Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Formula 1 / MotoGP / WRC

29 Mar 2021 09:27 - 29 Mar 2021 09:29 #248519 by BigGreekGamer
F1: Ο Λιούις Χάμιλτον νικητής στο Γκραν Πρι του Μπαχρέιν

Ο Σερ Λιούις Χάμιλτον ήταν νικητής του πρώτου εφετινού αγώνα της Φόρμουλα Ένα που έγινε στο Μπαχρέιν, έπειτα από μεγάλη «μάχη» με τον Μαξ Φερστάπεν. Ο Βρετανός οδηγός της Mercedes κατάφερε να πάρει τη νίκη βάζοντας υποψηφιότητα για την κατάκτηση και ενός 8ου παγκόσμιου τίτλου στην καριέρα του, μπροστά από τον Ολλανδό οδηγό της Red Bull-Honda που τον πίεσε μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας.

Ο Χάμιλτον εκκίνησε τον αγώνα από την πρώτη γραμμή, αλλά λίγο πιο πίσω από τον Φερστάπεν και χρειάστηκε να επιστρατεύσει όλη την εμπειρία του για να πάρει την 96η νίκη του σε γκραν πρι της Φόρμουλα Ένα, ενώ και ο δεύτερος οδηγός της Mercedes, ο Φινλανδός Βάλτερι Μπότας ανέβηκε στο βάθρο των νικητών, παίρνοντας την τρίτη θέση.

Ο Βρετανός Λάντο Νόρις με McLaren πήρε την 4η θέση, μπροστά από τον Μεξικανό Σέρχιο Πέρες με Red Bull. Η Ferrari, που ήταν 6η πέρυσι στην κατάταξη των κατασκευαστών, είδε τους δύο οδηγούς της Σαρλ Λεκλέρκ (Μονακό) και Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία) να παίρνουν την 6η και 8η θέση αντίστοιχα. Ο Φερνάντο Αλόνσο (Alpine) στην επιστροφή του στην Φόρμουλα Ένα, στα 39 χρόνια του, υποχρεώθηκε να εγκαταλείψει στον 34ο γύρο. Αξίζει να σημειωθεί πως ο ρούκι Ιάπωνας της Alpha Tauri πήρε τους 2 βαθμούς στον παρθενικό του αγώνα τερματίζοντας στην 9η θέση.

 Τα αποτελέσματα του 1ου Γκραν Πρι στο Μπαχρέιν:

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

29 Mar 2021 14:48 - 29 Mar 2021 14:54 #248522 by Blood Prince
Μακάρι να πάει καλά ο Αλόνσο !

Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

31 Mar 2021 13:33 #248621 by BigGreekGamer
O Alonso εγκατέλειψε λόγω ενός… σάντουιτς!

Ο πρώτος αγώνας του Ισπανού από το 2018, ολοκληρώθηκε πρόωρα όταν το περιτύλιγμα ενός σάντουιτς (!), βρέθηκε στην αγωνιστική διαδρομή του Σακχίρ και σφήνωσε στους αεραγωγούς των πίσω φρένων, οδηγώντας σε υπερθέρμανση και τελικά εγκατάλειψη από τον αγώνα, στον 32ο από τους 56 γύρους.Το ίδιο ακριβώς πράγμα είχε συμβεί στο Grand Prix Αυστραλίας του 2018 στον Sergey Sirotkin της Williams, μόνο που τότε ο Ρώσος δεν είχε λάβει εντολή να αποσυρθεί αλλά συνέχισε ευθεία στη στροφή 13 του Albert Park.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως δεν είναι η πρώτη φορά που ο Alonso αναγκάζεται να τεθεί εκτός αγώνα επειδή κάτι παράξενο χώθηκε στους αεραγωγούς των φρένων του. Το 2015, στον αγώνα της πατρίδας του, στην πίστα της Βαρκελώνης, συνέβη το ίδιο με μία ζελατίνα από προσωπίδα κράνους άλλου οδηγού!

Πάντως δεν έλειπαν τα προβλήματα για τον οδηγό της Alpine, αφού παρότι κάποια στιγμή είχε ανέβει έβδομος, είχε υποχωρήσει στην κατάταξη με την Alpine A521 να αντιμετωπίζει κάποια προβλήματα με την υβριδική της μηχανή.
 Ο εκτελεστικός διευθυντής της γαλλικής ομάδας, Marcin Budkowski, εξηγεί: «Μετά το πρώτο pit stop, είχαμε ένα μικρό πρόβλημα που μας ανάγκασε να μειώσουμε την απόδοση του αυτοκινήτου. Και μετά το δεύτερο pit stop, το περιτύλιγμα ενός σάντουιτς κόλλησε μέσα στους αεραγωγούς των πίσω φρένων, οδηγώντας σε υπερθέρμανση και ζημιά στο σύστημα πέδησης. Δώσαμε λοιπόν εντολή να αποχωρήσει για λόγους ασφαλείας. Ήταν ένας πρώτος αγώνας με πολλές ατυχίες για τον Fernando».Η συνέχεια του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 είναι στην πίστα της Ίμολα, εκεί όπου ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είχε τη διετία 2005-2006 πρωταγωνιστήσει σε επικές μάχες με τον Michael Schumacher.


I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

31 Mar 2021 13:36 - 31 Mar 2021 13:40 #248623 by BigGreekGamer
Επίσημο: Το Rally Acropolis επιστρέφει στο WRC τον ερχόμενο Σεπτέμβριο  

Το Ράλλυ Ακρόπολις εντάχθηκε επισήμως στο ημερολόγιο του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, αντικαθιστώντας το Ράλλυ Χιλής ως 10ος γύρος του θεσμού, στις 9-12 Σεπτεμβρίου, έχοντας εξασφαλίσει την παρουσία του και για το 2022.Αυτό που είχε διαφανεί πριν από μερικούς μήνες, σήμερα παίρνει και επίσημα σάρκα και οστά. Το Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και το νέο κεφάλαιο στην ιστορία του, θα ανοίξει στις 9-12 Σεπτεμβρίου, με την εκκίνηση να γίνεται κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης.

 Παρακάτω, μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά την ανακοίνωση για την επιστροφή του αγώνα στο WRC:

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ επιστρέφει στην Ελλάδα

Η επάνοδος του Ράλλυ Ακρόπολις στο ημερολόγιο του κορυφαίου θεσμού αγώνων Ράλλυ αποτελεί γεγονός: Φέτος το Σεπτέμβριο η διεξαγωγή του!
Ο ιστορικός αγώνας, που από τα πρώτα του χρόνια, στις αρχές της δεκαετίας του 1950, κέρδισε δικαιωματικά μία θέση στο διεθνές σκηνικό του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έπειτα από μία οκταετία απουσίας από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ (WRC) επιστρέφει, έχοντας μάλιστα εξασφαλίσει την παρουσία του στο θεσμό για τη διετία 2021-2022.Το νέο κεφάλαιο στην ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολις θα γραφτεί στις 9-12 Σεπτεμβρίου 2021.Η εξέλιξη αυτή αποτελεί την επισφράγιση πολύμηνων ενεργειών υπό την αιγίδα του Πρωθυπουργού, που συντονίστηκαν από τον Υφυπουργό Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, ο οποίος από την ανάληψη των καθηκόντων του είχε θέσει ως στόχο την επιστροφή της χώρας σε διεθνείς διοργανώσεις.
Η Ελλάδα πέτυχε να ανοίξει διάλογο με τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) και την εταιρεία διαχείρισης και προώθησης του WRC ήδη από την περασμένη άνοιξη, μεταξύ άλλων χάρις στην αποδεδειγμένα ορθή διαχείριση της πανδημίας, που σχολιάστηκε θετικά από όλα τα διεθνή Μέσα.
Καθοριστικότερο ρόλο, ωστόσο, έπαιξε η θερμή υποστήριξη από την πλευρά της Κυβέρνησης, η οποία, αξιολογώντας την ιστορική σημασία του αγώνα, τη συμβολή του στη θετική προβολή της χώρας στο εξωτερικό και τον επίσης θετικό οικονομικό του αντίκτυπο, υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με τον WRC Promoter, το Δεκέμβριο του 2020.Για τη διοργάνωση του Ράλλυ Ακρόπολις έχει ήδη συσταθεί Οργανωτική Επιτροπή, με σημαντικές προσωπικότητες από το χώρο του αυτοκινήτου, η οποία εργάζεται πάνω στο σχεδιασμό και στην υλοποίησή του.
Λεπτομέρειες, όπως η πόλη που θα φιλοξενήσει τον αγώνα, θα ανακοινωθούν στο αμέσως προσεχές διάστημα.

Το Ράλλυ Ακρόπολις του 2021 θα αποτελέσει τον 10ο γύρο του WRC, αντικαθιστώντας το Ράλλυ της Χιλής, του οποίου η διεξαγωγή κρίθηκε αμφίβολη, λόγω των συνεχιζόμενων επιπτώσεων της πανδημίας στη χώρα της Νοτίου Αμερικής.Τα φώτα του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού -και όχι μόνο- θα στραφούν και πάλι στην Ελλάδα, που δηλώνει έτοιμη απέναντι σε μια σπουδαία πρόκληση!

Video-καλωσόρισμα του Ράλλυ Ακρόπολις στο WRC


Όπως δήλωσε ο Πρωθυπουργός της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Κυριάκος Μητσοτάκης σε ξένα ΜΜΕ:  
«Πριν από εβδομήντα χρόνια η Ακρόπολη αποτέλεσε το φόντο για έναν σπουδαίο αγώνα, που αργότερα καθιερώθηκε ως το “Ράλλυ των Θεών”. Ένας επικός αγώνας ράλλυ που ανέκαθεν έφερνε τα πληρώματα αντιμέτωπα με συνθήκες μοναδικές. Έπειτα από οκτώ χρόνια απουσίας, το Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει, και μάλιστα εν μέσω μιας χρονικής συγκυρίας που η Ελλάδα βρίσκει και πάλι το δρόμο της.
Κατά την τελευταία δεκαετία βρεθήκαμε στη δική μας “διαδρομή”, που περιείχε πολλές εναλλαγές. Πλέον, η Ελλάδα χαράζει το μέλλον της κάνοντας σημαντικά άλματα όσον αφορά την έρευνα, την τεχνολογία και τη βιωσιμότητα. Είμαστε περήφανοι που μπορούμε και πάλι να φιλοξενήσουμε διεθνούς απήχησης εκδηλώσεις, όπως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ».
 

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

18 Apr 2021 20:23 - 18 Apr 2021 20:26 #249599 by BigGreekGamer
Formula 1 GP Ίμολα: Άφθαρτος Φερστάπεν

Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε την πρώτη του νίκη στον δεύτερο αγώνα της Formula 1 βλέποντας πρώτος την καρό σημαία στο Grand Prix της Ίμολα. Στη δεύτερη θέση ο Χάμιλτον, τρίτος ο Νόρις.
O Μαξ Φερστάπεν κέρδισε το επεισοδιακό GP της Εμίλια Ρομάνια, εμπρός από τον Λιούις Χάμιλτον που ανέκαμψε μετά από έξοδό του στη βρεγμένη πίστα της Ίμολα. Σφοδρό ατύχημα των Μπότας και Ράσελ διέκοψε τον αγώνα στον 34ο γύρο.

 Καθώς ο δεύτερος φετινός αγώνας της Formula 1 ξεκίνησε με βροχή, ο Ολλανδός της Red Bull-Honda έμεινε μακριά από όλα τα επεισοδιακά γεγονότα που συνέβαιναν πίσω του, δεν έκανε το παραμικρό λάθος και κατέκτησε την πρώτη του φετινή νίκη.

 Στην εκκίνηση, στην οποία η πλειοψηφία των οδηγών παρατάχθηκε με τα ενδιάμεσα ελαστικά βροχής (από την πρώτη δεκάδα μόνο ο Πιέρ Γκασλί ρίσκαρε με τα πλήρως βρόχινα), ο Χάμιλτον εκκίνησε καλύτερα.

 Όμως, στην Ταμπουρέλο ο Φερστάπεν τον πέρασε και πήρε την πρωτοπορία - αφήνοντας τον Άγγλο με μια μικρή ζημιά στην εμπρός πτέρυγα της Mercedes W12, που προκλήθηκε από τα κερμπς στην προσπάθειά του να υπερασπιστεί τη θέση του. Ήταν ένα συμβάν για το οποίο αργότερα οι αγωνοδίκες αποφάσισαν ότι δεν υπήρχε λόγος ποινής για κανέναν από τους δύο οδηγούς.

 Ο Φερστάπεν σύντομα άνοιξε διαφορά και τη συντήρησε στα περίπου 5 δευτερόλεπτα, καθώς οι δύο πρωτοπόροι προσπαθούσαν να διαφυλάξουν τα ελαστικά τους ενώ η άσφαλτος στέγνωνε, παρατηρώντας τον καιρό και την υγρασία της ασφάλτου για την κρίσιμη στιγμή του χρονισμού του πιτ-στοπ για την τοποθέτηση των στεγνών σλικς. "Στεγνώνει, αλλά όχι αρκετά", είπε ο Φερστάπεν, στον 26ο γύρο.

 Ο πρώτος εκ των πρωτοπόρων που πήρε την πρωτοβουλία να μπει στα πιτς ήταν ο Φερστάπεν, στον 28ο γύρο, και έβαλε τη μέση γόμα. Ο Χάμιλτον ακολούθησε στον αμέσως επόμενο γύρο, όμως η ταχύτητα του Ολλανδού με τα σλικς και μια μικρή καθυστέρηση της Mercedes στο πιτ-στοπ του Άγγλου, έβγαλαν τον Λιούις 4 δευτερόλεπτα πίσω από την πρωτοπόρο Red Bull-Honda.

 Μέχρι τον 30ό γύρο όλοι πλέον οι οδηγοί είχαν τοποθετήσει τα σλικς, τη μέση γόμα, καθώς η ιδανική γραμμή της πίστας είχε σχεδόν στεγνώσει. Έξω από τη γραμμή, όμως, η άσφαλτος ήταν βρεγμένη, και αυτή ήταν μία παγίδα που περίμενε τον Χάμιλτον.

 Ο Άγγλος προσπαθούσε να ρίξει γύρο στον Ράσελ, που του άνοιξε δρόμο, αλλά γλίστρησε εκτός γραμμής και κατέληξε στην αμμοπαγίδα. Στην προσπάθειά του να απεγκλωβιστεί, έσπασε την εμπρός πτέρυγα της W12, και τελικά επέστρεψε με την όπισθεν στην πίστα, και κατευθύνθηκε προβληματικά στα πιτς. "Λυπάμαι πάρα πολύ", διεμήνυσε στην ομάδα του από τη ραδιοεπικοινωνία.

 Τρεις γύρους αργότερα, όμως, ήρθε το μεγάλο συμβάν μεταξύ των Βάλτερι Μπότας και Τζορτζ Ράσελ. Ο Βρετανός της Williams προσπάθησε να περάσει τον Φινλανδό της Mercedes μετά την ευθεία και με πλήρες γκάζι ως την Ταμπουρέλο. Ωστόσο, ενώ ο Μπότας προσπαθούσε να υπερασπιστεί τη θέση του, ο Ράσελ πάτησε το γρασίδι, γλίστρησε, πλαγιοκόπησε με πλήρη ταχύτητα τη Mercedes και οι δύο προσέκρουσαν σφοδρά στη μπαριέρα της Ταμπουρέλο.

 Οι δύο οδηγοί δεν τραυματίστηκαν, και αλλά έκαναν εμφανή το θυμό τους τόσο μεταξύ τους στην αμμοπαγίδα, όσο και στη ραδιοεπικοινωνία. Τα συντρίμια των δύο μονοθεσίων ανάγκασαν τους αγωνοδίκες να δείξουν τις κόκκινες σημαίες, και ο αγώνας διεκόπη για περίπου μισή ώρα.

 Τα μονοθέσια επέστρεψαν στη γραμμή των πιτς, καθώς η επανεκκίνηση θα γινόταν πίσω από το Όχημα Ασφαλείας. Ήταν η δεύτερο φορά που αυτό θα έκανε την εμφάνισή του στην πίστα, μετά την περιστασιακή του είσοδο στον πρώτο γύρο λόγω ατυχήματος του Νικόλα Λατίφι της Williams.

 Στη διακοπή, η πρώτη δωδεκάδα είχε ως εξής: Φερστάπεν, Λεκλέρ, Νόρις, Πέρεζ, Σάινθ, Ρικιάρντο, Στρολ, Ράικονεν, Χάμιλτον, Τσουνόντα, Τζιοβινάτσι, Αλόνσο. Από αυτούς οι περισσότεροι επέλεξαν, στη διακοπή, τη μέση γόμα, με εξαίρεση τους Νόρις και Ρικιάρντο με τις δύο McLaren και του Πέρεζ.

 Στην επανεκκίνηση ο Φερστάπεν, παρότι είχε μια αγχωτική στιγμή γλιστρώντας με κρύα ελαστικά μόλις έφυγε το Όχημα Ασφαλείας, δεν είχε κανένα πρόβλημα να παραμείνει πρώτος, και να αυξήσει τη διαφορά του πολύ σύντομα στην κορυφή – χωρίς να κοιτάξει ποτέ πια πίσω, μέχρι την καρό σημαία.

 Ωστόσο αμέσως μετά την επανεκκίνηση πίσω του ανέβηκε δεύτερος ο Νόρις, περνώντας τον Λεκλέρ, ενώ δύο γύρους αργότερα ο Σέρχιο Πέρεζ είχε έξοδο από την πίστα και έπεσε στην 14η θέση. Ταυτόχρονα, όπως αναμενόταν, στο δεύτερο μισό του αγώνα (μετά τη διακοπή) ο Χάμιλτον έκανε μια εντυπωσιακή προέλαση, κερδίζοντας διαρκώς θέσεις.

 Ο Άγγλος, έφτασε στην ουρά των Λεκλέρ και Νόρις 11 γύρους πριν το τέλος. Τέσσερις γύρους πιο μετά κατάφερε να περάσει τη Ferrari του Μονεγάσκου, και τρεις γύρους πριν την καρό σημαία τη McLaren του Βρετανού. Έτσι, κάλυψε με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο τα "σπασμένα" του λάθους του στον 31ο γύρο, και παρέμεινε στην κορυφή της βαθμολογίας. Έστω και με μόλις έναν βαθμό από τον άρτιο, αλάνθαστο σήμερα Μαξ Φερστάπεν.


Κάνοντας κλικ εδώ  θα δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα.
Και παρακάτω μπορείτε να δείτε τα highlights του αγώνα:

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification