Γιώργος Τζίτζιφας

Γιώργος Τζίτζιφας (Lithras)
Experience: 6428 (1744 points to next level)

 
600
Γιώργος Τζίτζιφας replied to the topic 'Call of Duty: World War 2' in the forum. 13 hours 11 minutes ago

Σημειώνω ότι είναι από τα λίγα games που συνεχίζω να παίζω και μετά την συγγραφή review. Co-op με φίλους είναι διασκεδαστικότατο.

Read More...

Γιώργος Τζίτζιφας replied to the topic 'Call of Duty: World War 2' in the forum. 13 hours 12 minutes ago

Είχα πολλά χρόνια να πω "αυτό είναι ένα καλό Call of Duty" (από τα MW2 και Black Ops I για την ακρίβεια) και το Modern Warfare με έκανε να το ξαναπώ. Μικρό campaign μεν, αλλά με ποικιλία αποστολών και gameplay, ενώ το Multiplayer έχει μια συνοχή με αυτό και παρέχει μια ολοκληρωμένη και πλήρη εμπειρία. Διαβάστε αναλυτικά την γνώμη μου στο review μου .

Read More...

Γιώργος Τζίτζιφας replied to the topic 'Νέο RPG από την Obsidian' in the forum. 15 hours 2 minutes ago

Μπορώ να πω ότι μέχρι στιγμής μου έχουν μείνει αρκετά θετικές εντυπώσεις. Το gameplay θυμίζει αρκετά αυτό των Fallout (αν και δεν είναι ίδιο), τα τοπία είναι πανέμορφα και το χιούμορ δεν λείπει από πουθενά, αλλά το αν αυτό καταντάει κουραστικό θα μπορώ να το πω με ακρίβεια μόλις συμπληρώσω αρκετές ακόμα ώρες. Να αναμένετε review σύντομα!

Read More...

2 days ago
Πτώση των εσόδων του Fortnite από μικροσυναλλαγές 2 days ago

Η πώληση in-game περιεχομένου έχει κορεστεί, σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων SuperData.

Οι παίκτες του Fortnite δεν ξοδεύουν πλέον τα ίδια χρήματα με παλαιότερα.

Τα έσοδα του παιχνιδιού από μικροσυναλλαγές έχουν πέσει σε σχέση με τις αρχές του 2019, σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων SuperData Research, καθώς η συνολική αξία των συναλλαγών σε PC, κονσόλες και κινητά τον Σεπτέμβριο που πέρασε δεν κατάφερε να ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια δολάρια. Η αναφορά της SuperData γράφει ότι "Παρά τα έσοδα ύψους 6,5 και 1,4 δις δολαρίων σε PC και κονσόλες αντίστοιχα το Γ' τρίμηνο του 2019, μεγάλη μερίδα της gaming αγοράς δεν πραγματοποίησε in-game δαπάνες. Οι μισοί gamers (51%) δεν αγόρασαν επιπλέον περιεχόμενο τον περασμένο μήνα παρά τις μεγάλες κυκλοφορίες games που έχουν πολλές μικροσυναλλαγές, όπως τα NBA2K20 και FIFA 20. Θα χρειαστούν νέες λύσεις από τις εκδότριες εταιρίες ως προς την προσέκλυση της προσοχής εκείνων που δεν ξοδεύουν σε in-game περιεχόμενο. Ωστόσο, η προσαρμογή των μηχανισμών αυτών είναι το κελιδί και θα πρέπει να υπάρχε ιδιαφάνεια από τους δημιουργούς των games ως προς τον τρόπο πώλησης του επιπλέον περιεχομένου."

Επιπλέον, η SuperData αναφέρει ότι οι μικροσυναλλαγές έχουν φτάσει πλέον σε ένα σημείο κορεσμού. "Μεταξύ των lootboxes, battle passes, booster packs μιας χρήσης και μεμονωμένα αντικείμενα αισθητικής αξίας, δεν θα έλεγε κανείς ότι υπάρχει έλλειψη στους τρόπους με τους οποίους μπορεί να πουληθεί In-game περιεχόμενο. Αυτές οι στρατηγικές, ωστόσο, δεν προτρέπουν κανέναν στο να προβεί σε επιπλέον αγορές. Οι developers θα πρέπει να βρουν τον καλύτερο δυνατό τρόπο να κάνουν τους gamers "καταναλωτές", ή να κερδίσουν πίσω την εμπιστοσύνη του κοινού η οποία εξ' αρχής χάθηκε λόγω της κακής εφαρμογής μοντέλων μικροσυναλλαγών. Η επιτυχία των μικροσυναλλαγών εξαρτάται από το να εφαρμόζονται από τις εταιρείες ανάπτυξης δοκιμασμένες μέθοδοι. Αν και η πρωτοπορία είναι απαραίτητη προκειμένου να αναστηθεί η στάσιμη αγορά, το κέρδος δεν πρέπει ποτέ να έρχεται εις βάρος μιας ευχάριστης και δίκαιης εμπειρίας gaming".

Παρά την πτώση των εσόδων του, το Fortnite σημείωσε μεγαλύτερα κέρδη μικροσυναλλαγών από τα Destiny 2, FIFA 20 και Madden NFL 20.

Διαβάστε επίσης για τον Dr. Disrespect που έκανε uninstall το Fortnite και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.

2 days ago
Hideo Kijima: "Οι Αμερικανοί δυσκολεύονται να καταλάβουν το Death Stranding" 2 days ago

Ενώ θεωρεί ότι οι Γάλλοι και οι Ιταλοί αντιλαμβάνονται καλύτερα την πρωτοτυπία.

O Hideo Kojima Μίλησε στο TGCom24 για την ανταπόκριση που έχει το Death Stranding από το κοινό και τα media.

Ο Ιάπωνας δημιουργός δήλωσε ότι οι κριτικές από Ιαπωνία και Ευρώπη ήταν πολύ θετικές, αλλά στις ΗΠΑ η κριτική ήταν πιο έντονη. Πάνω σε αυτό, είπε πως "ίσως αυτό είναι ένα gmae που είναι δύσκολο να γίνει κατανοητό από έναν συγκεκριμένο είδος κοινού ή κριτικών. Στους Αμερικανούς αρέσουν πολύ τα FPS και το Death Stranding δεν είναι κάτι τέτοιο, είναι παραπάνω από αυτό. Πάντα προσπαθώ να δημιουργώ νέα πράγματα, οι διαφωνίες και οι συζητήσεις είναι λογικό να υπάρχουν, αλλά πρέπει να αναφερθεί το ότι οι Ιταλοί και οι Γάλλοι έχουν διαφορετική καλλιτεχνική αντίλήψη, η οποία τους επιτρέπει να εκτιμούν την πρωτοτυπία αυτού του είδους."

Σύμφωνα με ανάλυση του VGC, πολλές από τις πιο χαμηλές κριτικές προέρχονται βασικά από την Ευρώπη και την Αυστραλία, ενώ πολλά από τα "μεγάλα" media των ΗΠΑ βαθμολόγησαν το Death Stranding με 9/10 και 10/10.

Το Death Stranding κυκλοφορεί για PS4 και θα κυκλοφορήσει και για PC το καλοκαίρι του 2020.

Διαβάστε το review του Death Stranding και συζητήστε το στο αντίστοιχο forum topic.

2 days ago
Obsidian: "Το μέλλον των Pillars of Eternity είναι αμφίβολο" 2 days ago

Οι πωλήσεις του Deadfire ήταν πολύ χαμηλές, παρά τις θετικές κριτικές.

Η Αμερικανική εταιρεία ανάπτυξης Obsidian Entertainment είναι ένα από τα "δυνατά" ονόματα στον χώρο των RPG με κυκλοφορίες όπως τα Fallout: New Vegas, Neverwinter Nights 2, τη σειρά Pillars of Eternity και το πρόσφατο The Outer Worlds.

O design director της εταιρείας, Josh Sawyer έκανε μια ανάρτηση στο Tumblr, όπου απαντά στην ερώτηση ενός χρήστη για το αν θα υπάρξει Pillars of Eternity 3. Η απάντησή του με λίγα λόγια ήταν ότι το δεύτερο μέρος της σειράς σημείωσε πολύ χαμηλές πωλήσεις παρά τις θετικές κριτικές και ότι πρέπει να εξεταστούν οι λόγοι που συνέβη αυτό πριν παρθεί κάποια απόφαση για συνέχεια ή διακοπή της σειράς. Μερικές πιθανές εξηγήσεις που αναφέρει ο Sawyer είναι ότι είτε το κοινό "χόρτασε" με το πρώτο PoE και δεν χρειαζόταν sequel, είτε δεν έμαθε αρκετός κόσμος για την κυκλοφορία του, είτε ότι παρά τις θετικές κριτικές, δεν άρεσε στον κόσμο. Εξετάζοντας επιπλέον παραμέτρους, το να μην υπάρχει γενικό ενδιαφέρον για τα cRPGs αποκλείεται, διότι παρατηρείται μεγάλη αναβίωση του είδους από εταιρείες όπως η Larian (Divinity: Original Sin 2), η Owlcat (Pathfinder: Kingmaker) και η ZA/UM (Disco Elysium), ενώ το πρώτο Pillars of Eternity επίσης σημείωσε ικανοποιητικές πωλήσεις.

Μέχρι να βρεθεί η αιτία και να αποφασιστεί το μέλλον των Pillars of Eternity, η Obsidian επικεντρώνεται στο The Outer Worlds.

Διαβάστε επίσης το review του Pillars of Eternity II: Deadfire και συζητήστε για αυτό στο αντίστοιχο forum topic.

7 days ago
1 week ago
Το Diablo 4 ίσως να είχε third-person free κάμερα 1 week ago

Ωστόσο η Blizzard τελικά παρέμεινε στην ισομετρική προοπτική.

Η Blizzard δεν δίστασε να κοιτάξει και αλλού προκειμένου να εμπνευστεί για νέα στοιχεία στο Diablo 4 και ένας από τους τομείς στους οποίους πειραματίστηκε, ήταν η προοπτική με την οποία θα βλέπετε την δράση.

Ο lead artist Matt McDaid είπε στο VG247 ότι "κατά την διάρκεια της προπαραγωγής του Diablo 4 σκεφτήκαμε διάφορες επιλογές και δεν αποκλείσαμε τίποτα. Κάναμε διάφορες δοκιμές με την κάμερα, αλλά όταν είδαμε την ισομετρική προοπτική, μας άφησε μια αίσθηση αυθεντικότητας. Υπάρχουν στιγμές που όταν κυκλοφορείτε σε πόλεις και δεν έχει μάχες, η κάμερα θα έρχεται πιο κοντά, αλλά όταν πολεμάτε ένα boss, η κάμερα θα απομακρύνεται προκειμένου να υπάρχει καλύτερη ορατότητα για όλους τους παίκτες."

Το Diablo 4 θα κυκλοφορήσει για PC, PS4 και Xbox One.

Δείτε την επίσημη ανακοίνωση του Diablo 4. Συζητήστε για το νέο Diablo σε αυτό το forum topic.

Γιώργος Τζίτζιφας created a new topic ' Brukel' in the forum. 1 week ago

Ο Βέλγος Bob De Schutter ανακοίνωσε στο Reddit την κυκλοφορία του νέου του game "Brukel", το οποίο είναι βασισμένο στις ιστορίες της 92χρονης γιαγιάς του από τον πόλεμο.

Το Brukel είναι "ένα παιχνίδι first-person παιχνίδι εξερεύνησης των αναμνήσεων της Bie Verlinden" (της γιαγιάς του) και αναπτύχθηκε με σκοπό να δείξει ο Bob στον κόσμο πόσο "γαμάτη" είναι. Στο Reddit, οBob αναφέρει ότι "η γιαγιά μου πάντα μου έλεγε ότι η ζωή της δεν ήταν αξιοσημείωτη και σήμερα κυκλοφορώ ένα video game για τις ιστορίες της από τον πόλεμο για να της δείξω πόσο λάθος κάνει." Δείτε τον Bob και την Bie στο παρακάτω βίντεο:
[video]

Στο επίσημο site του Brukel αναγράφονται περισσότερες λεπτομέρειες για τον ρόλο της Bie, όπου αναφέρεται ότι εκείνη είναι η αφηγήτρια του παιχνιδιού, στο οποίο επισκέπτεστε το ερειπωμένο εξοχικό Brukel και χρησιμοποιέιτε το smartphone σας προκειμένου να αναβιώσετε τις ιστορίες της και καθώς περνάει ο χρόνος, ο Bob λέει πως είναι "ένα συναισθηματικό ταξίδι μέσα από μερικές τραυματικές στιγμές της ζωής της γιαγιάς."

Το Brukel κυκλοφορεί για PC.

Read More...

1 week ago
Indie developer κυκλοφορεί game βασισμένο στις ιστορίες της γιαγιάς του 1 week ago

Το Brukel εξερευνά τις αναμνήσεις της 92χρονης από τον πόλεμο.

Ο Βέλγος Bob De Schutter ανακοίνωσε στο Reddit την κυκλοφορία του νέου του game "Brukel", το οποίο είναι βασισμένο στις ιστορίες της 92χρονης γιαγιάς του από τον πόλεμο.

Το Brukel είναι "ένα παιχνίδι first-person παιχνίδι εξερεύνησης των αναμνήσεων της Bie Verlinden" (της γιαγιάς του) και αναπτύχθηκε με σκοπό να δείξει ο Bob στον κόσμο πόσο "γαμάτη" είναι. Στο Reddit, οBob αναφέρει ότι "η γιαγιά μου πάντα μου έλεγε ότι η ζωή της δεν ήταν αξιοσημείωτη και σήμερα κυκλοφορώ ένα video game για τις ιστορίες της από τον πόλεμο για να της δείξω πόσο λάθος κάνει." Δείτε τον Bob και την Bie στο παρακάτω βίντεο:

http://www.youtube.com/watch?v=cpRLPt_Hutw

Στο επίσημο site του Brukel αναγράφονται περισσότερες λεπτομέρειες για τον ρόλο της Bie, όπου αναφέρεται ότι εκείνη είναι η αφηγήτρια του παιχνιδιού, στο οποίο επισκέπτεστε το ερειπωμένο εξοχικό Brukel και χρησιμοποιέιτε το smartphone σας προκειμένου να αναβιώσετε τις ιστορίες της και καθώς περνάει ο χρόνος, ο Bob λέει πως είναι "ένα συναισθηματικό ταξίδι μέσα από μερικές τραυματικές στιγμές της ζωής της γιαγιάς."

Το Brukel κυκλοφορεί για PC.

Διαβάστε επίσης για τον John Romero που έκανε την γιαγιά του boss στο Empire of Sin και συζητήστε για το Brukel στο αντίστοιχο forum topic.

Notification