Gabe Newell: "Το Xbox Series X είναι καλύτερο από το PS5"
HotΜανώλης Σαρικλόγλου
Gabe Newell: "Το Xbox Series X είναι καλύτερο από το PS5"
Πληροφορίες
Ο ιδρυτής της Valve υποστήριξε την κονσόλα της Microsoft χωρίς κανένα δισταγμό.
Ο επικεφαλής της Valve Gabe Newell θα διάλεγε το Xbox Series X και όχι το PS5 σύμφωνα με δήλωση του σε μια πρόσφατη συνέντευξη σε μια εκπομπή σε ένα κανάλι της Νέας Ζηλανδίας.
Ο Gabe Newell έχει κολλήσει στην Νέα Ζηλανδία λόγω της πανδημίας. Όταν η ομάδα του ολοκλήρωσε το Half-Life: Alyx, o Newell πήγε για διακοπές στη χώρα. Λίγο αργότερα όμως χτύπησε ο ιός και ο επικεφαλής της Valve είναι κολλημένος εκεί από τον Μάρτιο.
Σε μια πρόσφατη του εμφάνιση στο The Project μια εκπομπή ενός καναλιού της Νέας Ζηλανδίας ο ίδιος ρωτήθηκε από τους παρουσιαστές για το ποια next-gen κονσόλα θα διάλεγε ανάμεσα στο PS5 και Xbox Series X. Όταν ρωτήθηκε ποια από τις δύο κονσόλες PS5 ή Xbox Series X ο Newell απάντησε ότι προτιμάει την κονσόλα της Microsoft.
Ο παρουσιαστής τον ρώτησε για ποιο λόγο και ο Gabe Newell δήλωσε: "Επειδή είναι καλύτερη. Δεν έχω μερίδιο σε αυτόν τον αγώνα ανάμεσα στη Sony και στην Microsoft. Προφανώς εμείς κάνουμε το μεγαλύτερο μέρος της ανάπτυξής μας στα PC, αλλά από αυτές τις δύο κονσόλες θα διάλεγα το Xbox". Δείτε το σχετικό βίντεο.
Δείτε την σύγκριση των τεχνικών χαρακτηριστικών για τις κονσόλες νέας γενιάς. Συζητήστε για τη Valve στο σχετικό forum topic.
Διαβάστε για τον Gabe Newell που υπήρξε gold farmer στο World of Warcraft και συζητήστε για το Steam στο αντίστοιχο forum topic.
