Απολύσεις το 2024 στην gaming βιομηχανία: Πάνω από 8000 άτομα το πρώτο δίμηνο

Hot
Χριστιάνα Θάνου

Χριστιάνα Θάνου  

Now playing: Immortals Fenyx Rising.
 
0.0 ()
1
Απολύσεις το 2024 στην gaming βιομηχανία: Πάνω από 8000 άτομα το πρώτο δίμηνο

Απολύσεις το 2024 στην gaming βιομηχανία: Πάνω από 8000 άτομα το πρώτο δίμηνο

Αδιανόητο αρνητικό ρεκόρ. [UPDATE]

[Αρχική δημοσίευση: 19/1/24] Το GDC (Game Developers Conference) πραγματοποίησε έρευνα σε 3.000 developers και ανακάλυψε ότι το 35% των εταιρειών έχουν κάνει μαζικές απολύσεις σε διάφορες θέσεις εργασίας τους τελευταίους 12 μήνες, δηλαδή μέσα στο 2023.

Σύμφωνα με την έκθεση, ενώ το 54% των προγραμματιστών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι δεν υπήρξαν απολύσεις στην εταιρεία τους τον τελευταίο χρόνο, το 35% είπε ότι είτε αυτοί, είτε οι συνάδελφοί τους έχασαν τη δουλειά τους. Οι θέσεις Quality Assurance λέγεται ότι έχουν πληγεί περισσότερο, με το 22% των εργαζομένων σε τμήματα QA να λένε ότι είχαν απολυθεί σε σύγκριση με το 7% όλων των προγραμματιστών.

Το 56% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ανησυχεί ότι η εταιρεία τους θα μπορούσε να ανακοινώσει περισσότερες απολύσεις τους επόμενους 12 μήνες, με πολλούς να αναφέρουν την αλλαγή στις εταιρείες μετά την πανδημία, τις εξαγορές εταιρειών και την οικονομική αβεβαιότητα ως πιθανές εξηγήσεις.

Εκτός από τις απολύσεις, η GDC ρώτησε τους προγραμματιστές για ένα ευρύ φάσμα άλλων καυτών θεμάτων του κλάδου, συμπεριλαμβανομένης της συνδικαλιστικής οργάνωσης - το 57% ήταν ρητά υπέρ σε σύγκριση με το 12% που δεν ήταν, με τους νέους 18-24 ετών να υποστηρίζουν πιθανότερα τη συνδικαλιστική οργάνωση - και το AI.

Το 31% των εργαζομένων στον κλάδο δήλωσαν ότι χρησιμοποίησαν οι ίδιοι εργαλεία AI όταν ρωτήθηκαν, με το 44% από αυτούς να ασχολούνται με τις επιχειρήσεις και τα οικονομικά. Τα τμήματα community, μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων ήταν τα επόμενα πιο πιθανά να χρησιμοποιήσουν generative AI και μετά ακολουθεί η διαχείριση παραγωγής και ομάδας (33%), οι developers και οι engineers (25%).

Οι προγραμματιστές που εργάζονται σε αφήγηση, art και QA ήταν πιο πιθανό να πουν ότι το AI θα είχε αρνητικό αντίκτυπο στον κλάδο και όσοι ασχολούνται με τις επιχειρήσεις, το μάρκετινγκ και τον προγραμματισμό βλέπουν την τεχνολογία πιο θετικά. Ωστόσο, υπήρξε πολύ μεγαλύτερη συναίνεση όσον αφορά το blockchain - συμπεριλαμβανομένων των κρυπτονομισμάτων και των NFTs - με το 77% των ερωτηθέντων προγραμματιστών να δηλώνουν ότι δεν ενδιαφέρονται καθόλου για τη χρήση της τεχνολογίας.

[UPDATE: 29/1/24 - Πάνω από 3.500 απολύσεις] Το Kotaku ανέφερε στις 17/1 ότι έχουν γίνει πάνω από 3.000 απολύσεις στην gaming βιομηχανία.

Από τότε μέχρι σήμερα όμως, η Riot Games απέλυσε άλλα 500 άτομα, άρα φτάσαμε αισίως τα 3.500+ άτομα. Μιλάμε μόνο για την gaming βιομηχανία, αφού πέρυσι τον Ιανουάριο απολύονταν άτομα σε πολυεθνικές (από 10.000 σε Amazon, Facebook, Google κτλ. και τα περισσότερα δεν αφορούσαν το gaming). Εφόσον ο Ιανουάριος ξεκίνησε έτσι, αντιλαμβάνεστε ότι το 2024 θα σπάσουμε κάθε ρεκόρ.

Για το 2023 είχαν γίνει 9.500 απολύσεις στην gaming βιομηχανία!

[UPDATE 2: 30/1/24 - 6.000 απολύσεις] Το Kotaku αναφέρει σε νέο του άρθρο ότι οι απολύσεις στην gaming βιομηχανία έχουν φτάσει τις 6.000, μόνο για τον Ιανουάριο. Στο σχετικό link θα βρείτε όλες τις απολύσεις. Πρόσφατα απολύθηκαν 97 άτομα από την Eidos Montreal.

[UPDATE 3: 20/3/24 - 8.100 απολύσεις] Το Kotaku αναφέρει σε νέο του άρθρο ότι οι απολύσεις στην gaming βιομηχανία έχουν ξεπεράσει τις 8.100, μόνο για το πρώτο δίμηνο του έτους, Ιανουάριο και Φεβρουάριο.

Ανακεφαλαιώνοντας: Η Microsoft απέλυσε 1.900 άτομα, η Unity είναι στη 2η θέση σε απόσταση αναπνοής με 1.800 άτομα, ενώ η Sony ειναι τρίτη με 900 άτομα. Μετά έχουμε τις εξής απολύσεις: Η Electronic Arts 670 άτομα, το Twitch 500 άτομα, η Riot Games 530 άτομα, η Eidos Montreal 97 άτομα, η Sega 61 άτομα, η Supermassive (Until Dawn) 90 άτομα, η Gameloft 38 άτομα, η People an Fly (Bullestorm) 30 άτομα, η Behaviour 45 άτομα, η Playtika 300-400 άτομα, το Discord 170 άτομα, η Lost Boys 125 άτομα, η PTW 45 άτομα, η Thunderful 100 άτομα, η Pixelberry 120 άτομα, η Netspeak 24 άτομα, η Wimo Games 35, η CI Games 15-20, η Metaverse World 70, η Treev Soft 70, η Black Forest Games 50 άτομα, η Reikon 60, η 91Act 60 άτομα, η Hidden Path Entertainment 44 άτομα και η Deck Nine 30 άτομα.

Διαβάστε ακόμη την έρευνα για το τεράστιο ποσοστό των mobile games που αποτυγχάνουν και συζητήστε για το θέμα στο σχετικό forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 kostas294 (Level 8) 20/03/2024 13:07
Τραγικό!!!
Notification