Δείτε τα στατιστικά σας στο PS5 για το 2021

rachet-and-clank-rift-apart-rivet-clank-19-1642714087.jpg


Με ένα νέο software της Sony.

Η Sony κυκλοφόρησε το ετήσιο εργαλείο αναφορών PlayStation Wrap-Up που επιτρέπει στους κατόχους της κονσόλας να βλέπουν χρήσιμα στατιστικά για την περασμένη χρονιά στα games τους, συμπεριλαμβανομένων το πόσες φορές έπαιξαν κάθε παιχνίδι, τα trophies που έχουν κερδίσει και άλλα αξιόπιστα στατιστικά.

Μπορείτε να επισκεφτείτε αυτό το site για να συλλέξετε τη δική σας αναφορά. Εκτός από τα προσωπικά στατιστικά, η σελίδα σάς επιτρέπει να βλέπετε συλλογικά στατιστικά για ολόκληρη την κοινότητα του PlayStation σε όλο τον κόσμο. Σας λέει π.χ. το πιο δημοφιλές όπλο στο Returnal, πόσοι άνθρωποι γνώρισαν ένα boss στο Ratchet & Clank: Rift Apart κ.ο.κ.

Η αναφορά Wrap-Up είναι διαθέσιμη έως τις 20 Φεβρουαρίου και ισχύει τόσο για το PS4 όσο και για το PS5. Πρέπει να έχετε περάσει τουλάχιστον 10 ώρες σε PS4 ή PS5 μεταξύ 1ης Ιανουαρίου 2021 και 31 Δεκεμβρίου 2021 για να δείτε τα στατιστικά σας. Επιπλέον, οι χρήστες του PS5 που επέλεξαν να μην μοιράζονται "Πλήρη δεδομένα" από τις ρυθμίσεις συστήματος ενδέχεται να μην μπορούν να δουν τα ετήσια στατιστικά τους.

Read More...

Συνεργασία Rocket League με την τραγουδίστρια Grimes, πρώην σύντροφο του Elon Musk

rocket-league-grimes-66-1642712953.jpg


Στα βήματα του Fortnite.

Το Rocket League θα συνεργαστεί με την τραγουδίστρια Grimes για ένα ειδικό crossover event.

Η εκδήλωση Neon Nights ξεκινά την επόμενη εβδομάδα και σας δίνει την ευκαιρία να ξεκλειδώσετε μια ποικιλία αντικειμένων με θέμα την Grimes. Η πρώην σύντροφος του επιχειρηματία Elon Musk θα συμμετάσχει στο Rocket League event Neon Nights που κάνει το ντεμπούτο του στις 26 Ιανουαρίου σε όλες τις πλατφόρμες.

Αυτή θα είναι η πρώτη εκδήλωση του Rocket League που επικεντρώνεται σε μουσικούς καλλιτέχνες. Σε αυτή θα βρείτε αντικείμενα με θέμα την Grimes και περισσότερα event challenges. Θα τα ολοκληρώνετε για να ξεκλειδώσετε νέα αντικείμενα, συμπεριλαμβανομένων των τραγουδιών "Player of Games" και "Shinigami Eyes", τα είναι εμπνευσμένα από το νέο άλμπουμ της Grimes. Επιπλέον, νέα toppers, trails, decals, wheels, banners και boosts έρχονται στο Rocket League. Επιπλέον, το Heatseeker Ricochet limited-time mode επιστρέφει στο Rocket League για το event, ενώ οι παίκτες θα μπορούν να κερδίσουν Golden Moons για να ξεκλειδώσουν ακόμη περισσότερα αντικείμενα. Η εκδήλωση Neon Nights ολοκληρώνεται στις 8 Φεβρουαρίου.

www.youtube.com/watch?v=ADHFwabVJec

Το event που πραγματοποιείται ταυτόχρονα με την εκδήλωση Neon Nights με θέμα τhn Grimes είναι μια άλλη εκδήλωση για τον εορτασμό του Lunar New Year. Θα μπορείτε να διεκδικήσετε το δωρεάν πακέτο Year of the Tiger, το οποίο συνοδεύεται από το κάλυμμα Tiny Tiger και το decal για το όχημά σας.

Αυτή δεν είναι η πρώτη σύνδεση της Grimes με βιντεοπαιχνίδι, καθώς η 33χρονη συνεργάστηκε στο παρελθόν με την CD Projekt Red για το Cyberpunk 2077. Στο νέο της τραγούδι, "Player of Games", τραγούδησε για την προηγούμενη σχέση της με τον Elon Μασκ.

Read More...

Έρευνα: Οι game developers δεν θέλουν να αναπτύξουν games με NFTs ή crypto

neil-druckmann-promoted-to-co-president-of-naughty-dog-two-new-vice-presidents-appointed-to-studio-23-1642711203.jpg


Το 72% δεν θα ήθελε καν να τα χρησιμοποιήσει.

Οι game developers δεν ενδιαφέρονται για NFTs ή Crypto, σύμφωνα με την έρευνα του Game Developers Conference .

Το 70% των developers που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι δεν ενδιαφέρονται καθόλου για τα NFT. Όταν το Game Developers Conference, ζήτησε από τους developers να μετρήσουν το ενδιαφέρον τους για τη χρήση κρυπτονομισμάτων ως εργαλείο πληρωμής, το 72% των ερωτηθέντων στην έρευνα της GDC είπε ότι δεν θα ήθελε να τα χρησιμοποιήσει. Ομοίως, το 70% των developers που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσε ότι δεν ενδιαφέρεται για τα NFT.

Αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι οι game developers είναι ενάντια στην ιδέα της εφαρμογής τεχνολογίας blockchain. Το 27% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ενδιαφέρεται τουλάχιστον κάπως να αποδεχτεί την κρυπτογράφηση ως πληρωμή, ενώ το 28% είχε την ίδια αντίδραση στα NFT. Καθώς και οι δύο τεχνολογίες είναι τόσο νέες, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι μόνο το 1% των game developers είπε ότι οι εταιρείες ανάπτυξής τους τους χρησιμοποιούν ήδη είτε κρυπτονομίσματα είτε NFT.

Η έρευνα του Game Developers Conference δείχνει μια αποσύνδεση μεταξύ των προγραμματιστών και άλλων στη βιομηχανία του gaming και συγκεκριμένα στο publishing. Η Ubisoft έχει ήδη δεσμευτεί για τα NFT με τη δική της υπηρεσία, την Quartz, ενώ ο πρόεδρος της Square Enix, Yosuke Matsuda, έχει ήδη πει ότι αναμένει τα NFT να γίνουν δεκτά σε μεγάλη έκταση.

Εν τω μεταξύ, η ανταπόκριση σε τυχόν σχέδια NFT που παρουσιάστηκαν από εκείνους της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών ήταν, σε γενικές γραμμές, αρνητική. Όταν ο προγραμματιστής του Stalker 2: Heart of Chernobyl GSC world ανακοίνωσε ότι σχεδίαζε να ενσωματώσει τα NFT στο παιχνίδι, η αντίδραση ήταν τόσο έντονη που τα σχέδια ακυρώθηκαν σχεδόν αμέσως. Πιο πρόσφατα, ο τραγουδιστής Troy Baker ανακοίνωσε μια συνεργασία με ένα έργο NFT και έγινε αντιληπτός από κριτική.

Read More...

Η εξαγορά της Activision από τη Microsoft επικρίθηκε από τον Πρόεδρο της Παγκόσμιας Τράπεζας

workd-bank-preseident-79-1642709389.jpg


"Πρέπει να αναρωτηθείτε. Είναι αυτή η καλύτερη κατανομή κεφαλαίου;"

Ο πρόεδρος της Παγκόσμιας Τράπεζας μίλησε για να εκφράσει την ανησυχία του για την προτεινόμενη από τη Microsoft εξαγορά της Activision Blizzard, ύψους 68,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Κατά τη διάρκεια ομιλίας αυτής της εβδομάδας που αναφέρθηκε από το Reuters, ο πρόεδρος της Παγκόσμιας Τράπεζας David Malpass είπε ότι η συμφωνία δεν είναι ευχάριστη σε μια εποχή που πολλά μέρη του κόσμου παλεύουν με το χρέος και άλλα ζητήματα.

Η Παγκόσμια Τράπεζα είναι ένας παγκόσμιος χρηματοοικονομικός όμιλος που εργάζεται για τη μείωση της φτώχειας σε όλο τον κόσμο παρέχοντας δάνεια και άλλες οικονομικές ευκαιρίες σε χώρες και μέρη που έχουν ανάγκη. Ο Malpass είπε ότι η τιμή αγοράς που σκοπεύει να πληρώσει η Microsoft για την Activision Blizzard είναι μεγαλύτερη από τον τελευταίο προϋπολογισμό της Διεθνούς Ένωσης Ανάπτυξης για να βοηθήσει ορισμένες από τις φτωχότερες χώρες στον κόσμο.

«Με εντυπωσίασε σήμερα το πρωί η επένδυση της Microsoft, 75 δισεκατομμυρίων δολαρίων [σ.σ. η η τιμή αγοράς είναι στην πραγματικότητα 68,7 δισεκατομμύρια δολάρια], σε μια εταιρεία βιντεοπαιχνιδιών σε μια εποχή που ολόκληρη η δέσμευση του IDA20 που είχαμε μόλις μπόρεσε να επιτύχει τον Δεκέμβριο 24 δισεκατομμύρια δολάρια κατανεμημένα σε τρία χρόνια. Αυτό είναι 8 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως σε 75 από τις φτωχότερες χώρες. 8 δισεκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με μια επένδυση 75 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε μια gaming εταιρεία. Και πρέπει να αναρωτιέστε: "Είναι αυτή η καλύτερη κατανομή κεφαλαίου;" Αυτό πηγαίνει στην αγορά ομολόγων. Τεράστια ποσά ροών πηγαίνουν στην αγορά ομολόγων και βασικά αυτό είναι ένα πολύ μικρό μέρος του κόσμου που έχει πρόσβαση στη χρηματοδότηση ομολόγων».

Ο Μάλπας συνέχισε λέγοντας ότι οι πλούσιοι γίνονται πλουσιότεροι με αυτή τη συμφωνία και ότι θα προτιμούσε να δει περισσότερα χρήματα να παρέχονται για να βοηθηθούν οι φτωχότερες χώρες. «Για να αντιμετωπιστεί η προσφυγική ροή, αυτός ο υποσιτισμός που συμβαίνει και ούτω καθεξής, πρέπει να δοθούν περισσότερα χρήματα και ανάπτυξη στις αναπτυσσόμενες χώρες», είπε ο Μάλπας. Ο Malpass είναι πρόεδρος της Παγκόσμιας Τράπεζας από το 2019. 

Η προτεινόμενη συμφωνία της Microsoft για την αγορά της Activision Blizzard αναμένεται να ολοκληρωθεί το οικονομικό έτος 2023 της Microsoft, που θα διαρκέσει από τον Ιούλιο του 2022 έως τον Ιούνιο του 2023, εν αναμονή της ρυθμιστικής έγκρισης και άλλων παραγόντων. Είναι η μεγαλύτερη εξαγορά της Microsoft ποτέ με μεγάλη διαφορά και η μεγαλύτερη εξαγορά στην στορία της gaming βιομηχανίας, σύμφωνα με την τιμή της,

Σε άλλες ειδήσεις, η Sony απάντησε στην κίνηση της Microsoft, λέγοντας: "Αναμένουμε ότι η Microsoft θα τηρήσει τις συμφωνίες και θα συνεχίσει να διασφαλίζει ότι τα games της Activision θα είναι multiplatform".

Read More...

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'Dragon Age 4' in the forum. yesterday

Πρώην παραγωγός Dragon Age: "Στη Bioware δεν κάνουν καν πρόοδο στην ανάπτυξη των games"

dragon-age-4-slow-development-94-1642702257.jpg


Ο Mark Darrah τα "έχωσε" για τα καλά.

Ο Mark Darrah, πρώην παραγωγός του Dragon Age, έκανε δημόσια δήλωση για την BioWare, λέγοντας...τα χειρότερα για την εταιρεία και την πρόοδο που δίνεται στο development , την οποία θεωρεί πολύ αργή. Μάλιστα αναφέρθηκε ειρωνικά στον όρο "BioWare Magic", μία περίοδο crunch , όπου οι developers δουλεύουν πιο εντατικά.

Ο Darrah είπε χαρακτηριστικά για τον όρο BioWare Magic: «Τα πράγματα γίνονται πολύ αργά και βελτιώνονται πολύ αργά. Αυτό είναι τραγικό, σωστά; Το πρόβλημα που επιδεινώνεται είναι ότι υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα σχετικά με το πότε μπορεί να ξεκινήσει αυτό το στάδιο ανάπτυξης του BioWare Magic. Δεν ξέρετε πότε θα συμβεί. Θα συμβεί αμέσως και θα αρχίσετε να κάνετε τα πράγματα πολύ γρήγορα; Ή μήπως θα είναι διέξοδο στο μέλλον και θα καθυστερεί για πάντα αυτή τη διαδικασία αργής ανάπτυξης; Δεν ξέρουμε. Και αυτή είναι η πραγματικότητα. »

"Το σύστημα είναι μια ηλιθιότητα"
«Στην τελική τι είναι το BioWare Magic; Το BioWare Magic είναι μια ηλιθιότητα», είπε ο Darrah. «Είναι το να βάζεις ένα όνομα σε κάτι που λέει, "Μην ανησυχείς, μην φρικάρεις, γιατί γνωρίζουμε ότι σε μια μελλοντική ημερομηνία, όλα θα γίνουν πιο γρήγορα και όλα θα λειτουργήσουν". Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι το «να δουλεύεις. Από εκεί προέρχεται το crunch και από εκεί προέρχονται τα games με καθυστέρηση. Το BioWare Magic είναι ηλιθιότητα, τουλάχιστον το ότι χρησιμοποιείται με αυτόν τον τρόπο."

Ο Darrah αναγνώρισε ότι ξεχωρίζει την BioWare λόγω της ιστορίας του με την εταιρεία, αλλά παρατήρησε ότι έτσι λειτουργεί σε πολλές εταιρείες ανάπτυξης, συμπεριλαμβανομένης της εταιρείας ανάπτυξης CD Projekt Red, των The Witcher και Cyberpunk. Ο Darrah, ο οποίος αποχώρησε από την BioWare το 2020, είπε ότι η ιδέα του BioWare Magic είχε ως επί το πλείστον σταματήσει στη BioWare τη στιγμή που έφυγε, αν και χρησιμοποιήθηκε από τουλάχιστον ένα άτομο για την ανάπτυξη του Anthem.

Αυτός ο τύπος κατάστασης μπορεί να διορθωθεί, είπε ο Darrah. Εάν τα στούντιο μπορούν να βρουν τρόπους να εντάξουν τον "επείγοντα χαρακτήρα ολοκλήρωσης" σε ένα χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης νωρίτερα στη διαδικασία, οι ομάδες μπορεί να είναι σε θέση να αποφύγουν τη δυσκολία στο τέλος ενός project. Το πλήρες βίντεο αξίζει να το παρακολουθήσετε για να μάθετε περισσότερα για την πραγματικότητα της ανάπτυξης παιχνιδιών από κάποιον με καλή εμπειρία στον τομέα.

Η BioWare έχει μια σειρά από δημοφιλή projects επί του παρόντος στα σκαριά, συμπεριλαμβανομένων των νέων παιχνιδιών Mass Effect και Dragon Age. Πρόσφατα, ο νέος γενικός διευθυντής της BioWare συζήτησε πώς η εταιρεία προσπαθεί να ξαναχτίσει τη φήμη της και υποσχέθηκε ότι η εταιρεία θα κυκλοφορήσει μόνο τα games "υψηλής ποιότητας" στο μέλλον.

Read More...

Τα Yakuza 3, 4 και 5 Remastered σε δωρεάν τριήμερο στο Xbox Live Gold

Y5-Yakuza-5-Comedy-Team-Mini-Game-Aspiring-Comedians-74-1642700727.jpg


Και 50% για το τριήμερο.

Τα μέλη του Xbox Live Gold και του Xbox Game Pass Ultimate μπορούν να παίξουν δωρεάν τα Yakuza 3 Remastered, Yakuza 4 Remastered και Yakuza 5 Remastered από τώρα έως την Κυριακή.

Αν τελικά σας αρέσει αυτό που παίζετε, μπορείτε να αγοράσετε τις εκδόσεις κάθε παιχνιδιού με έκπτωση 50% στα 10€ το ένα. Θα διατηρήσετε επίσης το Gamerscore και τα Achievements που έχετε κερδίσει κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης μόλις κάνετε μια αγορά.

Έχετε περιθώριο έως τις 24 Ιανουαρίου και ώρα 10:00 για να παίξετε τα games, εφόσον είστε συνδρομητές έστω σε μία υπηρεσία.

Read More...

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'Relicta' in the forum. yesterday

Το Relicta δωρεάν στο Epic Games Store

relicta-adventure-free-pc-games-store-84-1642699796.jpg


Κατεβάστε το και κρατήστε το μόνιμα στο λογαριασμό σας.

Η Epic Games δίνει δωρεάν το Relicta στο Epic Games Store.

Το Relicta είναι ένα First-Person Physics Puzzle, που βασίζεται αρκετά στη δημιουργικότητα, στο μαγνητισμό και στη βαρύτητα. 

Κάντε κλικ εδώ για να το κατεβάσετε .

www.youtube.com/watch?v=uapU_6_u1IY

Read More...

Pokemon FPS από indie developer

pokemon-fps-murder-pokemons-indie-developer-game-24-1642697364.jpg


Σας επιτρέπει να σκοτώσετε Pokemon.

Ένα fan-made Pokemon FPS σας επιτρέπει να σκοτώσετε διάφορα Pokemon. Ναι, σωστά ακούσατε. Ακόμα και τον Pikachu.

Αρπάξτε το όπλο σας και ξηγηθείτε όπως πρέπει στα Pokemon, σε ένα FPS που μπορεί και να μην συμπαθήσουν οι fans του είδους. Το οπλοστάσιο περιλαμβάνει pistols, shotguns, αυτόματα rifles κ.α.


Last month I started working on developing a Pokémon First Person Shooter. #IndieGameDev #pokemon pic.twitter.com/dZZTuYWq22

— Dragon (@Dragon_GameDev2) January 17, 2022

Ο δημιουργός του Pokemon FPS καλά θα κάνει να μην κυκλοφορήσει το παιχνίδι δημόσια, ούτε ως free-to-play, διότι η Nintendo στέλνει τις μηνύσεις πιο γρήγορα κι από τον Στέφανο Τσιτσιπά όταν εκτοξεύει μπαλάκια. 

Δείτε επίσης ένα developer diary με το making of.

www.youtube.com/watch?v=flLl2G_LTzI

Read More...

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'Battlefield 2042' in the forum. yesterday

Το Battlefield 2042 πρόσθεσε zombies mode για περιορισμένο χρονικό διάστημα

battlefield-2042-zombies-mode-57-1642692592.jpg


Limited time mode φτιαγμένο από χρήστη.

Η DICE πρόσθεσε στο Battlefield 2042 ένα νέο mode με την ονομασία Zombie Survival, το οποίο δημιουργήθηκε από τον χρήστη StoneMountain64. Σε αυτό, τέσσερις παίκτες πολεμούν ενάντια σε κύματα από ζόμπι, με στόχο να επιβιώσουν μέχρι να έρθει η διάσωση.

Τα ζόμπι είναι AI στρατιώτες όσον αφορά το πως έχουν σχεδιαστεί τα μοντέλα των χαρακτήρων. Απλά δεν μπορύν να τρέξουν και χρησιμοποιούν μόνο μαχαίρια για να επιτίθενται. Είναι ιδιαίτερα φονικά απέναντι σε ομάδες παικτών. Αν ένας παίκτης πεθάνει, τότε η ομάδα σας θα πρέπει να φτάσει έναν συγκεκριμένο αριθμό από zombie kills για να κάνει respawn. Το mode λαμβάνει χώρα σε μικρότερα τμήματα χαρτών από το Battlefield 2042, το Battlefield 3, το Bad Company 2 και το Battlefield 1942.


New featured experience in #BattlefieldPortal .

"Zombie Survival" ?

? 4 man squad.
? Rack up the most kills vs infinite zombies (AI).
? If you die, your squad must reach "X" zombie kills to buy your freedom.
?️ 1942, BC2, BF3 and 2042 maps.
?️ Available until January 27th. pic.twitter.com/qhLjyHf67S

— Battlefield Bulletin (@BFBulletin) January 20, 2022

Το Zombie Survival είναι ένα limited time mode και θα είναι διαθέσιμο έως τις 27 Ιανουαρίου. Είναι διαθέσιμο στο Battlefield 2042 μέσω του μενού Battlefield Portal. Το Portal είναι η λειτουργία mash-up του Battlefield 2042 που επιτρέπει στους παίκτες να δημιουργούν custom game modes που μπορούν ακόμη και να διαθέτουν περιεχόμενο από πολλά διαφορετικά Battlefield games.

Η DICE έκανε επίσης διαθέσιμο το update 3.2. Θα ακολουθήσει το update με το scoreboard, κάτι που οι παίκτες ζητούν από την ημέρα του λανσαρίσματος.

Read More...

Ο Ken Kutaragi, δημιουργός του PlayStation, δεν είναι λάτρης του Metaverse ή του VR

ken-kutaragi-playstation-vr-metaverse-not-fan-48-1642690628.jpg


Ο πατέρας του PlayStation δεν βλέπει το νόημα να μπει στο metaverse.

Ενώ το Facebook και η Microsoft σχεδιάζουν να εισέλθουν στην αγορά του Metaverse, ο εφευρέτης του PlayStation, Ken Kutaragi, δεν είναι θαυμαστής αυτού ή του υλικού εικονικής πραγματικότητας που θα χρειαζόταν για να αλληλεπιδράσει με αυτόν τον χώρο.

«Το να είσαι στον πραγματικό κόσμο είναι πολύ σημαντικό, αλλά το metaverse αφορά το να γίνει σχεδόν πραγματικό στον εικονικό κόσμο και δεν μπορώ να δω το νόημα να το κάνω», είπε ο Kutaragi στο Bloomberg. "Θα προτιμούσατε να είστε ένα κομψό avatar αντί για τον πραγματικό σας εαυτό; Αυτό ουσιαστικά δεν διαφέρει από ανώνυμους ιστότοπους πινάκων μηνυμάτων."

Τα ακουστικά VR έχουν επίσης πέσει στη λίστα του Kutaragi, καθώς ο διευθύνων σύμβουλος της startup τεχνητής νοημοσύνης Ascent Robotics με έδρα το Τόκιο χαρακτήρισε τον εξοπλισμό ως ενοχλητικό. «Τα ακουστικά θα σε απομόνωναν από τον πραγματικό κόσμο και δεν μπορώ να συμφωνήσω με αυτό», είπε. «Τα ακουστικά είναι απλά ενοχλητικά».

www.youtube.com/watch?v=ipvWWWa-4G0

Ο τρέχων στόχος του Kutaragi με την Ascent Robotics είναι να συνδυάσει τον πραγματικό κόσμο με διαδικτυακούς χώρους με πιο απρόσκοπτο τρόπο, αναπτύσσοντας ρομποτικά συστήματα που θα βοηθήσουν στη μετατροπή των πραγματικών αντικειμένων σε δεδομένα αναγνώσιμα από υπολογιστή. Σκεφτείτε τα ολογράμματα από το Star Wars, για μια πρόχειρη ιδέα των στόχων της εταιρείας. Η έρευνα θα επιταχύνει επίσης στην ανάπτυξη μιας πλατφόρμας ρομποτικής που περιλαμβάνει λογισμικό, αισθητήρες και μηχανές, τα οποία έχουν σχεδιαστεί εσωτερικά από την ομάδα του Kutaragi.

Για μια πιο ενδελεχή ματιά στο φιλόδοξο έργο του Kutaragi, μπορείτε να δείτε μια συνέντευξη που έδωσε πέρυσι στο Katsuhiro Harada's Bar, του παραγωγού του Tekken, Katsuhiro Harada. Το πρώτο επεισόδιο του Harada's Bar είδε τον πρώην πρόεδρο της Sony Computer Entertainment να αναπολεί τις πρώτες μέρες του PlayStation και του Tekken. Εναλλακτικά, υπάρχει μια σύντομη ταινία-αυτοβιογραφία για τη ζωή του Kutaragi, αλλά δεν είναι ακριβώς η πιο ακριβής ματιά στην καριέρα του και τη δουλειά του για τη δημιουργία της αρχικής κονσόλας PlayStation. 

Read More...

Nikos Georgopoulos replied to the topic 'Logan Paul' in the forum. yesterday

Logan Paul: "Δεν ήταν ψεύτικο"

logan-paul-pokemon-cards-fraud-gi-joe-85-1642111884.jpg

Ο Logan Paul κατηγορείται από το gaming community ότι "έστησε" το βίντεο στο οποίο φέρεται να παρήγγειλε ένα κουτί με σπάνιες κάρτες Pokemon πρώτης γενιάς για 3.500.000 δολάρια.
Μιλώντας στο Impaulsive podcast του, είπε: "Βλέπω σχόλια. Νομίζουν ότι προσποιήθηκα. Νομίζουν ότι είναι ψεύτικο. Αλλά δεν είναι καθόλου ψεύτικο. Το να βρίσκομαι σε εκείνο το δωμάτιο εκείνο το βράδυ ήταν απίστευτα λυπηρό. Η ενέργεια και το τραγικό συναίσθημα στο δωμάτιο ήταν τόσο έντονα.

Τρεισήμισι εκατομμύρια δολάρια για το γαμημένο G.I. Joe. Δεν μπορώ να το πιστέψω. Ήταν μια πολύ θλιβερή μέρα. Δεν μπορείς απλά να εξαπατήσεις κάποιον με εκατομμύρια δολάρια έτσι χωρίς νομικές συνέπειες".

Ωστόσο, ο Paul έχει ήδη λάβει επιστροφή των 3,5 εκατομμυρίων δολαρίων του, κάτι που ανέφερε ότι θα λάμβανε στο βίντεό του με το unboxing πριν καν το ανοίξει. Μπορεί να ήταν στεναχωρημένος, αλλά δεν έχασε τα χρήματά του.

Πιστεύει επίσης ότι η δημοσιότητα από την αγορά του θα βοηθήσει να αποκαλυφθούν οι απατεώνες πίσω από τις ψεύτικες κάρτες. Τώρα βοηθά τον πωλητή από τον οποίο αγόρασε να βρει τους απατεώνες, ώστε να πάρει πίσω τα δικά του 2,7 εκατομμύρια δολάρια. "Ο κόσμος έχει προτείνει να γίνει ένα ντοκιμαντέρ από αυτό", είπε ο Paul στο podcast. Λίγο περισσότερη δημοσιότητα τότε, ε;

Read More...

Sony: "Περιμένουμε η Microsoft να κυκλοφορεί τα επόμενα Call of Duty και στο PlayStation"

call-of-duty-modern-warfare-2-47-1642687578.jpg


Αυτό όμως ίσως συμβεί για τα επόμενα 1-2 χρόνια.

Η Sony αναμένει από την Microsoft να κυκλοφορεί τα επόμενα Call of Duty και στο PlayStation.

Η Sony δήλωσε ότι αναμένει από τη Microsoft να τηρήσει τις υπάρχουσες συμφωνίες με την Activision Blizzard. Η Ιαπωνική εταιρεία αναμένει από τη Microsoft να διατηρήσει την λίστα των games της Activision Blizzard ώστε να είναι διαθέσιμη στις πλατφόρμες PlayStation. Σε μια νέα δήλωση που έγινε στην Wall Street Journal , εκπρόσωπος της εταιρείας τόνισε: "Αναμένουμε ότι η Microsoft θα τηρήσει τις συμφωνίες και θα συνεχίσει να διασφαλίζει ότι τα games της Activision θα είναι multiplatform".

Από τη στιγμή που ανακοινώθηκε η είδηση-βόμβα ότι η Microsoft σχεδιάζει να εξαγοράσει την Activision Blizzard, ένα από τα καίρια ερωτήματα που απασχολούν τους παίκτες ήταν σχετικά με την κατάσταση του Call of Duty: θα το αφαιρέσει εντελώς η Microsoft από το PlayStation; Μόνο το Warzone, ως υπάρχουσα κοινότητα, θα παραμείνει στις πλατφόρμες του PlayStation; Μήπως δεν θα αλλάξει τίποτα;

Φυσικά, η δήλωση της Sony αναφέρει απλώς το franchise Call of Duty. Σειρές όπως το Overwatch, το Spyro the Dragon, το Crash Bandicoot, το Diablo, το Tony Hawk's και άλλα games, είναι όλα μέρος της συμφωνίας. Πάντως, το σίγουρο είναι ότι αναμένουμε τα games που έχουν ήδη συμφωνηθεί, να κυκλοφορήσουν στην επόμενη έκδοσή τους σε κονσόλες PlayStation. Οι εκδόσεις που θα ακολουθήσουν και δεν έχουν ανακοινωθεί, κατά πάσα πιθανότητα θα είναι διαθέσιμες σε PC και κονσόλες Xbox.

Η συμφωνία Sony-Activision Blizzard είχε διάρκεια;
Δεν θα είναι πάντως η πρώτη φορά που η Microsoft τηρεί προϋπάρχουσες συμβατικές συμφωνίες. Όταν ανακοίνωσε την εξαγορά της Zenimax, μητρικής εταιρείας της Bethesda, το 2020, τόσο το Deathloop της Arkane όσο και το Ghostwire: Tokyo της Tango Gameworks θεωρήθηκαν ότι εξακολουθούν να είναι αποκλειστικά στο PS5. Αργότερα όμως, η Microsoft έκανε το Starfield console exclusive.

Ένα ακόμη ζήτημα που προκύπτει είναι το αν η συμφωνία Sony-Activision Blizzard είχε διάρκεια. Το πιθανότερο είναι πως θα υπήρχε κάποια διάρκεια ή μπορεί να υπάρχει μία δικλείδα στο συμβόλαιο που να αναφέρει ότι σε περίπτωση αλλαγής ιδιοκτησίας η συμφωνία ακυρώνεται (και αυτό να μην το γνωρίζει ο εκπρόσωπος της Sony που έκανε τις δηλώσεις στη Wall Street Journal). Το πιθανότερο όμως είναι ότι τα games της Activision Blizzard που έχουν ήδη ανακοινωθεί -όπως το Diablo 4- ή όσα αναπτύσσονται ήδη -όπως το επόμενο Call of Duty- να κυκλοφορήσουν και σε κονσόλες PlayStation, αλλά αυτό να μην συμβεί στις μεθεπόμενες εκδόσεις τους.

Υπάρχουν ακόμα πολλά που δεν ξέρουμε για το πώς θα εξελιχθεί αυτή η εξαγορά. Πρέπει ακόμα να ξεπεράσει τις ρυθμιστικές αρχές της αγοράς, πριν από οτιδήποτε άλλο. Αυτή η αρχική - δυνητικά ελεγχόμενη από ζημιές - δήλωση της Sony αντιμετωπίζει τις βασικές ανησυχίες ορισμένων fans, αλλά όλοι εκεί έξω εξακολουθούν να έχουν πολλές ερωτήσεις σχετικά με το πώς θα λειτουργήσει όλο αυτό.

Read More...

Ημερομηνία κυκλοφορίας και τρέιλερ

lego-star-wars-force-9-1555410589.jpg

Το LEGO Star Wars: The Skywalker Saga θα κυκλοφορήσει στις 5 Απριλίου. Θα υπάρχει μεγάλη αναβάθμιση στο σύστημα μάχης του παιχνιδιού, σύμφωνα με τον James Burgon, επικεφαλή παραγωγής του παιχνιδιού. Οι εχθροί θα μπλοκάρουν τις επιθέσεις σας και θα προσπαθούν να ας κυνηγήσουν. Θα δίνουν μάχη ή θα φεύγουν μακριά. Θα έχετε special attacks, ιδανικές για ενέδρες και θα μπορείτε να αλλάξετε επιθέσεις για να σπάσετε την άμυνα του αντιπάλου.
www.youtube.com/watch?v=kRHlJ3WwzDc

Το LEGO Star Wars: The Skywalker Saga θα κυκλοφορήσει στις 5 Απριλίου για PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S και Switch.

Read More...

Notification