Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Xbox Series X: Γενική συζήτηση

10 May 2024 10:19 #275837 by Nikos Georgopoulos
Ακυρώθηκαν games



Μετά την αναφορά περί "παγώματος" του Perfect Dark reboot, μία νέα είδηση έρχεται για να επιβεβαιώσει ότι υπάρχουν ακυρώσεις από games που ετοίμαζε η Microsoft!
Συγκεκριμένα, η Arkane Austin ετοίμαζε έναν Immersive Sim, ο οποίος ακυρώθηκε, σύμφωνα με το Bloomberg . Παράλληλα, ο επικεφαλής του Xbox, Matt Booty, δήλωσε ότι: "Τα κλεισίματα έγιναν γιατί κάποια τμήματα των Xbox studios χρειάζονται επιπλέον developers . Επίσης, το κλείσιμο της Arkane Austin δεν οφείλεται στο κακό λανσάρισμα του Redfall".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 May 2024 13:54 #275840 by Nikos Georgopoulos
Η Microsoft θα ανοίξει ένα web-based Mobile game store




Μέσα στο 2024.

Η Microsoft θα ανοίξει ένα web-based Xbox mobile game store σε μερικούς μήνες. Τα νέα προέρχονται από την Sarah Bond (πρόεδρο του Xbox), η οποία μιλούσε χθες στο Bloomberg Technology Summit.

Η Bond είπε: «Τον Ιούλιο θα κάνουμε launch μια νέα εμπειρία mobile store. Στην πραγματικότητα θα ξεκινήσουμε φέρνοντας το δικό μας first-party portfolio σε αυτό». Αυτό το store θα περιλαμβάνει games όπως το Candy Crush και το Minecraft». Μετά από αυτή την αρχή, τα σχέδιά τους είναι να επεκτείνουν αυτές τις δυνατότητες στους συνεργάτες, δηλαδή θα επιτρέψει σε άλλους να το εκμεταλλευτούν και να έχουν μία cross-platform mobile εμπειρία.

Το επερχόμενο mobile store της Microsoft θα είναι web-based. Η Bond είπε σχετικά με αυτό: «Αυτό το κάνουμε, διότι πραγματικά αυτό μας επιτρέπει να το κάνουμε μια εμπειρία που θα είναι προσβάσιμη από όλες τις συσκευές, όλες τις χώρες, ότι και αν γίνει, ανεξάρτητα από πολιτικές των closed ecosystem stores». Η Bond πρόσθεσε ότι θα επεκτείνει το store από εκεί.

Ενώ η Bond ήταν αρκετά σαφής σχετικά με τα σχέδια της Microsoft για το mobile storefront της, η ίδια ήταν λιγότερο συνοπτική όταν μίλησαν για το κλείσιμο των στούντιο της Bethesda. Η Bond είπε: «Είναι πάντα εξαιρετικά δύσκολο να παίρνετε αποφάσεις σαν αυτές…όταν εξετάσαμε αυτές τις θεμελιώδεις τάσεις [του κλάδου], νιώθουμε βαθιά ευθύνη να διασφαλίσουμε ότι τα games που φτιάχνουμε, οι συσκευές που δημιουργούμε, οι υπηρεσίες που προσφέρουμε είναι εκεί μέσα από στιγμές. Ακόμα και αν η βιομηχανία δεν μεγαλώνει, όταν είστε ανάμεσα σε μια περίοδο αλλαγής. Τα νέα που ανακοινώσαμε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ως αποτέλεσμα αυτού, στη δέσμευσή μας για να διασφαλίσουμε ότι η επιχείρηση είναι υγιής για μεγάλο χρονικό διάστημα». Η Bond είπε, επίσης, ότι η εταιρεία εστιάζει στους ανθρώπους που επηρεάστηκαν και κάνουν τα πάντα για να τους βοηθήσουν σε αυτές τις δύσκολες αλλαγές».

Όταν τονίστηκε στη συνέντευξη η επιτυχία της Tango Gameworks ( developer του Hi-Fi Rush) που έκλεισε πρόσφατα, η Bond και πάλι απέφυγε την ερώτηση, δίνοντας μια μη ικανοποιητική απάντηση. Η Bond απάντησε: «Ξέρετε, ένα από τα πράγματα που αγαπώ στη βιομηχανία των games είναι η δημιουργική μορφή τέχνης και αυτό σημαίνει ότι η κατάσταση και τι επιτυχία υπάρχει για κάθε παιχνίδι και εταιρεία είναι πραγματικά μοναδική. Δεν υπάρχει ένα μέγεθος που να ταιριάζει σε όλα για εμάς, οπότε βλέπουμε κάθε εταιρεία, κάθε ομάδα για games και κοιτάμε και σε μια ποικιλία από παράγοντες όταν βρισκόμαστε αντιμέτωποι με τέτοιου είδους αποφάσεις και συμβιβασμούς. Αλλά όλα επιστρέφουν στη μακροπρόθεσμη δέσμευσή μας για τα games που φτιάχνουμε, τις συσκευές που δημιουργούμε, τις υπηρεσίες και τη διασφάλιση ότι προετοιμαζόμαστε ώστε να είμαστε σε θέση να εκπληρώσουμε αυτές τις υποσχέσεις.»

Δείτε τη συνέντευξη της Sarah Bond στο Bloomberg.



Το web-based mobile game store της Microsoft θα έρθει τον Ιούλιο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 May 2024 13:55 #275841 by Nikos Georgopoulos
Η Microsoft λέει ότι θέλει να αναπτύξει μικρότερα games παρότι έκλεισε 4 Xbox Studios!




Οι απαντήσεις της Sarah Bond.

Ο Matt Booty (επικεφαλής του Xbox) είπε κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης ότι η εταιρεία θέλει να αναπτύξει μικρότερα games που θα δώσουν περισσότερα βραβεία. Η είδηση αυτή ήρθε αφού η Microsoft έκλεισε δικούς της developers όπως η Tango Gameworks. Οι πληροφορίες προέρχονται από μία αναφορά από τον Ash Parrish στο The Verge , που αποκάλυψε πληροφορίες για την συνάντηση.

Οι απαντήσεις σε αυτήν την αναφορά ήταν από αμέτρητους developers και fans να εκφράζουν την απογοήτευσή τους. Ο John Johanas (creative director της Tango Gameworks και αυτός που σκέφτηκε να δημιουργηθεί το Hi-Fi Rush) μπορούσε να δείξει την απογοήτευσή του μέσω μια φωτογραφίας στο X/Twitter. Δείτε την απάντηση του Johana.


t.co/Cz2fW01QVc pic.twitter.com/ADV4ZTpIuP

— johnjohanas (@johnjohanas) May 9, 2024

Η απαντήσεις της Sarah Bond
Η Sarah Bond (πρόεδρος του Xbox) μίλησε για τις πρόσφατες περικοπές στη Bethesda, περιγράφοντας αυτές ως στη δέσμευσή τους για να διασφαλίσουν ότι η επιχείρηση θα είναι είναι ενεργή για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η Bond μίλησε στο Bloomberg Tech Summit, αφού ήρθαν νέα αυτή την εβδομάδα για στούντιο της Bethesda που έκλεισε η Microsoft (Arkane Austin, Tango Gameworks, Alpha Dog Games). Ωστόσο, η συνέντευξη έχει γίνει από τότε viral λόγω των φαινομενικά αδύναμων απαντήσεων της Bond που δεν παρέχει πολλές πληροφορίες για την απόφαση.

Πρώτα, η Bond ρωτήθηκε για την ελλιπής ανάπτυξη της gaming βιομηχανίας, πράγμα για το οποίο ανησυχούσε ο Phil Spencer αφού πήρε την απόφαση να απολύσει 1900 άτομα. Η Bond είπε: «Πέρσι στα video games, σε μεγάλο βαθμό η βιομηχανία ήταν σταθερή. Και ακόμη και το 2023, είδαμε μερικά τεράστια releases , εξαιρετικά πρωτοποριακά games. Ωστόσο, η ανάπτυξη της gaming βιομηχανίας δεν ακολούθησε όλα αυτά. Πολλά από αυτά σχετίζονται με την ανάγκη να φέρουμε νέους παίκτες και να κάνουμε το gaming πιο προσβάσιμο. Αλλά όλα αυτά γίνονται, ενώ την ίδια στιγμή που αυξάνεται το κόστος που σχετίζεται με τη δημιουργία αυτών των όμορφων AAA games, και ο χρόνος που απαιτείται για τη δημιουργία τους αυξάνεται. Και πολλή από την εστίασή μας ως Xbox είναι για το πως θα κάνουμε πράγματα για να βοηθήσουμε τη βιομηχανία να φτάσει ψηλά, ενώ βεβαιωνόμαστε ότι αυτά που κάνουμε είναι στην περίοδο αλλαγής.»

Η Bond μετά ρωτήθηκε συγκεκριμένα για το πρόσφατο κλείσιμο μερικών στούντιο. Εκείνη απάντησε: «Είναι πάντα εξαιρετικά δύσκολο να παίρνετε αποφάσεις σαν αυτές…όταν εξετάσαμε αυτές τις θεμελιώδεις τάσεις [του κλάδου], νιώθουμε βαθιά ευθύνη να διασφαλίσουμε ότι τα games που φτιάχνουμε, οι συσκευές που δημιουργούμε, οι υπηρεσίες που προσφέρουμε είναι εκεί μέσα από στιγμές. Ακόμα και αν η βιομηχανία δεν μεγαλώνει, όταν είστε ανάμεσα σε μια περίοδο αλλαγής. Τα νέα που ανακοινώσαμε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ως αποτέλεσμα αυτού, στη δέσμευσή μας για να διασφαλίσουμε ότι η επιχείρηση είναι υγιής για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ωστόσο, είναι η δέσμευσή μας να έχουμε τα δικά μας στούντιο και να δουλεύουμε με συνεργάτες για να έχουμε games μεγάλα και μικρά, είμαστε μια πλατφόρμα όπου μπορείτε να παίξετε GTA, αλλά μπορείτε επίσης να παίξετε και Palworld, όπου μπορείτε να παίξετε Call of Duty, μπορείτε να παίξετε και Pentiment, αυτό δεν αλλάζει. Και ειλικρινά, η δέσμευσή μας για την Bethesda και τον ρόλο που παίζει είναι μέρος του Xbox και ό,τι κάνουμε». Η Bond είπε, επίσης, ότι η εταιρεία εστιάζει στους ανθρώπους που επηρεάστηκαν και κάνουν τα πάντα για να τους βοηθήσουν σε αυτές τις δύσκολες αλλαγές.

Όταν τονίστηκε στη συνέντευξη η επιτυχία της Tango Gameworks (developer του Hi-Fi Rush) που έκλεισε πρόσφατα, η Bond απέφυγε την ερώτηση, δίνοντας μια μη ικανοποιητική απάντηση. Η Bond απάντησε: «Ξέρετε, ένα από τα πράγματα που αγαπώ στη βιομηχανία των games είναι η δημιουργική μορφή τέχνης και αυτό σημαίνει ότι η κατάσταση και τι επιτυχία υπάρχει για κάθε παιχνίδι και εταιρεία είναι πραγματικά μοναδική. Δεν υπάρχει ένα μέγεθος που να ταιριάζει σε όλα για εμάς, οπότε βλέπουμε κάθε εταιρεία, κάθε ομάδα για games και κοιτάμε και σε μια ποικιλία από παράγοντες όταν βρισκόμαστε αντιμέτωποι με τέτοιου είδους αποφάσεις και συμβιβασμούς. Αλλά όλα επιστρέφουν στη μακροπρόθεσμη δέσμευσή μας για τα games που φτιάχνουμε, τις συσκευές που δημιουργούμε, τις υπηρεσίες και τη διασφάλιση ότι προετοιμαζόμαστε ώστε να είμαστε σε θέση να εκπληρώσουμε αυτές τις υποσχέσεις.»

H Bond απάντησε σχετικά με τα Xbox exclusive games που αργότερα κυκλοφόρησαν στο PlayStation: «Είναι νωρίς ακόμα…αλλά είμαστε πραγματικά ενθαρρυμένοι από την αποδοχή αυτών των games. Ένα πράγμα που πιστεύω πως είναι σημαντικό να σημειωθεί είναι ότι ως Xbox βάζαμε games σε άλλες πλατφόρμες για πολύ καιρό. Το Minecraft είναι διαθέσιμο παντού. Οι ομάδες στη Bethesda είχαν, επίσης, games και σε άλλες πλατφόρμες, το ίδιο και οι ομάδες της Activision Blizzard. Οπότε είναι μια απόφαση που λαμβάνουμε σε game-by-game βάση και συνεχίζουμε να προχωράμε μπροστά και να εκτελούμε τη στρατηγική μας.

Δείτε τη συνέντευξη της Sarah Bond.



Πιο θετικά νέα σε αυτή τη συνέντευξη είναι η ανακοίνωση ενός web-based Mobile game store.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 May 2024 13:56 #275844 by Nikos Georgopoulos
Η Microsoft φημολογείται ότι θα κάνει και άλλες απολύσεις στο τμήμα Xbox




Έχει ήδη πάνω από 2200 για το 2024.

Αφού η Microsoft φέτος έκλεισε εταιρείες όπως η Arkane Austin και η Tango Gameworks και απέλυσε 1900 εργαζομένους τον Ιανουάριο από την Blizzard και το Xbox, τώρα έρχονται φήμες ότι θα κάνει και άλλες απολύσεις. Η είδηση προέρχεται από το Bloomberg που λέει: «Το Xbox ξεκίνησε να προσφέρει εθελοντικές συμφωνίες αποχώρησης σε producers, quality assurance testers και άλλο προσωπικό στη ZeniMax», ενώ σε άλλους εργαζομένους στο Xbox είπαν ότι έρχονται και άλλες απολύσεις.

Σύμφωνα με την αναφορά, ο Matt Booty (πρόεδρος του game content και των στούντιο του Xbox) μίλησε για το πόσο λεπτή ήταν η εταιρεία, όπως το «φυστικοβούτυρο στο ψωμί», προσθέτοντας ότι η υποστελέχωση ήταν μια ανησυχία σε πολλές εταιρείς. Ομοίως, το Bloomberg δηλώνει ότι η Jill Braff της ZeniMax Studios πρόσθεσε: «Είναι δύσκολο να υποστηρίξεις εννέα εταιρείες σε όλο τον κόσμο με μια μικρή κεντρική ομάδα με μία πλάκα πραγμάτων να μεγαλώνει συνέχεια… Νομίζω ότι επρόκειτο να το ανατρέψουμε».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 May 2024 10:12 #275855 by Nikos Georgopoulos
Θετικό review bombing στο Steam σε Hi-Fi Rush και The Evil Within




Λόγω του κλεισίματος της Tango Gameworks από την Microsoft.

Οι χρήστες του Steam κάνουν θετικό review bombing στα Hi-Fi Rush, The Evil Within και The Evil Within 2 (τίτλους της Tango Gameworks).

Συνήθως τα review bombings γίνονται για πράγματα που έκανε μια εταιρεία και δεν αρέσουν στους παίκτες και τις περισσότερες φορές είναι αρνητικά. Αυτή τη φορά το review bombing είναι θετικό. Οι fans των τίτλων της Tango Gameworks θέλουν να αποδείξουν στη Microsoft ότι το κλείσιμο της εταιρείας ήταν μια λάθος κίνηση.

Το Hi-Fi Rush είχε πολλά θετικά reviews πριν το review bombing. Τώρα στο Steam υπάρχουν περισσότερα από 1000 πρόσφατα reviews. Τα The Evil Within games, έχουν δεχτεί και αυτά πολλά θετικά reviews.

Αυτή την εβδομάδα έκλεισαν κι άλλες 3 εταιρίες παράλληλα με την Tango Gameworks. Επίσης, ακυρώθηκαν games όπως το Hi-Fi Rush 2 (της Tango Gameworks) και το νέο Dishonored (από την Arkane Austin), ως συνέπεια του κλεισίματος. Οι 4 εταιρείες που έκλεισαν αυτή την εβδομάδα από την Microsoft ήταν η Tango Gameworks, η Arkane Austin, η Alpha Dog και η Roundhouse με σκοπό τη μείωση κόστους.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

17 May 2024 10:29 #275890 by Nikos Georgopoulos
Η Microsoft χρησιμοποιεί AI για να αντιμετωπίσει τους τοξικούς παίκτες




Το οποίο θα εντοπίζει το βλαβερό περιεχόμενο.

Η Microsoft ανακοίνωσε ότι πλέον χρησιμοποιεί A.I. για να εντοπίζει το βλαβερό περιεχόμενο από την gaming κοινότητά της.

Στο πρόσφατο Xbox Transparency Report, η Microsoft επιβεβαίωσε τις δεσμεύσεις της για την ασφάλεια των παικτών και να ανοιχτεί με ότι κάνει, αλλά μίλησε και για την προοδευτική χρήση του Α.Ι. Συγκεκριμένα το A.I. χρησιμοποιείται με 2 τρόπους. Ο πρώτος είναι να εντοπίζει βλαβερές λέξεις η φράσεις από τα reports των παικτών, πράγμα που επιτρέπει στους moderators να ξεχωρίζουν πιο γρήγορα τα πραγματικά από τα ψεύτικά. Ο δεύτερος τρόπος είναι μέσω των videos, όπου μπορεί να εντοπίζει βλαβερό ή τοξικό περιεχόμενο. Η συγκεκριμένη λειτουργία χρησιμοποιεί την δυνατότητα εγγραφής φωνής που έγινε διαθέσιμη το 2023.

Σύμφωνα με την Microsoft, από την έναρξη της λειτουργίας, υπήρξαν περισσότερες από 138.000 καταγραφές και από όσους παίκτες δέχθηκαν strikes, το 98% δεν έλαβε περισσότερα από ένα. Πέρυσι στο Xbox ξεκίνησε και το σύστημα με τα Strikes, όπου το 88 των παικτών δεν δέχθηκε παραπάνω από ένα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification