- Ειδήσεις
- FPS
- Οι παίκτες του Battlefield 2042 στις κονσόλες ζητούν υποστήριξη για ποντίκι και πληκτρολόγιο από την DICE
Οι παίκτες του Battlefield 2042 στις κονσόλες ζητούν υποστήριξη για ποντίκι και πληκτρολόγιο από την DICE
Hot
Οι παίκτες του Battlefield 2042 στις κονσόλες ζητούν υποστήριξη για ποντίκι και πληκτρολόγιο από την DICE
Πληροφορίες
Δημιούργησαν petition.
Το Battlefield 2042, σε αντίθεση με αρκετά multiplayer Shooters, δεν υποστηρίζει ποντίκι και πληκτρολόγιο στις κονσόλες και οι παίκτες άνοιξαν petition όπου το ζητούν από την DICE.
Στο petition υπάρχουν ήδη περισσότερες από 10.000 υπογραφές και η περιγραφή του είναι η εξής: Υπάρχει ένα μεγάλο μέρος της gaming κοινότητας που δεν μπορεί να αναβαθμίσει τα PC του ώστε να πληρούν τις απαιτήσεις για να τρέξουν το Battlefield 2042. Σε αυτό οφείλεται η περιορισμένη διαθεσιμότητα των εξαρτημάτων των PC και όσα είναι διαθέσιμα αγοράζονται από scalpers, οι οποίοι τα πουλούν σε διπλάσιες από τις κανονικές τιμές. Παλιότερα κόστιζε 300-600 δολάρια για να αναβαθμίσουμε την κάρτα γραφικών μας και τώρα κοστίζει 1000-2000.
Η DICE είχε αναφερθεί στη συγκεκριμένη λειτουργία πριν από την κυκλοφορία του Battlefield 2042 και είχε δηλώσει ότι δεν θα είναι διαθέσιμη κατά την κυκλοφορία του, όμως ακόμα ερευνά το ζήτημα και πιθανότατα θα έρθει κάποια στιγμή.
Διαβάστε το review του Battlefield 2042 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.
Ελάτε να παίξουμε παρέα Battlefield 2042 γράφοντας εδώ το ID σας.
