Get Connected!

Come and join our community. Expand your network and get to know new people!

Microsoft: "Οι publishers αρμέγουν τις σειρές τους και δεν φτιάχνουν νέες"

phil-spencer-microsoft-72-1695583636.jpg


Email-βόμβα του Phil Spencer!

Σε συνέχεια των εγγράφων της Microsoft που έρχονται διαρκώς στη δημοσιότητα, ένα email του Phil Spencer  που χρονολογείται από το 2020, βάζει..."βόμβα" στα θεμέλια της gaming βιομηχανίας, αφού ουσιαστικά δείχνει γιατί οι AAA game publishers δεν φτιάχνουν νέες σειρές!

Ο επικεφαλής του Xbox, είναι απίστευτα ειλικρινής, αφού δηλώνει ότι οι μεγάλοι publishers νοιάζονται μόνο για την σχέση κέρδους-απωλειών και δεν μπαίνουν στο ρίσκο δημιουργίας μιας νέας σειράς που μπορεί να μην πετύχει, αλλά βασίζονται σε σειρές που υπάρχουν εδώ και 10+ χρόνια.

Ο Phil Spencer γράφει στο email του: "Τα τελευταία 5-7 χρόνια, οι ΑΑΑ publishers προσπάθησαν να χρησιμοποιήσουν την κλίμακα παραγωγής ανεπιτυχώς. Πολύ λίγες εταιρείες μπορούν να αντέξουν οικονομικά να ξοδέψουν τα 200 εκατομμύρια δολάρια μιας Activision ή μιας Take-Two για να βάλουν στο ράφι έναν τίτλο όπως το Call of Duty ή το Red Dead Redemption. Αυτοί οι ΑΑΑ publishers έχουν, ως επί το πλείστον, χρησιμοποιήσει αυτήν την κλίμακα παραγωγής για να διατηρήσουν τις κορυφαίες σειρές τους και έτσι να κάνουν τα games με τις μεγαλύτερες πωλήσεις κάθε χρόνο (σ.σ. εδώ εκτός από το Call of Duty της Activision, ο Phil Spencer πιθανόν να εννοεί και το FIFA της Electronic Arts, παρακάτω βέβαια φωτογραφίζει ξανά και την Take-Two).

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν αυτοί οι publishers είναι ότι η ίδια προσέγγιση κλίμακας/κόστους παραγωγής που βλάπτει την ικανότητά τους να δημιουργούν νέες σειρές. Τα εμπόδια δημιουργίας νέων σειρών σε αυτά τα υψηλά επίπεδα παραγωγής έχει οδηγήσει σε αποστροφή κινδύνου από μεγάλους publishers για νέες σειρές. Έχετε δει μια αύξηση των AAA publishers που χρησιμοποιούν ενοικιαζόμενες σειρές για να προσπαθήσουν να αντισταθμίσουν τον κίνδυνο (Star Wars με την EA, Spider-Man με την Sony, Avatar με την Ubisoft κτλ). Αυτή η ίδια δυναμική εμφανίστηκε προφανώς και στο Χόλιγουντ με το Netflix να δημιουργεί περισσότερες σειρές από οποιοδήποτε από τα κινηματογραφικά στούντιο.

Συγκεκριμένα, οι ΑΑΑ publishers, ξεκινώντας από μια θέση ισχύος που οδηγείται από το λιανεμπόριο, δεν κατάφεραν να δημιουργήσουν καμία επίδραση για τους εαυτούς τους. Συνεχίζουν ουσιαστικά να ενδιαφέρονται μόνο για τον ισολογισμό "Κέρδος-Απώλειεας", ελπίζοντας να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη σε κάθε νέα έκδοση κάθε υπάρχουσας σειράς τους.

Στον νέο κόσμο όπου ένας AAA publisher δεν έχει πραγματική μόχλευση διανομής με τους καταναλωτές, δεν έχει αποδοτικότητα παραγωγής και το νέο ποσοστό επιτυχίας μιας σειράς δεν είναι δυσανάλογα υψηλότερο από τον μέσο όρο του κλάδου, βλέπουμε ότι οι κορυφαίες σειρές σήμερα ως επί το πλείστον δεν δημιουργήθηκαν από τους AAA game publishers.

Games όπως τα Fortnite, Roblox, Minecraft, Candy Crush, Clash Royale, DOTA2 κ.λπ. δημιουργήθηκαν όλα από ανεξάρτητα στούντιο με πλήρη πρόσβαση στη διανομή. Συνολικά αυτό είναι καλό για τη βιομηχανία, αλλά βάζει τους ΑΑΑ publishers σε μια επισφαλή θέση να προχωρήσουν στη δημιουργία νέας σειράς. Οι ΑΑΑ publishers "αρμέγουν" τις καλύτερες σειρές τους, αλλά αγωνίζονται να ξαναγεμίσουν το χαρτοφυλάκιό τους με επιτυχημένες σειρές. Οι περισσότεροι ΑΑΑ publishers ακολουθούν την επιτυχία των σειρών που δημιουργήθηκαν πριν από 10+ χρόνια.

Είναι μια βάναυση εκτίμηση αλλά δίκαιη. Τα sequels, τα remakes και τα spin-offs κυριαρχούν στους μεγάλους publishers. Εταιρείες από την Sony έως την Ubisoft περικόπτουν περισσότερα απίθανα έργα και ομάδες ανάπτυξης για να επικεντρωθούν σχεδόν αποκλειστικά σε games που έχουν πιθανότητες να πουλήσουν πάνω από 10 εκατομμύρια αντίτυπα. Εν τω μεταξύ, τα χρονοδιαγράμματα ανάπτυξης μεγαλώνουν και οι προϋπολογισμοί μεγαλώνουν, καθιστώντας όλο και πιο δύσκολο για τους μεγαλύτερους publishers να απορροφήσουν ακόμη και μια απογοητευτική κυκλοφορία, πόσο μάλλον μια καταστροφική. Εάν τίποτα από αυτά δεν ακούγεται βιώσιμο, είναι επειδή δεν είναι.

Η απάντηση της Microsoft σε αυτό είναι το Game Pass, όχι από την "καλοσύνη" της καρδιάς της, αλλά επειδή βλέπει μια νέα πλατφόρμα που μπορεί να ανέβει για να τροφοδοτήσει την οικονομική ανάπτυξη που ζητούν οι επενδυτές. «Στόχος μας είναι να βρούμε έναν τρόπο να αυξήσουμε τη συνδρομή μας (η οποία είναι η νέα μας πλατφόρμα) και να βοηθήσουμε τους AAA publishers να οικοδομήσουν προς ένα επιτυχημένο μέλλον», γράφει ο Spencer. «Για εκδότες με franchise κλίμακας 2-3, αυτή είναι μια δύσκολη μετάβαση. Και πάλι, παίρνοντας μια ιδέα από το Χόλιγουντ, δεν είναι σαφές πώς αναπτύσσεται ένας αυτόνομος publisher χωρίς προσαρμογή σε νέα πρότυπα ή εξαγορά, αλλά πιστεύουμε ότι μπορούμε να βοηθήσουμε την Take-Two αυξάνοντας τη δυνατότητα δημιουργίας εσόδων [σε όλη την αγορά] σε περισσότερα τελικά σημεία εντός του μιας παγκόσμιας πλατφόρμας όπως το Xbox Game Pass (συμπεριλαμβανομένου του xCloud)."

Το email του Spencer γράφτηκε πριν από τρία χρόνια. Έκτοτε, η Take-Two, η Ubisoft και η Electronic Arts αποφάσισαν να συνεργαστούν με το Game Pass και η EA Play είναι πλέον μέρος της υπηρεσίας. Η Microsoft, εν τω μεταξύ, αγόρασε την ZeniMax και πρόσφατα την Activision Blizzard. Άραγε θέλει να κάνει το ίδιο και με την Take-Two;

Εν τω μεταξύ η Microsoft κάνει συχνά τα λάθη που αναφέρει ο Phil Spencer. Απόδειξη είναι οι εκδόσεις των Halo, Gears και πιο συχνά του Forza Motorsport. Τουλάχιστον η Microsoft έχει και κάποιες εξαιρέσεις, όπως το Starfield (της εξαγορασμένης πλέον Bethesda), αλλά δεν ανακοίνωσε ποτέ ότι θα σταματήσει να βγάζει π.χ. το Call of Duty, το DOOM, το Crash Bandicoot και τόσες άλλες σειρές των εταιρειών που εξαγόρασε. Αντιθέτως, θα εκμεταλλεύεται και αυτή σειρές δεκαετιών.

Read More...

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'Payday 3' in the forum. 1 hour 40 minutes ago

Payday 3: Το 37% των παικτών θα λήστευαν τράπεζα στην πραγματικότητα

payday-3-follow-the-money-loot-contest-rob-a-bank-61-1695579568.jpg


Διαγωνισμός με δώρο ένα μισθό.

Στα πλαίσια προώθησης του Payday 3, η εταιρεία ανάπτυξης Plain ανακοίνωσε έναν διαγωνισμό στον οποίο έβγαλε ένα φορτηγό στους δρόμους του Λονδίνου, χαρίζοντας...χρήματα.

Το φορτηγό θα πάει σε μία τοποθεσία και οι gamers που θα δουν το σχετικό βίντεο, όταν το αναγνωρίσουν στην πραγματικότητα θα πρέπει να το ακολουθήσουν. Θα τους οδηγήσει σε μία μυστική τοποθεσία όπου οι gamers θα ψάξουν 2000 δολάρια, με στόχο ένας από αυτούς να βρει αυτό που θα κερδίζει έναν "Μέσο μισθό", δώρο από τους developers . Βέβαια όλο αυτό δεν ξέρουμε κατά πόσο στέκει πραγματικά, αφού μέχρι στιγμής δεν έχουν ανακοινωθεί νικητές.

www.youtube.com/watch?v=LkD4OMl-V1o

Το 37% των gamers θα λήστευαν τράπεζα
Σε ένα γκάλοπ που διεξήχθη με αφορμή την κυκλοφορία του Payday 3, το 37% των gamers απάντησαν ότι αν τους δινόταν η ευκαιρία να κλέψουν τράπεζα και αν θα μπορούσαν να ξεφύγουν χωρίς να πιαστούν, θα...το έκαναν ευχαρίστως! Πάνω από το 1/3 των ατόμων δηλαδή.

Η έρευνα διεξήχθη σε 2000 ενήλικες και όχι σε μικρά παιδιά.

Το Payday 3 κυκλοφόρησε στις 21 Σεπτεμβρίου για PC, PS5, Xbox Series X/S.

Read More...

Επιβεβαιώθηκε από τον πρωταγωνιστή

star-wars-jedi-survivor-pc-39-1689019525.jpg

Ο Cameron Monaghan, voice actor του Cal Kestis, επιβεβαίωσε στην Ocala Comic Con, μέσω δηλώσεών του, ότι αναπτύσσεται το τρίτο μέρος της τριλογίας Star Wars που θα διαδεχθεί το Star Wars Kedi: Survivor. Ο Monaghan είπε: "Βρισκόμαστε στη διαδικασία ανάπτυξης ενός τρίτου παιχνιδιού αυτή τη στιγμή. Αυτό είναι ένα μεγάλο εγχείρημα και έχουν γίνει κάποιες συζητήσεις μέχρι στιγμής, αλλά ελπίζουμε όταν όλα τα πράγματα να ειπωθούν και γίνουν, να είμαστε σε θέση να ξεκινήσουμε και να φτιάξουμε κάτι πολύ ωραίο".

Read More...

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'War Maze' in the forum. 1 hour 40 minutes ago

War Maze: Ελληνικό Turn-Based Strategy

war-maze-greek-strategy-23-1695566813.jpg


Αναπτύσσεται από έναν developer .

Ο ανεξάρτητος Έλληνας developer Άρης Πύρρος ανακοίνωσε το War Maze, ένα Turn-Based Strategy που παίζεται σε σκακιέρα με πιόνια.

Οι νεκροί δεν ειναι πιά νεκροί!
Η νεκρομαντεία απειλεί τον κόσμο του War Maze και είναι στο χέρι σου να βάλεις ένα τέλος στα σχέδια του Xaphan! Το παιχνίδι αναπτύσσεται με την Unity Engine και θα είναι αρχικά διαθέσιμο για PC με βλέψεις στο μέλλον για Android και iOS.

Εκ πρώτης όψεως θυμίζει Auto Chess game αλλά κατά βάση αποτελεί μία μείξη Turn-Based Tactics με Σκάκι.

Πως παίζεται
Το παιχνίδι εξελίσσεται σε γύρους, με κάθε παίκτη να έχει μια κίνηση ή μια επίθεση διαθέσιμη ανα γύρο. Κάθε είδος πιονιού έχει διαφορετικό μοτίβο κινήσεων και επιθέσεων.  

Δείτε το gameplay video:

www.youtube.com/watch?v=xWI0L8eRsMY

Κάθε πιόνι έχει συγκεκριμένους πόντους Health και Attack. Όταν η ζωη ενος πιονιού φτάσει το μηδέν, το πιόνι πεθαίνει και ο εχθρός που το σκότωσε κατακτά τη θέση του. Σκοπός του παιχνιδιού είναι ο παίκτης να εξοντώσει όλα τα εχθρικά πιόνια.

Το War Maze θα περιέχει το campaign , το οποίο θα αποτελείται από έξι single player levels, με τον παίκτη να παίζει ενάντια στη CPU, ενώ ξεκλειδώνει πιόνια και να μαθαίνει να παίζει με ένα νέο είδος πιονιού ανα level. Όταν ο παίκτης νικήσει όλα τα levels και ξεκλειδώσει όλα τα έξι είδη πιονιών, θα ξεκλειδώσει και ενα multiplayer mode, παίζοντας εκεί online εναντίον πραγματικών παικτών.

Διαγωνισμός: Γίνε beta tester και κέρδισε το War Maze
Το GameWorld ανακοινώνει διαγωνισμό σε συνεργασία με το Ελληνικό Strategy War Maze. Όσοι θέλετε να αποκτήσετε το παιχνίδι δωρεάν και να το παίξετε από τώρα, 2 μήνες πριν από την κυκλοφορία του, μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στη beta!

Για να δηλώσετε συμμετοχή απλά κάντε Like και στείλτε ένα μήνυμα στη Facebook page του War Maze , στο οποίο θα γράψετε το email σας.

Ο developer Άρης Πύρρος θα σας απαντήσει σε λίγες ημέρες με το Steam key της beta που θα σας δίνει και πρόσβαση στην τελική έκδοση.

Read More...

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'Baldur's Gate 3' in the forum. 1 hour 41 minutes ago

Παίζουμε το Baldur's Gate 3

baldurs-gate-3-game-of-the-year-gameplay-video-22-1695564510.jpg


Το παιχνίδι της χρονιάς!

Στο νέο μας gameplay video παίξαμε το Baldur's Gate 3, το οποίο σύμφωνα με τον μέσο όρο των μέχρι τώρα reviews και user reviews, αναμένεται να αναδειχθεί το παιχνίδι της χρονιάς σε όλα τα format!

Το νέο Action RPG της Larian Studios κυκλοφόρησε για PC και Mac κι έρχεται 23 χρόνια μετά από το Baldur's Gate 3. Δείτε το gameplay video μας στο οποίο επιλέξαμε Barbarian.

www.youtube.com/watch?v=x-zdoUSPqOg

Υπάρχει ένα κρυφό μέρος στο Baldur's Gate 3 που κρύβει 2 επιπλέον ώρες gameplay και κανείς δεν το έχει βρει. 

Read More...

Διαβάστε το Starfield review
Starfield-Review.jpg

Το Starfield είναι ένα φιλόδοξο open-world RPG από τη Bethesda, που προσφέρει στους παίκτες μια τεράστια και πλούσια σε λεπτομέρειες διαστρική περιπέτεια. Το παιχνίδι έχει πολλά να προσφέρει, όπως ένα λεπτομερές σύστημα εξατομίκευσης χαρακτήρων, ένα εκτεταμένο σύστημα crafting και ένα μεγάλο αριθμό πλανητών και συστημάτων για εξερεύνηση. Ωστόσο, το Starfield δεν είναι χωρίς τα προβλήματά του.

Διαβάστε περισσότερα στο review μου.

Read More...

Μάνος Γρυπάρης δημιούργησε ένα νέο θέμα ' War Maze' στο φόρουμ. 18 hours 4 minutes ago

Ο ανεξάρτητος Έλληνας developer Άρης Πύρρος ανακοίνωσε το War Maze, ένα Turn-Based Strategy που παίζεται σε σκακιέρα με πιόνια.

 Οι νεκροί δεν ειναι πιά νεκροί!

Η νεκρομαντεία απειλεί τον κόσμο του War Maze και είναι στο χέρι σου να βάλεις ένα τέλος στα σχέδια του Xaphan! Το παιχνίδι αναπτύσσεται με την Unity Engine και θα είναι αρχικά διαθέσιμο για PC με βλέψεις στο μέλλον για Android και iOS.

 Εκ πρώτης όψεως θυμίζει Auto Chess game αλλά κατά βάση αποτελεί μία μείξη Auto Chess με Turn-Based Tactics game.

 Πως παίζεται

Το παιχνίδι εξελίσσεται σε γύρους, με κάθε παίκτη να έχει μια κίνηση ή μια επίθεση διαθέσιμη ανα γύρο. Καθε είδος πιονιού έχει διαφορετικό μοτίβο κινήσεων και επιθέσεων.  

 Επίσης, κάθε πιόνι έχει συγκεκριμένους πόντους Health και Attack. Όταν η ζωη ενος πιονιού φτάσει το μηδέν, το πιόνι πεθαίνει και ο εχθρός που το σκότωσε κατακτά τη θέση του. Σκοπός του παιχνιδιού είναι ο παίκτης να εξοντώσει όλα τα εχθρικά πιόνια.

 

Διαβάστε περισσότερα...

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'EA Sports FC' in the forum. 19 hours 51 minutes ago

Το FC 24 δεν έχει τον Ολυμπιακό και την Εθνική Ελλάδος!

fifa-22-review-olympiakos-waclik-goalkeeper-84-1695544971.jpg


Ότι συνέβη και στο FIFA 23.

Το FC 24, η συνέχεια της σειράς FIFA από την EA Sports, δεν έχει τον Ολυμπιακό και την Εθνική Ελλάδος

Οι ελληνικές ομάδες του παιχνιδιού είναι ίδιες με πέρυσι, δηλαδή ΑΕΚ, Παναθηναϊκός, ΠΑΟΚ και ο ΑΠΟΕΛ από την Κύπρο.

Αυτό μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε καθώς παίζουμε αυτή τη στιγμή το FC 24 Ultimate Edition και στην κατηγορία "Rest of the World" ο Ολυμπιακός απουσιάζει. Στην συγκεκριμένη κατηγορία οι ομάδες είναι περίπου ίδιες με πέρυσι.

Επίσης, η Εθνική Ελλάδος απουσιάζει και αυτή με την σειρά της από το FC 24, όπου οι Εθνικές ομάδες είναι πλέον λιγότερες.

Υπάρχουν 25 πρωταθλήματα, από τα οποία για άλλη μια φορά απουσιάζει η Superleague. Το ελληνικό πρωτάθλημα έχει να εμφανιστεί στο FIFA περίπου δύο δεκαετίες. Επίσης, προστέθηκαν για πρώτη φορά και 4 γυναικεία πρωταθλήματα από Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία και Αμερική. 

Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε πάντως ότι θα υπάρχει κανονικά στο FC 25, με την επετειακή φανέλα για τα 100 χρόνια.

Το FC 24 θα κυκλοφορήσει στις 29 Σεπτεμβρίου για PC, PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One και Switch. Μπορείτε να το παίξετε από τώρα με συνδρομή στο EA Play, που σας δίνει 10 ώρες gameplay.

Read More...

Notification