Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword
×
Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

SNES (Super NES): Γενική συζήτηση

More
29 Jun 2017 21:22 #200701 by aims
aims replied the topic: SNES (Super NES): Γενική συζήτηση
πολυ ωραιο το Mouse!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Jul 2017 19:50 - 05 Jul 2017 13:52 #200976 by Divine Raiden
Divine Raiden replied the topic: SNES (Super NES): Γενική συζήτηση
Κυκλοφόρησε ο Χαμένος Τίτλος


Πέρασε σχεδόν ένας χρόνος από τότε που ο Michel Ancel, δημιουργός της σειράς Rayman, έφερε στην δημοσιότητα ένα πρώιμο πρωτότυπο για το πρώτο Rayman παιχνίδι που τελικά δε κυκλοφόρησε ποτέ στην κονσόλα του SNES. Είχαν περάσει μάλιστα 24 ολόκληρα χρόνια από τότε που εμφανίστηκε τελευταία φορά και τα screenshots αυτού ανέβηκαν στο αντίστοιχο προφίλ στο Instagram. Ωστόσο, ο game developer Omar Cornut ανέβασε το πρωτότυπο αυτό στο Dropbox, δίνοντας ελεύθερη πρόσβαση σε αυτό για όλους.

Ο παραπάνω κύριος Cornut είναι όπως είπαμε game developer και ιδρυτής του στούντιο Lizardcube. Όταν ρωτήθηκε πώς έλαβε το αντίγραφο του πρώιμου σταδίου του παιχνιδιού ισχυρίστηκε πως του τα έδωσε ο Ancel. Συγκεκριμένα δήλωσε:
«Απλά το ζήτησα από τον Michel τον οποίο γνωρίζω πολύ καλά και ο ίδιος μου επέτρεψε να το δανειστώ και να το μεταβιβάσω σε εσάς.»

Ο Cornut έχει διατηρήσει ψηφιακά και άλλα games στο παρελθόν, εστιάζοντας κυρίως στην 8-bit εποχή της Sega. Όλα αυτά τον μετέφεραν και στην δουλειά του σκηνοθέτη για το πιο πρόσφατο έργο του που είναι το Wonder Boy: The Dragon’s Trap remake, έναν τίτλο που ανήκει κανονικά στο Sega Master System και κυκλοφόρησε το 1989.

Το πρωτότυπο του Rayman μπορεί να παιχτεί σχεδόν σε όλους τους SNES emulators. Παρά την ομορφιά του, την ιστορική σημασία του και την βαθιά νοσταλγία που προκαλεί, το παιχνίδι απέχει πολύ από τον χαρακτηρισμό του ολοκληρωμένου παιχνιδιού. Το αρχείο προς λήψη έχει μέγεθος μόλις 1MB και περιέχει μια στατική περιοχή χωρίς εχθρούς η αντικείμενα, ωστόσο η μικρή εξερεύνηση του είναι σίγουρα ενδιαφέρουσα για τους retro gamers.

The sword of destiny has two edges. You are one of them.
Last Edit: 05 Jul 2017 13:52 by DoUzOs.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Apr 2020 00:57 #233491 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: SNES (Super NES): Γενική συζήτηση
Η Japan Retro Game Association δίνει δώρο 100 SNES
Σε οικογένειες της χώρας, λόγω κορωνοϊού


Η Japan Retro Game Association (Ιαπωνική Ομοσπονδία Retro Games), δίνει δώρο 100 κονσόλες SuperNES, σε ισάριθμες οικογένειες της Ιαπωνίας, λόγω του κορωνοϊού.

Η 16-bitη κονσόλα είναι κατά πολλούς και η καλύτερη όλων των εποχών που έχει βγάλει η Nintendo με games...διαμάντια. Οι οικογένειες θα λάβουν μαζί με την κονσόλα ένα χειριστήριο και τα games Donkey Kong Country και Final Fantasy 6. Με αυτές τις δύο επιλογές σίγουρα θα κάνουν καιρό να βγούνε από το σπίτι!

Σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα στο Twitter, οι οικογένειες θα πρέπει να συμπληρώσουν μια φόρμα μέχρι τις 26 Απριλίου. Δικαίωμα αίτησης έχουν οικογένειες με παιδιά κάτω των 16 ετών και εφόσον συμφωνούν να πληρώσουν τα μεταφορικά. Οι 100 νικήτριες οικογένειες θα αποφασιστούν με κλήρωση. Η αποστολή των SNES θα γίνει στις 27 Απριλίου.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Aug 2020 04:40 #237634 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: SNES (Super NES): Γενική συζήτηση
Modder μετέφερε το Sonic the Hedgehog στο SNES
Ανταλλαγή μασκότ.


Πως θα ήταν αν το Sonic the Hedgehog “έτρεχε” σε ένα SNES; Πως γίνεται να τρέξει ο κώδικάς του στο 16μπιτο σύστημα της Nintendo; Μετά από 29 χρόνια, επιτέλους έχουμε την απάντηση.

Ο TiagoSC, προγραμματιστής για το Mega Drive, δημοσίευσε ένα tech demo στα forums του NesDev, δείχνοντας την τρίτη πίστα του Green Hill Zone. Έχουμε δει αρκετές απόπειρες μεταφοράς και ανταλλαγής “μασκότ”, ωστόσο αυτό που ξεχωρίζει τον TiagoSC από τους υπόλοιπους, είναι ότι το project αυτό είναι βασισμένο στον original κώδικα του Sonic και τροποποιημένο ώστε να τρέχει όσο καλύτερα γίνεται στο SNES.


Υπάρχουν δύο στοιχεία που χαρακτηρίζουν ένα Sonic games, πρώτο είναι η ταχύτητα που κινείται το περιβάλλον και δεύτερο τα physics του Sonic. Αμφότερα είναι αναγκαία για την σωστή Sonic-εμπειρία και είναι κάτι το οποίο το tech demo του TiagoSC φαίνεται να έχει καταφέρει. Οι δύο αυτές κονσόλες είναι ίδιες σε κάποια μέρη και εντελώς διαφορετικές σε άλλες. Διαφέρουν στο εύρος των χρωμάτων, στην ανάλυση που απεικονίζουν και άλλα πολλά. Αυτές είναι λεπτομέρειες τις οποίες ο TiagoSC έπρεπε να λάβει υπόψη.

Ακόμη, οι διαφορές ανάμεσα στους CPU των δύο κονσολών, τόσο ως προς την αρχιτεκτονική τους, όσο και ως προς τις ταχύτητες, αποτέλεσε ένα σοβαρό εμπόδιο στην μεταφορά του Sonic στο SNES. Πάραυτα, βλέπουμε ότι το tech demo δεν έχει σοβαρά προβλήματα που να αλλοιώνουν την συνολική εμπειρία. O TiagoSC δημιούργησε το συγκεκριμένο tech demo ως μέρος του project του, στο οποίο προσπαθεί να αναπτύξει το δικό του game engine για το SNES.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Nov 2020 18:31 #241569 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: SNES (Super NES): Γενική συζήτηση
Το ακυρωμένο prototype Green Lantern για το SNES
Βίντεο από το Game History Secrets.


Το Game History Secrets δημοσίευσε βίντεο με gameplay από το prototype Green Lantern για το SNES, το οποίο εν τέλει ακυρώθηκε.

Πολλά games έχουν ακυρωθεί πριν ακόμα ολοκληρωθούν και κάποια είναι πιο γνωστά από τα υπόλοιπα. Ακόμα και τώρα υπάρχουν κάποια games τα οποία ήταν άγνωστο ότι αναπτύσσονταν και κάνουν την εμφάνισή τους για πρώτη φορά. Ο Liam Robertson, ο οποίος ασχολείται με την ιστορία των video games αποκάλυψε για πρώτη φορά αποσπάσματα από το Green Lantern game που ήταν να κυκλοφορήσει το 1994 για SNES από την Ocean Software.


Όπως μπορείτε να δείτε και στο παραπάνω βίντεο, γίνεται αναφορά και στις πολλές αλλαγές για το ακυρωμένο prototype, οι οποίες ήταν αποτέλεσμα λαθών της Ocean ή διαφόρων συμβάντων στην DC Comics την περίοδο εκείνη. Για παράδειγμα ο Hal Jordan ήταν αρχικά ο πρωταγωνιστής του παιχνιδιού αλλά αυτό άλλαξε αφού συνέβη κάτι αντίστοιχο και στην ιστορία του κόμικ.

Αρχικά ήταν σχεδιασμένο ως Platform με Puzzle αποσπάσματα, εν τέλει το gameplay κατέληξε με στοιχεία side-scrolling Shoot em’ up σαν τα Contra και Gunstar Heroes, όταν ασχολήθηκε με αυτό ένας προγραμματιστής και αυτή είναι η έκδοση που βλέπουμε και στο βίντεο. Τελικά το Green Lantern game απορρίφθηκε και με την έλευση του αρχικού PlayStation και την μεταστροφή των games σε 3D.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.278 seconds
Notification