Η EA αλλάζει τον τρόπο κυκλοφορίας games 5 years ago

Υποστηρίζει οτι ο παλιός τρόπος, δεν είναι πλέον λειτουργικός.

Η Electronic Arts αναγνώρισε κατά την διάρκεια της τηλεδιάσκεψης οικονομικών αποτελεσμάτων Q4 FY2019 ότι το Anthem, το οποίο περίμεναν ότι θα ήταν μια από τις μεγαλύτερες κυκλοφορίες της χρονιάς, δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες.

Παρά τα προβλήματα του, η EA επιβεβαίωσε υποστήριξη για το παιχνίδι και την εταιρία ανάπτυξης BioWare, αλλά επίσης είπε ότι η εμπειρία αυτή, τους έκανε να συνειδητοποιήσουν ότι πρέπει να αρχίσουν να χειρίζονται τις μεγάλες, ζωντανές υπηρεσίες παιχνιδιού διαφορετικά απ’ ότι στο παρελθόν.

"Η πραγματικότητα είναι, δεν πρόκειται μόνο για μια πρόκληση της EA αλλά ολόκληρης της βιομηχανίας." Είπε ο διευθύνων σύμβουλος Andrew Wilson, αναφερόμενος στις δυσκολίες της δημιουργίας και της λειτουργικότητας μεγάλων games, όπως το Anthem. "Κινήστε από κάτι που ήταν αρχικά ένα BioWare παιχνίδι με 40 εως 80 ώρες παιξίματος offline, σε 40 με 80 ώρες offline, συν 100 ή 200, 300 ώρες παιχνιδιού που συμβαίνει παράλληλα με άλλους παίκτες, online."

Αυτό προφανώς έχει επιρροή στην ανάπτυξη και τις διαδικασίες QA, αλλά η EA εξετάζει επίσης τον τρόπο που παρουσιάζονται καινούργια games σε πιθανά κοινά. Ο Wilson είπε ότι στην Ασία, τα μεγάλα online games συνήθως βγαίνουν πρώτα σε soft launch και περνάνε από πολλά community tests προτού κυκλοφορήσουν, πράγμα που δίνει στην EA μια καλύτερη ιδέα του πώς να συμπεριφερθούν. Στην Δύση ωστόσο, οι μεγάλες εκδότριες εταιρίες έχουν κολλήσει με παλαιότερες συμβάσεις, που οδηγούν απευθείας στην κυκλοφορία του παιχνιδιού.

"Καθώς τα games μεγάλωσαν, αυτό το σύστημα δεν λειτουργεί πλέον όπως τα προηγούμενα χρόνια. Οπότε αυτό που θα έπρεπε να περιμένετε από εμάς δεν βρίσκεται μόνο στις αλλαγές της ανάπτυξης του παιχνιδιού, δεν έχει να κάνει μόνο με την αλλαγή της διαδικασίας QA, αλλά επίσης και με τον τρόπο που λανσάρουμε παιχνίδια" Είπε ο Wilson.

"Θα πρέπει να περιμένετε ότι θα αρχίσουμε να δοκιμάζουμε πράγματα όπως τα soft launches, τα ίδια πράγματα που βλέπετε στον mobile κόσμο αυτή την στιγμή. Και επίσης αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε με τους παίκτες. Ολόκληρη η οργάνωση μάρκετινγκ κινείται αυτή την στιγμή εκτός λειτουργίας παρουσίασης και σε κατάσταση συνομιλίας, αλλάζοντας τον τρόπο αλληλεπίδρασης με τους παίκτες με την πάροδο του χρόνου."

O Wilson πιστεύει ότι η αλλαγή προσέγγισης θα βοηθήσει να διασφαλιστεί ότι τα παιχνίδια θα τρέχουν καλύτερα και πιο αξιόπιστα όταν κυκλοφορήσουν σε πλήρη έκδοση. Επίσης αυτό θα βοηθήσει τους παίκτες να ξέρουν ακριβώς τι υπάρχει στο παιχνίδι που σκοπεύουν να παίξουν όταν κυκλοφορήσει, καθώς και αργότερα.

Το Ninja Gaiden του 1998 έρχεται στο PS4 5 years ago

Το γνωστό Arcade αναμένεται να κυκλοφορήσει αύριο.

Χάρη σε μια κυκλοφορία του Arcade Archives, το original Ninja Gaiden του 1989 κυκλοφορεί αύριο στο PS4 για 7.99€.

Θα μπορείτε να προσαρμόσετε την εμπειρία ώστε να δημιουργήσετε την ατμόσφαιρα των arcade γραφικών και να αλλάξετε διάφορες ρυθμίσεις όπως την δυσκολία.

Πιθανότατα το καλύτερο χαρακτηριστικό είναι η δυνατότητα να παίξετε online και να διαγωνιστείτε με άλλους παίκτες για την απόκτηση του high score ως ο πρωταγωνιστής Ryu Hayabusa.

Διαβάστε το review του Yaiba: Ninja Gaiden Z. Επισκεφθείτε το αντίστοιχο forum topic για συζήτηση και απόψεις.

Το PUBG δεν θα κυκλοφορήσει στην Κίνα 5 years ago

Έπειτα απο πολλά προβλήματα με τους κανονισμούς.

Η Tencent, ο μαζικός κινεζικός όμιλος που εξασφάλισε τα δικαιώματα δημοσίευσης της PUBG στην Κίνα εδώ και ένα χρόνο τώρα, δεν επιδιώκει πλέον την έγκριση των αρχών για τη δημοσίευση του παιχνιδιού στην Κίνα.

H Tencent εξήγησε σε μια Κινέζικη δημοσίευση, μέσω του Reuters ότι οι δοκιμές για το PUBG στη χώρα αναστέλλονται. προσπαθεί εδώ και πάνω από ένα χρόνο να πάρει τις απαραίτητες εγκρίσεις για να μπορέσει η εταιρεία να ξεκινήσει τη νομισματοποίηση του PUBG μέσω αγορών στο παιχνίδι. Ωστόσο, ορισμένα από τα στοιχεία του PUBG είναι αντίθετα με τους κανονισμούς που έθεσε η κινεζική κυβέρνηση, μεταξύ των οποίων το είναι το αίμα, το gore και η έλλειψη εκπροσώπησης σοσιαλιστικών αρχών.

Παρά τις κάποιες αλλαγές στην Κινεζική έκδοση, το PUBG δεν κατάφερε ποτέ να εγκριθεί. Η εταιρία τώρα ποντάρει στο Game of Peace, ένα διαφορετικό παιχνίδι για το οποίο κατάφερε να λάβει την έγκριση. Το Game of Peace είναι ένα tactical shooter ανεπτυγμένο στην Κίνα που αποδίδει φόρο τιμής στον Κινεζικό στρατό. Το παιχνίδι χαρακτηρίζεται ως κλόνος του PUBG και η Tencent ήδη προσφέρει στους υπάρχοντες παίκτες έναν τρόπο να μετακινήσουν τα accounts τους στο Game of Peace.

Αυτό σημαίνει ότι η αποστολή του PUBG να εισβάλλει στην Κίνα φτάνει στο τέλος του. Το παιχνίδι ίσως συνεχίσει να είναι διαθέσιμο μέσω της χρήσης VPN και άλλων τρόπων, αλλά το σχέδιο να φτάσει το παιχνίδι στην μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, ίσως είναι νεκρό.

Διαβάστε το review του PUBG και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

Ελάτε να παίξουμε PUBG γράφοντας το ID σας σε αυτό το forum topic.

Πρόσφατα δημοσιεύτηκε Fortnite Deathrun με έπαθλο 1.000 δολαρίων.
Ο χάρτης είναι αποτέλεσμα 400 ωρών δουλειάς από τον Jesper και η δυσκολία είναι εξωπραγρατική. "Για τις πρώτες 2-3 εβδομάδες έχτιζα πάνω από 15 ώρες την μέρα" Είπε ο Jesper. Σύμφωνα με τον ίδιο, η είσοδος με την νεκροκεφαλή ήταν το δυσκολότερο μέρος και η μεταφορά από το sketchbook στην οθόνη του πήρε 20 ώρες.

Read More...

H official εφαρμογή του Nintendo Switch γέμισε πέη.
Η Nintendo κυκλοφόρησε ένα stage marker για το Super Smash Bros. Ultimate και ο κόσμος ζωγραφίζει πέη πάνω τους.

Η Nintendo δεν φαίνεται να επεξεργάζεται τα stages που φτιάχνονται από users και είναι διαθέσιμα προς download οπότε υπάρχουν αρκετά ενδιαφέροντα αντικείμενα στην εφαρμογή αυτή την στιγμή.

Read More...

Η Sony έληξε το σχέδιο για cross-playing στο Destiny 2
Τα σχέδια της Bungie, να εφαρμόσει cross-platform transfer από χαρακτήρες του Destiny, σταμάτησαν από την Sony, σύμφωνα με τον Jason Schreier.

Αν και η Bungie ήταν ενθουσιώδης για το character transfer, ή αποκλειστική συνεργασία με την Sony εμπόδιζε την εταιρία ανάπτυξης. "Άκουσα ότι η Bungie ήθελε να κάνει character transfers για PS4, PC αλλά η Sony δεν θα το επέτρεπε. Η Sony είναι απλά σε φάση, θέλουμε ο κόσμος να συσχετίζει το Destiny με το PS4, ακόμη και αν αυτό σημαίνει να χαλαστούν οι υπόλοιποι παίκτες." Είπε ο Schreier.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Sony έχει διακριθεί για την διαμάχη της με το cross-play. Λίγα χρόνια πριν, είχε δημιουργηθεί πρόβλημα με το Rocket League και το Minecraft. Ωστόσο μόλις λίγο καιρό μετά, εμφανίστηκε ένα cross-play beta για τους παίκτες του Fortnite στο PlayStation 4.

Read More...

O Youtuber γνωστός ως Modern Vintage Gamer ανακοίνωσε ότι η Nintendo έκανε flag αρκετά από τα βίντεο του για την εξομοίωση παλιών games στο Switch, μερικά από αυτά με εκατοντάδες χιλιάδες views, για την χρήση υλικού με copyrights.

Ο ίδιος είπε ότι προσπάθησε να αμφισβητήσει τους ισχυρισμούς, αλλά απέτυχε και τώρα προσπαθεί να ξανανεβάσει τα βίντεο κάπου αλλού. Συζητώντας για το πρόβλημα σε ένα νέο βίντεο, ο Modern Vintage Gamer που το πραγματικό του όνομα είναι Δημήτρης Γιαννάκης, είπε ότι η Nintendo έκανε flag τέσσερα από τα παλαιότερα βίντεο του.

Read More...

Το patch 28 προσθέτει weapon progression.
Η εταιρία ανάπτυξης εφάρμοσε ένα νέο σύστημα που παρακολουθεί τα weapon kills, τα headshots κ.λπ. Υπάρχουν δέκα tiers από weapon mastery για κάθε όπλο, με δέκα levels το καθένα. Σκαρφαλώνοντας στα tiers ξεκλειδώνετε ξεχωριστά rewards τα οποία δεν είναι διαθέσιμα προς αγορά στο store. Αυτά περιέχουν charms, emblems και medals. Τα charms λειτουργούν με όμοιο τρόπο στο Rainbow Six Siege.

Read More...

Δωρεάν PS Plus games: Μάιος 2019 5 years ago

Overcooked και What Remains of Edith Finch.

Η Sony ανακοίνωσε δύο games που θα μπορούν να παίξουν δωρεάν οι συνδρομητές της υπηρεσίας PS Plus τον Μάιο.

Απο την Τρίτη 7 Μαΐου θα μπορείτε να παίξετε τα Overcooked και What Remains of Edith Finch.

Διαβάστε για περισσότερες προσφορές και συζητήστε για αυτές στο παρακάτω forum topic.

Notification