Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword
×
Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Steam: Γενική Συζήτηση/Απορίες

More
05 Dec 2018 12:20 - 05 Dec 2018 12:22 #220652 by Insane
Insane replied the topic: Steam: Γενική Συζήτηση/Απορίες
Steam bug έδινε τα μισά έσοδα στους developers
Εδώ και δύο μήνες.


Τον Οκτώβριο βρέθηκε bug στο Steam, το οποίο αντί να προτείνει παιχνίδια τα οποία ενδιαφέρουν τον χρήστη, πρότεινε τα πιο διάσημα και μεγάλα παιχνίδια.

Αν και το bug λέγεται ότι διορθώθηκε αρκετά γρήγορα, πολλοί indie developers θεωρούν πως το πρόβλημα επηρεάζει ακόμα τις πωλήσεις των παιχνιδιών τους. Υπάρχει ένα σχετικό forum thread αποκλειστικά για τους developers στο οποίο εκφράζουν την δυσαρέσκεια τους γύρω από το θέμα. Όπως αναφέρετε σε άλλες δηλώσεις ο developer Jake Birkett: “Σύγκρινα τις πωλήσεις πριν και μετά το bug του Οκτωβρίου, χωρίς τα Steam sales και οι πωλήσεις μου είχαν μειωθεί στις μισές”. Ο Jake Birkett δεν σταμάτησε εκεί καθώς μίλησε και με άλλους developers και διαπίστωσε ότι κάποιοι έχουν επηρεαστεί από το bug ενω άλλοι όχι. Η Valve δεν έχει δώσει ξεκάθαρη απάντηση γύρω από το πρόβλημα.

Μετά το σχετικό tweet ακόμα περισσότεροι developers μοιράστηκαν τις διαγράμματα με τις μειωμένες πωλήσεις των indie παιχνιδιών τους.

O developer του Maia, ο Simon Roth μοιράστηκε τις πωλήσεις του και έδειχναν να έχουν φτάσει τις μηδενικές. Το Maia έγινε διαθέσιμο στις 23 Νοεμβρίου, δύο μήνες μετά το bug.

Αναμένουμε να μάθουμε νεότερες πληροφορίες από την Valve σχετικά με το bug και τις διαδικασία διόρθωσης του.

Διαβάστε για την ημερομηνία των Steam Winter Sale 2018.

you see but you do not observe...
Last Edit: 05 Dec 2018 12:22 by Insane.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Dec 2018 10:19 #220678 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: Steam: Γενική Συζήτηση/Απορίες
Η Valve δίνει 75% μερίδιο στους μεγάλους developers
Aντιδράσεις από indie ομάδες.


Η Valve αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο μοιράζεται τα έσοδα των games στο Steam με τους developers, προς ένα μοντέλο που οφελεί τα εξαιρετικά κερδοφόρα games. Mέχρι τώρα η εταιρεία παίρνει ποσοστό 30% από όλα τα games που στεγάζει στην πλατφόρμα της. Πλεόν, το ποσοστό της μειώνεται στο 25% για όσα games αποφέρουν κέρδος άνω των 10 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ για όσα ξεπερνούν τα 50 εκατομμύρια δολάρια το ποσοστό περιορίζεται στο 20%. Τα πρώτα 10 εκατομμύρια συνεχίζουν να μοιράζονται 30/70 μεταξύ της εταιρείας και των developers.

Σε ανάρτηση στο Steam, η Valve δήλωσε ότι η αλλαγή αυτή θα βοηθήσει τους "developers μεγάλων παιχνιδιών", καθώς και την πλατφόρμα του Steam συνολικά, χάρη στη "θετική επίδραση στο δίκτυο" που προκαλούν developers αυτής της κλίμακας. Όμως, πολλοί ανεξάρτητοι δημιουργοί και εταιρείες ανάπτυξης θεωρούν την κίνηση της εταιρείας απορριπτική για την κοινότητα, η οποία αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της βιομηχανίας. Ένα από τα πολλά παραδείγματα στα social media αποτελεί εκέινο του Greg Lobanov, indie developer του Wandersong.

Ο Lobanov ενθάρρυνε όσους τον ακολουθούν στο Twitter να σταματήσουν να αγοράζουν games μέσω Steam, ισχυριζόμενος ότι η πρωτοβουλία αυτή βλάπτει τα πιο μικρά "ιδιαίτερα, πειραματικά games" όπως το δικό του. Την άποψη αυτή δεν συμμερίζονται όλοι οι developers της ανεξάρτητης σκηνής. Ο Kevin Simmons, designer του West of Loathing της Asymmetric, έκρινε ότι η Valve εξυπηρετεί και τους δύο πόλους της βιομηχανίας με την κινησή της, καθώς η στήριξη των μεγάλων games είναι αυτή που θα προσελκύσει το μεγαλύτερο κοινό και άρα περισσότερη προσοχή και αγορές στο Steam συνολικά.

GAMERS DON'T DIE,
they respawn.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.758 seconds
Notification