Get Connected!

Come and join our community. Expand your network and get to know new people!

2 hours 12 minutes ago
Παντελάκης Ευάγγελος απάντησε στο θέμα 'Grand Theft Auto 6' στο φόρουμ. 2 hours 55 minutes ago

Αυτή η Rockstar έχει καταντήσει χειρότερη από την Bethesda. Την ίδια απογοήτευση που νιώθουν οι φάν του Grand Theft Auto νιώθω και εγώ ως φάν των Elder Scrolls.

Διαβάστε περισσότερα...

Παντελάκης Ευάγγελος απάντησε στο θέμα 'Dying Light 2' στο φόρουμ. 3 hours ago

Efane έγραψε: Δεν είναι αυτός ο λόγος παράτασης, εξάλλου και το πρώτο κυκλοφόρησε στης κονσόλες. Καλύτερα που θα καθυστερήσει, θέλουμε ένα ολοκληρωμένο game που θα προσφέρει κάτι καινούργιο παρά να βγει μια κόπια του πρώτου μέρους.


Δεν ισχυρίζομαι πως δεν θα κυκλοφορήσει στις κονσόλες τρέχουσας γενιάς.Θα κυκλοφορήσει αλλά πιστεύω πως θα είναι ένας Cross Gen τίτλος όπως και άλλα παιχνίδια του 2020.

Διαβάστε περισσότερα...

4 hours ago
O σεναριογράφος του Rogue One θέλει να γράψει ταινία Control και η Remedy μοιάζει να ενδιαφέρεται 4 hours ago

Τα νέα έρχονται από το Twitter.

Σε post του στο Τwitter ο συγγραφέας του Rogue One, Gary Whitta ρωτήθηκε ποιο video game θα ήθελε περισσότερο να μεταφέρει στην μεγάλη οθόνη. Ο ίδιος απάντησε πως θα ήθελε να γράψει μια ταινία Control. Στη συνέχεια ο Thomas Puha της Remedy του απάντησε ότι πρέπει να μιλήσουν οι δύο τους και από ότι φαίνεται η συζήτηση έγινε πριβέ.

 

 

Φυσικά αυτό δε σημαίνει ότι θα συμβεί, αλλά ότι υπάρχει καλή θέληση και από της δύο μεριές και ότι έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε αν θα υπάρξει εξέλιξη στην υπόθεση.

Διαβάστε περισσότερα για τον Garry Whitta. Διαβάστε το review του Control και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

Βασίλης Κτενίδης απάντησε στο θέμα 'Control' στο φόρουμ. 4 hours 3 minutes ago

Σε post του στο Τwitter ο συγγραφέας του Rogue One, Gary Whitta ρωτήθηκε ποιο video game θα ήθελε περισσότερο να μεταφέρει στην μεγάλη οθόνη. Ο ίδιος απάντησε πως θα ήθελε να γράψει μια ταινία Control. Στη συνέχεια ο Thomas Puha της Remedy του απάντησε ότι πρέπει να μιλήσουν οι δύο τους και από ότι φαίνεται η συζήτηση έγινε πριβέ.



Lets talk @garywhitta

— Thomas Puha (@RiotRMD) January 21, 2020




Φυσικά αυτό δε σημαίνει ότι θα συμβεί, αλλά ότι υπάρχει καλή θέληση και από της δύο μεριές και ότι έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε αν θα υπάρξει εξέλιξη στην υπόθεση.

Διαβάστε περισσότερα...

4 hours 26 minutes ago
Νέα απόφαση ακυρώνει το πρόστιμο 10 εκατομμυρίων ευρώ εναντίων της Nintendo 4 hours 27 minutes ago

Σύμφωνα με το δικαστήριο η πατέντα δεν είναι έγκυρη.

Ομοσπονδιακό δικαστήριο στο Ντάλας ανάτρεψε την απόφαση εναντίων της Nintendo, στην οποία η εταιρεία αντιμετώπιζε κατηγορίες κλοπής πνευματικών δικαιωμάτων όσον αφορά τα ασύρματα controllers του Wii.

Το δικαστήριο αποφάσισε ότι η πατέντα για την οποία κατηγορήθηκε η Nintendo δεν ήταν έγκυρη καθώς η ενάγουσα iLife Technologies Inc. προσπαθούσε να καλύψει το γενικό concept της χρήσης των αισθητήρων κίνησης για τον εντοπισμό της. Η απόφαση ακυρώνει την αποζημίωση ύψους 10.1 εκατομμυρίων ευρώ κατά της Nintendo.

Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το 2013 όταν η iLife Technologies Inc. κατηγόρησε την Nintendo ότι έκλεψε την πατέντα από την ίδια.

Διαβάστε για το θεματικό πάρκο της Nintendo και συζητήστε για την Ιαπωνική εταιρεία στο σχετικό forum topic.

Βασίλης Κτενίδης απάντησε στο θέμα 'Nintendo: Γενική συζήτηση' στο φόρουμ. 4 hours 37 minutes ago

Ομοσπονδιακό δικαστήριο στο Ντάλας ανάτρεψε την απόφαση εναντίων της Nintendo, στην οποία η εταιρεία αντιμετώπιζε κατηγορίες κλοπής πνευματικών δικαιωμάτων όσον αφορά τα ασύρματα controllers του Wii.

Το δικαστήριο αποφάσισε ότι η πατέντα για την οποία κατηγορήθηκε η Nintendo δεν ήταν έγκυρη καθώς η ενάγουσα iLife Technologies Inc. προσπαθούσε να καλύψει το γενικό concept της χρήσης των αισθητήρων κίνησης για τον εντοπισμό κίνησης. Η απόφαση ακυρώνει την αποζημίωση ύψους 10.1 εκατομμυρίων ευρώ κατά της Nintendo.

Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το 2013 όταν η iLife Technologies Inc. κατηγόρησε την Nintendo ότι έκλεψε την πατέντα από την ίδια.

Διαβάστε περισσότερα...

Δημήτρης αγγελοπουλος has a new avatar. 4 hours 43 minutes ago
5 hours 12 minutes ago
Ninja Tag Team: Slash n’ Dash 5 hours 13 minutes ago

Ένα ελληνικό endless runner.

Η μονομελής εταιρεία ανάπτυξης με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης Gortyn Code, έχει κυκλοφορήσει από τις 12 Μαΐου 2019 τον endless runner τίτλο Ninja Tag Team: Slash n’ Dash, για συσκευές Android. Το παιχνίδι δοκιμάζει στο έπακρο τα αντανακλαστικά των παικτών, καθώς καλούνται να αξιοποιήσουν τον μηχανισμό tag team running, για την έγκαιρη εναλλαγή μεταξύ των δύο playable χαρακτήρων (εκ των οποίων ο ένας εκτελεί αποκλειστικά και μόνο άλματα, ενώ ο άλλος μπορεί μόνο να εξολοθρεύει τις ορδές των εχθρικών Νίντζα με την λεπίδα του σπαθιού του), ώστε να εξερευνήσουν 6 μοναδικά levels εμπνευσμένα από την Ιαπωνική Φεουδαρχία. Στόχος των παικτών είναι να μαζέψουν όσα περισσότερα χρυσά νομίσματα μπορούν, επιχειρώντας να φτάσουν όσο το δυνατόν πιο μακριά γίνεται, ώστε να αγοράσουν μια ποικιλία από power ups και να ανοικοδομήσουν το χωριό του Clan τους. Περαιτέρω, οι παίκτες θα έχουν την δυνατότητα να ξεκλειδώσουν, και να αντιμετωπίσουν συναρπαστικά boss battles, τα οποία θα προκαλέσουν την εφευρετικότητα και τα αντανακλαστικά τους.

http://www.youtube.com/watch?v=1QyOb9emMjM

Παρά τον ανεβασμένο βαθμό δυσκολίας το Ninja Tag Team: Slash n’ Dash προσπαθεί να διατηρήσει την ισορροπία, αφού ουσιαστικά δεν αναγκάζει τον παίκτη να κάνει back-tracking (κάθε πίστα δημιουργείται εξ’ ολοκλήρου μέσα από μηχανισμό procedural generation, που εγγυάται ότι ποτέ δύο διαφορετικά playthroughs δεν θα είναι τα ίδια, με τα χάσματα, τα νομίσματα και τους εχθρούς να τοποθετούνται σε παντελώς τυχαίες θέσεις κάθε φορά.), τα νομίσματα που συλλέγουν οι παίκτες αποθηκεύονται στην μπάνκα τους, ενώ όσα boss battles ανακαλυφθούν, ξεκλειδώνουν το αντίστοιχοo Boss Mode από το αρχικό μενού, επιτρέποντας στον παίκτη να εξασκηθεί και να αποκωδικοποιήσει την στρατηγική που χρειάζεται ώστε να επικρατήσει. Ουσιαστικά ο θάνατος του παίκτη δεν επηρεάζει την πρόοδο του, καθώς, μπορεί να χρειαστεί να ξαναχτίσει το σερί από kills που χρειάζεται για να ξεκλειδώσει το boss battle, από την άλλη όμως, με τα νομίσματα που έχει συλλέξει μπορεί να αγοράσει πληθώρα από power ups που θα κάνουν την εξουδετέρωση των εχθρών πολύ πιο εύκολη υπόθεση.

θα συναντήσετε long range bosses, άφθαρτα bosses, πλατφόρμες που βυθίζονται και slowing power-downs, σχεδιασμένα ώστε ο παίκτης να εξοπλιστεί με όλη την εμπειρία που έχει αποκομίσει παίζοντας και χρησιμοποιώντας το switch mechanic, και να την εφαρμόσει με διαφορετικό τρόπο κάθε φορά ούτως ώστε να επικρατήσει στο εκάστοτε boss battle.

Διαβάστε για το Secrets of the Past: DionSecrets of the Past: Dion το ελληνικό simulation ανασκαφών και συζητήστε για το Ninja Tag Team: Slash n’ Dash στο σχετικό forum topic.

Βασίλης Κτενίδης δημιούργησε ένα νέο θέμα ' Ninja Tag Team: Slash n’ Dash' στο φόρουμ. 5 hours 22 minutes ago

Το single-person game development studio με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης Gortyn Code, έχει κυκλοφορήσει από τις 12 Μαΐου 2019 τον endless runner τίτλο Ninja Tag Team: Slash n’ Dash, για συσκευές Android. Το παιχνίδι δοκιμάζει στο έπακρο τα αντανακλαστικά των παικτών, καθώς καλούνται να αξιοποιήσουν τον μηχανισμό tag team running, για την έγκαιρη εναλλαγή μεταξύ των δύο playable χαρακτήρων (εκ των οποίων ο ένας εκτελεί αποκλειστικά και μόνο άλματα, ενώ ο άλλος μπορεί μόνο να εξολοθρεύει τις ορδές των εχθρικών Νίντζα με την λεπίδα του σπαθιού του), ώστε να εξερευνήσουν 6 μοναδικά levels εμπνευσμένα από την Ιαπωνική Φεουδαρχία. Στόχος των παικτών είναι να μαζέψουν όσα περισσότερα χρυσά νομίσματα μπορούν, επιχειρώντας να φτάσουν όσο το δυνατόν πιο μακριά γίνεται, ώστε να αγοράσουν μια ποικιλία από power ups και να ανοικοδομήσουν το χωριό του Clan τους. Περαιτέρω, οι παίκτες θα έχουν την δυνατότητα να ξεκλειδώσουν, και να αντιμετωπίσουν συναρπαστικά boss battles, τα οποία θα προκαλέσουν την εφευρετικότητα και τα αντανακλαστικά τους.


Παρά τον ανεβασμένο βαθμό δυσκολίας το Ninja Tag Team: Slash n’ Dash προσπαθεί να διατηρήσει την ισορροπία, αφού ουσιαστικά δεν αναγκάζει τον παίκτη να κάνει back-tracking (κάθε πίστα δημιουργείται εξ’ ολοκλήρου μέσα από μηχανισμό procedural generation, που εγγυάται ότι ποτέ δύο διαφορετικά playthroughs δεν θα είναι τα ίδια, με τα χάσματα, τα νομίσματα και τους εχθρούς να τοποθετούνται σε παντελώς τυχαίες θέσεις κάθε φορά.), τα νομίσματα που συλλέγουν οι παίκτες αποθηκεύονται στην μπάνκα τους, ενώ όσα boss battles ανακαλυφθούν, ξεκλειδώνουν το αντίστοιχοo Boss Mode από το αρχικό μενού, επιτρέποντας στον παίκτη να εξασκηθεί και να αποκωδικοποιήσει την στρατηγική που χρειάζεται ώστε να επικρατήσει. Ουσιαστικά ο θάνατος του παίκτη δεν επηρεάζει την πρόοδο του, καθώς, μπορεί να χρειαστεί να ξαναχτίσει το σερί από kills που χρειάζεται για να ξεκλειδώσει το boss battle, από την άλλη όμως, με τα νομίσματα που έχει συλλέξει μπορεί να αγοράσει πληθώρα από power ups που θα κάνουν την εξουδετέρωση των εχθρών πολύ πιο εύκολη υπόθεση.

θα συναντήσετε long range bosses, άφθαρτα bosses, πλατφόρμες που βυθίζονται και slowing power-downs, σχεδιασμένα ώστε ο παίκτης να εξοπλιστεί με όλη την εμπειρία που έχει αποκομίσει παίζοντας και χρησιμοποιώντας το switch mechanic, και να την εφαρμόσει με διαφορετικό τρόπο κάθε φορά ούτως ώστε να επικρατήσει στο εκάστοτε boss battle.

Διαβάστε περισσότερα...

Το Fortnite κάνει μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς των επίσημων διοργανώσεων 5 hours 47 minutes ago

Ο streamer Ninja εκφράζει την άποψη του.

 

Το φημισμένο battle royale της Epic Games ανακοίνωσε μια μεγάλη αλλαγή για τα competitive τουρνουά του 2020. Η εταιρεία προσπαθεί να καταπολεμήσει τους cheaters θέτοντας κανονισμό που απαγορεύει στους παίκτες να επικοινωνούν με οποιονδήποτε τρόπο μεταξύ τους κατά την διάρκεια των επίσημων διοργανώσεων.

Σε blog post εταιρία αναφέρει ότι ανακάλυψε cheaters που χρησιμοποιούσαν απλά σήματα για να συνεννοούνται και να παίρνουν το προβάδισμα. Παίκτες σε αντίπαλες ομάδες μπορεί να έκαναν κάποιο emote η απλά ένα jump για να δώσουν το σήμα στον αντίπαλο ως κώδικα επικοινωνίας. Φέτος η Epic Games λαμβάνει δράση εναντίων οποιασδήποτε in game επικοινωνίας. Αυτό συμπεριλαμβάνει τα jumps και τα emotes αλλά δεν περιορίζεται μόνο σε αυτά. Όσοι πιαστούν να κάνουν σήμα προσπαθώντας να επικοινωνήσουν θα δέχονται πρώτα μια προειδοποίηση ενώ όσοι επιχειρήσουν ξανά να αγνοήσουν τους κανόνες θα δέχονται αυστηρότερες ποινές σύμφωνα με την Epic Games.

Η εταιρεία αναφέρει ότι θεωρεί την ακεραιότητα των competitive διοργανώσεων ζωτικής σημασίας και θύμισε στους παίκτες ότι μπορούν να αναφέρουν ύποπτες συμπεριφορές μέσα στο Fortnite. Επιπλέον υπενθύμισε ότι οι παίκτες μπορούν να έρθουν σε επαφή με την εταιρεία μέσω της ομάδας υποστήριξης παικτών.

Ένας από τους διασημότερους παίκτες και streamers για το Fortnite, ο Ninja αναφέρει σε tweet του ότι καταλαβαίνει την θέση της Epic Games, όμως υπογραμμίζει ότι το νέο σύστημα πιθανότατα είναι προβληματικό. Άξια αναφοράς είναι επίσης η δήλωση της Epic Games για να ξεκαθαρίσει ότι απλά και μόνο το να χοροπηδάς πέρα δώθε αν δε κάνει κακό και δεν συσχετίζεται με την επικοινωνία με αντιπάλους για σκοπούς cheating τότε δεν θα υπάρχει πρόβλημα.

 

 

 

Διαβάστε για το τελευταίο update του Fortnite και συζητήστε για το battle royale στο σχετικό forum topic.

Βρείτε συμπαίκτες για να παίξετε Fortnite. Κάντε κλικ εδώ και ανταλλάξτε IDs.

 

Βασίλης Κτενίδης απάντησε στο θέμα 'Fortnite' στο φόρουμ. 5 hours 48 minutes ago

Το φημισμένο battle royale της Epic Games ανακοίνωσε μια μεγάλη αλλαγή για τα competitive τουρνουά του 2020. Η εταιρεία προσπαθεί να καταπολεμήσει τους cheaters θέτοντας κανονισμό που απαγορεύει στους παίκτες να επικοινωνούν με οποιονδήποτε τρόπο μεταξύ τους κατά την διάρκεια των επίσημων διοργανώσεων.

Σε blog post εταιρία αναφέρει ότι ανακάλυψε cheaters που χρησιμοποιούσαν απλά σήματα για να συνεννοούνται και να παίρνουν το προβάδισμα. Παίκτες σε αντίπαλες ομάδες μπορεί να έκαναν κάποιο emote η απλά ένα jump για να δώσουν το σήμα στον αντίπαλο ως κώδικα επικοινωνίας. Φέτος η Epic Games λαμβάνει δράση εναντίων οποιασδήποτε in game επικοινωνίας. Αυτό συμπεριλαμβάνει τα jumps και τα emotes αλλά δεν περιορίζεται μόνο σε αυτά. Όσοι πιαστούν να κάνουν σήμα προσπαθώντας να επικοινωνήσουν θα δέχονται πρώτα μια προειδοποίηση ενώ όσοι επιχειρήσουν ξανά να αγνοήσουν τους κανόνες θα δέχονται αυστηρότερες ποινές σύμφωνα με την Epic Games.

Η εταιρεία αναφέρει ότι θεωρεί την ακεραιότητα των competitive διοργανώσεων ζωτικής σημασίας και θύμισε στους παίκτες ότι μπορούν να αναφέρουν ύποπτες συμπεριφορές μέσα στο Fortnite. Επιπλέον υπενθύμισε ότι οι παίκτες μπορούν να έρθουν σε επαφή με την εταιρεία μέσω της ομάδας υποστήριξης παικτών.

Ένας από τους διασημότερους παίκτες και streamers για το Fortnite, ο Ninja αναφέρει σε tweet του ότι καταλαβαίνει την θέση της Epic Games, όμως υπογραμμίζει ότι το νέο σύστημα πιθανότατα είναι προβληματικό. Άξια αναφοράς είναι επίσης η δήλωση της Epic Games για να ξεκαθαρίσει ότι απλά και μόνο το να χοροπηδάς πέρα δώθε αν δε κάνει κακό και δεν συσχετίζεται με την επικοινωνία με αντιπάλους για σκοπούς cheating τότε δεν θα υπάρχει πρόβλημα.

Διαβάστε περισσότερα...

Thomas Kotsalos replied to the topic 'Grand Theft Auto 6' in the forum. 6 hours 5 minutes ago

Διάβασα καλά; Τεράστιο ποσό εσόδων μόνο από ένα game, το οποίο πουλάει ακόμα. Έχει όλο το χρόνο και το κεφάλαιο να προσφέρει ένα έκτο GTA πιο.... ώριμο.

Read More...

Thomas Kotsalos replied to the topic 'Dying Light 2' in the forum. 6 hours 13 minutes ago

Δεν είναι αυτός ο λόγος παράτασης, εξάλλου και το πρώτο κυκλοφόρησε στης κονσόλες. Καλύτερα που θα καθυστερήσει, θέλουμε ένα ολοκληρωμένο game που θα προσφέρει κάτι καινούργιο παρά να βγει μια κόπια του πρώτου μέρους.

Read More...

Παντελάκης Ευάγγελος απάντησε στο θέμα 'Sony: Γενική Συζήτηση' στο φόρουμ. 6 hours 31 minutes ago

Εμένα μου κάνει εντύπωση που υπάρχουν ορισμένοι που εξακολουθούν και αγοράζουν PS4 ακόμα και το 2020.

Εγώ αγόρασα τον Σεπτέμβριο 2018 δύο χρόνια πρίν την κυκλοφορία PS5 και το έχω μετανιώσει κάπως .

Βέβαια μπορώ να δω και την θετική πλευρά. Ηταν κάπως δύσκολο να περιμένω δύο χρόνια για να παίξω αγαπημένα παιχνίδια όπως AC Origins και Witcher 3.

Διαβάστε περισσότερα...

Giorgos Tsolaridis απάντησε στο θέμα 'Sony: Γενική Συζήτηση' στο φόρουμ. 6 hours 39 minutes ago

Το PS4 είναι η κορυφαία κονσόλα σε πωλήσεις στις ΗΠΑ για την δεκαετία που μας πέρασε
Δεν αποτελεί έκπληξη.


Μπορεί η επιτυχία του PS4 να είναι γνωστή, όμως η κονσόλα της Sony κατάφερε την πρωτιά σε πωλήσεις στις ΗΠΑ μέσα στην περασμένη δεκαετία. Αυτό σημαίνει ότι καμία συσκευή δεν πούλησε περισσότερα κομμάτια από το 2010 μέχρι το 2019 παρά το γεγονός ότι κυκλοφόρησε το 2013.

Δεν είναι έκπληξη φυσικά αφού η συσκευή έχει καταφέρει περισσότερες από 106 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως, κερδίζοντας επάξια μια θέση στην λίστα με τις καλύτερες κονσόλες όλων των εποχών. Μπορεί το Switch να είδε περισσότερες πωλήσεις μέσα στο 2019 όμως αυτό οφείλετε στο ότι η εποχή το PS4 φτάνει στο τέλος της αναμένοντας πλέον την νέα γενιά από κονσόλες.

Διαβάστε περισσότερα...

Παντελάκης Ευάγγελος απάντησε στο θέμα 'The Last of Us 2' στο φόρουμ. 6 hours 39 minutes ago

BigGreekGamer έγραψε: Το ερώτημα είναι, χωρίς τα exclusives ποιο είναι το νόημα στο να επενδύσει κανείς σε μια κονσόλα PlayStation;


Το χαμηλό κόστος σε σχέση με την αγορά ενός Gaming PC .

Διαβάστε περισσότερα...

Notification