Άκης Ζαχαριάδης απάντησε στο θέμα 'PlayStation Classic' στο φόρουμ. yesterday

PlayStation Classic: Χακαραν ήδη την κονσόλα για να παίζει και άλλα games μέσω USB!

Από τότε που η Sony έκανε γνωστή τη λίστα με τα παιχνίδια που έρχονται προεγκατεστημένα στο PlayStation Classic, δεν ήταν λίγοι αυτοί που εξέφρασαν την απορία ή/και τη δυσαρέσκεια τους για το γεγονός ότι δεν συμπεριλήφθηκαν αρκετοί σπουδαίοι τίτλοι της original κονσόλας.

Μικρό το κακο. Ήδη κάποια παλικάρια έχουν καταφέρει να χακαρουν την κονσόλα έτσι ώστε να διαβάζει παιχνίδια απευθείας από USB drive. Ουσιαστικά, ανακάλυψαν ότι το κλειδί για αυτόν τον σκοπό το έχει τοποθετήσει η ίδια η Sony μέσα στο λογισμικό του PlayStation Classic.

Αυτό τους επέτρεψε να αποκρυπτογραφήσουν αυτά τα κρίσιμα στοιχεία του λογισμικού που μετατρέπουν το PlayStation Classic σε emulator. Στις δοκιμές τους, για παράδειγμα, έτρεξαν κανονικά και χωρίς κανένα προβλημα το Crash Bandicoot.

Διαβάστε περισσότερα...

Άκης Ζαχαριάδης απάντησε στο θέμα 'Internet: Γενική συζήτηση' στο φόρουμ. yesterday

Η κίνηση στο ίντερνετ αναμενεται να αυξηθεί πολύ περισσότερο από ότι περιμέναμε

Το διαδίκτυο αποτελείται από χιλιάδες δημόσια και ιδιωτικά δίκτυα σε όλο τον κόσμο. Και από τότε που γεννήθηκε το 1984, έχουν διακινηθεί από αυτό πάνω από 4,7 zettabyte κίνησης IP. Αυτό ισοδυναμεί με το πέρασμα από τα παγκόσμια δίκτυα IP όλων των ταινιών που έγιναν ποτέ σε λιγότερο από ένα λεπτό.

Κι όμως, ο δείκτης Visual Networking Index (VNI) της Cisco προβλέπει ότι αυτό είναι μόνο η αρχή. Έως το 2022, από τα παγκόσμια δίκτυα θα περάσει περισσότερη κίνηση IP από ότι σε όλες τα προηγούμενες «χρονιές διαδικτύου» μαζί, έως το τέλος του 2016. Με άλλα λόγια, το 2022 θα παραχθεί μεγαλύτερη κίνηση από ότι στα 32 χρόνια από την έναρξη του διαδικτύου. Από πού αναμένεται να έρθει αυτή η κίνηση; Από όλους μας, από τα μηχανήματά μας και από τον τρόπο που χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο. Έως το 2022, το 60% του παγκόσμιου πληθυσμού θα είναι χρήστες του διαδικτύου. Πάνω από 28 δισεκατομμύρια συσκευές και συνδέσεις θα είναι διασυνδεδεμένες. Και το βίντεο θα αποτελεί το 82% του συνόλου της κίνησης IP.

η Cisco προβλέπει ότι:

1. Η παγκόσμια διακίνηση IP θα αυξηθεί κατά πάνω από τρεις φορές.
2. Οι χρήστες διαδικτύου σε παγκόσμια βάση θα αποτελούν το 60% του παγκόσμιου πληθυσμού.
3. Οι δικτυωμένες συσκευές και οι συνδέσεις σε παγκόσμια βάση, θα φτάσουν τα 28.5 δισεκατομμύρια.
4. Οι ταχύτητες ευρυζωνικών συνδέσεων, Wi-Fi και κινητών σε παγκόσμιο επίπεδο θα διπλασιαστούν τουλάχιστον.
5. Το βίντεο, τα παιχνίδια και τα πολυμέσα θα αποτελούν πάνω από το 85% του συνόλου της κίνησης.

Διαβάστε περισσότερα...

Άκης Ζαχαριάδης απάντησε στο θέμα 'Huawei: Γενική συζήτηση' στο φόρουμ. yesterday

Honor View 20

Η θυγατρική της Huawei εισάγει μια ακόμη νέα καινοτομία, το all-screen Huawei Honor View 20 έρχεται με κάμερα 48MP.
H συσκευή θα ανακοινωθεί επίσημα στην Κίνα στις 26 Δεκεμβρίου 2018, ενώ θα λανσαριστεί παγκοσμίως στις 22 Ιανουαρίου 2019 .

Η punch-hole selfie κάμερα είναι η ονομασία που χρησιμοποιούν όλο και περισσότεροι για τη selfie κάμερα μέσα στην τρύπα σε κάποιο σημείο της οθόνης, και το Honor View 20 θα την έχει στη δεξιά πλευρά της οθόνης. Μια οθόνη η οποία ονομάζεται “All-View Display”, με την Honor να δηλώνει πως η τρύπα για τη selfie έχει διάμετρο 4.5mm σε σύγκριση με τα 6mm του ανταγωνισμού. Ο φακός της selfie είναι τοποθετημένος “σα διαμάντι” κάτω από την οθόνη, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στη δομή της οθόνης, ενώ σύμφωνα με την Honor, “η τρύπα για τη selfie κάμερα δεν είναι όπως οι άλλες”.

Στο εσωτερικό του Honor View 20 θα βρίσκεται ο επεξεργαστής Kirin 980 της Huawei μαζί με το “48MP AI HDR” mode για τη λήψη φωτογραφίας στα 48MP

Διαβάστε περισσότερα...

Άκης Ζαχαριάδης απάντησε στο θέμα 'Rainbow Six: Siege' στο φόρουμ. yesterday

Η Ubisoft σταματάει το αυτόματο ban στο Rainbow Six Siege


Αντικαθίσταται με φίλτρο στο chat και χειροκίνητο ban.

Το αυτοματοποιημένο σύστημα ban που εφάρμοσε η Ubisoft στο Rainbow Six Siege, αντικαθίσταται από φιλτράρισμα μηνυμάτων και αξιολόγηση από διαχειριστή.

Ως τώρα το σύστημα έκανε αυτόματα ban για ορισμένο χρονικό διάστημα, ή και οριστικά για πολλαπλές παραβάσεις, τους παίκτες που χρησιμοποιούσαν ρατσιστικές ή ομοφοβικές εκφράσεις στο chat. Σύμφωνα με ανάρτηση στο blog της Γαλλικής εταιρίας, σύντομα το σύστημα θα τροποποιηθεί. Στη θέση του, ένα φίλτρο στο chat θα εμποδίζει ορισμένα μηνύματα απ’ το να εμφανιστούν, αλλά ο χρήστης δεν θα γίνεται banned αυτόματα.

"Μετά από επανεξέταση, ανακαλύψαμε ότι η λειτουργία αυτόματου ban, παρ’ ότι αποτελεσματική στον περιορισμό της κακής συμπεριφοράς, επενέβαινε και στο gameplay άλλων παικτών που δεν εμπλέκονταν στην ανάρμοστη δραστηριότητα," δήλωσε η Ubisoft. Με το νέο σύστημα, όταν χρησιμοποιείτε μια ακατάλληλη φράση, θα συναντάτε το μήνυμα, "Το ακόλουθο μήνυμα δεν στάλθηκε και θα αξιολογηθεί για ανάρμοστη συμπεριφορά," ενώ η χειροκίνητη αξιολόγηση για τοξικότητα θα συνεχίσει κανονικά όπως και τα τελευταία χρόνια.

"O στόχος του φίλτρου του chat είναι να ενθαρρύνει τους παίκτες να είναι προσεκτικοί με τις εκφράσεις που χρησιμοποιούν χωρίς να διαταράσσονται αμέσως και άλλοι παίκτες. Αν και εκτιμούσαμε την επίδοση του συστήματος αυτόματου ban ενάντια στην τοξικότητα, θέλαμε επίσης να παρέχουμε ένα πιο διαφανές σύστημα feedback στους παίκτες μας. Το σύστημα φίλτρου στο chat όχι μόνο θα δίνει άμεσο feedback σε παίκτες που χρησιμοποιούν τοξικές εκφράσεις, αλλά και θα μας επιτρέψει να παρέχουμε τις κατάλληλες κυρώσεις στους παραβατικούς παίκτες."

Διαβάστε περισσότερα...

Άκης Ζαχαριάδης απάντησε στο θέμα 'Counter-Strike: Global Offensive' στο φόρουμ. 3 days ago

Counter-Strike: Global Offensive: 14.000 αρνητικά reviews την ημέρα του free-to-play


Το Counter-Strike: Global Offensive έγινε πριν από μερικές ημέρες free-to-play και προστέθηκε Battle Royale mode.

Αυτό ανάγκασε 14.000 χρήστες να ρίξουν αρνητικό user review στο FPS της Valve, τόσο για το Prime matchmaking, όσο κυρίως διότι ξόδεψαν χρήματα για ένα παιχνίδι το οποίο πλέον μοιράζεται δωρεάν.



Το νέο Battle Royale mode που προστέθηκε ονομάζεται Danger Zone και έλαβε τα λιγότερα αρνητικά σχόλια σε σύγκριση με την μετάβαση σε free-to-play. Επίσης, όσοι αγόρασαν το παιχνίδι από πριν περίμεναν κάτι παραπάνω από ένα απλό loyalty badge στο χαρακτήρα τους, όπως αποκλειστικά αντικείμενα, skins και άλλα καλούδια. Επίσης, υπάρχει έντονη η ανησυχία ότι το παιχνίδι θα γεμίσει με hackers, μιας και δεν υπάρχει πλέον για αυτούς το εμπόδιο της αγοράς.

Όσον αφορά το Prime matchmaking, παλιότερα αυτό περιοριζόταν ακόμα και σε παίκτες που είχαν επαληθευμένο αριθμό κινητού και είχαν παίξει μέχρι το Rank 21. Τώρα όποιος είχε αγοράσει το CS GO χαρακτηρίζεται ως "Prime" άρα μπορεί να παίξει με οποιονδήποτε.

Στον αντίποδα, 7.000 παίκτες άφησαν θετικά reviews για να αντισταθμίσουν κάπως την κατάσταση.

Διαβάστε περισσότερα...

Άκης Ζαχαριάδης απάντησε στο θέμα 'Doom 2 (2018)' στο φόρουμ. 3 days ago

Στο Game με συνδυασμό τον ήχο επικρατεί τρελά.

Διαβάστε περισσότερα...

Άκης Ζαχαριάδης απάντησε στο θέμα 'Doom 2 (2018)' στο φόρουμ. 3 days ago

25 χρόνια Doom


πετειακό βίντεο και ανακοίνωση του επίσημου Doom fan club.



Σήμερα συμπληρώνονται 25 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου Doom.

Με αφορμή την επέτειο αυτή, η Bethesda δημοσίευσε ένα βίντεο με μια σύντομη ιστορική αναδρομή της σειράς, η οποία ολοκληρώνεται (προς το παρόν) με το επερχόμενο Doom Eternal. Στο τέλος του βίντεο, η Bethesda ανακοινώνει το Slayers Club, το επίσημο fan club της σειράς.

Δείτε το επετειακό βίντεο παρακάτω:

www.youtube.com/watch?v=eF7dqyZ1S6E


To Doom Eternal θα κυκλοφορήσει σε άγνωστη προς το παρόν στιγμή για PC, PS4, Xbox One και Switch.

Διαβάστε περισσότερα...

Άκης Ζαχαριάδης απάντησε στο θέμα 'Now Playing: Ποια games παίζετε σήμερα?' στο φόρουμ. 4 days ago

Κολλησα με Dragon Ball FighterZ η απεικονιση το χαρακτήρων από το dragonball είναι 100% και εννοείτε οτι ο ήχος και η φωνές εναι από το anime. Έχει γινει πάρα πολύ καλή δουλειά. Επίσης προετοιμάζομαι και για LiveStream

Διαβάστε περισσότερα...

Άκης Ζαχαριάδης απάντησε στο θέμα 'Greek Game of the Year 2018' στο φόρουμ. 5 days ago

Ψήφισα το Crying is not Enough. πολυ καλη δουλειά

Διαβάστε περισσότερα...

Άκης Ζαχαριάδης απάντησε στο θέμα 'Game of the Year 2018' στο φόρουμ. 5 days ago

Εννοείται πως God of War. Γραφικα, ηχος, gameplay ήταν άψογο.
Επιλέγω για δωρώ το Roccat Kova mouse

Διαβάστε περισσότερα...

Άκης Ζαχαριάδης απάντησε στο θέμα 'Insurgency: Sandstorm' στο φόρουμ. 1 week ago

Insurgency: Sandstorm: Ημερομηνία κυκλοφορίας και open beta


Στις 7 Δεκεμβρίου για PC.

Όσοι προπαραγγείλατε το Insurgency: Sandstorm έχετε ήδη αποκτήσει πρόσβαση στην closed beta από τα τέλη Αυγούστου. Για τους υπόλοιπους, η New World ανακοίνωσε μία ακόμη open beta για το επερχόμενο FPS.

Η beta θα είναι διαθέσιμη μέσω Steam την Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου και θα διαρκέσει ολόκληρο το Σαββατοκύριακο. Πριν ξεκινήσει, η εταιρεία ανάπτυξης σχεδιάζει να προσθέσει ακόμη περισσότερο περιεχόμενο και βελτιώσεις στην τωρινή έκδοση, μέσω patch σημαντικού μεγέθους. Στο βίντεο που ακολουθεί ο lead designer Michael Tsarouhas εξηγεί ακριβώς τι μπορείτε να περιμένετε:


youtu.be/1nlqH5zReDA

Το Insurgency: Sandstorm έχει ήδη ενημερωθεί και αναβαθμιστεί πολλές φορές κατά τη διάρκεια της closed beta και ελπίζουμε ότι οι ρυθμίσεις θα συνεχίσουν προς το καλύτερο μέχρι την επίσημη κυκλοφορία του στις 12 Δεκεμβρίου για PC. Οι κάτοχοι του πρώτου Insurgency μπορείτε να το αποκτήσετε σε προσφορά 20%. Η κυκλοφορία του game ΚΑΙ στις κονσόλες αναμένετε για το επόμενο έτος.

Διαβάστε περισσότερα...

Άκης Ζαχαριάδης απάντησε στο θέμα 'Battlefield 5 Battle Royale Mode(Firestorm)' στο φόρουμ. 2 weeks ago

EA: Ανησυχία για τον ρυθμό θανάτων στο Battlefield V


Θα προβούν σε αλλαγές σε επόμενα updates.


Η EA θέλει να προσαρμόσει ορισμένα modes του Battlefield V, ώστε να μην πεθαίνουν τόσο γρήγορα οι παίκτες.

Οι παράγοντες Time To Kill και Time To Die είναι το πιο πολυσυζητημένο θέμα στην κοινότητα του Battlefield V. Η EA δημοσίευσε ένα post στο Reddit, στο οποίο αναφέρει πως αρκετοί παίκτες έκαναν παράπονα πως πεθαίνουν πολύ γρήγορα το παιχνίδι και αρκετά γρήγορα από την στιγμή που spawnάρουν. Δυστυχώς για αυτούς, το τωρινό update δεν θα αλλάξει κάτι, ωστόσο η EA αναλαμβάνει να βρει λύση σε αυτό το ζήτημα.

Ο Florian Le Bihan, gameplay designer του παιχνιδιού δήλωσε: “Η εμπειρία TTD είναι μία από τις πρώτες μας προτεραιότητες αυτή την στιγμή και υπάρχουν πολλά στοιχεία που οφείλουν να διερευνηθούν ώστε να εντοπίσουμε τα θέματα αυτού του τομέα, συμπεριλαμβανομένου του net code. Επεκτείνουμε την έρευνά μας και τις βελτιώσεις των λειτουργιών μας που σχετίζονται άμεσα με την εμπειρία των παικτών σε ότι έχει να κάνει με τους πυροβολισμούς, το damage και άλλα”. Όσον αφορά με τις προσαρμογές στο TTK, θα ξεκινήσουν σύντομα αφού αναζητούν ακόμα τρόπο επίλυσης και αυτού του προβλήματος.

Ο μηχανισμός revive είναι σίγουρο πως θα υποστεί αλλαγές και θα πραγματοποιηθεί και weapon balancing σε όπλα όπως το SMG. Παράλληλα θα γίνουν αλλαγές στο spectator mode. Για τα παραπάνω, ο ίδιος ξεκαθάρισε: “Να τονίσουμε πως αυτές οι αλλαγές δεν καθιστούν το σύνολο των προσαρμογών, αλλά μία εικόνα του τι να περιμένετε. Θα κυκλοφορήσουμε τα πλήρη update notes πριν το update”.

Διαβάστε περισσότερα...

Άκης Ζαχαριάδης απάντησε στο θέμα 'Παιχνίδι του μήνα: Νοέμβριος 2018' στο φόρουμ. 2 weeks ago

Darksiders 3 Για έμενα

Διαβάστε περισσότερα...

Notification