- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Ο γιος του Gabe Newell φτιάχνει το video game Fury
Ο γιος του Gabe Newell φτιάχνει το video game Fury
Hot
Ο γιος του Gabe Newell φτιάχνει το video game Fury
Πληροφορίες
Ήταν επίσης το baby boss fight στο Half-Life 1.
Ο Gray Newell είναι γιος του Gabe Newell, ιδιοκτήτη της Valve.
Όπως αντιλαμβάνεστε, το μήλο θα πέσει κάτω από την μηλιά κι έτσι ο Gray αναπτύσσει ένα video game με την ονομασία Fury. Επίσης το boss του Half-Life 1 που ήταν ένα μεγάλο κακό μωρό-τέρας υποτίθεται ότι ήταν...ο ίδιος! Φυσικά η σκέψη του να προστεθεί στο πρώτο Half-Life ως μωρό ήταν του Gabe Newell.
Δείτε την συνέντευξη του υιού Newell στο YouTube channel της Valve.
Η εταιρεία ανάπτυξης που έχει ιδρύσει και αναπτύσσει το Fury ονομάζεται Naetyr. Το Fury θα είναι ένα MMO FPS με έμπνευση από το Gary's Mod, το Spore και το Star Citizen.
Ο Gray Newell θέλει η Valve να αρχίσει να "φοβίζει και πάλι", όπως έκανες στις εποχές του Half-Life και στόχος του είναι να αναπτύσσει games. Επομένως Gray φέρε μας το Half-Life 3!
Διαβάστε τα reviews των Half-Life και συζητήστε για την Valve στο παρακάτω forum topic.

Comments