Get Connected!

Come and join our community. Expand your network and get to know new people!

Sorry, we currently have no events.
View All Events
Ioan Spy has a new avatar. 2 minutes ago
6 hours 29 minutes ago
Ashen 6 hours 29 minutes ago

Όταν δεν έχεις λεφτά για το Dark Souls.

To approve a single suggestion, mouse over it and click "✔"
Click the bubble to approve all of its suggestions.

Το 2018 δεν ήταν και η πιο ισχυρή χρονιά για την Microsoft αφού, καλώς ή κακώς, ήταν ένας ακόμη χρόνος που κύλησε με την παρουσία πολύ λίγων exclusives για το Xbox One. Το περασμένο έτος μάλιστα παρουσιάστηκε ακόμα πιο ανίσχυρο από άλλα για την αμερικανική εταιρεία, αφού απουσίασαν μεγάλα ονόματα, όπως τα Halo και Gears of War (ευτυχώς ανακοινώθηκαν sequels στην E3), ώστε να ταράξουν λίγο το community των “πράσινων” του gaming. Προς το τέλος όμως αυτού του γεμάτου χρόνου, από άποψη κυκλοφοριών, είδαμε και έναν τίτλο που απασχόλησε αρκετό κόσμο, ιδίως όσους τυχαίνει να έχουν στην κατοχή τους το Xbox One ή αυτούς που ήδη ψωνίζουν μέσω του Epic Games Store. Πρόκειται για το Ashen, το πρωτότοκο παιδί της νέο-ζηλανδέζικης εταιρείας A44, που είχε ανακοινωθεί προ τριών ετών από την τότε Aurora44, προτού αλλάξουν την ονομασία τους για να είναι πιο swag.

ashen 1
Να φανταστείτε, νομίζαμε πως στη Νέα Ζηλανδία μόνο…rugby παίζουν. Η A44 βέβαια έλαβε την υποστήριξη της Annapurna Interactive με στόχο να μας διαψεύσει και να μας αποδείξει πως μπορεί να δημιουργήσει κάτι πρωτότυπο. Η Microsoft μπορεί να μην ανέλαβε εξ ολοκλήρου το publishing του παιχνιδιού, παρόλα αυτά κέρδισε την αποκλειστικότητά τους στις πλατφόρμες της. Η Annapurna Interactive μπορεί να ξεκίνησε μόλις το 2017 την δουλειά της ως εκδότρια εταιρεία, παρόλα αυτά η είσοδός της στην βιομηχανία έγινε με εμφατικό τρόπο, αφού το πρώτο video game που εξέδωσε ήταν το What Remains of Edith Finch, που όλοι γνωρίζουν το πόσο αναγνωρίστηκε και εκτιμήθηκε από τους fans. Άλλα projects που υποστήριξε ήταν τα Gorogoa, Donut County και Florence, με το μέλλον της να δείχνει προς τα Outer Wilds, Journey για PC και άλλα. Η διαφορά των περισσοτέρων που αναφέρθηκαν με το Ashen είναι πως ήταν αρκετά φιλόδοξο και υποσχόμενο video game, αλλά ήρθε επιτέλους η ώρα να κριθεί εξονυχιστικά.

Χάθηκε το φως, χάθηκε η ελπίδα
Το κλισεδάκι ενός κόσμου όπου χάθηκε το φως και έκτοτε βυθίστηκε στο σκοτάδι έχει χιλιοπαιχτεί σε games και ταινίες, πάραυτα πάντα υπάρχει η ελπίδα πως θα δούμε κάτι το διαφορετικό. Στον κόσμο του Ashen, υπεύθυνο για την διατήρηση του φωτός είναι ένα ομώνυμο, γιγαντιαίο πτηνό, του οποίου η υπέρμετρη δύναμη και η λάμψη του φωτίζουν όλο το περιβάλλον στο οποίο ζείτε. Αυτός όμως που δεν βαφτίστηκε ποτέ, συνεπώς δεν έχει όνομα, είναι ο πρωταγωνιστικός χαρακτήρας, αφού τα μόνα στοιχεία που μπορείτε να του προσδώσετε/επηρεάσετε είναι ορισμένα χαρακτηριστικά της εμφάνισης του, παρότι απουσιάζουν τα όργανα του προσώπου. Η αναγέννηση λοιπόν του Ashen έφερε και πάλι το φως στα πεδία τα οποία βαδίζετε και εσείς οφείλετε να ρισκάρετε την ζωή σας και όλων των συνεργατών σας για να το προφυλάξετε από το απόλυτο σκοτάδι, που ακόμα παραμονεύει σε ορισμένες απλησίαστες γωνιές. Όσοι βλέπετε ταινίες τρόμου, γνωρίζετε πως ο εκάστοτε πρωταγωνιστής “τρώγεται” να επισκεφτεί τα επικίνδυνα σημεία και μέρη, μόνο που στο Ashen οι επιδρομές σας, στα γεμάτα απειλές τοπία, είναι ζήτημα ζωής και θανάτου. Όταν εισέρχονται οι παράγοντες δαίμονες, μάγοι και κατάρες, η κατάσταση σοβαρεύει.

http://www.youtube.com/watch?v=vJetee8G1m4

Το παιχνίδι εστιάζει σε βάθος στις σχέσεις που αναπτύσσετε με τους λοιπούς NPCs, καθώς η συνάντηση πολλών διαφορετικών ατόμων, η συνεργασία μαζί τους και ο διάλογος, βοηθούν στο σταδιακό ξεδίπλωμα των μυστικών που κρύβονται πίσω από τον τρομακτικό κόσμο του σκοταδιού και των δαιμόνων. Υπάρχουν προσωπικότητες και υπάρξεις που έχουν γίνει ένα με το σκοτάδι και δεν έχουν καμία διάθεση να σας επιτρέψουν να έχετε ένα ήσυχο ταξίδι, στον δρόμο σας για την εξασφάλιση της επιβίωσης όλων. Προτού περάσουμε στους επόμενους τομείς που οφείλουμε να αναλύσουμε, οι συγκρίσεις με την σειρά Dark Souls ξεκινούν ήδη από την εξέλιξη της πλοκής, αφού παρά την απουσία της όλης μαυρίλας που χαρακτηρίζει την σειρά της FromSoftware, όσο προχωράτε στο παιχνίδι θα διαπιστώσετε πως τα πράγματα που συμβαίνουν και η σύνδεση των γεγονότων είναι πολύ πιο τρομακτική απ’ όσο θα εντοπίσατε με την είσοδό σας στο παιχνίδι. Μην νομίζετε πως πρόκειται για κανένα ψαγμένο σενάριο, ίσα-ίσα που η υπόθεση του Ashen κατατάσσεται στα αδύναμα κομμάτια του παιχνιδιού, αφού δεν εξηγείται επαρκώς και μόνο αν δώσετε μεγάλη έμφαση και ψαχτείτε θα αντιληφθείτε στο τέλος τι είδατε και βιώσατε. Εσείς, για καλό και για κακό, να είστε έτοιμοι να ζήσετε μία περιπέτεια που είναι πολύ πιο αρρωστημένη και φρικιαστική απ’ όσο φάνταζε αρχικά.

Θέλω και εγώ να γίνω δύσκολο
Άπαντες έχουν φαγωθεί να συγκρίνουν το Ashen με την σειρά Dark Souls. Με το δίκιο τους, αφού πέραν των σαφέστατων ομοιοτήτων ανάμεσα σε αυτά τα games, η ίδια η A44 αναφέρει στα προφίλ του παιχνιδιού πως το αξιομνημόνευτο αυτό RPG αποτέλεσε βασική πηγή έμπνευσης για τους ίδιους. Ακόμα κι αν αποφάσιζαν όμως να κρυφτούν πίσω από τα δάχτυλά τους θα ήταν ανέφικτο, αφού το gameplay του Ashen προδίδεται χωρίς πολλά πολλά. Αρχικά, επικρατεί η Dark Souls νοοτροπία του hit and dodge, της χρήσης stamina για κάθε κίνηση, είτε πρόκειται για αποφυγή είτε για επίθεση και των αντικειμένων που βοηθούν τον χαρακτήρα σας στην μάχη. Ευπρόσδεκτο, δεν μπορούμε να πούμε, αφού η καλοδουλεμένη συνταγή του Dark Souls αποτελεί πλέον Αγία Γραφή για κάθε νέο RPG που προσπαθεί να κλέψει λίγη δόξα. Βέβαια, πακέτο με όλα τα παραπάνω και σε συνδυασμό με το υψηλό επίπεδο του A.I. εμφανίζεται και η αυξημένη δυσκολία. Αυτή μπορεί να μην φτάνει τους νευρικούς κλονισμούς, τα σπασμένα χειριστήρια, τα ψυχολογικά προβλήματα και τις καρδιακές παθήσεις που μπορεί εύκολα να δημιουργήσει ένας τίτλος του Dark Souls franchise, παρόλα αυτά το Ashen είναι σίγουρα πιο απαιτητικό από την πλειονότητα των video games, δίνοντας λίγο πιο πικάντικη υφή στον παράγοντα “πρόκληση”.

ashen 2
Δεν είναι ότι γεννήθηκε να είναι δύσκολο. Στην ουσία, αυτό που έχετε να κάνετε αν θέλετε να σημειώσετε στοιχειώδη πρόοδο στο παιχνίδι είναι να γίνετε ένα με το gameplay, να εναρμονιστείτε με τις δυσκολίες, τις παραξενιές και τις παγίδες που σας επιφυλάσσει. Άπαξ και κατακτήσετε τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να αντιμετωπίζετε τους εχθρούς σας και φυσικά γίνετε masters στην διαχείριση της αντοχής σας (εντός και εκτός παιχνιδιού), ο δρόμος σας θα περιέχει πολύ λιγότερα αγκάθια απ’ ότι θα περιείχε κάθε φορά που θα μπαίνατε χύμα και χωρίς στρατηγική στο πεδίο της μάχης. Οφείλετε να δείχνετε υπομονή σε κάθε σας κίνηση, αφού δεν είναι όλοι οι εχθροί ικανοί να πέσουν με δύο hits. Άλλοι θα γουστάρουν, άλλοι θα ξενερώσουν από το δύσκολο μονοπάτι προς την ολοκλήρωση του Ashen. Στα μάτια μας, πρόκειται για μία πιο soft εμπειρία από αυτή των Dark Souls (ναι θα το ακούσετε πολλές φορές ακόμα), επομένως απευθύνεται σε μεγαλύτερο κοινό. Αυτά που επιθυμούσαμε να δούμε πάντως σε έναν τίτλο που ακολουθεί τα χνάρια ενός τόσο ξεχωριστού genre, είναι η χρήση light και heavy attacks, του συστήματος άμυνας μέσω ασπίδων και blocks και πολλοί ακόμη μηχανισμοί όπως evades και ειδικά items, για να μοιράσετε απλόχερα θάνατο σε όποιον τολμήσει να σας αντισταθεί.

Βρε μανία με αυτό το “δύσκολο” gameplay και εδώ. Αν σας αρέσει να τρώτε ξύλο, υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος που σας φωνάζουμε και δεν είναι “σκληροί”...

Θα έρθετε αντιμέτωποι με πληθώρα υποψήφιων πτωμάτων, υπό την μορφή πολεμιστών, μάγων, που χτυπούν με melee και ranged επιθέσεις αντίστοιχα, αλλά και αηδιαστικότατων αραχνοειδών. Αυτές οι αράχνες μπορούν να γίνουν πραγματικός εφιάλτης, ιδιαίτερα για αυτούς που δεν τα πάνε καλά με τα έντομα, οπότε οπλιστείτε με πίστη και θάρρος, για να τις βάλετε να φάνε ένα-ένα τα σιχαμένα πόδια τους. Ένα από τα ικανοποιητικά κομμάτια, για το οποίο αξίζει το Ashen, είναι η σημαντική διαφορά στην αντιμετώπιση κάθε τύπου εχθρού. Δεν αρκεί ένα playstyle για να ολοκληρώσετε το παιχνίδι, αφού ένα άκρως καλοστημένο πλάνο για τα πρότυπα ενός Α εχθρού μπορεί να μην έχει την παραμικρή ελπίδα στην περίπτωση του Β. Κοινώς, το Ashen σας προκαλεί για ακόμα μία φορά να ενεργοποιήσετε κάθε σημείο του εγκεφάλου σας και να δημιουργήσετε ένα τέλειο σχέδιο για την εξόντωση κάθε απειλής και τα καταφέρνει στο έπακρο. Παρά την τσαντίλα που θα προκληθεί στον ψυχικό σας κόσμο κάθε φορά που σας δολοφονούν και παρά την δυσαρέσκεια που θα σας ξυπνήσουν τα δυστυχώς αραιά checkpoints, το gameplay του Ashen και κυρίως το σύστημα μάχης, σας κάνει να θέλετε να προσπαθήσετε ξανά και ξανά, έως ότου κατατροπώσετε εν τέλει το minion ή το μεγαλοπρεπές boss, με την γιγάντια μπάρα ζωής, που τόσο πολύ σας δυσκόλεψαν. Προκαλεί έναν εθισμό, ένα πάθος να συνεχίσετε που πιθανότατα θα σας βοηθήσει να παίξετε για πολλές ώρες.

ashen 3
Η πρώτη μεγάλη απογοήτευση κατέφθασε στην χρήση των items, του inventory και στην δυνατότητα crafting. Δεν νοείται RPG χωρίς τα παραπάνω στοιχεία, όμως στην περίπτωση του Ashen είναι, αν μη τι άλλο, υποβαθμισμένα. Από την στιγμή που κάθε όπλο μπορεί να αναβαθμιστεί επαρκώς, μπορείτε να τα βγάλετε πέρα με ένα εργαλείο σχεδόν σε όλο το playthrough που θα πραγματοποιήσετε, αφού είναι μόλις 1-2 τα όπλα που είναι υπερβολικά over-powered για να τα αγνοήσετε. Όλο αυτό καθιστά την ύπαρξη των υπόλοιπων όπλων ολίγον διακοσμητική, αφού ενδεχομένως να μην χρειαστεί να αλλάξετε καθόλου όπλο αν ξοδεύετε τους πόρους που συλλέγετε στο αγαπημένο σας εξ αυτών. Όσα talismans, relics και μπιχλιμπίδια και να χωρέσετε, άμα η μάχη δεν επηρεάζεται ουσιαστικά από το φονικό σας όπλο, χάνεται η αξία της επένδυσης και της αναζήτησης για νέα αντικείμενα. Πραγματικά είναι προτιμότερο να ξοδεύετε τα Scoria σας για να αγοράζετε healing items, παρά για να ασχολείστε με όπλα, traders και τα συναφή. Υπάρχουν τα upgrades, υπάρχει το crafting, αλλά έχει χαθεί η αξία τους στην περίπτωση όπου ανακαλύψετε πως έχετε πολύ σημαντικότερα πράγματα να σας απασχολήσουν από το τι θα κρατάτε στα χέρια σας. Αν στα Dark Souls καθετί που χρησιμοποιείτε μπορεί να αποβεί μοιραίο, εδώ μπορούμε να πούμε πως σημασία έχουν μόνο τα σωστά hits και τα jukes.

Μαζί σε έναν μυστηριώδη κόσμο
Στην περίπτωση όπου δεν είχαμε βασικές και προαιρετικές αποστολές δεν θα μπορούσαμε να μιλάμε για open world παιχνίδι. Στο Ashen, τα Main Journeys και τα Side Journeys ξεχωρίζουν, αλλά μόνο στο όνομα, αφού το περιεχόμενό τους είναι κατά βάση κοινό και μονότονο. Όλα τα objectives ακολουθούν ένα βαρετό μοτίβο, όπου αν δεν υπήρχε η μάχη ενδιάμεσα, θα μιλούσαμε για απόλυτη ξενέρα. Σε κάθε quest του παιχνιδιού, σχεδόν από την αρχή μέχρι και το τέλος, μιλάτε σε έναν χαρακτήρα, αυτός σας στέλνει να του βρείτε κάτι, κόβετε κεφάλια, βρίσκετε το πράμα, το επιστρέφετε και όλα καλά. Το δεχτήκαμε μία, δύο, τρεις, μετά τις 10 φορές όμως κατάντησε κουραστικό. Ακόμα και αν μπορείτε να πάτε όπου σας την βαρέσει ανά πάσα στιγμή, ξέρετε πως όταν αναλάβετε κάποιο Journey θα έχετε κάτι συγκεκριμένο να ανακτήσετε, μέσω βίας. Όταν τα καταφέρετε, θα εντοπίσετε και τα Ritual Stones τα οποία μας βοήθησαν να ανασάνουμε, τόσο λόγω της αποθήκευσης της προόδου μας την οποία επιτυγχάνουν, όσο και της χρήσης fast travel στις διαθέσιμες τοποθεσίες, από ένα σημείο και ύστερα.

ashen 4
Κάντε τους καλούς στους πάντες ώστε να κάνουν join στην πόλη σας και να σας βοηθήσουν στο ξεδιάλυμα του μυστηρίου που βασανίζει τους πρωταγωνιστές. Διαφορετική όψη αποκτά το παιχνίδι μόνο στην περίπτωση όπου παιχτεί co-op. Η online δυνατότητα που προστέθηκε από την A44 σας επιτρέπει να καλέσετε ένα φίλο σας να φάει και αυτός στην μάπα το δύσβατο ταξίδι. Αν πάλι δεν έχετε φίλους, νιώστε ελεύθεροι να χρησιμοποιήσετε το διαθέσιμο A.I. companion, εφόσον σε μερικά σημεία είναι αναπόφευκτο. Ο υποστηρικτής σας είναι ένα feature που μετρά νίκη σε σύγκριση με τα RPGs της FromSoftware, αφού μπορεί να σας κάνει έστω μία φορά revive και όλοι ξέρουμε πόσο σημαντικό μπορεί να αποβεί αυτό σε τόσο δύσκολα games. Τέλος, αν είστε τόσο hardcore και ατρόμητοι, μπορείτε να έχετε απενεργοποιημένο το A.I. companion και να τα κάνετε όλα μόνοι σας, ωστόσο αν έχετε ιδέα το πώς μάχονται οι εχθροί σας θα ξέρετε πως δια αυτού ανεβάζετε ένα σκαλί παραπάνω την πρόκληση του Ashen.

Σταδιακή νύχτα
Υπάρχουν πολλά πταίσματα στον οπτικό τομέα του Ashen αλλά δεν μπορούμε να αρνηθούμε πως ο κόσμος του παρουσιάζει μία αισθητική ξεχωριστής ομορφιάς. Ο χάρτης χωρίζεται σε διάφορες περιοχές, καθεμία από τις οποίες έχει την μαγεία της στο σχετικό design. Το σκοτάδι που απλώνεται σταδιακά στα δυσάρεστα γεγονότα του παιχνιδιού παρουσιάζεται επαρκώς και στον κόσμο του, αφού βλέπουμε τα τοπία να μαυρίζουν, τις περιοχές να δείχνουν όλο και πιο απειλητικές, ενώ όπου υπάρχει φως, τα μέρη είναι φανταστικά. Η διαφορά στις προστατευμένες πλέον τοποθεσίες σε αντίθεση με αυτές που δεν έχετε επισκεφτεί ακόμα είναι συγκινητική και καθιστά το Ashen ιδιαίτερα μυστηριώδες ως προς την εξερεύνησή του. Εκεί που δεν βλέπουμε πραγματικά τίποτα είναι σε μερικά μπουντρούμια, όπου υπάρχει άπλετο σκοτάδι και οι χιουμορίστες developers σας δίνουν να κρατάτε ένα φαναράκι μπας και δείτε τίποτα, αλλά που τέτοια τύχη; Στα dungeons πραγματικά μπορείτε να χαθείτε στο σκοτάδι και την μαυρίλα.

ashen 5
Και αφού ξεκινήσαμε με τα σφάλματα του οπτικού τομέα, να τονίσουμε πως τα bugs και οι αστοχίες δεν είναι λίγα, αφού είναι πολλά τα σημεία στα οποία θα στέκεστε φαινομενικά, ενώ στην πραγματικότητα φαίνεται ολοκάθαρα πως βρίσκεστε στον αέρα. Επίσης, τι το θέλατε το character customization αν μπορείτε να επιλέξετε μόνο φύλο, μαλλιά και μούσια, την στιγμή που οι χαρακτήρες δεν έχουν καν μούρη; Φτωχό και αχρείαστο. Η κάμερα από την άλλη, είναι ικανή να σας δυσκολέψει σε διάφορα σημεία και γωνίες, είναι όμως κάτι που μπορείτε να συνηθίσετε και να αποφύγετε όσο εξοικειώνεστε με τον χειρισμό. Τον τεχνικό τομέα σώζει ελαφρώς ο ήχος, αφού η αλληλουχία των ηχητικών εφέ και της μουσικής επένδυσης καλύπτει ευχάριστα τις τουλάχιστον 17-18 ώρες που θα χρειαστείτε για να ολοκληρώσετε το Ashen. Κάθε διάλογος έχει υποστεί το απαιτούμενο voice acting και οι ηθοποιοί μιλούν αργά και καθαρά για να μπορέσετε να συμβαδίσετε με τα λεγόμενά τους. Όσοι δεν τα καταφέρουν, ας ασχοληθούν καλύτερα με την γαλήνια μελωδία που σκεπάζει τις ήσυχες περιοχές και τους γεμάτους τρόμο τόνους που καλύπτουν τα φρικιαστικά μέρη.

Καλό ζέσταμα για τα πιο δύσκολα
Είναι σαφές πως το Ashen στηρίζει επάξια κάθε ισχυρισμό πως αντιγράφει το gameplay και την νοοτροπία της σειράς Dark Souls. Ευτυχώς το κάνει με τον δικό του, πρωτότυπο τρόπο και μας παρουσιάζει ένα playstyle που, στην προτεινόμενη μορφή του, είναι πιο προσγειωμένο από την, κατά πολλούς, δυσκολότερη RPG σειρά. Διαθέτει έντονη πρόκληση και είναι πολλά τα σημεία στα οποία θα απορήσετε αν είναι καλύτερο να το αφήσετε στην άκρη και να συνεχίσετε χωρίς στρες την ζωή σας ή αν οφείλετε να αποδείξετε στον εαυτό σας πως είστε ικανοί να το κατακτήσετε. Υπάρχει πληθώρα αποστολών που μπορείτε να φέρετε εις πέρας, άσχετα με το γεγονός το ότι, από άποψη περιεχομένου, σφαιρικά θα κάνετε τα ίδια στο σύνολο των Journeys.

ashen 6
Το Ashen παρουσιάζει διάφορα τεχνικά προβλήματα, που σίγουρα θα μπορούσαν να διορθωθούν ή έστω βελτιωθούν, αποδεικνύοντας πως είναι ένας πολύ φτωχός τίτλος μπροστά στο franchise με το οποίο προσπαθεί να συγκριθεί από γεννησιμιού του. Παρόλα αυτά, μπορούμε εύκολα να προτείνουμε σε κάποιον να δοκιμάσει το Ashen, ιδίως σε όσους θέλουν να μπουν με αργές κινήσεις στον κόσμο των σειρών Souls ή του Bloodborne. Όσοι ολοκληρώσουν το Action-RPG της A44, θα έχουν μία άκρως ικανοποιητική εικόνα του τι θα συναντήσουν στα παραπάνω triple A games, ενώ συνολικά αποτελεί μία πλήρη περιπέτεια που κάθε fan αυτού του είδους αξίζει να επισκεφτεί, έστω για το γαμώτο.

Θετικά:
- Ποικιλία τοποθεσιών προς εξερεύνηση
- Όμορφη απεικόνιση του περιβάλλοντος
- Εθιστικό σύστημα μάχης
- Ικανοποιητική διάρκεια
- Ευχάριστο multiplayer
- Δανείζεται τα θετικότερα στοιχεία της σειράς Dark Souls 

Αρνητικά:
- Προβλήματα με την κάμερα
- Μονότονο περιεχόμενο στις αποστολές
- Αυξημένο επίπεδο δυσκολίας
- Αραιά checkpoints
- Υποβάθμιση του crafting και των upgrades
- Αχρείαστο character customization 

Βαθμολογία
Γραφικά: 7
Ήχος: 7.5
Gameplay: 8
Αντοχή: 8
Γενικά: 7.7

Ένας μακρινός ξάδερφος της σειράς Dark Souls, που μπορεί κάλλιστα να εντάξει τους gamers σε αυτή την νοοτροπία και το σύστημα μάχης. 

Γιάννης Σιδηρόπουλος

Παναγιώτης Μπόρος replied to the topic 'Mortal Kombat 11' in the forum. 10 hours 26 minutes ago

Αν όντως προστεθεί ο Spawn θα το αγοράσω.

Read More...

Axilleas Loizidis replied to the topic 'Xbox Game Pass' in the forum. 11 hours 27 minutes ago

Η Microsoft ανακοίνωσε ότι στα games του Xbox Game Pass προστίθενται τα εξής:

Ark: Survival Evolved
Farming Simulator 17
Life is Strange 2: Episode 1
Just Cause 3

Read More...

Axilleas Loizidis replied to the topic 'Νέο Far Cry από την Ubisoft' in the forum. 11 hours 27 minutes ago

Ανακοινώθηκαν επίσημα οι ελάχιστες και οι προτεινόμενες απαιτήσεις για αποδόσεις μέχρι 60FPS σε 4K.

H Ubisoft ανακοίνωσε τις ελάχιστες και τις προτεινόμενες απαιτήσεις του Far Cry: New Dawn.

Στην παρακάτω λίστα θα βρείτε το τι μηχάνημα θα χρειαστείτε για το κάθε στάδιο απόδοσης, από το ελάχιστο μέχρι τα 60fps σε 4Κ. Όλες οι αποδόσεις απαιτούν Windows 7 SP1/8.1/10 (64bit) και 30GB ελεύθερα στον σκληρό δίσκο.

Ελάχιστες (Low, 720p):
- Επεξεργαστής: Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz/AMD FX 6350 @ 3.9 GHz
- Μνήμη RAM: 8GB
- Κάρτα Γραφικών: NVIDIA GeForce GTX 670 (2GB)/AMD Radeon R9 270X (2GB)

Προτεινόμενες (High, 1080p):
- Επεξεργαστής: Intel Core i7-4790 @ 3.6 GHz/AMD Ryzen 5 1600 @ 3.2 GHz
- Μνήμη RAM: 8GB
- Κάρτα Γραφικών: NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB)/AMD Radeon R9 290X (4GB)

30fps σε 4Κ (High):
- Επεξεργαστής: Intel Core i7-6700 @ 3.4 GHz/AMD Ryzen 5 1600X @ 3.6 GHz
- Μνήμη RAM: 16GB
- Κάρτα Γραφικών: NVIDIA GeForce GTX 1070 (8GB)/AMD RX Vega 56 (8GB)

60fps σε 4K (Ultra):
- Επεξεργαστής: Intel Core i7-6700K @ 4.0 GHz/AMD Ryzen 7 1700X @ 3.4 GHz
- Μνήμη RAM: 16GB
- Κάρτα Γραφικών: NVIDIA GeForce GTX 1080 SLI (8GB)/AMD RX Vega 56 CFX (8GB)

To Far Cry: New Dawn θα κυκλοφορήσει στις 15 Φεβρουαρίου για PC, PS4 και Xbox One.

Read More...

Το ποσό είναι πάνω από διπλάσιο σε σχέση με την προηγούμενη συμφωνία.

Οι 2K Sports και NBA ανανέωσαν την συμφωνία τους για την παραχώρηση δικαιωμάτων.

Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας δεν είναι γνωστές, ωστόσο το The Wall Street Journal αναφέρει (με βάση ανώνυμη πηγή) πως η Take-Two (στην οποία ανήκει η 2Κ) θα πληρώσει 1,1 δισεκατομμύριο δολάρια μέσα σε επτά χρόνια στο NBA και το σωματείο των παικτών του. Σύμφωνα με το άρθρο, το ποσό είναι πάνω από το διπλάσιο σε σχέση με αυτό που πλήρωσε η Take-Two το 2011 και φαίνεται να βασίζεται σε ποσοστά από τις πωλήσεις των 2K NBA games, καθώς αυτά πλέον έχουν αρκετά μεγαλύτερα κέρδη λόγω των μικροσυναλλαγών που προστέθηκαν στην σειρά το 2013.

Το NBA έχει επίσης συμφωνία με την EA, αλλά δεν είναι γνωστό το αν έχει γίνει ανανέωσή της και με αυτή.

Read More...

12 hours ago
Humble Double Fine Presents Bundle: Indie games από 1 ευρώ 12 hours ago

Gang Beasts, Everything, GNOG και άλλα.

Το Humble Bundle έχει μια προσφορά με bundles από indie games που ξεκινούν από 1 ευρώ. 

Συγκεκριμένα:
- Mε 1 ευρώ αποκτάτε τα Mountain, 140 και THOTH.
-Με 6.40 ευρώ αποκτάτε τα παραπάνω συν τα GNOG και Escape Goat 2.
-Με 8.75 ευρώ αποκτάτε τα παραπάνω συν τα Gang Beasts και Everything.

Η προσφορά ισχύει μέχρι τις 29 Ιανουαρίου.

Κάντε κλικ εδώ για να τα αποκτήσετε.

Δείτε περισσότερες προσφορές και συζητήστε για αυτές στο παρακάτω forum topic.

12 hours 40 minutes ago
2Κ και NBA ανανεώνουν την συμφωνία τους για 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια 12 hours 41 minutes ago

Το ποσό είναι πάνω από διπλάσιο σε σχέση με την προηγούμενη συμφωνία.

Οι 2K Sports και NBA ανανέωσαν την συμφωνία τους για την παραχώρηση δικαιωμάτων.

Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας δεν είναι γνωστές, ωστόσο το Wall Street Journal αναφέρει (με βάση ανώνυμη πηγή) πως η Take-Two (στην οποία ανήκει η 2Κ) θα πληρώσει 1,1 δισεκατομμύριο δολάρια μέσα σε επτά χρόνια στο NBA και το σωματείο των παικτών του. Σύμφωνα με το άρθρο, το ποσό είναι πάνω από το διπλάσιο σε σχέση με αυτό που πλήρωσε η Take-Two το 2011 και φαίνεται να βασίζεται σε ποσοστά από τις πωλήσεις των 2K NBA games, καθώς αυτά πλέον έχουν αρκετά μεγαλύτερα κέρδη λόγω των μικροσυναλλαγών που προστέθηκαν στην σειρά το 2013.

Το NBA έχει επίσης συμφωνία με την EA, αλλά δεν είναι γνωστό το αν έχει γίνει ανανέωσή της και με αυτή.

Διαβάστε το review του NBA 2K19 και συζητήστε για αυτό στο αντίστοιχο forum topic.

13 hours 36 minutes ago
Η Ariana Grande έκανε tattoo με ένα pokemon 13 hours 36 minutes ago

Ένα Eevee πλέον διακοσμεί το χέρι της.

Η Ariana Grande πρόσθεσε ένα ακόμα tattoo στο σώμα της.

Η εικοσιπεντάχρονη pop τραγουδίστρια δήλωσε πρόσφατα στο twitter ότι είναι μεγάλη fan των pokemon και ότι πέρασε 15 ώρες σε ένα ρεπό της παίζοντας Pokemon: Let's Go, Eevee!

 

 

 

Απ' ο,τι φαίνεται, η Grande ενθουσιάστηκε τόσο με τα pokemon, που απευθύνθηκε στον tattoo artist Kevin Navasard ώστε να διακοσμήσει το χέρι της μόνιμα με ένα Eevee. Το αποτέλεσμα μπορείτε να το δείτε παρακάτω:

eevee ariana grande tattoo

Διαβάστε επίσης το review των Pokemon: Let's Go, Pikatchu! και Let's Go, Eevee! και συζητήστε για αυτά στο αντίστοιχο forum topic.

14 hours 16 minutes ago
Far Cry: New Dawn: Οι απαιτήσεις στα PC 14 hours 16 minutes ago

Ανακοινώθηκαν επίσημα οι ελάχιστες και οι προτεινόμενες απαιτήσεις για αποδόσεις μέχρι 60FPS σε 4K.

H Ubisoft ανακοίνωσε τις ελάχιστες και τις προτεινόμενες απαιτήσεις του Far Cry: New Dawn.

Στην παρακάτω λίστα θα βρείτε το τι μηχάνημα θα χρειαστείτε για το κάθε στάδιο απόδοσης, από το ελάχιστο μέχρι τα 60fps σε 4Κ. Όλες οι αποδόσεις απαιτούν Windows 7 SP1/8.1/10 (64bit) και 30GB ελεύθερα στον σκληρό δίσκο.

Ελάχιστες (Low, 720p):
- Επεξεργαστής: Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz/AMD FX 6350 @ 3.9 GHz
- Μνήμη RAM: 8GB
- Κάρτα Γραφικών: NVIDIA GeForce GTX 670 (2GB)/AMD Radeon R9 270X (2GB)

Προτεινόμενες (High, 1080p):
- Επεξεργαστής: Intel Core i7-4790 @ 3.6 GHz/AMD Ryzen 5 1600 @ 3.2 GHz
- Μνήμη RAM: 8GB
- Κάρτα Γραφικών: NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB)/AMD Radeon R9 290X (4GB)

30fps σε 4Κ (High):
- Επεξεργαστής: Intel Core i7-6700 @ 3.4 GHz/AMD Ryzen 5 1600X @ 3.6 GHz
- Μνήμη RAM: 16GB
- Κάρτα Γραφικών: NVIDIA GeForce GTX 1070 (8GB)/AMD RX Vega 56 (8GB)

60fps σε 4K (Ultra):
- Επεξεργαστής: Intel Core i7-6700K @ 4.0 GHz/AMD Ryzen 7 1700X @ 3.4 GHz
- Μνήμη RAM: 16GB
- Κάρτα Γραφικών: NVIDIA GeForce GTX 1080 SLI (8GB)/AMD RX Vega 56 CFX (8GB)

To Far Cry: New Dawn θα κυκλοφορήσει στις 15 Φεβρουαρίου για PC, PS4 και Xbox One.

Διαβάστε περισσότερα για το Far Cry: New Dawn και συζητήστε για αυτό στο αντίστοιχο forum topic.

15 hours 19 minutes ago
Αποσύρθηκαν δύο dance emotes από το Forza Horizon 4 15 hours 20 minutes ago

Η Microsoft θέλει να αποφύγει νομικά προβλήματα σαν αυτά της Epic Games.

Ένα νέο update του Forza Horizon 4 αφαιρεί τα dance motes "Carlton" και "Floss", όπως αναφέρεται και στα αντίστοιχα patch notes.

Η Microsoft δεν έδωσε κάποιες εξηγήσεις για τον λόγο που έγινε η αφαίρεση αυτή. Κατά πάσα πιθανότητα η εταιρεία παίρνει προληπτικά μέτρα προκειμένου να μην έχει τα νομικά προβλήματα σαν αυτά που έχει η Epic Games με τους χορούς του Fortnite, καθώς σύμφωνα με το Gamespot, δεν έχει υποβληθεί κάποια μήνυση στν Microsoft.

To Forza Horizon 4 κυκλοφορεί για PC και Xbox One.

Διαβάστε επίσης το review του Forza Horizon 4 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

Σωτήρης Σοβατζής απάντησε στο θέμα 'Firewall Zero Hour' στο φόρουμ. 15 hours 53 minutes ago

[video]
H Sony ανακοίνωσε ότι το Σ/Β από 18 ως 20/1/2019 το παιχνίδι θα «τρέξει» ως δοκιμαστική έκδοση μέσω της υπηρεσίας PlayStation Plus. Ευκαιρία για δοκιμή λοιπόν!

Διαβάστε περισσότερα...

Βασίλης Καψάλης απάντησε στο θέμα 'Death Stranding' στο φόρουμ. 16 hours 50 minutes ago

H Guerrilla Games μένει άναυδη από το Death Stranding
Ο Kojima τους έδειξε το demo.


Η Guerrilla Games και η Kojima Productions είναι δύο εταιρείες που δίνουν έμφαση στο single-player και για αυτό ανάμεσα τους υπάρχει ένα φιλικό κλίμα. Μάλιστα ο Kojima χρησιμοποίησε την Decima Engine του Horizon: Zero Dawn για το Death Stranding. Οι σχέσεις των δύο εταιρειών είναι προφανώς εξαιρετικές και αυτό καταλήγει σε μία επωφελή συνεργασία.

Hermen Hulst

Three years ago we gave @KojiPro2015_EN a copy of our @DecimaEngine in this box. Today @HIDEO_KOJIMA_EN came back to @Guerrilla to show us the incredible things he’s making with it in #DeathStranding. So impressed!

Όσοι είδαν το demo έμειναν έκπληκτοι με το παιχνίδι και αυτό φάνηκε και στις δηλώσεις τους. Αυτό λέει πολλά και για το σημείο στο οποίο φαίνεται να βρίσκεται το development του παιχνιδιού αλλά και για την ποιότητα του.

Διαβάστε περισσότερα...

Notification