Γιάννης Σιδηρόπουλος

Γιάννης Σιδηρόπουλος (JaGuAr)
Experience: 15760 (604 points to next level)

 
600
Γιάννης Σιδηρόπουλος replied to the topic 'A Plague Tale: Innocence' in the forum. 2 days ago

Διαβάστε το αναλυτικό review του A Plague Tale: Innocence!

Η μεγάλη έκπληξη του 2019 φέρει την ονομασία A Plague Tale: Innocence, αφού το Action-Adventure της Asobo Studio αποδείχθηκε ειλικρινά εντυπωσιακό. Πέραν του ενισχυμένου τεχνικού τομέα, που δύσκολα θα συναντήσετε σε video game τόσο μικρής εταιρείας, το όλο concept του παιχνιδιού, η ατμόσφαιρα και τα φρικιαστικά πλάνα του θα σας κρατήσουν σε εγρήγορση από τα πρώτα δευτερόλεπτα του παιχνιδιού μέχρι και τα credits. Η ιστορία των Amicia και Hugo είναι καθηλωτική και καλογραμμένη και αυτό που θέλει να μεταδώσει το παιχνίδι το επιτυγχάνει με μία αλληλουχία έντονων στιγμών και εκπλήξεων.

Read More...

Γιάννης Σιδηρόπουλος replied to the topic 'Sonic Team Racing' in the forum. 2 days ago

Διαβάστε το αναλυτικό review του Team Sonic Racing!

Η Sega με έκανε να πιστεύω πως ήθελε απλά να βγάλει ένα Sonic για φέτος, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια ή μόχθο. Αυτή ακριβώς την αίσθηση αφήνει σαν γενική εικόνα το Team Sonic Racing. Ναι μεν συνδυάζει πολλά θετικά στοιχεία το franchise και σφαιρικά αποτελεί ένα ευχάριστο video game αγώνων ταχύτητας, παρόλα αυτά οι μηχανισμοί πάνω στους οποίους στηρίζεται δεν ήταν τόσο μελετημένοι για να πούμε πως εν τέλει οι "καινοτομίες" που παρουσιάζει το βοήθησαν να λάμψει. Είναι ένα ομαδικό Racing, με αρκετούς αγαπημένους χαρακτήρες και εντυπωσιακά stages, αλλά μέχρι εκεί. Δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να κονταροχτυπηθεί με τα "μεγάλα" Racing της τωρινής γενιάς και όσο πλησιάζει ο Crash...λίγα τα ψωμιά του.

Read More...

4 days ago
4 days ago
Φήμη: Η Halo: The Master Chief Collection στο PS4 4 days ago

Υπήρξαν συζητήσεις, χωρίς συμφωνία, ανάμεσα σε Microsoft και Sony.

Οι developers του Halo απάντησαν στις φήμες περί κυκλοφορίας της Master Chief Collection στο PS4.

Μπορεί η ιδέα ενός Halo τίτλου (πόσο μάλλον μίας συλλογής τίτλων) στο PS4 να φαντάζει απίθανη, ωστόσο ο Colin Moriarty, πρώην δημοσιογράφος του IGN, είχε δηλώσει σε ένα Sacred Symbols podcast πως υπήρχε ενδεχόμενο κυκλοφορίας της Halo: The Master Chief Collection να κυκλοφορούσε στο PS4. Ο ίδιος είχε δηλώσει: “Έχω έγκυρες πηγές που υποστηρίζουν πως η Master Chief Collection του Halo συζητιόταν για το PS4 πριν λίγα χρόνια”.

Ο Frank O’Connor όμως, director όλου του franchise, βγήκε να απομυθοποιήσει αυτές τις φήμες λέγοντας: “Δεν έχω επίγνωση των λεπτομερειών και των συζητήσεων ανάμεσα στις πλατφόρμες σε εταιρικό επίπεδο, αλλά η απόσταση μεταξύ στο “πλάνα” και το “τι θα συνέβαινε αν” είναι τεράστια. Είχαμε αρκετές τέτοιες (συζητήσεις) όλα αυτά τα χρόνια, παρόλα αυτά δεν υπήρξε ίχνος κώδικα”. Οι δηλώσεις του μας κάνουν να πιστεύουμε πως αν υπήρξαν έστω μικρές συζητήσεις για μία τέτοια συνεργασία, εν τέλει θα απορρίφθηκαν.

Διαβάστε το review της Halo: The Master Chief Collection και συζητήστε για την συλλογή στο σχετικό forum topic.

4 days ago
E3 2019: Η επισκεψιμότητα 4 days ago

Σημειώθηκε ελαφριά πτώση.

Η φετινή E3 φαίνεται πως φιλοξένησε λίγο λιγότερο κόσμο σε σχέση με το περσινό event.

Δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμα όλα τα νούμερα που αφορούν τα στατιστικά στοιχεία της φετινής έκθεσης παρόλα αυτά η επισκεψιμότητα έχει καταγραφεί και παρουσιάζει ελαφριά πτώση σε σύγκριση με την E3 του 2018. Πέρυσι το αντίστοιχο event μέτρησε 69.200 επισκέπτες, την στιγμή που φέτος το κοντέρ κόλλησε στους 66.100, που εξακολουθεί να είναι μεγάλος αριθμός, ωστόσο αυτή η πτώση 3.000 ατόμων σίγουρα θα κακοφανεί στους διοργανωτές. Το Entertainment Software Association, που διοργανώνει την E3, αποκάλυψε πως το φετινό show διέθετε πάνω από 200 εκθέτες, οι 85 εκ των οποίων συμμετείχαν για πρώτη φορά.

Πέρυσι είχαν ανακοινώσει πως αποκαλύφθηκαν 3.250 προϊόντα και 15.000 fans αγόρασαν public ticket, παρόλα αυτά και οι δύο αυτοί παράμετροι έλειπαν από τα φετινά στατιστικά. Η απουσία της Sony (και της Activision) δεν φαίνεται να έπαιξε τόσο καθοριστικό ρόλο, αφού η διαφορά των 3.000 θεατών δεν μπορεί να θεωρηθεί υπερβολική, παρόλα αυτά η ενδεχόμενη παρουσία της ιαπωνικής εταιρείας σίγουρα θα πρόσφερε ακόμα πιο ικανοποιητικά νούμερα στο ESA.

Τέλος, ανακοινώθηκε πως η E3 2020 θα λάβει χώρα στις 9-11 Ιουνίου του 2020 στο καθιερωμένο πια Los Angeles Convention Center.

Δείτε όλες τις παρουσιάσεις της φετινής E3 και συζητήστε για την έκθεση στο σχετικό forum topic.

4 days ago
Square Enix: "Δεν θα αλλάξει το design των Avengers, θα υπάρχουν μικροσυναλλαγές" 4 days ago

Ακάθεκτοι οι δημιουργοί για τον σχεδιασμό των χαρακτήρων.

Η Square Enix δεν πρόκειται να αλλάξει το design των χαρακτήρων του Marvel’s Avengers, ενώ επιβεβαίωσε πως το παιχνίδι θα έχει μικροσυναλλαγές.

Ήταν πολλά τα παράπονα των fans που έκαναν λόγο για τραγικό design των πρωταγωνιστών του Avengers game. Καθένας εκ των Thor, Captain America, Black Widow, Tony Stark και Bruce Banner δείχνουν πολύ διαφορετικοί από τις ταινίες και αυτό βρήκε ελάχιστους fans σύμφωνους. Το κράξιμο προς την Square Enix “πάει σύννεφο” αρκετές ημέρες μετά την ανακοίνωση του παιχνιδιού, ωστόσο όσοι ελπίζουν σε κάποια αλλαγή του design όπως συνέβη για παράδειγμα στην ταινία Sonic καλό θα είναι να κοιτάξουν αλλού. Η εταιρεία ανάπτυξης του παιχνιδιού φρόντισε να ξεκαθαρίσει πως ο σχεδιασμός του θα μείνει ως έχει, σύμφωνα με τον Shaun Escayg της Crystal Dynamics.

Συγκεκριμένα δήλωσε: “Πάντα ακούμε και δεχόμαστε το feedback του community μας. Παρόλα αυτά δεν υπάρχει πλάνο αλλαγής του design των χαρακτήρων παρά τα πολυάριθμα παράπονα. Το επίπεδο λεπτομέρειας και το γενικό polishing των μοντέλων των χαρακτήρων θα συνεχίσει να βελτιώνεται όσο πλησιάζουμε στην κυκλοφορία του παιχνιδιού”. Κοινώς, μην περιμένετε κάποια τεράστια αλλαγή σε σύγκριση με τα όσα είδατε στο reveal trailer του Marvel’s Avengers. Εξίσου δυσάρεστη ήταν η ανακοίνωση που αφορούσε τις μικροσυναλλαγές που θα είναι παρούσες στο πολυαναμενόμενο Action-Adventure.

Ξανά δια στόματος Shaun Escayg υποστηρίχθηκε πως “θα υπάρχουν custom outfits που μπορείτε να αγοράσετε με μικροσυναλλαγές”, με τον Vincent Napoli που ηγείται του combat design να ξεκαθαρίζει πως δεν θα έχουν επιρροή στο gameplay ευτυχώς. Θυμίζουμε πως η κυκλοφορία του παιχνιδιού έχει προγραμματιστεί για τις 15 Μαΐου σε PC, PS4 και Xbox One.

Διαβάστε περισσότερα για το Marvel’s Avengers και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

4 days ago
4 days ago
Παραλίγο να ακυρωθεί η ανάπτυξη του Fortnite 4 days ago

Πρώην στέλεχος της Epic Games ήθελε να παρατήσουν το project.

Ο πρώην production director της Epic Games βρέθηκε πολύ κοντά στο να ακυρώσει το project του Fortnite.

Ο Rod Ferguson αποτελεί πια παρελθόν από την Epic Games, παρόλα αυτά μία δήλωσή του αποκάλυψε πως λίγο ήθελε στο να πραγματοποιήσει ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα της gaming βιομηχανίας. Ο ίδιος υποστήριξε πως λίγο πριν αποχωρήσει από την αμερικανική εταιρεία, θέλησε να ακυρώσει το project που έμελλε να μετατραπεί στο σημερινό Fortnite. Συγκεκριμένα ισχυρίστηκε πως το αρχικό πλάνο περιελάμβανε μόνο το PvE mode με τίτλο Save the World και δεν διέθετε ακόμα το Battle Royale mode στο οποίο και οφείλει την τεράστια επιτυχία του. Σύμφωνα με τον ίδιο, εκείνη την εποχή η Epic Games αντιμετώπισε πολλές προκλήσεις και το project δεν φαινόταν ικανό να καλύψει τις προσδοκίες του και θεώρησε σωστό πως ίσως έπρεπε να το ακυρώσουν.

http://www.youtube.com/watch?v=Sl5k7MIsrL8

Μιλώντας στο Game Informer, όντας πια συμμετέχων στην ανάπτυξη του Gears 5, δήλωσε: “Αν έμενα στην Epic θα είχα ακυρώσει το Fortnite. Απολύτως. Πριν φύγω προσπάθησα ήδη να το ακυρώσω. Όταν είχαμε μόνο το Save the World, ήταν ένα project που εμπεριείχε αρκετές δοκιμασίες. Ως production director εκείνη την εποχή, αυτό το παιχνίδι δεν πληρούσε τα θέλω μου για κάτι που θα θέλαμε να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε. Είμαι υπερβολικά χαρούμενος για την επιτυχία τους. Το παιχνίδι που αγαπάτε, η παγκόσμια αίσθηση, δεν θα υπήρχαν αν έμενα στην Epic”.

Διαβάστε το review του Fortnite και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

Ελάτε να παίξουμε μαζί Fortnite γράφοντας το ID σας σε αυτό το forum topic.

4 days ago
Το Watch Dogs: Legion προκάλεσε πολιτικές αντιπαραθέσεις στην Αγγλία 4 days ago

Το Brexit βρέθηκε στο κέντρο της συζήτησης.

Το setting του Watch Dogs: Legion τράβηξε τα βλέμματα της πολιτικής σκηνής στην Αγγλία.

Τα γεγονότα του νέου Watch Dogs διαδραματίζονται στο μετά-Brexit Ηνωμένο Βασίλειο πράγμα που απασχόλησε τους πολιτικούς της χώρας δημιουργώντας ένα έντονο debate στο BBC. Όλα ξεκίνησαν από μία συνέντευξη του Clint Hawking, creative director του παιχνιδιού, με τον ίδιο να ξεκαθαρίζει πως η ανάπτυξη του παιχνιδιού ξεκίνησε πριν το Brexit, ωστόσο ο κόσμος του πραγματεύεται το πώς έφτασε η χώρα σε αυτό το σημείο. “Οι λόγοι που οδήγησαν στο Brexit είναι οι λόγοι από όπου πηγάζουν τα προβλήματα του κόσμου μας. Έτσι το αντιμετωπίζουμε εμείς” δήλωσε ο ίδιος.

Το panel του The Politics Live “πήρε φωτιά” όπως καταλαβαίνετε αφού φανατικοί υποστηρικτές του Brexit, όπως ο Toby Young αποκάλεσαν το παιχνίδι ως “παρανοϊκό, αποκαλυπτικό εφιάλτη”, ενώ ο Aaron Bastani του Novara Media δήλωσε πως το Watch Dogs: Legion περιλαμβάνει μία πολύ βίαιη οπτική γωνία του μέλλοντος. Συγκεκριμένα δήλωσε: “Η χώρα θα μοιάζει περισσότερο με κινέζικη πολιτεία, όπου θα υπάρχει εμφανής καταναλωτική επιτήρηση”. Με καλύτερη διάθεση αντιμετώπισε την προσέγγιση της Ubisoft η δημοσιογράφος Claire Cohen του Telegraph λέγοντας: “Πόσο απίθανο θα ήταν αν το gaming ήταν αυτό που θα ένωνε τους δεξιούς με τους αριστερούς; Θα μπορούσε να συμβεί”. Βέβαια, κάτι τέτοιο αποτελεί μεγάλη φιλοδοξία από μέρους της.

Διαβάστε περισσότερα για το Watch Dogs: Legion και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

5 days ago
Notification