Get Connected!

Come and join our community. Expand your network and get to know new people!

Giorgos Tsolaridis απάντησε στο θέμα 'Εθνική Ελλάδας' στο φόρουμ. 41 minutes ago

Η Εθνική μας έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο που μπορούσε την αποτυχημένη προκριματική της φάση με 3/3 ματς ενώ στον πάγκο ήρθε ο Φαν Σιπ. Η Ελλάδα νίκησε την Φινλανδία με 2-1 και τερμάτισε 3η στον όμιλο με 14 βαθμούς. Να υπενθυμίσουμε πως η Φινλανδία είχε ήδη περάσει και το ματς, της ήταν αδιάφορο.


Δείτε εδώ τα γκολ του αγώνα:
youtu.be/qoupktX2tys

Διαβάστε περισσότερα...

Aqua Care created a new group 1 hour 11 minutes ago

Explore Pakistan - Historical & Beautiful Pakistan

Pakistan is one of the top destinations in the world to explore. It is known as the “Land of Peaks” and the epic sceneries of the Northern Pakistan...
Aqua Care created a new group 1 hour 19 minutes ago

Water Purification

Aqua Care offers a wide range of water filters, water purifiers, water filter cartridges and filtration systems for your residential, home, your...
Βασίλης Κτενίδης απάντησε στο θέμα 'The Game Awards 2019' στο φόρουμ. 10 hours 56 minutes ago

Τα Control, Death Stranding και Sekiro: Shadows Die Twice είναι υποψήφια σε πολλές από της κατηγορίες αλλά και στην κατηγορία Game of the Year μαζί με τα Super Smash Bros, Ultimate και The Outer Worlds.

Μπορείτε να ψηφίσετε το αγαπημένος σας μέσω του επίσημου site ή μέσω του Google. Όπως και πέρυσι μπορείτε επίσης να ψηφίσετε μέσω των Amazon Alexa, Facebook Messenger, The game awards Discord Server και Twitter.

Υποψηφιότητες :

Game of the Year

Control
Death Stranding
Sekiro: Shadows Die Twice
Super Smash Bros. Ultimate
The Outer Worlds
Best Action Game

Apex Legends
Astral Chain
Call of Duty: Modern Warfare
Devil May Cry 5
Gears 5
Metro Exodus
Best Action-Adventure Game

Borderlands 3
Control
Death Stranding
Resident Evil 2
The Legends of Zelda: Link’s Awakening
Sekiro: Shadows Dice Twice
Best Art Direction

Control
Death Stranding
Gris
Sayonara Wild Hearts
Dekiro: Shadows Die Twice
The Legend of Zelda: Link’s Awakening
Best Audio Design

Call of Duty: Modern Warfare
Control
Death Stranding
Gears 5
Resident Evil 2
Sekiro: Shadows Die Twice
Best Community Support

Apex Legends
Destiny 2
Final Fantasy 14
Fortnite
Rainbow Six Siege
Best Family Game

Luigi’s Mansion 3
Ring Fit Adventure
Super Mario Maker 2
Super Smash Bros. Ultimate
Yoshi’s Crafted World
Best Fighting Game

Dead or Alive 6
Jump Force
Mortal Kombat 11
Samurai Showdown
Super Smash Bros. Ultimate
Best Narrative

A Plague Tale: Innocence
Control
Death Stranding
Disco Elysium
The Outer Worlds
Best Game Direction

Control
Death Stranding
Resident Evil 2
Sekiro: Shadows Die Twice
The Outer Worlds
Best Score/Music

Cadence of Hyrule
Death Stranding
Devil May Cry 5
Kingdom Hearts 3
Sayonara Wild Hearts
Best Independent Game

Baba Is You
Disco Elysium
Katana ZERO
Outer Wilds
Untitled Goose Game
Best Ongoing Game

Apex Legends
Destiny 2
Final Fantasy 14
Fortnite
Rainbow Six Siege
Best Performance

Ashly Burch/The Outer Worlds
Courtney Hope/Control
Laura Bailey/Gears 5
Mads Mikkelsen/Death Stranding
Matthew Porretta/Control
Norman Reedus/Death Stranding
Best Mobile Game

Call of Duty: Mobile
GRINDSTONE
Sayonara Wild Hearts
Sky: Children of Light
What the Golf?
Best RPG Game

Disco Elysium
Final Fantasy 14
Kingdom Hearts 3
Monster Hunter World: Iceborne
The Outer Worlds
Best VR/AR Game

Asgard’s Wrath
Blood & Truth
Beat Saber
No Man’s Sky
Trover Saves the Universe
Best Strategy Game

Age of Wonders: Planetfall
Anno 1800
Fire Emblem: Three Houses
Total War: Three Kingdoms
Tropico 6
Wargroove
Best Sports/Racing Game

Crash Team Racing Nitro-Fueled
DiRT Rally 2.0
eFootball Pro Evolution Soccer 2020
F1 2019
FIFA 20
Best Multiplayer Game

Apex Legends
Borderlands 3
Call of Duty: Modern Warfare
Tetris 99
The Division 2
Fresh Indie Game

ZA / UM – Disc Elysium
Nomada Studio – Gris
Deadtoast Entertainment – My Friend Pedro
Mobuis Digital – Outer Wilds
Nega Crit – Slay the Spire
House House – Untilted Goose Game
Games for Impact

Concrete Genie
Gris
Kind Words
Life is Strange 2
Sea of Solitude
Content Creator of the Year

Courage (Jack Dunlop)
Lupo (Benjamin Lupo)
Ewok (Soleil Wheeler)
Grefg (David Martinez)
Shroud (Michael Grzsiek)
eSports Coach

Eric “Adren” Hoag – Team Liquid – CS:GO
Bu-Ri “Cain” Jang – team Liquid – LoL
Fabien “Grabbz” Lohmann – G2 eSports – LoL
Kin “KKOMA” Jeong-Gyun – SK Telecom T1, LoL
Titouan “Sockshka” Merloz – OG – Dota 2
Danny “Zonic: Sorsensen – Astarlis – CS:GO
eSports Event

2019 Overwatch League Grand Finals
EVO 2019
Fortnite World Cup
IEM Katowice 2019
League of Legends World Championship 2019
The International 2019
eSports Game of the Year

CS:GO
Dota 2
Fortnite
League of Legends
Overwatch
eSports Host

Eefje “Sjokz” Depoortere
Alex “Machine” Richardson
Paul “Redeye” Chaloner
Alex “Goldeboy” Medez
Duan “Candice” Yu-Shuang
eSports Player

Kyle “Bugha” Giersdork – Immortals – Fortnite
Lees” Faker” Sang-Hyeok – SK Telecom – LoL
Luka “Perkz” Perkovic – G2 ESPORTS – LoL
Oleksandr “S1mple” Kostyliev – Natus Vincere – CSGO
Jay “Sinatraa” Won – San Fransico Shock – Overwatch
eSports Team

Astralis – CS:GO
G2 EsportS – LoL
OG – DOTA2
San Francisco Shock – Overwatch League
Team Liquid – CS:GO

Διαβάστε περισσότερα...

Βασίλης Κτενίδης απάντησε στο θέμα 'Shenmue 3' στο φόρουμ. 11 hours 1 minute ago

To Shenmue 3 κυκλοφόρησε σήμερα, βάζοντας ένα τέλος στην 20αετή αναμονή. Η σειρά ξεκίνησε το 2001 και σχεδίαζε ανέκαθεν την επιστροφή της. Η ιστορία ακολουθεί τον Ryo Hazuki και στο πρόσφατο τρέιλερ που κυκλοφόρησε δείχνει μερικά νοσταλγικά στοιχεία ενώ συνεχίζει την ιστορία. Τα πρώτα δύο games δεν ήταν εμπορικές επιτυχίες, όμως η το franschise έχει καθιερωθεί ως αγαπημένο από πολλούς για την απεικόνιση της καθημερινής ζωής στην Ιαπωνία.

www.youtube.com/watch?v=97O-5xuLkJs

Τα reviews είναι λίγα προς το παρόν όμως οι προσδοκίες του κόσμου είναι μεγάλες όπως επίσης και η ζήτηση. Υπάρχει δυνατότητα για εμπορική επιτυχία και αν και εφόσον συμβεί είναι πολύ πιθανό να δούμε κι άλλα sequels. Πέρυσι είχαν κυκλοφορήσει οι remaster εκδόσεις των Shenmue 1 και Shenmue 2.

Διαβάστε περισσότερα...

Βασίλης Κτενίδης απάντησε στο θέμα 'Darksiders Genesis' στο φόρουμ. 11 hours 7 minutes ago

Το νέο Darksiders Genesis τρέιλερ δείχνει το Creature Core σύστημα του game, που σας επιτρέπει να κάνετε upgrade και customize της δυνατότητες του καβαλάρη σας.
Στο νέο RPG θα ξεκινήσετε με μια σειρά από διαφορετικές επιθέσεις οι οποίες θα μπορούν να αναβαθμιστούν κατά τη διάρκεια της ιστορίας. Τα Creature Cores θα μπορείτε να τα μαζέψετε αφού τεμαχίσετε μερικούς εχθρούς και bosses και μαζέψετε τις ψυχές τους, ανταλλάσσοντας τις ψυχές στο Vulgrim’s Store. Αυτό δίνει την δυνατότητα διαφορετικής ισορροπίας ανάμεσα στα Strife και War του καβαλάρη σας.

Διαφορετικά abilities, συμπεριλαμβάνουν την επιλογή αύξησης του attack power, πρόσθεση λάβας στην ορμή, κλήση ενός κυνηγόσκυλου της κολάσεως ή ακόμη αύξηση του health και ρήξη των όπλων των αντιπάλων.

Διαβάστε περισσότερα...

Βασίλης Κτενίδης απάντησε στο θέμα 'Half-Life: Alyx' στο φόρουμ. 11 hours 13 minutes ago

Το Half-Life: Alyx είναι το νέο VR game της σειράς Half-Life και επίσημα πλέον. Ανακοινώθηκε μέσω ενός Tweet και θα αποκαλυφθούν περισσότερα στις 20 Νοεμβρίου όπως και φημολογούνταν εδώ και λίγο καιρό. Ευτυχώς η αναμονή θα είναι μικρή.

Ενδεχομένως το Half-Life: Alyx να είναι exclusive για το VR headset της Valve, όμως αυτό δεν είναι σίγουρο ακόμα.

Διαβάστε περισσότερα...

Βασίλης Κτενίδης απάντησε στο θέμα 'E3 2016' στο φόρουμ. 11 hours 18 minutes ago

Το Xbox Play Anywhere , είναι υπηρεσία cross-device συμβατότητας της Microsoft, η οποία επιτρέπει στους παίκτες να αγοράσουν ένα game και να το έχουν διαθέσιμο σε όλες τις πλατφόρμες με τα saves και τα achievements να γίνονται update επίσης παντού.

Για παράδειγμα, το Halo Infinite, που θα κυκλοφορήσει σε PC, Xbox και Χbox Scarlett , θα είναι το πρώτο που θα φέρει την δυνατότητα του Play Anywhere.
www.youtube.com/watch?v=B1EUNegbdy0

Διαβάστε περισσότερα...

Βασίλης Κτενίδης απάντησε στο θέμα 'Google Stadia' στο φόρουμ. 11 hours 25 minutes ago

To Stadia θα κυκλοφορήσει αύριο για όσους έχουν προλάβει να κάνουν γρήγορα την παραγγελία τους. Με αφορμή την κυκλοφορία, η Google ανάρτησε μερικά tips για την καλύτερη εμπειρία σας με το Stadia. Ένα από τα tips έλεγε “ Για την καλύτερη επίδοση, μην κάνετε stream ταινίες ή μουσική σε άλλες συσκευές και άλλα σημεία του σπιτιού”. Βέβαια μια τέτοια συμβουλή συνήθως αναφέρεται ως πρόταση για καλύτερη επίδοση και όχι σαν προϋπόθεση αφού όπως καταλαβαίνετε το να πεις σε όλη την οικογένεια να μην βλέπει την αγαπημένη της ταινία ή σειρά, είτε ακόμη να μην παίζει μουσική για κάποιες ώρες ώστε να παίξετε Stadia θα είναι δύσκολη υπόθεση.

Μερικές ακόμη από τις συμβουλές αφορούσαν την σωστή λειτουργία του Google Chromecast. Η εταιρία προτείνει να έχετε σύνδεση μέσω καλωδίου Ethernet και εάν δεν έχετε την δυνατότητα, το router να είναι στο ίδιο δωμάτιο και πολύ κοντά στο Stadia. Προσθέτει ότι καλό θα ήταν το router σας να είναι ρυθμισμένο στα 5Ghz συχνότητας όπως και να βεβαιώσετε ότι το controller του Stadia, το Chromecast Ultra και όλες οι υπόλοιπες συσκευές που θέλετε να χρησιμοποιήσετε είναι συνδεδεμένες στο ίδιο δίκτυο.

Προτείνεται επίσης η τηλεόραση σας να είναι ρυθμισμένη σε Game Mode και Ultra High Definition εφόσον υπάρχει δυνατότητα όπως προτείνεται να κάνετε download to Google Home App στις φορητές συσκευές σας, αφού είναι απαραίτητο για να ρυθμίσετε το Chromecast.

Συμβουλές της Google για την βέλτιστη λειτουργία του Stadia :

- Μην κάνετε stream ταινίες ή μουσική ενώ παίζετε Stadia.
- Συνδεθείτε μέσω καλωδίου Ethernet ή
- Αν χρησιμοποιείτε ασύρματο router, συνδέστε το στο ίδιο δωμάτιο με το Chromecast
- Χρησιμοποιήστε 5Ghz κανάλι στο ασύρματο router σας.
- Συνδέστε στο ίδιο δίκτυο τα Stadia Controller, Chromecast Ultra και τις υπόλοιπες συσκευές που θα χρησιμοποιήσετε.
- Βάλτε την οθόνη σας σε Game Mode και Ultra High Definition
- Κατεβάστε το Google Home App στο κινητό σας για την εγκατάσταση.

Διαβάστε περισσότερα...

12 hours ago
Star Wars Jedi: Fallen Order 12 hours ago

Ένας Jedi φέρνει την άνοιξη στον γαλαξία.

To 2010 συστάθηκε η αμερικανική εταιρεία ανάπτυξης Respawn Entertainment. Προτού ακόμα αρχίσει την παραγωγή Video Games, η εν λόγω εταιρεία είχε μια τεράστια περιουσία στο ενεργητικό της, ένα μικρό αριθμό από ταλαντούχους υπαλλήλους, υπεύθυνους για την δημιουργία της σειράς Call of Duty. Το συσσωρευμένο ταλέντο άρχισε μάνι μάνι την δημιουργία ενός τρομερά φιλόδοξου project που εξελίχτηκε στην γνωστή σειρά FPS Titanfall.

Αφήνοντας πολλούς gamers με ανοιχτά στόματα να θαυμάζουν και να συμμετάσχουν στο δημιούργημά τους, η Respawn Entertainment εκμεταλλεύτηκε την απορρόφησή της από την Electronic Arts και απόκτησε πρόσβαση στην IP του Star Wars. Η παρουσία του Stig Asmussen σε ρόλο game director της εταιρείας το 2014 εξασφάλισε το ότι ο Star Wars τίτλος που βρισκόταν στα σκαριά, θα προσφέρει 3rd Person προοπτική. Έχοντας απολαύσει την δουλειά του Asmussen στο God of War III, κάτι μέσα μας έλεγε ότι το νέο Star Wars game θα μας θαμπώσει, όπερ και εγένετο.

star wars jedi fallen order 1

Η κυνηγετική περίοδος για τους Jedi άρχισε
Βρισκόμαστε πέντε χρόνια μετά τα γεγονότα που σημάδεψαν το σύμπαν του Star Wars στο Episode III: Revenge of the Sith. Ο Cal Kestis είναι ένας έκπτωτος άγγελος, ένα μέλος του πάλαι ποτέ κραταιού τάγματος των Jedi το οποίο απειλείται πλέον από ολοκληρωτικό αφανισμό εξαιτίας της διαβολικής εντολής 66 του αυτοκράτορα Palpatine. Η εξολόθρευση του συμβουλίου των Jedi και του μεγαλύτερου αριθμού των μελών του τάγματος, έχει αναγκάσει τους ελάχιστους επιζήσαντες να περάσουν στην αφάνεια, κυνηγημένη από τις αδυσώπητες αυτοκρατορικές δυνάμεις. Ο Cal δουλεύει σε μια μάντρα κατεστραμμένων διαστημοπλοίων, ανακυκλώνοντας τα υλικά απομεινάρια των Clone Wars και του αγώνα της γαλαξιακής αυτοκρατορίας για ολοκληρωτική επικράτηση.

Ένα εργατικό ατύχημα υποχρεώνει τον ήρωά μας να χρησιμοποιήσει τις δυνάμεις του για να σώσει τον συνάδελφό του, βάζοντας σε κίνηση της αυτοκρατορικές αρχές και αναγκάζοντάς τον να το σκάσει με το αστρόπλοιο Stinger Mantis. Εκεί κάνει δύο νέους φίλους, μια έκπτωτη Jedi και έναν έμπειρο εξωγήινο πιλότο. Οι τρεις παράνομοι εξυφαίνουν ένα παράτολμο, σχεδόν απίθανο σχέδιο, την ανασύσταση του τάγματος των Jedi. Κυνηγώντας μια σειρά από στοιχεία που άφησε πίσω του ένας δάσκαλος Jedi, ταξιδεύουν σε διάφορα πλανητικά συστήματα, αντιμετωπίζοντας τις αυτοκρατορικές ορδές, και βοηθώντας τις επαναστατικές δυνάμεις στον αγώνα για την ελευθερία.

http://www.youtube.com/watch?v=JOdTJGfsxE8

Το Jedi: Fallen Order πιάνει εύκολα τον σφυγμό της επικής διαστημικής όπερας του George Lucas, ενσωματώνοντας όλα τα χαρακτηριστικά που την κατέστησαν το διασημότερο franchise επιστημονικής φαντασίας όλων των εποχών. Ο πρωταγωνιστής, που είναι και ο μοναδικός playable χαρακτήρας, βρίσκεται στο επίκεντρο όλων των ενεργειών όμως η προσωπικότητά του παραμένει αναλλοίωτη στο σύνολο της περιπέτειας. Είναι ο κλασικός καλός Jedi με άμεμπτη ηθική που δεν πέφτει ποτέ θύμα της γοητείας της σκοτεινής πλευράς ή όποιων αρνητικών συναισθημάτων. Στους NPC παρατηρούμε μια αξιόλογη προσπάθεια εσωτερικής τους ανάπτυξης. Η Cere Junda κουβαλάει βαρύ τραύμα στην ψυχή της και απολαμβάνουμε τις προσπάθειές της να ανανήψει. Ο πιλότος του μεταφορικού μας μέσου, ο Greez Dritus παρουσιάζεται αρχικά κακότροπος και προβληματικός αλλά η στάση του αλλάζει όσο περνά ο καιρός.

Στο πεδίο της μάχης μας συντροφεύει το απαραίτητο “εξάρτημα” σε κάθε Star Wars ιστορία, ένα χαριτωμένο ρομποτάκι που ακούει στο όνομα BD-1. Ο BD επικοινωνεί μαζί μας με δύο τρόπους, με αστείους μηχανικούς ήχους σαν τον θρυλικό R2-D2 και με τις κινήσεις του σώματος του, ένα είδος ξεκαρδιστικής παντομίμας που μας κάνει να τον αγαπήσουμε σαν κατοικίδιο. Αν και δεν αναπτύσσεται σαν χαρακτήρας, είναι μια αστείρευτη πηγή θετικών συναισθημάτων και πολύτιμος βοηθός στην εξερεύνηση. Η βασική ανταγωνίστρια μας εν ονόματι Second Sister είναι μια αντί-ηρωίδα με σοκαριστικό παρελθόν, ένας χαρακτήρας με βάθος που εμπλουτίζει την αφήγηση.

star wars jedi fallen order 2

Το όχημα που μας μεταφέρει από πλανήτη σε πλανήτη, το Stinger Mantis, είναι ένα κομβικό σημείο της περιπέτειας που μας ενθουσιάζει με την αισθητική του αλλά δεν προσφέρει και πολλά πράγματα για να αλληλεπιδράσουμε. Το φύτεμα εξωγήινων σπόρων στο θερμοκήπιο του Greez δεν μας λέει τίποτα. Η παραμετροποίηση του φωτόσπαθου στον σχετικό πάγκο έχει κάποια αισθητική αξία αλλά δεν προσφέρει κάτι ουσιαστικό. Το Holotable είναι το κεντρικό σημείο του σκάφους απ’ όπου επιλέγουμε τον επόμενο πλανήτη που θα κατακτήσουμε και οι κουβέντες με τους συμπολεμιστές μας είναι λιγοστές. Χωρίς να προσφέρει πολλά πράγματα πλην της νοσταλγίας που αισθανόμαστε για αστρόπλοια με παρόμοιο εσωτερικό όπως το Millennium Falcon, μας κάνει να αισθανόμαστε σαν μέλη του πληρώματος και πραγματικοί ταξιδιώτες του διαστήματος.

Μάρτυρες ενός ασύλληπτου γαλαξία
Το μέγεθος των επιπέδων είναι απίστευτο, δεν μπορούμε να το συλλάβουμε την πρώτη φορά που προσγειωνόμαστε σε έναν πλανήτη. Απροσπέλαστα σημεία μας ειδοποιούν για ανεξερεύνητες περιοχές στις οποίες θα μας δώσουν πρόσβαση τα Force abilities, οι αναβαθμίσεις του BD-1 και τα λιγοστά navigation abilities που προκύπτουν στην πορεία. Ο Cal παρουσιάζει υπερφυσικές ικανότητες ψυχομετρίας και είναι ικανός να αναπαραστήσει περιστατικά του παρελθόντος “διαβάζοντας” τα ψυχικά κατάλοιπα που άφησαν οι πρωταγωνιστές τους. Ο εμπλουτισμός της αφήγησης από αυτά και τα κιβώτια με διακοσμητικά αντικείμενα και αναβαθμίσεις των health και force μας σπρώχνουν στην εξερεύνηση των πάντων.

star wars jedi fallen order 3

Τα game mechanics που μας επιτρέπουν να κατακτήσουμε όλους τους χώρους είναι υποδειγματικά. Τα τελειότερα Platform και Action Adventure mechanics τίθενται στην διάθεσή μας για να φτάσουμε παντού και να δούμε τα πάντα. Αρπάζουμε την βλάστηση και τις σιδερένιες κατασκευές των αυτοκρατορικών δυνάμεων και σκαρφαλώνουμε ολόκληρα βουνά σαν τον Spider-Man. Γαντζωνόμαστε σε βράχια με νεοαποκτηθέντα νύχια. Αναπνέουμε κάτω από την επιφάνεια του νερού αναζητώντας υποθαλάσσιες σπηλιές. Στριμωχνόμαστε σε περάσματα τόσο στενά που ίσα ίσα χωράει το σώμα μας τοποθετημένο πλάγια.

Εκτελούμε διπλά άλματα για να αρπάξουμε την τελευταία στιγμή μια προεξοχή προτού σκάσουμε σαν καρπούζι στο τσιμέντο. Τρέχουμε πάνω σε τοίχους και χρησιμοποιούμε την επιφάνειά τους για να πηδήξουμε ψηλότερα και μακρύτερα. Το πιο cool game mechanic είναι το σλάλομ που κάνουμε κατεβαίνοντας γλιστερές πλαγιές σαν παγκόσμιοι πρωταθλητές του snowboarding. Πολύ θα θέλαμε να μας έβλεπαν η Lara Croft και ο Nathan Drake από μια γωνιά για να σκάσουν από το κακό τους. Όχι μόνο διαθέτουμε τα καλύτερα game mechanics του είδους, τα συνδυάζουμε κιόλας σε αρκετές περιπτώσεις, ρίχνουμε και τα Force powers και δημιουργείται ένα ηφαιστειακό μείγμα συναρπαστικής δράσης.

star wars jedi fallen order 4

Ο Cal Kestis έχει παράξενο όνομα που παραπέμπει σε εκ διαμέτρου αντίθετα πράγματα. Εμείς προτιμήσαμε να γαντζωθούμε από το Cal, εμπνευσμένοι από τον Superman Kal-El και επιχειρώντας να τον μετατρέψουμε σε νέο Skywalker. Το επώνυμό του το αγνοούμε γιατί ποιος θα ήθελε ποτέ έναν Jedi… χέστη; Για να τον μεταμορφώσουμε σε Skywalker μαζεύουμε xp από τις μάχες και τα μυστικά που βρίσκουμε και τα εναποθέτουμε στο μικρό αλλά περιεκτικό skill tree του. Χωρισμένο σε τρία παρακλάδια, μας καλεί να ιεραρχήσουμε τις ανάγκες μας έως ότου ξεκλειδώσουμε τα πάντα.

Παρ’ όλη την αγάπη μας για τα φωτόσπαθα, σταθήκαμε μακριά από το μεσαίο παρακλάδι του Lightsaber, επιλέγοντας να ενισχύσουμε τα Survival και Force. Η ενίσχυση των Grasping Pull και Howling Push είναι παντοδύναμα όπλα για πολυάριθμους αλλά και μεμονωμένους αντιπάλους. Το παραπανίσιο health και force εξασφαλίζει ότι δεν θα μείνουμε ποτέ από τις δύο μπάρες που αντιπροσωπεύουν ουσιαστικά την υγεία μας. Από τα skills της Lightsaber κατηγορίας, αγαπήσαμε το Lightsaber Throw και τα χτυπήματα που σχετίζονται με το dash, με τα οποία καλύπτουμε γρήγορα την απόσταση από τον αντίπαλο και τον πετσοκόβουμε, υποχωρώντας στην συνέχεια και επαναλαμβάνοντας την κίνηση. Επειδή τα xp δεν είναι άφθονα, επικεντρωνόμαστε στα πολυτιμότερα skills και αφήνουμε τα υπόλοιπα σε περίπτωση που έχουμε πλεόνασμα xp.

star wars jedi fallen order 5

Δεν μας αρέσουν καθόλου οι σκοτούρες γιατί ασχολούμαστε με το Jedi: Fallen Order με σκοπό την διασκέδαση. Το κόλλημα σε μια περιοχή επειδή ο αντίπαλος μοιάζει ανίκητος με αποτέλεσμα να τρώμε συνέχεια τα μούτρα μας, μπορεί να αποβεί μοιραίο για την εμπειρία. Τα τέσσερα επίπεδα δυσκολίας εξασφαλίζουν το ότι δεν θα παρατήσουμε ποτέ τον αγώνα ενάντια στην Γαλαξιακή αυτοκρατορία. Τα πρώτα δύο κάνουν την μάχη παιχνιδάκι και τους αντίπαλους να εξοντώνονται εύκολα και με μεγάλη ταχύτητα. Τα επόμενα δύο την καθιστούν ένα Γολγοθά από συγκρούσεις ολοένα και δυσκολότερες και απευθύνονται μόνο σε εκείνους που θέλουν να ακονίσουν στο έπακρο τις ικανότητές τους. Η δυνατότητα να αλλάξουμε το επίπεδο δυσκολίας ανά πάσα στιγμή μέσω του μενού, μας βοηθά να παίζουμε σε πολλά επίπεδα ανάλογα με την περίσταση.

Αν κινηθούν, σκοτώστε τους
Ο Cal είναι ο πιο παραδοσιακός Jedi που έχουμε συναντήσει στις Star Wars περιπέτειες μας. Σαν άλλος Obi-Wan, περιφρονεί την χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας των φονικών λέιζερ και επαναπαύεται στις ιδιότητες του φωτόσπαθού του για να αντιμετωπίζει με επιτυχία τις δύσκολες καταστάσεις. Κατά συνέπεια, οι μάχες που δίνει στο Jedi: Fallen Order είναι όλες σώμα με σώμα. Η αγριότητα και η ακρίβεια τους, σε συνδυασμό με τα φανταστικά οπτικοακουστικά εφέ και την δόνηση του χειριστηρίου, μας μεταδίδουν την αυθεντική εμπειρία του να είμαστε ένας γενναίος ιππότης Jedi.

Η πράσινη φωτεινή λεπίδα μας (επιλέξαμε το χρώμα της με βάση το φωτόσπαθο του Luke Skywalker στο λατρεμένο Return of the Jedi) συγκρούεται μανιωδώς με τις λεπίδες, τα ατσάλινα νύχια και τα λέιζερ των εχθρών μας. Τα γρήγορα και εύστοχα χτυπήματά μας κατακαίουν σάρκες τεράτων, σκίζουν θώρακες αυτοκρατορικών και λιανίζουν ανδροειδή και μηχανές. Γουστάρουμε να επιστρέφουμε τα λέιζερ των Stormtroopers στον αποστολέα με μια κίνηση του φωτόσπαθου και να τους καθαρίζουμε έτσι εύκολα και από μακρινή απόσταση. Δεν υπάρχει ούτε μια μάχη που να μην περιέχει το στοιχείο της πρόκλησης, που να μην απαιτεί την προσοχή μας. Οι εχθροί έχουν μεγάλη γκάμα κινήσεων, μπλοκάρουν συνέχεια τις επιθέσεις και ψάχνουν να βρουν άνοιγμα στην άμυνα για να μας βλάψουν.

Τα game mechanics και οι επικές περιστάσεις στις οποίες τα αξιοποιούμε μας κάνουν να νιώθουμε ανώτερα όντα, άξιοι συνεχιστές της Jedi παράδοσης.

Το timing κυριαρχεί σε όλες τις μανούβρες. Αν δεν πατήσουμε το block την σωστή στιγμή, το health bar δέχεται άγριο πλήγμα. Αν δεν εκτελέσουμε αποφυγή προς κατεύθυνση αντίθετη του χτυπήματος που πλησιάζει, την κάτσαμε. Η σωστή χρήση του block, το πάτημα ένα κλάσμα δευτερολέπτου πριν την επαφή του φωτόσπαθου με την εχθρική βολή ή όπλο, φέρνει τον εχθρό σε δύσκολη θέση. Μια ποικιλία από εντυπωσιακά animations ξεπηδά από το πετυχημένο block και η δυνατότητα να ξεκάνουμε γρήγορα τις απειλές αντί να περιμένουμε υπομονετικά πότε θα τους ροκανίσουμε την ενέργεια. Η χορογραφία της μάχης είναι τέλεια, αντάξια ενός Jedi σε οποιαδήποτε ιστορία του μύθου. Οι μάχες με υποψήφια θύματα που κραδαίνουν φωτόσπαθα διαθέτουν το μεγαλείο της ιστορικής πάλης μεταξύ Luke και Darth Vader.

Η προσθήκη του δίκοχου φωτόσπαθου στο οπλοστάσιο μας αυξάνει άμεσα την πώρωση. Το κρατάμε στα χέρια και το περιστρέφουμε σαν έλικα αποκρούοντας τα λέιζερ. Τα νέα animations μας κάνουν να χτυπάμε διαδοχικά και με τα δύο μέρη του φωτόσπαθου, θερίζοντας εύκολα αντίπαλους που στέκονται κοντά ο ένας με τον άλλο. Η σύγκρουση με μεγαλόσωμους εχθρούς είναι μια μοναδική εμπειρία. Οι δύο κόψεις του ξίφους μας χαράζουν πύρινες πληγές στο κορμί του αντιπάλου, τον γεμίζουν τραύματα που διακρίνονται καθαρά. Συνδυάζοντας τις Force powers με το φωτόσπαθο ολοκληρώνεται η ψυχολογική μας μεταμόρφωση σε Jedi.

star wars jedi fallen order 6

Κοπιάστε να σας δείξουμε τι σημαίνει Δύναμη
Οι αθλητικές ικανότητες του Cal, οι γνώσεις του στις πολεμικές τέχνες και στην χρήση του φωτόσπαθου είναι αδιαμφισβήτητες και τις αποδεικνύουμε σε κάθε μας βήμα, κόβοντας τους εχθρούς μας σε πολύ λεπτές φέτες. Δυστυχώς, όσο περνά η ώρα, οι εχθροί δυναμώνουν, κινούνται γρηγορότερα, χτυπούν δυνατότερα, μπλοκάρουν ευκολότερα τις επιθέσεις μας. Η Force, η αόρατη δύναμη που χειριζόμαστε σαν Jedi, έρχεται για να μας βγάλει από την δύσκολη θέση. Οι εχθροί που ξέρουν να μπλοκάρουν έχουν ανάγκη ένα Force Slow για να αρχίσουν να κινούνται σαν να βρίσκονται στον πάτο του ωκεανού. Ομάδες από εχθρούς, που μας εμποδίζουν τον δρόμο σε στενά μονοπάτια πάνω από γκρεμούς, έχουν ανάγκη από ένα Force Push για να πάνε να βρουν το δίκαιο πεπρωμένο τους στον πάτο ενός φαραγγιού. Αυτά τα άτιμα τα probe droids ποιος τα έχει αμολήσει και μας πρήζουν ρίχνοντας ευθύβολα λέιζερ από μεγάλη απόσταση; Με το Force Pull τα φέρνουμε σε απόσταση αναπνοής και τα κόβουμε στα δύο με το φωτόσπαθό μας.

Οι Force powers που διαθέτουμε και αναπτύσσουμε μας διευκολύνουν στην μάχη και μας ανοίγουν την πρόσβαση σε όλα τα μέρη ενός πλανήτη. Τραβάμε από μακριά σχοινιά και κληματσίδες και το παίζουμε Ταρζάν πετώντας πάνω από τεράστια χάσματα. Ελαχιστοποιούμε την ταχύτητα ανεμιστήρων και λοιπών περιστρεφόμενων μηχανισμών και περνάμε αλώβητοι από μέσα τους. Σηκώνουμε την παλάμη μας και, με μια μεγαλοπρεπή κίνηση, χωρίς άμπρα κατάμπρα και μαγικά ξόρκια, ρίχνουμε ένα Force Pull σε ραγισμένες επιφάνειες και τις κάνουμε σκόνη.

star wars jedi fallen order 7

Είναι ευτύχημα η κατανομή των Force powers στα shoulder buttons του χειριστηρίου για εύκολη πρόσβαση και συνδυασμό με την κίνηση και τα χτυπήματά μας. Το Force meter είναι ένας δείκτης που εμποδίζει την υπερβολική χρήση των υπερφυσικών μας δυνάμεων. Δεν μας αρέσει καθόλου φυσικά γιατί γουστάρουμε να χειριζόμαστε την Force ασταμάτητα αλλά έπρεπε να υπάρχει αλλιώς οι ξιφομαχίες δεν θα είχαν λόγο ύπαρξης. Χτυπώντας τους εχθρούς και με λίγη ανάπαυση στα meditate points ανανεώνουμε το Force meter εύκολα.

Η επίλυση των περιβαλλοντικών γρίφων δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των Force powers μας όμως αυτές είναι το μεγάλο μας όπλο. Για παράδειγμα, ο γρίφος με τις τεράστιες σιδερένιες σφαίρες και τις υποδοχές τους, μας βρίσκει να αλλάζουμε πατώματα σπρώχνοντας και έλκοντας τες μέχρι να φτάσουν στην θέση που θέλουμε. Στην κορύφωσή του, αρπάζουμε μια σφαίρα στον αέρα με το Force Slow και την ανακατευθύνουμε εκεί που θέλουμε. Ο κολλητός μας ο BD-1 και η παρατηρητικότητά είναι τα επόμενα όπλα που χρησιμοποιούμε για να τους λύσουμε. Ο BD-1 χακάρει με άνεση τις αυτοκρατορικές συσκευές ανοίγοντας πολύτιμα κιβώτια, σφραγισμένες πόρτες, απενεργοποιώντας ενεργειακά πεδία. Μας επιτρέπει να τσουλάμε σε σχοινιά που γεφυρώνουν απροσπέλαστα χάσματα, λειτουργώντας σαν τροχαλία. Χακάρει ακόμα και τα εχθρικά droids σε προχωρημένο στάδιο, προσθέτοντας νέους συντρόφους στην αποστολή μας.

star wars jedi fallen order 8

Αν αμφιβάλουμε ακόμα για την αξία του BD-1 και την συμβολή του στην νίκη αρκεί να κοιτάξουμε τον χάρτη, τα healing items και την ικανότητα να σκανάρει το περιβάλλον. Το πιστό μας ρομπότ είναι η καλύτερη πληροφοριακή πηγή του παιχνιδιού. Μας δίνει πρόσβαση σε έναν τρισδιάστατο χάρτη με πολλά επίπεδα ο οποίος, χωρίς να είναι απόλυτα αναλυτικός, μας βοηθά να βρούμε τον δρόμο μας προς τα βασικά objectives και να σημειώσουμε τις περιοχές που δεν έχουμε εξερευνήσει. Ο ζωηρός BD-1 κατεβαίνει συνέχεια από την πλάτη μας όπου φωλιάζει και πηγαίνει να σταθεί στα σημεία που μπορούν να σκαναριστούν. Τον ακολουθούμε, πιέζουμε το κάτω button του σταυρού και αποκτούμε αμέσως χρήσιμες πληροφορίες για το lore του πλανήτη και των κατοίκων του. Στην μάχη, ο BD-1 μας σώζει την ζωή. Αρκεί να απομακρυνθούμε για δύο δευτερόλεπτα από τον εχθρό για να μας ρίξει ένα διεγερτικό που θα γεμίσει το άδειο health bar μας.

Επιστροφή στους γρίφους και την παρατηρητικότητά μας. Με την χρήση της λογικής αποφασίζουμε ποιο καλώδιο θα τοποθετηθεί που για να ενεργοποιήσει το τερματικό που θα μας ανοίξει την έξοδο. Βρίσκουμε τους μηχανισμούς που ανεβάζουν την αλυσίδα μιας παγιδευμένης σφαίρας σε αρκετό ύψος ώστε, η πτώση της να σπάσει το περίβλημα και να την καταστήσει αξιοποιήσιμη. Η παρατήρηση και η ανάλυση των οπτικών δεδομένων είναι συνώνυμο της επιτυχίας μας σαν Jedi.

star wars jedi fallen order 9

Στριμώχνοντας μια γαλαξιακή αυτοκρατορία
Είμαστε Jedi, οι υπεράνθρωποι του Star Wars universe και τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει την πορεία μας. Το A.I. επιστρατεύει μια μεραρχία από Stormtroopers, αυτοκρατορικό εξοπλισμό και γηγενή πλανητικά τέρατα για να το πετύχει. Οι Stormtroopers είναι τα αγαπημένα μας θύματα γιατί είναι και τα πιο εύκολα. Αναφερόμαστε στους απλούς φαντάρους γιατί οι αξιωματικοί τους και διάφορα είδη από heavy troopers δυσκολεύουν τα πράγματα. Η αντιμετώπιση των AT-ST εξελίσσεται σε περιπέτεια. Καλυπτόμαστε πίσω από φυσικά εμπόδια, τους τα πετάμε με το Force push, πηδάμε δεξιά και αριστερά για να αποφύγουμε τις βολές, προσπαθούμε να τα παρασύρουμε για να ρίξουν τις νάρκες κοντά στα πόδια τους. Τι χαρά να κομματιάζεις τα αδύνατα ποδαράκια τους με ένα φωτόσπαθο.

Οι bounty hunters είναι ζόρικοι, μόνο η Force μπορεί να μας δώσει το προβάδισμα ενάντια στην ταχύτητά και την ευστοχία τους. Από την εξωγήινη πανίδα ξεχωρίσαμε τα ογκώδη πλάσματα που μοιάζουν με Trolls και Ogres αλλά και τις σιχαμερές αράχνες που μας παγιδεύουν στον ιστό τους και μετά πάνε να μας φάνε σαν μύγες. Οι Inquisitors είναι τα bosses που μας φοβερίζουν περισσότερο αλλά βγαίνει τελικά η... προπόνηση αφού μάθουμε το επιθετικό μοτίβο και αναπτύξουμε αντίμετρα. Είναι τόσο ζόρικες που τις χαρακτηρίζουμε ότι πιο κοντινό σε αληθινό user αντιμετωπίσαμε στην περιπέτεια.

star wars jedi fallen order 10

Η οπτικοακουστική στρατηγική του Jedi: Fallen Order είναι αντάξια ενός game designer με την ιδιοφυΐα του Ναπολέοντα Βοναπάρτη. Οι πλανήτες που επισκεπτόμαστε δεν είναι απλά και μόνο μια σειρά από γραμμικά levels αλλά ολοκληρωμένα οικοσυστήματα, κατασκευασμένα με ασύλληπτη προσοχή στην λεπτομέρεια και σεβασμό στο Star Wars lore. Ο πιο ζωντανός κόσμος είναι ο Kashyyyk, η πατρίδα των αγαπημένων μας Wookiees. Η πυκνή ζούγκλα μας κάνει να νιώθουμε σαν εξερευνητές του Αμαζονίου και η επιθετική χλωρίδα και πανίδα να προσέχουμε το κάθε βήμα που κάνουμε. Εκτός από τα ανθρωποφάγα τέρατα και φυτά όμως ερχόμαστε σε επαφή με πλάσματα μυθικής ομορφιάς και μαθαίνουμε πολλά για τις τελετές ενηλικίωσης των Wookiees και τον σεβασμό που δείχνουν προς την υπέροχη φύση που τους περιβάλλει.

Δεν έλειψαν οι σκληρές μάχες στο αποστειρωμένο εσωτερικό των αυτοκρατορικών εγκαταστάσεων. Πέραν της γνώριμης σύνθεσής τους , απολαύσαμε την αντίθεση με τους ζωντανούς οργανισμούς και κόσμους που έχουν σκλαβώσει. Οι αυτοκρατορικές δυνάμεις είναι μια ανίερη ένωση ζωικών συστημάτων με άψυχες μηχανές, αλλοτριωμένα πλάσματα χωρίς ελπίδα εξιλέωσης άρα δίκαιοι αποδέκτες της οργής μας. Τι να πρωτοθαυμάσουμε στον νεκρικό κόσμο του Dathomir, ένα εντελώς Αρειανό τοπίο με την κόκκινη σκόνη να έχει καταβροχθίσει τα πάντα. Το Jedi: Fallen Order μας κόβει κυριολεκτικά την ανάσα επιστρατεύοντας μια προοπτική αντάξια του διαστημικού έπους. Ο δεξιός μοχλός του χειριστηρίου που ελέγχει την κάμερα κινείται συνέχεια πάνω κάτω σαν να παρακολουθούμε κατακόρυφο αγώνα τένις. Την μια χαζεύουμε τεράστια αγάλματα σκαλισμένα θαρρούμε από μεγαλοφυείς γλύπτες. Την άλλη αντικρίζουμε οικοδομήματα που φτάνουν μέχρι τα σύννεφα σαν τον Πύργο της Βαβέλ και μας πιάνει υπαρξιακός τρόμος.

star wars jedi fallen order 11

Η αποθέωση της πετυχημένης προοπτικής παρουσιάζεται στο σκαρφάλωμα μας πάνω σε ένα θεόρατο AT-AT walker των αυτοκρατορικών. Αισθανθήκαμε σαν ψύλλοι στο τρίχωμα μεγάλου σκύλου σκαρφαλώνοντας στο θωρακισμένο κορμί του αυτοκρατορικού θηρίου. Θυμηθήκαμε δε αντίστοιχες συναρπαστικές στιγμές από το θρυλικό Shadow of the Colossus. Το σκαρφάλωμα και η διείσδυση στο εσωτερικό του AT-AT ήταν το πρώτο μισό της εμπειρίας, το άλλο μισό ήταν που μας ξετρέλανε. Μπήκαμε στην καμπίνα των πιλότων, τους εξουδετερώσαμε και πήραμε τον έλεγχο. Βιώσαμε μια αυθεντική Star Wars εμπειρία οδηγώντας το μεγαθήριο ενάντια σε άλλο AT-AT και στην συνέχεια, στην βάση των αυτοκρατορικών. Το μέρος άρχισε να ξερνά Stormtroopers. Laser turrets και AT-ST άνοιξαν πυρ εναντίον μας. Αρχίσαμε να ρίχνουμε ενεργειακές βόμβες και να θερίζουμε με λέιζερ οτιδήποτε έδινε έστω και την υποψία της κίνησης στο οπτικό μας πεδίο. Εκρήξεις και καταστροφή κυριάρχησαν μέσα σε δευτερόλεπτα.

To Jedi: Fallen Order παίζεται με τα ηχεία της τηλεόρασης ή το surround σύστημα που ενδεχομένως διαθέτουμε στην διαπασών. Η ορχηστρική μουσική που τόσο αγαπήσαμε στα Star Wars πιέζει τα τύμπανα μας από παντού. Όταν χαμηλώνει, διακρίνουμε τους ήχους του περιβάλλοντος και ανατριχιάζουμε από τον ρεαλισμό τους. Οι χαρακτηριστικές φωνές των Stormtroopers και των Inquisitors που φιλτράρονται από τα μηχανικά προσωπεία είναι απόκοσμες και τονίζουν το χάσμα που τους χωρίζει από την βιολογική ταυτότητα.

Οι ήχοι των φωτόσπαθων που συγκρούονται γεμίζοντας σπίθες το περιβάλλον μας ταξιδεύουν στην παιδική ηλικία και αναζωπυρώνουν την αγάπη μας για το Star Wars universe. Σαν κερασάκι στην ακουστική τούρτα καταναλώνουμε τις φωνές των ταλαντούχων voice actors οι οποίοι έχουν πάρει στα σοβαρά τους ρόλους τους. Φυσικά ξεχωρίζουμε τον αγαπημένο μας ηθοποιό Forrest Whitaker στον ρόλο του επαναστάτη Saw Gerrera (είναι η εντύπωσή μας ή το όνομα του θυμίζει πολύ τον ιστορικό επαναστάτη Τσε Γκεβάρα;). Η Elizabeth Grullon παραδίδει μαθήματα voice acting ερμηνεύοντας με πάθος τις γραμμές διαλόγου της Second Sister.

http://www.youtube.com/watch?v=xcx8B-7VflU

Αφού περάσαμε τόση ώρα μετρώντας τις χαρές που μας προσέφερε το Jedi: Fallen Order καιρός να λογαριάσουμε και τις λύπες που προήλθαν από αυτό. Ο θάνατος του Cal στα χέρια των εχθρών τον οδηγεί σε respawn στο πλησιέστερο meditation point ή checkpoint για να ακριβολογούμε. Σε κάποιες περιπτώσεις το checkpoint μας υποχρέωσε να το ρίξουμε στον ποδαρόδρομο για αρκετή ώρα έως ότου φτάσουμε εκεί που ήμασταν. Η διάρκεια του loading μετά τον ψηφιακό μας θάνατο είναι υπερβολική, χαλάει τον γρήγορο ρυθμό της περιπέτειας. Πάλι καλά που ο Cal δεν πεθαίνει διαμιάς αλλά χάνει ένα ποσοστό του health όταν, μια απρόσεκτη μας κίνηση, τον στέλνει... σούμπιτο σε πτώση από τεράστιο ύψος.

Στην πλειονότητα των μαχών τα frames διατηρούνται σε σταθερό επίπεδο. Αναθεματίσαμε τις περιστάσεις που το PS4 λύγισε από το βάρος των μυριάδων πολυγώνων και άρχισε να χάνει frames. Η χειρότερη εικόνα που αντικρίσαμε ήταν στην έξοδο μας από ανελκυστήρα αυτοκρατορικής εγκατάστασης. Προτού ακόμα βγούμε στο ανοικτό πλατό, η graphic engine έδειχνε ανίκανη να μορφοποιήσει τα πολύγωνα, να φωτίσει και να βάψει τον κόσμο γύρω μας. Το αποτέλεσμα ήταν να “απολαύσουμε” για μερικά δευτερόλεπτα έναν πίνακα αφηρημένης τέχνης όπου τα χρώματα, τα μοντέλα των χαρακτήρων, ο φωτισμός και τα αντικείμενα είχαν γίνει αχταρμάς.

star wars jedi fallen order 12

Η πώρωση μας κρατά δεμένους στον μακρινό γαλαξία
Η καρδιά μας δεν παύει να σφυροκοπάει στο στήθος σε όλη την διάρκεια του νέου Star Wars έπους, η οποία αγγίζει τις 20 ώρες. Φωτόσπαθα, λέιζερ, χαζοί Stormtroopers, τσαχπίνικα ρομπότ, σατανικοί αυτοκρατορικοί αξιωματούχοι και τυχοδιώκτες, τεράστιες μηχανές καταστροφής, χαριτωμένοι εξωγήινοι και φοβερά τέρατα. Όλα τα συστατικά μιας ιδανικής Star Wars ιστορίας σερβίρονται στο Jedi: Fallen Order και τα καταβροχθίζουμε με βουλιμία.

Το cast είναι εξαιρετικό, το σενάριο συναρπαστικό και πιστό στο lore της σειράς. Η προοπτική των πλανητών μας αφήνει με ανοικτό το στόμα, τα οικοσυστήματα βρίθουν από εξωγήινη ζωή. Οι αδιάκοπες μάχες και η συστηματική εξερεύνηση ξεχειλίζουν από ενέργεια. Οι γρίφοι έχουν το σωστό επίπεδο δυσκολίας ώστε να λειτουργούν το μυαλό μας χωρίς να μας απελπίζουν. Αν δεν γονάτιζε το PS4 σε αρκετά σημεία και απουσίαζαν κάποιες γραφικές ατέλειες και bugs, το Jedi: Fallen Order θα ήταν σχεδόν τέλειο στο είδος του.

Θετικά:
- Σκοτεινή πλοκή πιστή στην λαογραφία του Star Wars
- Eνδιαφέρουσα ανάπτυξη καλοσχεδιασμένων χαρακτήρων
- Δυναμικό σύστημα μάχης
- Αξιόλογο A.I. και μεγάλη γκάμα αντιπάλων
- Η χρήση της Δύναμης μας κάνει να νιώσουμε σαν τον ήρωα
- Καλοφτιαγμένα game mechanics που οδηγούν σε απίστευτα σκηνικά δράσης
- Εκπληκτικά γραφικά και ήχος, αντάξια του Star Wars universe

Αρνητικά:
- Το PS4 γονατίζει κατά καιρούς σαν βαρυφορτωμένο μουλάρι από τον όγκο και την ποιότητα των γραφικών
- Σποραδικά bugs
- Οριακά ικανοποιητική διάρκεια

Βαθμολογία
Γραφικά: 8.5
Ήχος: 8.5
Gameplay: 8
Σενάριο: 8
Αντοχή: 6.5
Γενικά: 8

Μετά από αυτή την εμπειρία μπορούμε να μιλήσουμε για δυναμική επιστροφή των Jedi στην gaming κουλτούρα.

Γιάννης Μοσχονάς

Γιάννης Μοσχονάς replied to the topic 'Star Wars Jedi: Fallen Order' in the forum. 12 hours 38 minutes ago

570921-jedi%20fallen%20order%20launch%20trailer.jpg
Η καρδιά μας δεν παύει να σφυροκοπάει στο στήθος σε όλη την διάρκεια του νέου Star Wars έπους, η οποία αγγίζει τις 20 ώρες. Φωτόσπαθα, λέιζερ, χαζοί Stormtroopers, τσαχπίνικα ρομπότ, σατανικοί αυτοκρατορικοί αξιωματούχοι και τυχοδιώκτες, τεράστιες μηχανές καταστροφής, χαριτωμένοι εξωγήινοι και φοβερά τέρατα. Όλα τα συστατικά μιας ιδανικής Star Wars ιστορίας σερβίρονται στο Jedi: Fallen Order και τα καταβροχθίζουμε με βουλιμία.

Το cast είναι εξαιρετικό, το σενάριο συναρπαστικό και πιστό στο lore της σειράς. Η προοπτική των πλανητών μας αφήνει με ανοικτό το στόμα, τα οικοσυστήματα βρίθουν από εξωγήινη ζωή. Οι αδιάκοπες μάχες και η συστηματική εξερεύνηση ξεχειλίζουν από ενέργεια. Οι γρίφοι έχουν το σωστό επίπεδο δυσκολίας ώστε να λειτουργούν το μυαλό μας χωρίς να μας απελπίζουν. Δείτε το παρακάτω βίντεο για μια μικρή γεύση από το έπος:
[video]

Read More...

Thomas Kotsalos replied to the topic 'Now Playing: Ποια games παίζετε σήμερα?' in the forum. 12 hours 40 minutes ago

Τερμάτισα το The outer worlds, καλό rpg με αρκετές ώρες διάρκεια. Το σενάριο με κέρδισε καθώς είχε ανατροπές και συνεχώς ένιωθα μια ανασφάλεια. Ο χαμηλός βαθμός δυσκολίας το αδικεί.

Read More...

Thomas Kotsalos replied to the topic 'Ποιές ταινίες είδατε πρόσφατα; (Cinema ή DVD)' in the forum. 12 hours 44 minutes ago

Είδα τον "Κροταλία", είναι παραγωγή του Netflix, καλογυρισμενη ταινία που σε κρατά σε αγωνία.

Read More...

Βασίλης Κτενίδης απάντησε στο θέμα 'Shenmue 3' στο φόρουμ. 13 hours 27 minutes ago

To Shenmue 3 κυκλοφόρησε σήμερα, βάζοντας ένα τέλος στην 20αετή αναμονή. Η σειρά ξεκίνησε το 2001 και σχεδίαζε ανέκαθεν την επιστροφή της. Η ιστορία ακολουθεί τον Ryo Hazuki και στο πρόσφατο τρέιλερ που κυκλοφόρησε δείχνει μερικά νοσταλγικά στοιχεία ενώ συνεχίζει την ιστορία. Τα πρώτα δύο games δεν ήταν εμπορικές επιτυχίες, όμως η το franschise έχει καθιερωθεί ως αγαπημένο από πολλούς για την απεικόνιση της καθημερινής ζωής στην Ιαπωνία.
www.youtube.com/watch?v=97O-5xuLkJs
Τα reviews είναι λίγα προς το παρόν όμως οι προσδοκίες του κόσμου είναι μεγάλες όπως επίσης και η ζήτηση. Υπάρχει δυνατότητα για εμπορική επιτυχία και αν και εφόσον συμβεί είναι πολύ πιθανό να δούμε κι άλλα sequels. Πέρυσι είχαν κυκλοφορήσει οι remaster εκδόσεις των Shenmue 1 και Shenmue 2.

Διαβάστε περισσότερα...

Παντελάκης Ευάγγελος απάντησε στο θέμα 'Υγεία/Ιατρικά θέματα: Γενική συζήτηση' στο φόρουμ. 13 hours 38 minutes ago

Η μέση ηλικία ξεκινά πλέον στα 35


Μέχρι σήμερα είχαμε συνδέσει την μέση ηλικία με την 4η δεκαετία της ζωής κάποιου. Κι όμως δεν είναι έτσι. Έρευνα Ολλανδών επιστημόνων έδειξε πως μεγαλώνουμε πέντε χρόνια γρηγορότερα απ’ ότι στο παρελθόν και πως πλέον η μέση ηλικία ξεκινά από τα 35 κιόλας χρόνια.

Έρευνα που έκανε το Ολλανδικό Κέντρο για την Ποιότητα της Ζωής της εταιρίας Philips, έδειξε πως η αφετηρία της μέσης ηλικίας είναι πλέον τα 35 χρόνια από τα 40 που ήταν πριν μερικά χρόνια.

Γιατί όμως παρουσιάστηκε αυτή η πρόωρη έναρξη της μέσης ηλικίας; Όπως εξηγεί η επικεφαλής της έρευνας Κέιτι Χάρτλεϊ «οι σημερινοί τριανταπεντάρηδες αισθάνονται τις πιέσεις της μέσης ηλικίας που παλαιότερα γίνονταν αισθητές μετά τα 40».

Όπως τονίζουν οι ερευνητές, το οικονομικό άγχος και η αγωνία για την υγεία που συναντώνται μετά τα 40, αρχίζουν πλέον να «καταδιώκουν» τους ανθρώπους από τα 35 τους χρόνια.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 80% των 35άρηδων που ερωτήθηκαν από το Ίδρυμα Philips είπαν πως τους απασχολούν οικονομικά θέματα, ενώ τα τρία τέταρτα από αυτούς παραδέχθηκε ότι τους απασχολεί η υγεία τους.
Όλα αυτά έχουν φέρει την μέση ηλικία πέντε χρόνια νωρίτερα.

Όπως έδειξε η μελέτη, οι οικονομικές έννοιες καταλαμβάνουν την πρώτη θέση για τους Αμερικανούς, οι οποίοι δήλωσαν «προβληματισμένοι» σε ποσοστό άνω του 74%. Ποσοστό διπλάσιο σε σχέση με στοιχεία του 2004.
Παρόμοιο ποσοστό των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είναι ευχαριστημένο από την κατάσταση της υγείας τους και το βιοτικό τους επίπεδο. «Ο ρόλος των γιατρών παραμένει σημαντικός.

Το 55% θεωρεί τους γιατρούς πρωταρχική πηγή ενημέρωσης, ενώ στη δεύτερη θέση έρχεται το διαδίκτυο.

Όπως τονίζει η Χάρτλεί «η αρχική εντύπωση είναι ότι όλα βαίνουν καλώς. Όλοι αισθανόμαστε καλά με την υγεία και το βιοτικό μας επίπεδο. Εάν όμως κοιτάξει κανείς πιο βαθιά, θα δει ότι οι Αμερικανοί, εν προκειμένω, παλεύουν να ισορροπήσουν το χρόνο που αφιερώνουν στην οικογένεια και τη δουλειά τους, ενώ τα οικονομικά ζητήματα τους προκαλούν μεγάλο στρες».

Διαβάστε περισσότερα...

13 hours 58 minutes ago
Τα επίπεδα στρες των pro gamers είναι ίσα με εκείνα των αθλητών 13 hours 58 minutes ago

"Πρέπει να υποστηρίξουμε την υγεία των παικτών μας ενώ διατηρούμε την απόδοση σε ψηλά επίπεδα".

Σύμφωνα με έρευνα του University of Chichester, τα επίπεδα στρες που βιώνουν οι κορυφαίοι επαγγελματίες e sports είναι ίσα με τα επίπεδα στρες που βιώνουν οι κορυφαίοι αθλητές.

Η έρευνα με τίτλο Stressors and Coping Strategies of Elite Esports Competitors, θα δημοσιευθεί στο International Journal of Gaming and Computer-Mediated Simulations.

Υπογραμμίζει 51 παράγοντες του στρες, παρόμοιους με αυτούς που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες ποδοσφαιριστές και παίκτες του ράγκμπι  που αγωνίζονται στις κορυφαίες αθλητικές διοργανώσεις. Αυτά συμπεριλαμβανομένων και των προβλημάτων στην επικοινωνία των συμπαιχτών όπως επίσης τις ανησυχίες  του να αγωνιστούν μπροστά σε μεγάλο κοινό.

Όταν οι παίκτες στρεσάρονται υπάρχει ένταση μεταξύ των συμπαικτών, με επιθετικά σχόλια μεταξύ τους ή με απουσία επικοινωνίας γενικότερα, έχοντας ως αποτέλεσμα κακή απόδοση.

Ένας από τους συγγραφείς της έρευνας αναφέρει, “Τα Esports έχουν διαμορφώσει  μια βιομηχανία εκατομμυρίων, προσελκύοντας κοινό από όλες τις άκρες του πλανήτη. Πάραυτα, υπάρχει πολύ μικρή έρευνα γύρω από τους ψυχολογικούς παράγοντες που επηρεάζουν τους παίκτες. Έχουμε παρατηρήσει ότι οι gamers εκτίθενται σε έντονο στρες όταν αγωνίζονται σε διαγωνισμούς υψηλού επιπέδου. Απομονώνοντας τους παράγοντες  που προκαλούν το στρες, μπορούμε να βοηθήσουμε τους παίκτες να υιοθετήσουν στρατηγικές αντιμετώπισης του στρες βελτιστοποιώντας την απόδοση τους όταν παίζουν στα υψηλότερα επίπεδα.”

Ο Rams Singh, πρώην Quake 3 Arena pro παίκτης και πλέον αρχηγός της Chichester’s esports αναφέρει “Αυτή η έρευνα είναι σημαντικότατη για την βιομηχανία. Πρέπει να καταλάβουμε πως μπορούμε να υποστηρίξουμε την υγεία των παικτών μας ενώ διατηρούμε την απόδοση σε ψηλά επίπεδα, όπως κάθε επαγγελματίας αθλητής.”

Διαβάστε για τον pro FIFA player που αποκλέιστηκε επειδή έφτυσε το logo της εταιρίας σε live stream.

Συζητήστε για την έρευνα πάνω στα επίπεδα στρες των e sports pro παικτών στο σχετικό forum topic.

Βασίλης Κτενίδης δημιούργησε ένα νέο θέμα ' Τα επίπεδα στρες των pro gamers είναι ίσα με εκείνα των αθλητών' στο φόρουμ. 14 hours 1 minute ago

Σύμφωνα με έρευνα του University of Chichester, τα επίπεδα στρες που βιώνουν οι κορυφαίοι επαγγελματίες e sports είναι ίσα με τα επίπεδα στρες που βιώνουν οι κορυφαίοι αθλητές.

Η έρευνα με τίτλο Stressors and Coping Strategies of Elite Esports Competitors, θα δημοσιευθεί στο International Journal of Gaming and Computer-Mediated Simulations.

Υπογραμμίζει 51 παράγοντες του στρες, παρόμοιους με αυτούς που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες ποδοσφαιριστές και παίκτες του ράγκμπι που αγωνίζονται στις κορυφαίες αθλητικές διοργανώσεις. Αυτά συμπεριλαμβανομένων και των προβλημάτων στην επικοινωνία των συμπαιχτών όπως επίσης τις ανησυχίες του να αγωνιστούν μπροστά σε μεγάλο κοινό.

Όταν οι παίκτες στρεσάρονται υπάρχει ένταση μεταξύ των συμπαικτών, με επιθετικά σχόλια μεταξύ τους ή με απουσία επικοινωνίας γενικότερα, έχοντας ως αποτέλεσμα κακή απόδοση.

Ένας από τους συγγραφείς της έρευνας αναφέρει, “Τα Esports έχουν διαμορφώσει μια βιομηχανία εκατομμυρίων, προσελκύοντας κοινό από όλες τις άκρες του πλανήτη. Πάραυτα, υπάρχει πολύ μικρή έρευνα γύρω από τους ψυχολογικούς παράγοντες που επηρεάζουν τους παίκτες. Έχουμε παρατηρήσει ότι οι gamers εκτίθενται σε έντονο στρες όταν αγωνίζονται σε διαγωνισμούς υψηλού επιπέδου. Απομονώνοντας τους παράγοντες που προκαλούν το στρες, μπορούμε να βοηθήσουμε τους παίκτες να υιοθετήσουν στρατηγικές αντιμετώπισης του στρες βελτιστοποιώντας την απόδοση τους όταν παίζουν στα υψηλότερα επίπεδα.”

Ο Rams Singh, πρώην Quake 3 Arena pro παίκτης και πλέον αρχηγός της Chichester’s esports αναφέρει “Αυτή η έρευνα είναι σημαντικότατη για την βιομηχανία. Πρέπει να καταλάβουμε πως μπορούμε να υποστηρίξουμε την υγεία των παικτών μας ενώ διατηρούμε την απόδοση σε ψηλά επίπεδα, όπως κάθε επαγγελματίας αθλητής.”

Διαβάστε περισσότερα...

15 hours 41 minutes ago
Notification