Γιώργος Τζίτζιφας

Γιώργος Τζίτζιφας (Lithras)
Experience: 6790 (1382 points to next level)

 
600
6 days ago
Βιβλίο της BioWare με ιστορίες και μυστικά 25 ετών 6 days ago

Θα έχει λεπτομέρειες για τα δημοφιλή games της εταιρείας, καθώς και τα άγνωστα ή ακυρωμένα projects.

Η BioWare συνεργάζεται με τον εκδοτικό οίκο Dark Horse Books για την κυκλοφορία ενός βιβλίου για τα 25 χρόνια λειτουργίας της εταιρείας.

Το βιβλίο θα περιέχει κατά πάσα πιθανότητα λεπτομέρειες για τα επιτυχημένα games της BioWare, όπως τα Mass Effect, Dragon Age και Star Wars: Knights of the Old Republic, αλλά αυτό που παρουσιάζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι το ότι επίσης θα περιέχονται πληροφορίες για “μυστικά” και ακυρωμένα projects.

Το βιβλίο θα λέγεται “BioWare: Stories and Secrets from 25 Years of Game Development” και θα κυκλοφορίσει στις 13 Οκτώβρη, ενώ είναι διαθέσιμο για προπαραγγελία από το Amazon στην τιμή των 40 δολαρίων.

Διαβάστε επίσης για το επερχόμενο story driven RPG της Wizards of the Coast με πρώην στελέχη της BioWare, καθώς επίσης και για την παραίτηση του James Ohlen από την BioWare. Συζητήστε για όλα τα νέα του gaming στο σχετικό forum topic.

Γιώργος Τζίτζιφας replied to the topic 'Doom 2 (2018)' in the forum. 1 week ago

Το DOOM Eternal είναι ένα άξιο sequel του προκατόχου του, προσφέροντας άφθονη και βίαιη δράση. Διαβάστε περισσότερες λεπτομέρειες https://www.gameworld.gr/component/content/article/190-games/38753-doom-eternal/#fieldsTab στο review μου .

Read More...

1 week ago
DOOM Eternal 1 week ago

Η Κόλαση ήρθε στη Γη.

 

To reboot της θρυλικής σειράς DOOM του 2016 ήταν μια “δήλωση” των id Software και Bethesda ότι το κλασικό, πατροπαράδοτο FPS απόλυτης σφαγής δεν βγαίνει “εκτός μόδας” ποτέ. Ανεβάζοντας τον πήχη ακόμα ψηλότερα, τα δείγματα που προβλήθηκαν κατά την διάρκεια της ανάπτυξης του sequel ανέβασαν αρκετά τις προσδοκίες και το DOOM Eternal επιτέλους κυκλοφόρησε.

Ο πλανήτης στο έλεος των δαιμόνων
Λίγο μετά τα γεγονότα του DOOM 2016, τρεις αιρετικοί αρχιερείς ανοίγουν τις πύλες της κολάσεως και δαίμονες ξεχύνονται στη Γη, σφαγιάζοντας μεγάλο μέρος του πληθυσμού. Εσείς για ακόμη μια φορά αναλαμβάνετε τον ρόλο του Doom Slayer (ή αλλιώς, Doomguy), ο οποίος από το εξωγήινο διαστημόπλοιο-οχυρό που χρησιμοποιεί ως ορμητήριο (Fortress of Doom), κατεβαίνει να σταματήσει την εισβολή και να εξοντώσει τους ιερείς, μαζί με όσους δαίμονες είναι αρκετά άτυχοι για να σταθούν στο διάβα του.

doom eternal 1

Το σεναριακό υπόβαθρο ξετυλίγεται βρίσκοντας αντίστοιχα αντικείμενα μέσα στα levels και αν δεν τα διαβάσετε, κάποια cutscenes δεν θα βγάλουν πολύ νόημα και ακόμα και διαβάζοντας τις σημειώσεις που βρίσκετε, ίσως μπερδευτείτε ακόμα περισσότερο καθώς πλέον έχουν εμπλακεί αρχαίες εξωγήινες φυλές και απόκρυφη τεχνολογία μέσα στην όλη ιστορία. Ωστόσο, ας είμαστε ειλικρινείς, το “ζουμί” του DOOM δεν ήταν ποτέ το σεναριακό βάθος, στο τέλος αυτό που θέλετε είναι να κάνετε “ντου” στους δαίμονες και να τους κάνετε τα άντερα γιρλάντες. Μιλώντας για δαίμονες, αρκετοί γνωστοί εχθροί του παρελθόντος εμφανίζονται φυσικά και εδώ (πχ Zombies, Imps, Cacodemons) για να πεθάνουν φρικτά από τα χεράκια σας.

Πετσοκόψτε τους
Ο χειρισμός του DOOM Eternal είναι άμεσα ανταποκρίσιμος και μόλις συνηθίσετε λίγο κάθε όπλο, δεν θα έχετε πρόβλημα με την χρήση του. Η δράση είναι ξέφρενη και χορταστική, αν και θα πρέπει να είστε προσεκτικοί και να χρησιμοποιείτε το κατάλληλο όπλο ή εργαλείο για τον αντίστοιχο τύπο εχθρού ή την δεδομένη κατάσταση της μάχης, καθώς και να προσέχετε για τα αδύνατα σημεία ορισμένων εχθρών. Επιπλέον θα πρέπει να έχετε το νου σας στο health, το armor και τα πυρομαχικά σας και να πράξετε ανάλογα όταν δείτε ότι χρειάζεστε κάτι από αυτά.

http://www.youtube.com/watch?v=hbtDl5mgsgY

Πυρπολώντας τους εχθρούς με το φλογοβόλο τους κάνετε να πετούν κομμάτια armor, διαμελίζοντάς τους με το αλυσοπρίονο τους κάνετε να πετάξουν πυρομαχικά, ενώ αφού αποδυναμωθούν έχετε ένα χρονικό περιθώριο να τους αποτελειώσετε με Glory Kill, δηλαδή με μια άκρως βίαιη και εντυπωσιακότατη επίθεση, μετά από την οποία θα πετάξουν health kits (μαζί με τα αίματα και τα διάφορα μέλη του σώματός τους). Σε γενικές γραμμές οι μάχες έχουν γρήγορο ρυθμό, συνοδευόμενο από υψηλή πρόκληση και θα χρειαστείτε γρήγορα αντανακλαστικά, παίρνοντας στιγμιαίες αποφάσεις προκειμένου να μην πεθάνετε. Ευτυχώς, τα checkpoints είναι αρκετά συχνά και δεν θα κουραστείτε να ξαναφτάσετε εκεί που ήσασταν αν σκοτωθείτε. Ψάχνοντας στα διάφορα levels θα βρείτε Slayer keys που χρησιμοποιείτε για να ξεκλειδώσετε Slayer Gates, τα οποία είναι χρονομετρημένες μάχες οι οποίες προσφέρουν επιπλέον ανταμοιβές, όπως Empyrean keys με τα οποία ξεκλειδώνετε το όπλο “Unmaker”.

Τα κλασικά και αγαπημένα όπλα της σειράς βρίσκονται κι εδώ. Chainsaw, Shotgun, Super Shotgun, Chaingun, Rocket Launcher, Plasma gun και BFG 9000, ενώ από νέα όπλα έχουμε το Heavy cannon (μονόκαννο πολυβόλο που δουλεύει και ως Sniper Rifle),  Ballista (μια βαλλίστρα που χρησιμοποιεί πυρομαχικά του Plasma gun) και το Unmaker, το οποίο ξεκλειδώνετε μόνο αν συγκεντρώσετε έξι Empyrean Keys τα οποία αποκτάτε ολοκληρώνοντας Slayer Gates. Το κάθε όπλο έχει τα δικά του mods, τα οποία του δίνουν επιπρόσθετες χρήσεις (πχ λειτουργία Sniper Rifle στο Heavy cannon όπως προαναφέρεται και το Meat Hook του Super Shotgun το οποίο καρφώνει έναν εχθρό και σας τραβά προς εκείνον), ενώ κάθε mod μπορεί να δεχτεί upgrades με weapon points τα οποία αποκτάτε με κάθε μεγάλη μάχη που κερδίζετε.

doom eternal 2

Πέρα από τα όπλα, Doom Slayer έχει στην διάθεσή του μερικά επιπλέον εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε τις προκλήσεις και να οδηγήσετε τους εχθρούς σας σε έναν βίαιο θάνατο. Το γάντι του αριστερού σας χεριού περιέχει μια λεπίδα με την οποία μπορείτε να ρίξετε γροθιές, ένα φλογοβόλο το οποίο ανάβει φωτιά στους εχθρούς και μέχρι να σβήσει τους κάνει να πετάνε armor και έναν εκτοξευτή χειροβομβίδων ο οποίος μπορεί να πετάξει και βλήματα που παγώνουν όσους εχθρούς πιαστούν στην ακτίνα της έκρηξής τους. To φλογοβόλο και οι χειροβομβίδες δεν τελειώνουν ποτέ, ξαναγεμίζουν λίγο μετά την χρήση τους και έτσι λειτουργεί και το ability “Dash”, με το οποίο κάνετε ένα πολύ γρήγορο και απότομο sprint για λίγο, ακόμα και στον αέρα.

 Επιπλέον, σε διάφορα σημεία θα βρείτε runes τα οποία σας προσφέρουν επιπλέον ιδιότητες, όπως το να κυλά ο χρόνος πιο αργά όταν είστε στον αέρα, ή να ξανασηκωθείτε μια φορά όταν είναι να πεθάνετε (φορτίζει αφού ξαναπεθάνετε). Και το customization δεν σταματά εκεί, καθώς βρίσκετε στην πορεία και πόντους για να αναβαθμίσετε την στολή σας (κυρίως τον εκτοξευτή βομβίδων, τον χάρτη και την αντοχή σε περιβαλλοντικούς παράγοντες), αλλά και κρυστάλλους με τους οποίους αυξάνετε το maximum health, armor και αριθμό πυρομαχικών παράλληλα με επιπλέον ιδιότητες (όπως πχ το να μένει η φωτιά του φλογοβόλου περισσότερη ώρα πάνω στους εχθρούς) και φυσικά υπάρχουν και τα αισθητικά αντικείμενα, όπως πχ η κλασική στολή των πρώτων DOOM.

Στείλτε τους δαίμονες από κει που ήρθαν χρησιμοποιώντας από ρουκέτες μέχρι μπουκετίδια.

Η όλη εξατομίκευση είναι ευχάριστη, αν και θα ήταν πιο βολικό να ήταν ενιαίο το currency των διάφορων upgrades και απλά να επιλέγατε τις κατηγορίες που σας ενδιαφέρουν κάθε φορά, σαν Skill Trees. Ωστόσο, αν και αρχικά το όλο σύστημα φαίνεται πολύπλοκο, είναι κάτι που συνηθίζεται γρήγορα. Επιπλέον, στο Fortress of Doom μπορείτε να αγοράσετε επιπλέον πόντους για upgrades χρησιμοποιόντας Sentinel batteries που βρίσκετε μέσα στα διάφορα levels, ενώ εδώ βρίσκεται και ένα level εξάσκησης, το Demon Prison, καθώς και η προσωπική σας καμπίνα στην οποία μπορείτε μάλιστα να παίξετε και το πρώτο DOOM (αφού το ξεκλειδώσετε).

Πέρα από τις μάχες, τα Platform στοιχεία είναι επίσης μπόλικα. Θα κληθείτε να κάνετε ριψοκίνδυνα άλματα από κινούμενες πλατφόρμες, να χοροπηδήσετε από μέρος σε μέρος ενώ το έδαφος υποχωρεί και να σκαρφαλώσετε τοίχους περνώντας από παγίδες και lasers. Σε αυτόν τον τομέα, οι μοχλοί του DualShock 4 δεν παρέχουν την ακρίβεια του mouse και η έκδοση για PC έχει το πλεονέκτημα στα σημεία όπου θα πρέπει να κάνετε ακριβή άλματα και να γατζωθείτε από κάποια πλατφόρμα. Ένα ακόμα μειονέκτημα σε σχέση με τo keyboard/mouse είναι ότι κατά την επιλογή όπλου από το weapon wheel ο χρόνος δεν παγώνει, αλλά κυλά πιο αργά και μπορείτε να δεχθείτε πυρά μέχρι να κάνετε την επιλογή σας (προφανώς το πάτημα ενός αριθμού στο πληκτρολόγιο είναι πολύ πιο άμεσο). Οι βετεράνοι του είδους θα τερματίσετε το campaign μέσα σε περίπου 12 ώρες, ενώ όσοι θέλετε να ψάξετε τα πάντα και υπολογίζοντας και μερικούς θανάτους, να υπολογίζετε κάπου στις 15 (ή και παραπάνω).

doom eternal 3

Σκοτωθείτε με παρέα
H Bethesda αποφάσισε να μην συμπεριλάβει το κλασικό Deathmatch mode στο DOOM Eternal, λόγω του ότι θεωρεί πως “έχει παλιώσει”. Αντί αυτού, υπάρχει το Battlemode, στο οποίο ένας παίκτης παίρνει τον ρόλο του Slayer (με πλήρη εξοπλισμό) και πρέπει να αντιμετωπίσει άλλους δύο παίκτες οι οποίοι ελέγχουν δαίμονες σε 6 διαφορετικά maps. Τα matches είναι γρήγορα και έντονα, με XP και διάφορες ανταμοιβές οι οποίες θα κρατήσουν το ενδιαφέρον όσων αποφασίσουν να ασχοληθούν, ενώ η Bethesda σχεδιάζει να εισάγει κι άλλο ένα mode στο μέλλον.

Διαμελισμοί σε υψηλή ανάλυση
Κόλαση. Αποκάλυψη. Αυτές οι δύο λέξεις περιγράφουν τα πανέμορφα σχεδιασμένα τοπία του DOOM Eternal. Κατεστραμμένοι ουρανοξύστες, χώροι φτιαγμένοι από σάρκες, πεντάλφες, φωτιά και παλουκωμένα πτώματα κοσμούν την πλειοψηφία των σημείων που θα επισκεφθείετε, αν και δεν λείπουν και τα αρκτικά τοπία, οι αρχαίοι ναοί και φυσικά, οι φουτουριστικές βάσεις.

http://www.youtube.com/watch?v=hk6KkI0dC1I

Τα μοντέλα είναι λεπτομερώς σχεδιασμένα και ειδικά οι δαίμονες είναι αποκρουστικοί. Ο φωτισμός προσδίδει ατμόσφαιρα και κάποια σημεία φωτίζονται αρκετά έξυπνα ώστε να σας δίνεται η αίσθηση του που πρέπει να πάτε, ενώ τα οπτικά εφέ είναι καλοφτιαγμένα και όμορφα (ειδικά το Plasma gun και οι βολές του). Θα περίμενε κανείς να υπάρχει σκαμπανέβασμα των frames στις μεγάλες μάχης όπου η οθόνη είναι γεμάτη εχθρούς και γίνεται της κακομοίρας, αλλά κάθε άλλο, δεν υπάρχουν κολλήματα και τα animations είναι ομαλότατα. Η id Software δεν παρέλειψε να συμπεριλάβει αμέτρητα λίτρα αίματος και άπειρους τόννους από σάρκες να συνοδεύουν την σφαγή που προκαλείτε και ειδικά οι διαμελισμοί με το αλυσοπρίονο και τα Glory Kills είναι αρκετά χορταστικά ώστε να ικανοποιήσουν τον ψυχοπαθή που κρύβετε μέσα σας.

Κραυγές, αλυσοπρίονα και Death Metal
Ο Mick Gordon έχει ξεφύγει εντελώς. Πέρυσι τέτοια εποχή έκανε οντισιόν για να φτιάξει μια Metal χορωδία και το αποτέλεσμα σπέρνει (απλά και λιτά). Η μουσική κυμαίνεται στις γνώριμες Ambient/Industrial φόρμες με Rock και Metal περάσματα, αλλά η προσθήκη των κραυγών από 20 Death Metal τραγουδιστές ταυτόχρονα (συμπεριλαμβανομένων μελών από τις μπάντες Aborted, Black Crown Initiate, Static-X, Apothica, Accursed Creator και Vault Dweller, μεταξύ άλλων) κάνει την τρίχα να σηκώνεται. Αξίζει να σημειωθεί ότι κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει σε κανέναν metal δίσκο και έτσι ο Gordon πρωτοπορεί και στα video game soundtracks και στον Extreme Metal ήχο.

doom eternal 4

To voice acting (το λίγο, όπου υπάρχει) εξυπηρετεί τον σκοπό του και ειδικά οι ανακοινώσεις από τα ηχεία που καλούν τους πολίτες να δεχτούν ψύχραιμα την κατάληψη της Γης θα σχηματίσουν ένα χαμόγελο στα χείλη σας με την ειρωνεία τους. Οι ήχοι των όπλων και των εκρήξεων είναι πορωτικοί (το αλυσοπρίονο συγκεκριμένα είναι σκέτη απόλαυση), ενώ οι ήχοι των γρυλισμάτων και των κραυγών των δαιμόνων είναι απόκοσμοι και αποκρουστικοί. Και τέλος, τα εφέ της σάρκας που πολτοποιείται και των κοκκάλων που σπάνε από τις επιθέσεις σας ίσως σας κάνουν να χαίρεστε που δεν είστε στην θέση των θυμάτων σας.

Άξια συνέχεια της σειράς
Έντονη δράση, άφθονη βία και μια δόση νοσταλγίας μαζί με έναν σχεδόν άψογο τεχνικό τομέα κάνουν το DOOM Eternal ένα "σωστό" sequel του προκατόχου του και είναι μια απόδειξη ότι τα “hack ‘n’ slash” FPS όχι μόνο δεν έχουν πεθάνει, αλλά ότι όταν αναπτύσσονται σωστά, είναι πάντα επίκαιρα. Αν σας άρεσε ο προκάτοχός του ή/και αν είστε fans του είδους, προτείνεται ανεπιφύλακτα.

 

Θετικά:
- Έντονες μάχες
- Πολύ καλός χειρισμός των όπλων
- Καλοσχεδιασμένος οπτικός τομέας
- Σχεδόν άψογο ηχητικά
- Υψηλός βαθμός πρόκλησης
- Customization εξοπλισμού και abilities

Αρνητικά:
- Αδιάφορο multiplayer
- Ρηχό σενάριο
- Μεγάλοι χρόνοι φόρτωσης

Βαθμολογία
Γραφικά: 9
Ήχος: 9.5
Σενάριο: 7.5
Gameplay: 8.5 
Αντοχή: 8 
Γενικά: 8.5

Γεμάτο δράση και βία, προσφέρει όλα όσα θα περίμενε κανείς.

Γιώργος Τζίτζιφας

 

 

Γιώργος Τζίτζιφας created a new topic ' Παίζουμε NBA 2K20' in the forum. 2 weeks ago

Παίζουμε NBA 2K20 online.

Γράψτε παρακάτω το ID σας και το format στο οποίο παίζετε για να βρείτε παρέα.

PC
Steam ID

PS4
Username | PSN ID
Lithras | -GW-Lithras

Read More...

Γιώργος Τζίτζιφας created a new topic ' Παίζουμε Doom Eternal online' in the forum. 2 weeks ago

Παίζουμε Doom Eternal.

Γράψτε παρακάτω το ID σας και το format στο οποίο παίζετε για να βρείτε παρέα.

PC
Steam ID

George_Tz

PS4
Username | PSN ID


Read More...

Γιώργος Τζίτζιφας created a new topic ' Παίζουμε Call of Duty: Warzone' in the forum. 2 weeks ago

Παίζουμε Call of Duty: Warzone.

Γράψτε παρακάτω το ID σας και το format στο οποίο παίζετε.

PC
Username | BattleTag
Lithras | GeorgeTzif#1242

PS4
Username | PSN ID
Lithras | -GW-Lithras

Read More...

Γιώργος Τζίτζιφας replied to the topic 'Warhammer 40.000 (tabletop)' in the forum. 2 weeks ago

Ο τύπος έφτιαξε και το Helsreach, οπότε οι προσδοκίες είναι στο ταβάνι.

Read More...

Γιώργος Τζίτζιφας replied to the topic 'Call of Duty: World War 2' in the forum. 2 weeks ago

To Call of Duty: Warzone συνδυάζει δράση με τακτική και στρατιωτική αισθητική. Το γεγονός ότι είναι δωρεάν σίγουρα το κάνει άξιο δοκιμής ακόμα και από όσους δεν είναι fans της σειράς. Διαβάστε περισσότερες λεπτομέρειες στο review μου .

Read More...

2 weeks ago
Call of Duty: Warzone 2 weeks ago

Σφοδρές μάχες για την επικράτηση του ισχυρότερου.

Οποιοδήποτε game με τον τίτλο “Call of Duty” προσελκύει άμεσα το ενδιαφέρον του κοινού και αυτή την φορά, οι Infinity Ward και Activision στοχεύουν στο δημοφιλές (αν και πλέον τετριμμένο) είδος των Battle Royale με το Warzone, ένα update του Call of Duty: Modern Warfare (2019) το οποίο μπορείτε επίσης να κατεβάσετε δωρεάν και ως ένα ανεξάρτητο game. Η προηγούμενη προσπάθεια εισόδου του franchise στον “χώρο” ήταν με το Blackout του Black Ops 4, το οποίο αν και προσέλκυσε αρκετούς παίκτες, δεν κατάφερε να εκθρονίσει τα πιο δημοφιλή games. Ωστόσο, το κύμα ενθουσιασμού του Modern Warfare δίνει μια διαφορετική ώθηση στο Warzone, το οποίο ξεκίνησε με έξι εκατομμύρια παίκτες και του οποίου η εξέλιξη φαίνεται πως θα έχει ενδιαφέρον.

Μάχη μέχρις εσχάτων
Αν έχετε έστω και μια ιδέα από τα υπόλοιπα Battle Royale, τότε ξέρετε ήδη τι να περιμένετε από το κύριο Battle Royale mode του Warzone: Πηδάτε από ένα αεροπλάνο σε έναν τεράσιο χάρτη, βρίσκετε εξοπλισμό και αλληλοσκοτώνεστε με τους πάντες όσο ο διαθέσιμος χώρος του map μικραίνει λόγω ενός κλοιού τοξικών αερίων, μέχρι να μείνει μόνο ένας παίκτης (η μόνο μια ομάδα) ζωντανός. Αυτή την στιγμή, το κύριο mode του Warzone υποστηρίζει μέχρι 150 παίκτες σε ομάδες των τριών ατόμων.

.

Το μεγέθος του χάρτη και το γεγονός ότι θα αργήσετε να συναντήσετε εχθρούς αν πέσετε στα όχι και τόσο δημοφιλή σημεία του χάρτη συνάδουν με τα λόγια της Infinity Ward περί μελλοντικής υποστήριξης 200 παικτών. Εκτός από τον πρωταρχικό σκοπό της επιβίωσης, η ομάδα σας θα λαμβάνει και επιπλέον αποστολές κατά την διάρκεια ενός match, όπως να ανοίξει συγκεκριμένο αριθμό κουτιών, ή να υπερασπίσει μια περιοχή και η επιτυχής τους εκπλήρωση θα δώσει στην ομάδα χρήματα και κάποια πλεονεκτήματα, όπως το που θα κλείσει ο κύκλος αργότερα. Οι χαρακτήρες (Operators) είναι οι γνωστοί του Modern Warfare, ενώ έχουν προστεθεί και ως skins μερικοί επιπλέον, όπως οι Captain Price και Ghost. Φυσικά οι μικροσυναλλαγές δεν απουσιάζουν, αλλά τουλάχιστον δεν θα νιώσετε πίεση ως προς την αγορά CP (το in-game currency) και Battle Passes.

Το πιο δυνατό σημείο του Warzone είναι (φυσικά) το gameplay των μαχών, κάτι αναμενόμενο από μια FPS σειρά με ομάδες ανάπτυξης με τεράστια πείρα στο είδος. Tο μοντέλο που χρησιμοποιείται είναι σχεδόν το ίδιο με αυτό του Modern Warfare 2019 και ο χειρισμός των (πάνω από 40) όπλων, καθώς και των κινήσεών σας είναι άνετος και ανταποκρίσιμος. Σε αυτόν τον τομέα, το Warzone ξεπερνά με άνεση τον ανταγωνισμό του. Επιπλέον, μπορείτε μέσα στον χάρτη να επισκευθείτε σταθμούς ανεφοδιασμού όπου μπορείτε να ξοδέψετε in-game που μαζεύετε κατά την διάρκεια ενός match για να αγοράσετε Killstreaks (προσωρινές αναβαθμίσεις ή επιθέσεις μαζικής καταστροφής), kits ανάστασης, ή/και το loadout σας από το Modern Warfare (αν παίζετε), το οποίο καταφθάνει με την μορφή air drop.

http://www.youtube.com/watch?v=zpr4uQxt5JQ

Στα loadout drops περιλαμβάνονται και 20 Perks που σας δίνουν κάποια πλεονεκτήματα (όπως το να περπατάτε πιο αθόρυβα ή να δέχεστε λιγότερο damage από εκρήξεις) και πέρα από τα drops που μπορείτε να αγοράσετε, μερικά πέφτουν και σε τυχαία σημεία του χάρτη. Η λογική του επαναγεμιζόμενου health των (πολλών) τελευταίων Call of Duty υπάρχει και εδώ, καθώς επίσης μπορείτε να έχετε μέχρι και 3 πόντους armor το οποίο μπορείτε να ξαναγεμίσετε βρίσκοντας το αντίστοιχο αντικείμενο στον χάρτη. Ο όλος μηχανισμός είναι παρόμοιος με εκείνον του Blackout και φαίνεται να δουλεύει καλά στο Warzone, δεδομένου του πόσο συχνά θα συνεφέρετε συμπαίκτες σας και θα συνέρχεστε από πολύ damage.

.

Πρωτότυπος είναι ο τρόπος που αντιμετωπίζεται ο θάνατος. Την πρώτη φορά που θα πεθάνετε δεν βγαίνετε από το match, αλλά μεταφέρεστε σε ένα Gulag, όπου παρακολουθήτε άλλους φυλακισμένους συμπαίκτες σας να μονομαχούν προκειμένου να ελευθερωθούν. Όταν έρθει η σειρά σας, θα μονομαχήσετε με έναν άλλον παίκτη σε μια τροποποιημένη έκδοση του Gunfight Mode του Call of Duty και αν κερδίσετε, επιστρέφετε στην μάχη. ενώ επίσης μπορείτε να φέρετε μέσω των προαναφερθέντων σταθμών ανεφοδιασμού πίσω στην μάχη κάποιον νεκρό συμπαίκτη σας ο οποίος μπορεί να έχασε και την μάχη του στο Gulag.

ΕΙΚΟΝΑ 2

Το δεύτερο mode του Warzone ονομάζεται Plunder και σκοπός σας σε αυτό είναι να μαζέψετε όσο περισσότερα χρήματα γίνεται εκπληρώνοντας αποστολές ή/και σκοτώνοντας άλλους παίκτες πριν αποδράσετε από τον χάρτη. Κάθε match διαρκεί μισή ώρα και η ομάδα σας προσπαθεί να κλέψει τα χρήματα των αντιπάλων (σκοτώνοντάς τους, φυσικά), ενώ προσπαθείτε είτε να μην πεθάνετε, είτε να καταφέρετε να τα αποθηκεύσετε ώστε να μην τα χάσετε αν σας σκοτώσουν.

Φυσικά δεν είναι όλα ανθηρά, καθώς οι servers του Warzone παρουσιάζουν αστάθεια ουκ ολίγες φορές, οδηγώντας σε παγώματα και crashes. Οι developers προσπαθούν να διορθώσουν τα προβλήματα με hotfixes και updates, αλλά αυτό τείνει να γίνεται “καραμέλα” και η ταμπέλα “beta” που δείχνει στα loading screens δεν αποτελεί δικαιολογία για ένα τόσο μεγάλο franchise. Επιπλέον, κάποια επιπλέον αρνητικά στοιχεία του Modern Warfare ισχύουν και εδώ, όπως το τοξικότατο online community και η αναμονή για shader loading στο lobby (αν και οι χρόνοι αναμονής είναι σχετικά μειωμένοι), ενώ το χαμηλό TTK του “μητρικού” game εδώ έχει ανέβει λόγω του armor, κάτι που θα δυσαρεστήσει τους fans του όποιου ρεαλισμού.

http://www.youtube.com/watch?v=qb4MxsWmpnU

Αχανές πεδίο μάχης
Από πλευράς σχεδιασμού και ευκρίνειας, όντας μέρος του Modern Warfare, το Warzone έχει τον ίδιο λεπτομερή σχεδιασμό στα μοντέλα και τα ίδια οπτικά εφέ, τα οποία φυσικά κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα. Ο χάρτης θυμίζει κάποια maps του αρχικού game (όντας στην περιοχή Verdansk η οποία περιλαμβάνεται σε αυτό) και είναι πραγματικά τεράστιος, από τους μεγαλύτερους που υπάρχουν σε Battle Royale games.

Ωστόσο, σε αντίθεση με το Modern Warfare, στο Warzone παρατηρήθηκαν μερικά (αν και λίγα) ενοχλητικά glitches, των οποίων η ύπαρξη σε ένα Multiplayer game τέτοιας κλίμακας είναι λογική, ενώ αν και τα animations είναι πολύ καλά, τα σκαμπανεβάσματα των frames που συμβαίνουν ώρες ώρες θα σας στερήσουν κάποιο σημαντικό kill.

.

Φάτε τους πριν σας φάνε
Σε ένα Battle Royale, παίζει τεράστιο ρόλο η μίξη των ηχητικών εφέ ώστε να μπορείτε να αναγνωρίζετε την κατεύθυνση και την απόσταση όλων όσων ακούτε, καθώς από αυτό μπορεί να κριθεί μια μάχη. Το Warzone είναι η απόδειξη της καλής μίξης του συγκεκριμένου τομέα, καθώς υπάρχει μια σχετικά υψηλή ακρίβεια ως προς το που συμβαίνει κάτι που ακούτε, ενώ τα εφέ καθεαυτά είναι ρεαλιστικότατα. Η δε μουσική επένδυση του Warzone αποτελείται από κομμάτια αυτής του Modern Warfare τα οποία είναι ένα μείγμα από ανατολίτικες μελωδίες και soundtracks στρατιωτικών ταινιών δράσης, δένοντας απόλυτα με την όλη ατμόσφαιρα.

Ο τζάμπας ζει
Οι συγκρίσεις μεταξύ των διαφόρων Battle Royale είναι αναπόφευκτη. To Warzone έχει σίγουρα εντονότερη δράση από τα PUBG και Ring of Elysium, αν και δεν έχει τους ξέφρενους ρυθμούς του Apex Legends, ούτε τις τακτικές επιλογές που προσφέρει το χτίσιμο στο Fortnite. Αν σας αρέσουν τα FPS με στρατιωτική αισθητική, τα Battle Royale, αλλά και οι έντονες μάχες, τότε αξίζει σίγουρα να ασχοληθείτε μαζί του. Οι υπόλοιποι δεν έχετε να χάσετε τίποτα αν το δοκιμάσετε, καθώς το Warzone διατίθεται δωρεάν.

Γιώργος Τζίτζιφας replied to the topic 'Dreams' in the forum. 4 weeks ago

H Media Molecule φέρνει μια καινοτομία με το Dreams στον τομέα της δημιουργίας στο PS4. Διαβάστε περισσότερα στο review μου .

Read More...

Notification