Get Connected!

Come and join our community. Expand your network and get to know new people!

1 hour 18 minutes ago
Superliminal 1 hour 19 minutes ago

Όνειρα σουρεαλιστικής νυκτός.

Στις αρχές του 2014, υπόπεσε στην αντίληψή μας ένα πολύ ενδιαφέρον demo που μόστραρε μπροστά στα μάτια μας τις τεχνολογικές δυνατότητες ενός εκκολαπτόμενου First Person Puzzle, από την αμερικανική εταιρεία ανάπτυξης Pillow Castle. Το demo μας έδειξε τις μεγάλες προοπτικές που έχει η τεχνική της αναγκαστικής προοπτικής (forced perspective) στα αγαπημένα μας games. Αρχίσαμε να γλυφόμαστε σαν πεινασμένα κατοικίδια με τις αυξομειώσεις κολοσσιαίων και μικροσκοπικών αντικειμένων και η φαντασία μας ερεθίστηκε παρακολουθώντας ένα σωρό πιθανές εφαρμογές της τεχνικής σε gameplay πλαίσια. Εξετάζοντας τα στοιχεία της εταιρείας αναρωτηθήκαμε αν και κατά πόσο τα πέντε-έξι άτομα που την απαρτίζουν, όλοι τους σπουδαστές στο λαμπρό Carnegie Mellon University, θα καταφέρουν να ολοκληρώσουν ένα project που μοιάζει επικίνδυνα με ΑΑΑ τίτλο.

Τα χρόνια άρχισαν να κυλούν, ημερομηνία κυκλοφορίας δεν βλέπαμε πουθενά στον ορίζοντα, η πλειονότητα των εργαζομένων στην εταιρεία αποχώρησε μετά την αποφοίτηση τους, όλα έδειχναν ότι το game μπήκε στον εφιαλτικό χώρο που αποκαλούμε development hell. Ας είναι καλά ο Albert Shih, εμπνευστής της αρχικής, ιδέας, ο οποίος δεν εγκατέλειψε στιγμή το όραμά του και συνέχισε να δουλεύει πάνω σε αυτό, ενόσω απασχολούνταν παράλληλα σε δευτερεύουσες δουλειές. Φέτος, μετά από αμέτρητες ξοδεμένες εργατοώρες και ολική αναδόμηση της Pillow Castle, το Superliminal του Shih έγινε πραγματικότητα και μας ανατέθηκε να το δοκιμάσουμε.

superliminal 1

Αυτός δεν είναι ο κόσμος που γνωρίζουμε
Ο εγκέφαλος είναι ένα φανταστικό όργανο, ίσως το πολυπλοκότερο όργανο του σύμπαντος. Η έδρα του αγαπημένου μας μυαλού αρέσκεται πολύ στον τεμαχισμό του γύρω κόσμου, στο κόψιμο σε κομμάτια τα οποία αρχειοθετεί ταχύτατα στο νευρωνικό του δίκτυο. Τα τεμάχια βγαίνουν καθημερινά από το... αρχείο όπως οι λαγοί από τα καπέλα των ταχυδακτυλουργών και βοηθούν τον οργανισμό μας να ολοκληρώσει τις ρουτινιάρικες δραστηριότητες χωρίς σκέψη. Συνηθίζοντας και αγαπώντας σφόδρα τους αυτοματισμούς, ο εγκέφαλος δεν ανέχεται αλλαγές στα τεμάχια που έχει αποθηκεύσει και κάνει κτήμα του. Αν για παράδειγμα, την ώρα που περπατούμε στο πεζοδρόμιο, κατά μαγικό τρόπο το έδαφος παρουσιάσει μερικές μοίρες κλίση αριστερά ή δεξιά, ο εγκέφαλος θα τα παίξει γιατί δεν μπορεί να χωνέψει την ανεξήγητη αλλαγή του μοτίβου που είχε τόσο βολικά χρησιμοποιήσει χιλιάδες φορές.

Η αλλαγή της προοπτικής, η βεβιασμένη αλλαγή της μάλιστα είναι το θέμα και το core game mechanic του Superliminal. Δεν χρειάζεται να γνωρίζουμε τίποτα για τον playable χαρακτήρα ώστε να ταυτιστούμε μαζί του. Από την ταπεινή εισαγωγή συμπεραίνουμε ότι η SomnaSculpt μέθοδος την οποία θα υποστούμε στο κυριλέ ινστιτούτο Pierce απευθύνεται σε άτομα που αντιμετωπίζουν δυσάρεστα ψυχολογικά σκαμπανεβάσματα. Μια κάποια αυτοαμφισβήτηση, η τάση να κάνουμε την τρίχα τριχιά επειδή έχουμε μπουχτίσει από την τοξικότητα του περιβάλλοντός, η προσπάθεια να αποδυναμώσουμε δύσκολα διλήμματα ελαχιστοποιώντας την σημασία τους κ.ο.κ. Προφανώς, η SomnaSculpt είναι μια θεραπευτική μέθοδος δια των ονείρων η οποία απευθύνεται στους πάντες αφού δεν υπάρχει άνθρωπος χωρίς ψυχολογικά ζητήματα σε κάποια περίοδο της ζωής του.

http://www.youtube.com/watch?v=yX9a5gdoVEQ

Η κλινική υπνοθεραπεία είναι μια αναγνωρισμένη μέθοδος της ψυχολογίας για να γιατρεύει τα τραυματισμένα υποσυνείδητα μας αλλά, από την στιγμή που υπογράφουμε ένα συναινετικό έγγραφο στο ξεκίνημα του game αντιλαμβανόμαστε ότι η θεραπεία μας δεν έχει καμία σχέση με αυτή. Ο αέρας που μας περιβάλει είναι “μολυσμένος”, μολυσμένος από τα λόγια δύο άφαντων “ατόμων” που τραβούν την ψυχολογία μας δεξιά και αριστερά, παίζοντας το παιχνίδι του καλού και του κακού μπάτσου. Πιέζουμε τα κουμπιά ενός κασετοφώνου και ακούμε την φωνή του γιατρού Pierce (ιδιοκτήτη προφανώς του ινστιτούτου) να μας “χαϊδεύει τα αυτιά”, συγχαίροντας μας για εξωφρενικά πράγματα. Στον αντίποδα, βομβαρδιζόμαστε από τις παρατηρήσεις, τις υποδείξεις και τις διαμαρτυρίες ενός απαιτητικού A.I. εν ονόματι SOP (Standard Orientation Protocol). Επίσης, συμβάλλουν αποφασιστικά στην σύνθεση της αφήγησης, μιας πλοκής που έρχεται να αιτιολογήσει τα παιχνίδια μας με την προοπτική, τα αντικείμενα και τον χώρο.

Τα σταυρόλεξα αποτελούν πλέον παρελθόν. Το Superliminal και πολλοί αντίστοιχοι τίτλοι έχουν αναλάβει την διατήρηση των εγκεφάλων μας σε υψηλά επίπεδα fitness.

Η ύπαρξη των δύο φωνών είναι μια καλή ευκαιρία για να εισαχθεί το χιούμορ και το πετυχημένο voice acting. Γελάμε με τις διαπιστώσεις και τις συμβουλές του Pierce. Ο τύπος δείχνει να νοιάζεται ειλικρινώς για την θεραπεία μας και είναι αρκετά συμπαθητικός. Το ψυχρό A.I. μας προτείνει ένα σωρό παλαβές λύσεις για να απελευθερωθούμε από το όνειρο και σκυλιάζει όταν δεν συμμορφωνόμαστε με τις υποδείξεις του, με ξεκαρδιστικό τρόπο φυσικά αφού δεν έχει συναισθήματα.

Η αφήγηση είναι χωρισμένη λοιπόν στις θεραπευτικές προσπάθειες του Pierce και στις απεγνωσμένες προσπάθειες της τεχνολογίας που χρησιμοποιεί η μέθοδός του για να διατηρήσει την τάξη. Η ιστορία κορυφώνεται σε ένα φινάλε που μας ικανοποίησε απόλυτα, ολοκληρώνοντας τον κύκλο της, διδάσκοντας μας αυτά που ήθελε εντός ενός συναρπαστικού τετραώρου και αποκλείοντας το replayability. Η μουσική υπόκρουση του ονείρου μας συμβαδίζει με τους χώρους που διασχίζουμε. Απαλά κομμάτια στο πιάνο, μυστηριακή μουσική σε χώρους πνιγμένους στο σκοτάδι όπου διαπράχθηκαν πιθανά εγκλήματα, απότομη αύξηση της έντασης ενόσω γκρεμίζεται το σκηνικό γύρω μας.

superliminal 2

Όνειρο ή σουρεαλιστικός εφιάλτης;
Οι ασώματες φωνές των σχολιαστών ενισχύουν έντονα την αίσθηση ότι είμαστε βυθισμένοι σε όνειρο, μέσα στην ιδιωτική ονειροχώρα του εγκεφάλου μας. Εδώ οι σχεδιαστές της σουρεαλιστικής εμπειρίας μας έκαναν ένα μικρό φάουλ. Εφόσον οι σχολιαστές μας πληροφορούν σύντομα ότι είμαστε εκτός ελέγχου, έχουμε ξεφύγει από τα πλαίσια της SomnaSculpt και αδυνατούν να μας επαναφέρουν, θα έπρεπε να επιτρέπεται η αλληλεπίδρασή μας με το σύνολο των αντικειμένων σε κάθε χώρο και level. Είμαστε στο προσωπικό μας όνειρο και θέλουμε την δυνατότητα να τα κάνουμε μπάχαλο. Εφόσον μπορούμε εύκολα να επιστρέψουμε σε προηγούμενο checkpoint αν κολλήσουμε κάπου, η μετατροπή ενός χώρου σε χαοτικό παιδότοπο δεν θα μας εμπόδιζε να βρούμε την έξοδο του. 

Τα αρχετυπικά game mechanics του περπατήματος και του άλματος υπάρχουν για να κινούμαστε από τον ένα χώρο στον επόμενο. Συχνά στα όνειρα είμαστε οι περήφανοι κάτοχοι υπερφυσικών δυνάμεων, παίζοντας στον νοητικό μας κινηματογράφο την παράσταση που γουστάρουμε. Το Superliminal μας προσφέρει μια υπερδύναμη η οποία δεν σχετίζεται με τις σωματικές ικανότητες του avatar μας αλλά με την πλαστικότητα του περιβάλλοντος. Η αντίληψή που έχουμε για τα πράγματα διαμορφώνει το μέγεθος και την απόσταση που μας χωρίζει από αυτά. Ένα τεράστιο αντικείμενο, το φεγγάρι ας πούμε, που βρίσκεται εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά αλλά το βλέπουμε σε μέγεθος λάμπας από έναν φεγγίτη, γίνεται χειροπιαστό στο μέγεθος που το αντιλαμβανόμαστε. Πιάνουμε έναν ξύλινο κύβο που κάθεται άνετα στην χούφτα μας και τον κρατάμε ψηλά στον αέρα. Όσο πέφτει προς το μέρος μας, το μέγεθος του αυξάνει σε σημείο να καταλαμβάνει το μισό δωμάτιο που βρισκόμαστε.

Παίζοντας διαρκώς με την προοπτική και μεταβάλλοντας το μέγεθος των πραγμάτων που χρήζουν αλληλεπίδρασης, επιλύουμε τους γρίφους που φράζουν την έξοδο μας από τα δωμάτια και τα levels. Τα τελευταία είναι εννιά τον αριθμό και πραγματεύονται συγκεκριμένα θέματα και προκλήσεις. Στο level Cubism παίζουμε με κύβους, μετακινώντας τους δεξιά και αριστερά γεφυρώνοντας αλλά και ανοίγοντας χάσματα. Στο level Clone, το κλικάρισμα σε ένα αντικείμενο οδηγεί στην ατελείωτη αναπαραγωγή αντιγράφων. Το Superliminal δεν μας αφήνει ούτε στιγμή να πιστέψουμε ότι έχουμε πιάσει το νόημά του, ανακαλύψαμε την βέλτιστη στρατηγική, μάθαμε και χειριζόμαστε άψογα τους κανόνες τους. Μας καταπλήσσει από δωμάτιο σε δωμάτιο και από level σε level, αποτελώντας ένα φανταστικό γυμναστήριο για το μυαλό μας. Στον ένα χώρο αλλάζουμε μέγεθος σε ένα κομμάτι τυρί και το μετατρέπουμε σε γέφυρα για το επόμενο δωμάτιο. Στον άλλο χώρο ευθυγραμμίζουμε το βλέμμα μας με ένα βάζο μπογιατισμένο στον τοίχο και τσουπ, το βάζο και το τραπέζι του αποκτούν υλική υπόσταση και μας βοηθούν στην υλοποίηση ενός κύβου.

http://www.youtube.com/watch?v=Jv-yXlqsbJc

Η αντίληψή μας αλλάζει αδιάκοπα και η ατμόσφαιρα των levels οδηγεί την φαντασία μας σε ξέφρενο αγώνα δρόμου (και τρόμου). Τι είναι αυτό το κόκκινο υγρό που έχει πιτσιλίσει πατώματα και τοίχους στο level Blackout, μπογιά ή αίμα χυμένο από ένα παρανοϊκό δολοφόνο ο οποίος μάλιστα έχει αφήσει και... ραβασάκια εδώ και εκεί; Ποιος σατανικός κουκλοποιός έχτισε τον εφιάλτη του level Dollhouse, μήπως ένα spell μεταβίβασε την ψυχή μας μέσα σε πάνινη κούκλα και θα μείνουμε για πάντα εγκλωβισμένοι στον παιχνιδόκοσμο; Τέτοια ερωτήματα προκαλούνται από τις εναλλαγές της ατμόσφαιρας, από τα καπρίτσια του περιβάλλοντος, από το δραστήριο μυαλό μας που προσπαθεί να δώσει νόημα στον διαστρεβλωμένο κόσμο του Superliminal.

Έχουμε λοιπόν κάμποσα levels με το προσωπικό τους θέμα, με νέους γρίφους και παραλλαγές, με ιδιαίτερη ατμόσφαιρα. Το επίπεδο δυσκολίας είναι σταθερό με δεδομένο το ότι θα μάθουμε να σκεφτόμαστε δημιουργικά και να αλλάζουμε την προοπτική μας, χωρίς να μένουμε στα όσα μάθαμε στην πορεία. Μόνο έναν από τους γρίφους δικαιούμαστε να χαρακτηρίσουμε πολύ δύσκολο, ένα σταυροδρόμι, η ανατριχιαστική επανάληψη του οποίου δοκίμασε για τα καλά τα νεύρα και την υπομονή μας. Το Superliminal, σαν να πρόκειται για στοργικό νευροεπιστήμονα, δεν μας πιέζει στα όρια των δυνατοτήτων μας. Γνωρίζει πόσο ενεργοβόρο είναι το ρευστό περιβάλλον για το μυαλό και έτσι, χαρτογραφεί ένα σεβαστό τμήμα του κόσμου του απαλλαγμένο από γρίφους.

superliminal 3

Στα σημεία αυτά το gameplay θυμίζει Walking Simulator όμως απέχει παρασάγγας από το να γίνεται κουραστικό ή βαρετό. Προχωράμε για ώρα σε τοπία που θα μπορούσε να συνθέσει ένας σουρεαλιστής καλλιτέχνης, με τον φωτισμό και τις περιβαλλοντικές συνθήκες να μεταβάλλονται απροειδοποίητα. Αντικείμενα της καθημερινότητας παρουσιάζονται σε κολοσσιαία μεγέθη και τονίζουν την μηδαμινότητα μας. Πέφτουμε σε μαύρα κενά και βγαίνουμε σε άσπρα μέρη, πατάμε πάνω σε ιδιότυπες σκακιέρες και βουλιάζουμε στα πατώματα τους. Ξεγλιστρούμε πίσω από τοίχους και μέσα από παράθυρα ανακαλύπτοντας ότι το μέρος που βρισκόμασταν ήταν κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που έδειχνε. Είτε περπατούμε χωρίς αντικειμενικό σκοπό, είτε αλλάζουμε μορφή στα πράγματα που μας περιβάλλουν, το Superliminal μας μοιράζει ονειρικές εικόνες με την ίδια γενναιοδωρία.

Έχουμε την αίσθηση ότι η θεραπεία πέτυχε
Επιτέλους τερματίσαμε ένα Video Game αφιερωμένο στην αλήθεια. Στην “αλήθεια” που μας αποκαλύπτουν οι αισθήσεις μας και όχι στην αντικειμενική πραγματικότητα φυσικά. Το παιχνίδι του Superliminal με το φως, τον ήχο και τις διαστάσεις είναι το αρχέγονο παιχνίδι της γάτας με το ποντίκι όπου το τελευταίο είμαστε εμείς. Είναι ένα ψηφιακό όνειρο δομημένο για να μας παγιδεύσει στα σύνορά του και να μην μας αφήσει να φύγουμε έως ότου κατανοήσουμε τους γρίφους και το κεντρικό του μήνυμα. Αποτελεί πρώτης τάξεως γυμναστική για την φαιά ουσία και μας προξενεί δέος σε κάθε βήμα, θυμίζοντάς μας έντονα το The Stanley Parable.

Θετικά:
- Πρωτοποριακό και συναρπαστικό core game mechanic
- Ονειρική ατμόσφαιρα που αιχμαλωτίζει τις αισθήσεις
- Ενδιαφέρουσα αφήγηση
- Καλό voice acting
- Σταθερό επίπεδο δυσκολίας, προσβάσιμο για όλους
- Εντυπωσιακοί όσο και πρωτότυποι γρίφοι προοπτικής

Αρνητικά:
- Μικρή διάρκεια
- Δεν αλληλεπιδρούμε με όλα τα αντικείμενα του περιβάλλοντος
- Λιτά γραφικά

Βαθμολογία
Γραφικά: 5
Ήχος: 7
Gameplay: 8
Σενάριο: 7.5
Αντοχή: 4
Γενικά: 6.8

Ένα πρωτότυπο ψηφιακό Puzzle που ακονίζει την αντίληψή μας.

Γιάννης Μοσχονάς

 

nekys created a new topic ' Ο Lineage 2 RaidFight ανοίγει ξανά!' in the forum. 2 hours 28 minutes ago

Γεια σε όλους και ευτυχισμένο το νέο έτος :)

Θα ήθελα να σας κάνω μια ευχάριστη ανακοίνωση: Ο RaidFight ανοίγει ξανά!

Ήταν κάτι που ήθελα εδώ και καιρό αλλά δε μου πήγαιναν όλα ρόδινα. Τώρα όμως είμαι έτοιμος και έχω και μια δυνατή ομάδα δίπλα μου.

Έπεσε αρκετή δουλειά για να φτάσουμε σε αυτή εδώ την ανακοίνωση. Έπρεπε να βρω ανθρώπους να στελεχώσω την ομάδα, να φτιαχτούν τα αρχεία αλλά και να βγει και ένας προϋπολογισμός.

Είμαστε έτοιμοι ώστε σύντομα να ανοίξουμε. Είτε ως Scions of Destiny ή Interlude στην αρχή. Το πλάνο είναι να αναβαθμίσουμε σε επόμενο Chronicle στο μέλλον. Έχουμε κάποια poll στα φόρουμ μας όπου μπορείτε να βοηθήσετε να πάρουμε κάποιες αποφάσεις!

Τα φόρουμ βρίσκονται στη διεύθυνση https://raidfight.euhttps://raidfight.eu

Discord: https://discord.gg/raidfighthttps://discord.gg/raidfight

Για όποια νέα μπορείτε να εγγραφείτε και να συμμετέχετε στα φόρουμ μας. Θα χαρώ να σας δω ξανά online!

Rates: x7
Opening: 1.3.2020

Read More...

2 hours 32 minutes ago
Hearthstone VR: Ο τίτλος που δεν παίξαμε ποτέ 2 hours 34 minutes ago

Ένας τίτλος που αναπτύχθηκε στα studio της Blizzard.

 

Το αγαπημένο μας Hearthstone αποτελεί ένα από τα πιο πετυχημένα card games και μετράει αναρίθμητους fans ανά τον κόσμο. Αυτό που οι περισσότεροι από εμάς δεν ξέρουμε όμως είναι ότι για ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα και μόνο εντός της Blizzard, υπήρχε μία άλλη μορφή το αγαπημένο τίτλου. Λόγος γίνεται για το Hearthstone VR το οποίο έφτιαξαν δύο Developers μέσα σε μία περίοδο δύο εβδομάδων.

Παίζοντας το Hearthstone VR, θα μπορούσατε να περπατήσετε εντός του Tavern και να αγωνιστείτε με τον αντίπαλο της επιλογής σας. Τα καλά νέα είναι ότι θα μπορούσατε να παίξετε σε VR και να έχετε μια διαφορετική εμπειρία. Εάν θυμώσετε, υπάρχει και η δυνατότητα για...table flip. Κακά νέα δεν υπάρχουν, πέραν του ότι ενδεχομένως δεν θα παίξουμε ποτέ το Hearthstone VR.

Διαβάστε για το εν λόγω ban της Blizzard στον παίκτη του Hearthstone και συζητήστε για το συμβάν σε αυτό το forum topic.

Νικόλαος Κεχαγιάς replied to the topic 'Sly Cooper and The Thievius Rccoonus Review' in the forum. 2 hours 51 minutes ago

Εξαιρετικό παιχνίδι από τα hits του PS2. Αν και μικρό σε διάρκεια είναι must και όσοι δεν το έχετε παίξει ευκαιρία να το κάνετε.

Read More...

Νικόλαος Κεχαγιάς created a new topic ' Sly Cooper and The Thievius Rccoonus Review' in the forum. 2 hours 57 minutes ago

sly-Cooper-and-the-Thievius-Raccoonus-main.jpg
Ο αντι-ήρωας των παιδικών μας χρόνων.



Έχουν περάσει δύο δεκαετίες από την κυκλοφορία της εμβληματικότερης κονσόλας στην ιστορία των video games. Το PS2 κατάφερε να πουλήσει περισσότερα από εκατόν πενήντα πέντε εκατομμύρια κομμάτια κατά την περίοδο 2000-2013, καθιστώντας την έτσι GOAT των video games. Η retro κονσόλα, κατάφερε να θέσει νέα στάνταρ στη ψυχαγωγία και είναι υπεύθυνη για τη μετάβαση της προηγούμενης γενιάς στη σύγχρονη εποχή του gaming, καθώς στη δεκατριάχρονη πορεία της κυκλοφόρησαν εκατοντάδες τίτλοι όλων των genres.

Η εικόνα ενός νεαρού να κάθεται οκλαδόν στο παγωμένο δάπεδο ενός δωματίου με ένα ξεθωριασμένο κουβερλί στους ώμους, μπροστά σε μία CRT Sony τηλεόραση των δέκα τεσσάρων ιντσών και ένα Dualshock 2 να παίρνει φωτιά στα επιδέξια χέρια του, σίγουρα εν έτη 2020 θα ξένιζε πολλούς σύγχρονους gamers. Για τους σαράντα plus της γενιάς μου όμως, είναι η μετάβαση από την αθωότητα στην ενηλικίωση.

Η Αμερικάνικη εταιρία ανάπτυξης Sucker Punch Productions ιδρύθηκε το 1997 μέσα από τους κόλπους της ίδιας της Microsoft, στο Μπέλβιου της Πολιτείας Ουάσινγκτον. Το Δεκέμβριο του 1999 η Ubisoft κυκλοφόρησε το πρώτο game της νεοσύστατης Sucker Punch Productions, το Rocket: Robot on Wheels, ένα platformer single player για Nintendo 64. Τρία χρόνια αργότερα κυκλοφόρησε το Sly Cooper and The Thievius Raccoonus για PS2, ένα game που θα την έκανε γνωστή παγκοσμίως και θα δημιουργούσε ένα νέο σημείο αναφοράς, τον Sly. Η υποδοχή του κόσμου ήταν αποθεωτική και μέχρι τον Ιούλιο του 2006 το δημιούργημα της Sucker Punch Productions θα πουλούσε οκτακόσιες χιλιάδες αντίγραφα και θα απέφερε στην εταιρία κέρδη είκοσι ενός εκατομμυρίων δολαρίων.

http://www.gameworld.gr/component/content/article/196-retro/38143-sly-cooper-and-the-thievius-raccoonusΔιαβάστε εδώ το υπόλοιπο review

Read More...

3 hours 8 minutes ago
4 hours 10 minutes ago
4 hours 29 minutes ago
UK Charts Top 10: 19-25/1/20 4 hours 30 minutes ago

Τα "Kakarωσε".

Την προηγούμενη εβδομάδα, το Dragon Ball Z: Kakarot εκθρόνισε το Call of Duty: Modern Warfare από την πρώτη θέση των charts. Αυτή η εβδομάδα συνεχίζει να ευνοεί τον νέο τίτλο της Bandi Namco καθώς συνεχίζει στην δεύτερη θέση αλλά ο "βασιλιάς" επιστρέφει στον θρόνο του. Την πεντάδα συμπληρώνουν τα GTA V, FIFA 20 και Mario Kart 8 Deluxe. Δείτε αναλυτικά το top 10:

  1. Call of Duty: Modern Warfare
  2. Dragon Ball Z: Kakarot
  3. Grand Theft Auto V
  4. Mario Kart 8 Deluxe
  5. FIFA 20
  6. Star Wars Jedi: Fallen Order
  7. Just Dance 2020
  8. Luigi's Mansion 3
  9. Super Smash Bros. Ultimate
  10. The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Διαβάστε για τις πωλήσεις προηγούμενων εβδομάδων και συζητήστε για τις πρόσφατες πωλήσεις στο σχετικό forum topic.

4 hours 52 minutes ago
Επαγγελματίας παίκτης Fortnite ξεχρεώνει τα δάνεια της μητέρας του 4 hours 52 minutes ago

Η ίδια έβαλε τα κλάματα μόλις το συνειδητοποίησε.

 

Ο Fortnite streamer και pro παίκτης Aydan Conrad, έκανε έκπληξη στην μητέρα του με μια χειρονομία από καρδιάς.

Αποφάσισε να της κάνει έκπληξη, ξεχρεώνοντας όλα τους τα φοιτητικά δάνεια ανακοινώνοντας το στη μητέρα του μέσω ενός livestream. Η μητέρα του αναφέρει: “Δεν χρειάζομαι τίποτα Aydan. Είσαι αρκετός για εμένα.” πριν να μάθει για την έκπληξη που της επιφύλασσε ο γιος της. Όταν κατάλαβε περί τίνος πρόκειται η συγκινημένη μητέρα έβαλε τα κλάματα.

Ο streamer δίνει τα εύσημα στο κοινό του λέγοντας ότι οι θεατές του, του έδωσαν την δυνατότητα να ξεχρεώσει τα δάνεια.

Ο Conrad βγήκε 37ος στο Tier One Duos στο περσινό Fortnite World Cup, κερδίζοντας 50.000€. Τα έσοδα του σε σύνολο υπολογίζονται γύρο στα 129.000€ μέχρι τώρα, αφού καταφέρνει να τερματίσει αρκετά συχνά στα υψηλά στρώματα της κατάταξης.

Διαβάστε για την επίσημη εισαγωγή του Fortnite ως άθλημα στα κολέγια και τα λύκεια της Αμερικής

Διαβάστε για το τελευταίο update του Fortnite και συζητήστε για το δημοφιλές Battle Royale στο σχετικό forum topic.

Βρείτε συμπαίκτες για να παίξετε Fortnite. Κάντε κλικ εδώ και ανταλλάξτε IDs.

 

5 hours 5 minutes ago
Επαγγελματίας παίκτης Fortnite ξεχρεώνει τα δάνεια τις μητέρας του 5 hours 5 minutes ago

Η ίδια έβαλε τα κλάματα μόλις το συνειδητοποίησε.

Ο Fortnite streamer και pro παίκτης Aydan Conrad, έκανε έκπληξη στην μητέρα του με μια χειρονομία από καρδιάς.

Αποφάσισε να της κάνει έκπληξη, ξεχρεώνοντας όλα τους τα φοιτητικά δάνεια ανακοινώνοντας το στη μητέρα του μέσω ενός livestream. Η μητέρα του αναφέρει: “Δεν χρειάζομαι τίποτα Aydan. Είσαι αρκετός για εμένα.” πριν να μάθει για την έκπληξη που της επιφύλασσε ο γιος της. Όταν κατάλαβε περί τίνος πρόκειται η συγκινημένη μητέρα έβαλε τα κλάματα.

Ο streamer δίνει τα εύσημα στο κοινό του λέγοντας ότι οι θεατές του, του έδωσαν την δυνατότητα να ξεχρεώσει τα δάνεια.

Ο Conrad βγήκε 37ος στο Tier One Duos στο περσινό Fortnite World Cup, κερδίζοντας 50.000€. Τα έσοδα του σε σύνολο υπολογίζονται γύρο στα 129.000€ μέχρι τώρα, αφού καταφέρνει να τερματίσει αρκετά συχνά στα υψηλά στρώματα της κατάταξης.

 

Διαβάστε για την επίσημη εισαγωγή του Fortnite ως άθλημα στα κολέγια και τα λύκεια της Αμερικής

Διαβάστε για το τελευταίο update του Fortnite και συζητήστε για το δημοφιλές Battle Royale στο σχετικό forum topic.

Βρείτε συμπαίκτες για να παίξετε Fortnite. Κάντε κλικ εδώ και ανταλλάξτε IDs.

5 hours 49 minutes ago
Παίκτης του EVE Online αγοράζει σκάφος στην τιμή των 33.000€ σε πλειστηριασμό φιλανθρωπίας 5 hours 51 minutes ago

Για την στήριξη των πυρόπληκτων της Αυστραλίας.

 

Ένα Gold Magnate πουλήθηκε για 1.001.001 PLEX στο EVE Online. O αστέρας του Youtube Scott Manley έκανε την νικητήρια προσφορά, κερδίζοντας έναν πλειστηριασμό του ιδιοκτήτη του σκάφους Kelon Darklight, βοηθόντας έτσι την φιλανθρωπική κίνηση για τις πυρκαγιές της Αυστραλίας μέσω του Plex for Good campaign της CCP Games. Το PLEX είναι το συνάλλαγμα που χρησιμοποιείται για χρόνο μέσα στο EVE online και η αγορά ενός εκατομμυρίου PLEX αντιστοιχεί περίπου σε 32.500 $. Το The Gold Magnate είναι ένα από τα σπανιότερα σκάφη στο EVE Online, με μερικούς να ισχυρίζονται ότι ίσως πρόκειται για τη δυνατότερη Frigate. Το The Gold Magnate έχει γίνει διαθέσιμο στο παρελθόν μόνο ως βραβείο σε τουρνουά και αυτό όχι πολλές φορές, τα περισσότερα εκ των οποίων έχουν είτε καταστραφεί σε μάχες είτε έχουν κλαπεί από πειρατές.

 

 

Τo 1 εκατομμύριο PLEX είναι 170 χρόνια μέσα στο game. Αξίζει περίπου 3.3 τρισεκατομμύρια JSK που είναι και το βασικό συνάλλαγμα στο EVE Online. Για να καταλάβετε την αναλογία, ένας νέος παίκτης ξεκινάει με ένα σκάφος αξίας περίπου 5 εκατομμυρίων JSK το περισσότερο, το οποίο μπορεί να μεταφραστεί σε 0.05 €.

Αυτή είναι μια από τις πρόσφατες καμπάνιες από εταιρείες ανάπτυξης και παίκτες για την υποστήριξη των πυρόπληκτων και του οικολογικού καθαρισμού στην Αυστραλία, υπάρχει μια σειρά από δράσεις που μπορείτε να δείτε.

Διαβάστε περισσότερα για το EVE Online όπως επίσης το review του παιχνιδιού και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

 

Μάνος Γρυπάρης απάντησε στο θέμα 'Θάνατοι Αθλητών' στο φόρουμ. 5 hours 51 minutes ago

R.I.P. Από τους καλύτερους παίκτες όλων των εποχών στο NBA.

Δείτε εδώ τα Top 40 καρφώματά του. Μπορούσε να αλλάξει χέρι στον αέρα, να καρφώσει ανάποδα και βέβαια έπιανε ένα σωρό πάσες στον αέρα και κάρφωνε επιτόπου. Απίστευτος παίκτης.

www.youtube.com/watch?v=guMmZrnFx70

Διαβάστε περισσότερα...

Βασίλης Κτενίδης απάντησε στο θέμα 'EVE Online' στο φόρουμ. 5 hours 53 minutes ago

Ένα Gold Magnate πουλήθηκε για 1.001.001 PLEX στο EVE Online. O αστέρας του Youtube Scott Manley έκανε την νικητήρια προσφορά, κερδίζοντας έναν πλειστηριασμό του ιδιοκτήτη του σκάφους Kelon Darklight, βοηθόντας έτσι την φιλανθρωπική κίνηση για τις πυρκαγιές της Αυστραλίας μέσω του Plex for Good campaign της CCP Games. Το PLEX είναι το συνάλλαγμα που χρησιμοποιείται για χρόνο μέσα στο EVE online και η αγορά ενός εκατομμυρίου PLEX αντιστοιχεί περίπου σε 32.500 $. Το The Gold Magnate είναι ένα από τα σπανιότερα σκάφη στο EVE Online, με μερικούς να ισχυρίζονται ότι ίσως πρόκειται για τη δυνατότερη Frigate. Το The Gold Magnate έχει γίνει διαθέσιμο στο παρελθόν μόνο ως βραβείο σε τουρνουά και αυτό όχι πολλές φορές, τα περισσότερα εκ των οποίων έχουν είτε καταστραφεί σε μάχες είτε έχουν κλαπεί από πειρατές.
Yep, It happened, most expensive ship in @EveOnline history, arguably the most expensive internet spaceship ever, and the proceeds are going to Charity - thanks to Kelon Darklight for making this piece of Eve history available.
Now... to figure out how to get it somewhere safe. pic.twitter.com/u3WgkzgKG4

— Scott Manley (@DJSnM) January 26, 2020

Τo 1 εκατομμύριο PLEX είναι 170 χρόνια μέσα στο game. Αξίζει περίπου 3.3 τρισεκατομμύρια JSK που είναι και το βασικό συνάλλαγμα στο EVE Online. Για να καταλάβετε την αναλογία, ένας νέος παίκτης ξεκινάει με ένα σκάφος αξίας περίπου 5 εκατομμυρίων JSK το περισσότερο, το οποίο μπορεί να μεταφραστεί σε 0.05 €.

Αυτή είναι μια από τις πρόσφατες καμπάνιες από εταιρείες ανάπτυξης και παίκτες για την υποστήριξη των πυρόπληκτων και του οικολογικού καθαρισμού στην Αυστραλία, υπάρχει μια σειρά από δράσεις που μπορείτε να δείτε.
Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την ανάρτηση στο Twitter

Διαβάστε περισσότερα...

Giorgos Tsolaridis απάντησε στο θέμα 'Άρθρο του μήνα: Ιανουάριος 2020' στο φόρουμ. 6 hours 29 minutes ago

Κι εγώ το review του Cave story θα πω.

Διαβάστε περισσότερα...

Notification