρησιμοποιούν κινητά ενώ 47.7% των gamers φαίνονται να χρησιμοποιούν το Steam για να κατεβάσουν τα games τους.

Δείτε ποιά ήταν τα games με τις καλύτερες πωλήσεις στην Αγγλία κατά την διάρκεια της καραντίνας και συζητήστε για τις πρόσφατες πωλήσεις στο σχετικό forum topic.

Η Activision Blizzard προσέλαβε την Frances Townsend 3 hours 53 minutes ago

Πρώην σύμβουλο της κυβέρνησης του George W. Bush σε θέματα αντιτρομοκρατίας.

Η Activision Blizzard προέβη σε μια υψηλού βεληνεκούς πρόσληψη, φέρνοντας την Frances F. Townsend, πρώην ειδικό σε θέματα αντιτρομοκρατίας της κυβέρνησης του George W. Bush, ως νέα της αντιπρόεδρο και υπεύθυνη εταιρικών θεμάτων.

Η Townsend εργάστηκε επίσης για το Υπουργείο Δικαιοσύνης της Αμερικής επί κυβερνήσεων Bill Clinton, αλλά κι επί πατέρα και υιού Bush. Στην νέα της θέση εντός της Activision Blizzard, θα επιβλέπει τα διοικητικά ζητήματα της εταιρείας, την δημόσια πολιτική της και τα τμήματα επικοινωνιών.

“Η Fran χαίρει υψηλής εκτίμησης ως δημόσια λειτουργός και ως εταιρικό στέλεχος. Είμαστε πολύ τυχεροί που προσθέτουμε τον πλούτο της εμπειρίας της στην ηγετική μας ομάδα. Η εταιρεία μας θα ωφεληθεί σε τεράστιο βαθμό από την ενέργεια, το μυαλό και την βοήθειά της” δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Activision Bizzard, Bobby Kotick.

Στην δική της δήλωση, η Townsend αναφέρει ότι “Γνωρίζω τον Bobby για περισσότερο από μία δεκαετία και πιστεύω σε αυτόν ως ηγέτη που μεταμορφώνει. Η Activision Blizzard έχει αναπτυχθεί με εντυπωσιακούς ρυθμούς τα τελευταία 25 χρόνια και θέλω να είμαι μέρος της συνέχειας αυτού του υπέροχου ταξιδιού σύνδεσης του κόσμου μέσω των franchises μας.”

Η Townsend υπηρέτησε κατά την διάρκεια της προεδρείας του George W. Bush ως βοηθός εσωτερικής ασφάλειας και αντιτρομοκρατίας κι ήταν επικεφαλής του Συμβουλίου Εσωτερικής Ασφάλειας από το 2004 έως το 2008. Ανέλαβε επίσης τον ρόλο της αναπληρώτριας εθνικής συμβούλου ασφαλείαςγια την καταπολέμηση της τρομοκρατίας από το 2003 έως το 2004. Η Townsend εργάστηκε για 13 χρόνια στο Αμερικανικό Υπουργείο Δικαιοσύνης κατά την διάρκεια των κυβερνήσεων του George H.W. Bush, του Bill Clinton και του George W. Bush

Σε πιο πρόσφατο χρόνο, η Townsend εργαζόταν ως αντιπρόεδρος, γενικός σύμβουλος και διοικητική διευθύντρια της νομικής εταιρείας MacAndrews & Forbes. Επίσης παραμένει στο διοικητικό συμβούλιο μερικών μη κερδοσκοπικών οργανώσεων όπως το Ατλαντικό Συμβούλιο, το Κέντρο Στρατηγικών και Διεθνών Σπουδών και το Συμβούλιο Διεθνών Σχέσεων.

Η Townsend ανέφερε στην Wall Street Journal ότι μέρος των καθηκόντων της στην Activision Blizzard θα είναι να βεβαιώνεται πως η εταιρεία ακολουθεί τους νόμους και κανονισμούς των 200 σχεδόν χωρών στις οποίες δραστηριοποιείται. “Συχνά, αυτοί οι νόμοι και κανονισμοί δεν είναι σε αρμονία μεταξύ τους, οπότε η πραγματική πρόκληση είναι το να βεβαιωθείς ότι αυτοί που δουλεύουν σε κάθε ξεχωριστή περιοχή καταλαβαίνουν ποιές αρμοδιότητες κι υποχρεώσεις υπάρχουν” δήλωσε.

Μία περιοχή που τυχγάνει πολλής προσοχής είναι η Κίνα. Η Townsend είπε ότι θα βοηθήσει στην προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών της Activision Blizzard στην Κίνα. “Το σημαντικότερο που μας απασχολεί όσον αφορά την συμβατότητα εκεί είναι η προστασία των προσωπικών πληροφοριών ταυτοποίησης. Παίρνουμε πολύ σοβαρά την ασφάλεια των παικτών μας όπου και να βρίσκονται” είπε.

Η Townsend θα περάσει επίσης αρκετό χρόνο συνεργαζόμενη με νομοθετικές αρχές προκειμένου να τις ενημερώσει για επιχειρηματικές πρακτικές που μπορεί να μην κατανοούν, όπως τα loot boxes. “Είναι σημαντικό να είμαστε μέσα στην συζήτηση όσο διαμορφώνονται οι κανόνες. Συχνά οι νομοθέτες νομοθετούν για πράγματα με τα οποία δεν είναι απολύτως εξοικειωμένοι και όταν το κάνουν, μπορεί να έχει επιπτώσεις που δεν είχαν πρόθεση να προκαλέσουν” σχολίασε.

Διαβάστε επίσης για τις μετοχές της Electronic Arts, της Activision Blizzard και της Take-Two που αγόρασε το Δημόσιο Ταμείο Επενδύσεων της Σαουδικής Αραβίας και συζητήστε για την Activision Blizzard στο σχετικό forum topic.

Notification