Digimon All-Star Rumble

Hot
Digimon All-Star Rumble

Digimon All-Star Rumble

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Έρχεται για Xbox 360 και PS3.

Τα Digimon είναι μια ξεχωριστή ομάδα, τελείως διαφορετική από αυτή των Pokémon και πολλοί τα γνωρίσαμε απο την γνωστή ομώνυμη anime σειρά της τηλεόρασης πριν μερικά χρόνια.

Θα μας εμφανιστούν λοιπόν για το PlayStation 3 και το Xbox 360 με το video game Digimon All-Star Rumble. Παρακάτω μπορείτε να δείτε και το αντίστοιχο τρέιλερ.

Όπως είδατε και παραπάνω στο τρέιλερ μας δίνεται μια σαφή ιδέα για το τι θα περιέχει το παιχνίδι. Είναι ένα Brawler game στο στυλ του Smash Bros, και λαμβάνει χώρα σε ένα 3D περιβάλλον, στο οποίο οι χαρακτήρες σας εξελίσσονται, με την διαδικασία του Digivolve, κατά τη διάρκεια της μάχης με τελικό σκοπό να γίνετε πιο δυνατοί και να συντρίψετε τον αντίπαλό σας.

To Digimon All-Star Rumble έχει τοποθετηθεί για κυκλοφορία στις 11 Νοεμβρίου για το PS3 και το Xbox 360. Βέβαια ακόμα δεν γνωρίζουμε αν θα είναι σε μορφή δίσκου ή σε ψηφιακή μορφή. Μείνετε συντονισμένοι στο GameWorld για περισσότερα updates.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 Agisilaosss (Level21) 04/08/2014 14:11
Ποτε δεν μου αρεσαν τα digimon..Παντοτε τα θεωρουσα μια κακη απομιμιση των ποκεμον αλλα να σου πω την αληθεια τα εβλεπα τοτε μικρο και χαζο που ειμουνα...Αδιαφορο επομενως το παιχνιδακι για εμενα παντα...(ενθερμοι οπαδοι των ντιτζιμων παρακαλω μην με ξεφτιλισετε στα σχολια απο κατω.)
#2 Noctawerows (Level13) 04/08/2014 14:16

Quoting Agisilaosss:

Ποτε δεν μου αρεσαν τα digimon..Παντοτε τα θεωρουσα μια κακη απομιμιση των ποκεμον αλλα να σου πω την αληθεια τα εβλεπα τοτε μικρο και χαζο που ειμουνα...Αδιαφορο επομενως το παιχνιδακι για εμενα παντα...(ενθερμοι οπαδοι των ντιτζιμων παρακαλω μην με ξεφτιλισετε στα σχολια απο κατω.)


Χαχαχαχα είχαν και αυτά τη φάση τους.Σε καμία περίπτωση δεν τα συγκρίνουμε με τα Pokemon όμως, ειδικά πρώτες γενιές!
#3 Dineil (Level9) 04/08/2014 16:00
Εγώ να πώ την αμαρτία μου τα προτιμούσα απο τα Pokemon. Κύριως λόγος ήταν πως είχαν περισσότερες evolutions και γούσταρα αυτό που όσο εξελίσσονταν γίνονταν πιο μηχανικά και badass
#4 deratop (Level25) 04/08/2014 16:23
Picatsu και ξερό ψωμί ούτε εμένα μου άρεσαν ένθερμοι αντι-οπαδοί των digimon ενωθείτε :P
#5 MASTERSOT (Level8) 05/08/2014 08:26
αν και μου αρέσουν τα Pokemon προτιμώ digimon με μεγάλη διάφορα, έχουν πιο πολλές evolution και πιο ψαγμένε ιστορία από τα Pokemon, και πολλά άλλα που δεν τα λόγο ότι θα μου πάρει μια ώρα να τα γράψω :P
όπως και να έχει ανυπομονώ για το game
#6 MASTERSOT (Level8) 05/08/2014 09:17

Quoting Agisilaosss:

Ποτε δεν μου αρεσαν τα digimon..Παντοτε τα θεωρουσα μια κακη απομιμιση των ποκεμον αλλα να σου πω την αληθεια τα εβλεπα τοτε μικρο και χαζο που ειμουνα...Αδιαφορο επομενως το παιχνιδακι για εμενα παντα...(ενθερμοι οπαδοι των ντιτζιμων παρακαλω μην με ξεφτιλισετε στα σχολια απο κατω.)


έλα μην ανησυχείς, δεν βαράμε (πολύ :-* )
#7 Agisilaosss (Level21) 05/08/2014 09:20

Quoting MASTERSOT:


Quoting Agisilaosss:

Ποτε δεν μου αρεσαν τα digimon..Παντοτε τα θεωρουσα μια κακη απομιμιση των ποκεμον αλλα να σου πω την αληθεια τα εβλεπα τοτε μικρο και χαζο που ειμουνα...Αδιαφορο επομενως το παιχνιδακι για εμενα παντα...(ενθερμοι οπαδοι των ντιτζιμων παρακαλω μην με ξεφτιλισετε στα σχολια απο κατω.)


έλα μην ανησυχείς, δεν βαράμε (πολύ :-* )


Παλι καλα...Να σου πω την αμαρτια μου περιμενα περισσοτερο κραξιμο..! :P