Ειδήσεις MMORPG Everquest Next

Everquest Next

Friday, 02 Aug 2013  | in MMORPG | Γράφτηκε από τον Χριστιάνα Θάνου  
Χριστιάνα Θάνου

Χριστιάνα Θάνου  

Απλά αγαπάω The Witcher 3!
Hot
https://gameworld.gr/media/reviews/photos/thumbnail/320x180s/53/75/eb/29454697a5fafc05c71608bb788b330e_Generic.jpg
 

Everquest Next

H Sony Online Entertainment έκανε τα αποκαλυπτήρια.

Πριν από 14 χρόνια το Everquest, ως ένα εντυπωσιακό τρισδιάστατο MMORPG, μάγεψε για πρώτη φορά gamers σε όλο τον κόσμο. Σήμερα έγιναν τα αποκαλυπτήρια του πολυαναμενόμενου διαδόχου του, ονόματι Everquest Next (EQN).

Ο Πρόεδρος της Sony Online Entertainment (SOE) John Smedley δήλωσε πως με αυτό τον τίτλο η εταιρεία ξαναγυρίζει στις ρίζες τις, αλλά και ξεκινάει μια νέα εποχή για το είδος. Σύμφωνα με αυτόν, πολλά MMORPG αποτυγχάνουν διότι οι παίκτες "καταναλώνουν" περιεχόμενο με ρυθμούς ταχύτερους αυτών της ανάπτυξης νέου. Αντίθετα, το EQN θα προσφέρει έναν ζωντανό κόσμο του οποίου οι παίκτες θα γίνονται αναπόσπαστο κομμάτι και θα παράγουν νέο περιεχόμενο μαζί με τους δημιουργούς.

Ανέφερε επίσης πως το ΕQN δεν αποτελεί συνέχεια της μέχρι τώρα ιστορίας αλλά ολοκληρωτική επανεφεύρεση χαρακτήρων, παραδόσεων και περιβαλλόντων, ώστε να προσφέρει τις νέες εμπειρίες που κατά τον Smedley οι gamers ζητούν.

Το παιχνίδι βρίσκεται υπό ανάπτυξη από το 2009, αλλά πριν από δύο χρόνια η SOE πήρε την απόφαση να επανεξετάσει την κατεύθυνσή του με αποτέλεσμα το πρώτο να εξελιχθεί διαφορετικά από όλα τα υπάρχοντα MMORPG, σε σημαντικούς τομείς όπως:

Πολλαπλά class
Οι παίκτες θα μπορούν να εξερευνούν και να αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον με τον τρόπο της αρεσκείας τους. Δεν θα υπάρχουν level χαρακτήρων και ενώ περισσότερα από 40 class (ή επαγγέλματα) θα είναι διαθέσιμα από την πρώτη κιόλας ημέρα κυκλοφορίας, με δεξιότητες πολλών επιπέδων και εξειδικευμένα όπλα προς συλλογή και εκμάθηση. Ο συνδυασμός δεξιοτήτων διαφορετικών class θα είναι εφικτός, δημιουργώντας έτσι χαρακτήρες που φαντάζουν τόσο ξεχωριστοί όσο και ισχυροί.

Καταστρέψιμα περιβάλλοντα
Κανένα μοντέρνο MMO δεν έχει επιτυχία στην εφαρμογή καταστρέψιμων περιβαλλόντων που εκτείνονται σε έναν ολόκληρο συνεχόμενο κόσμο – αυτό θέλει να αλλάξει το EQN. Κάθε κομμάτι του κόσμου θα είναι ολοκληρωτικά καταστρέψιμο και παίκτες θα έχουν την ικανότητα να επηρεάσουν σχεδόν κάθε μέρος του, αλληλεπιδρώντας με πρωτόγνωρο τρόπο; Προχωρώντας κάτω από την επιφάνεια και χρησιμοποιώντας ισχυρές πολεμικές ικανότητες για να ανοίξουν τρύπες στο έδαφος. Ο κόσμος του EQN θα εκτείνεται ψηλά στους ουρανούς και βαθιά στην δυναμικά δημιουργούμενη γη μέσα από 10 χιλιετίες γνωστών παραδόσεων και ιστορίας.

Μόνιμες αλλαγές
Οι παίκτες θα μπορούν να προκαλούν αλλαγές στον κόσμο γύρω τους, μόνιμα, με δραματικό τρόπο. Μέσα από την συντονισμένη προσπάθεια των κατοίκων του κόσμου, συμπεριλαμβανομένων των παικτών, πλασμάτων και των NPC, τείχη πόλεων θα γκρεμίζονται και θα κτίζονται, πόλεμοι θα κερδίζονται και επικές ιστορίες θα ξεδιπλώνονται για μήνες ή και χρόνια.

Δυναμικό A.I.
Στο ΕQN, οι NPC θα έχουν  συγκεκριμένα κίνητρα και προτιμήσεις που θα επηρεάζουν την συμπεριφορά τους με απρόβλεπτο τρόπο. Οι παίκτες θα βρίσκονται σε έναν κόσμο που οι αποφάσεις των NPC θα βασίζονται σε συγκεκριμένες αξίες και όχι σε στατικό προγραμματισμό. Για παράδειγμα, εχθροί ίσως επιτεθούν γιατί πραγματικά θέλουν το χρυσό ενός ταξιδιώτη και όχι απλά γιατί ο ήρωας πλησίασε σε προκαθορισμένη απόσταση.

Ζωή με συνέπειες
Κάθε χαρακτήρας στο EQN θα έχει μια μοναδική ιστορία και δεν θα ακολουθεί ένα προαποφασισμένο μονοπάτι. Αντίθετα, θα αναζητά την περιπέτεια, δόξα και πλούτη, μέσα σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο sandbox. Το παιχνίδι θα καταγράφει κάθε απόφαση και πράξη των παικτών και θα τους παρέχει περισσότερες ευκαιρίες για να κάνουν αυτά που τους αρέσουν. Από την κατασκευή εξοπλισμού, στην εξερεύνηση άγριων τόπων και την εξόντωση ξωτικών.

Ανακοινώθηκε επίσης το Everquest Next  Landmark (EQNL). Θα συνδυάζει τα ισχυρά εργαλεία που χρησιμοποιεί η SOE για την ανάπτυξη του EQN, μαζί με τις λειτουργίες κοινωνικής δικτύωσης ενός σύγχρονου ΜΜΟ. Ουσιαστικά πρόκειτα για μια πρόσκληση από την SOE προς όλους για να δημιουργήσουν το EQN μαζί της.

Το παιχνίδι θα περιλαμβάνει τεράστιους κόσμους και κάθε ένας θα υποστηρίζει χιλιάδες παίκτες και ποικίλα περιβάλλοντα εμπνευσμένα από το ΕQN. To σημαντικότερο είναι ότι θα παρέχει, σε όποιον θέλει να συμμετέχει, την δυνατότητα δημιουργίας κτιρίων και αργότερα άλλων τύπων περιεχομένου, που θα εξετάζεται για ένταξη στο EQN. Οι παίκτες θα μπορούν να συνεργάζονται για μικρά ή μεγάλα έργα ενώ θα παρέχεται και καθοδήγηση για το περιεχόμενο που η SOE χρειάζεται βοήθεια για την ανάπτυξή του. Το παιχνίδι όμως θα έχει και αξία για αυτούς που απλά θέλουν να βιώσουν την δημιουργικότητα άλλων παικτών.

Το EQNL θα κυκλοφορήσει αυτό τον χειμώνα και θα είναι free to play, ενώ θα αποτελεί την πρώτη απο πολλές φάσεις που σχεδιάζονται για το Everquest Next.

Συζητήστε για το EverQuest Next σε αυτό το forum topic.

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Notification