Η Ουκρανική GSC Game World συνεχίζει την ανάπτυξη του S.T.A.L.K.E.R. 2
Η Ουκρανική GSC Game World συνεχίζει την ανάπτυξη του S.T.A.L.K.E.R. 2
Πληροφορίες
Έχει μετακομίσει στην Πράγα.
Η Ουκρανική εταιρεία ανάπτυξης GSC Game World ανακοίνωσε ότι συνεχίζει την ανάπτυξη του S.T.A.L.K.E.R. 2.
Οι developers έχουν μετακομίσει πλέον σε νέα γραφεία στην Πράγα της Τσεχίας, συνεπώς δεν επηρεάζονται από τον πόλεμο στην Ουκρανία. Η είδηση αυτή επιβεβαιώθηκε μέσω του Discord της εταιρείας. Συν τις άλλοις, οι developers θα υλοποιήσουν διάφορα επίπεδα δυσκολίας στο παιχνίδι, τα οποία θα απευθύνονται σε διαφορετικά είδη χρηστών. Συγκεκριμένα δήλωσαν: «Θα προετοιμάσουμε αρκετές επιλογές δυσκολίας ώστε οι παίκτες να μπορούν να βρουν το δικό τους κατάλληλο επίπεδο πρόκλησης. θα είναι κάτι ακόμη και για τους πραγματικά hardcore ειδικούς.»
Το Stalker 2: Heart of Chernobyl επρόκειτο να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2022 για PC και Xbox Series X/S, ωστόσο τώρα προφανώς θα μετατεθεί για το 2023.
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με το μπλοκάρισμα του site της εταιρείας από την Ρωσία.
Δείτε το gameplay video του S.T.A.L.K.E.R. 2 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.
