Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Ειδήσεις και φήμες από την gaming βιομηχανία

More
25 Jun 2026 19:30 #293515 by Νίκος Γεωργόπουλος
Οι απολύσεις του Xbox φαίνεται να ξεκινούν με την Compulsion, τον προγραμματιστή του South of Midnight



Φαίνεται ότι οι απολύσεις στο Xbox έχουν ξεκινήσει, με αρκετούς προγραμματιστές της Compulsion Games, που αναπτύσσουν το South of Midnight, να αναζητούν νέες ευκαιρίες. Οι απολύσεις έρχονται ως μέρος μιας μαζικής αναδιάρθρωσης στο Xbox υπό την νέα CEO Asha Sharma, η οποία θα δει αρκετά Xbox Game Studios είτε να κλείνουν είτε να γίνονται και πάλι ανεξάρτητα.

Η τύχη της Compulsion ως στούντιο είναι ακόμα ασαφής. Αναφορές από νωρίς τον Ιούνιο υπέδειξαν ότι το Xbox προετοιμαζόταν να κλείσει το στούντιο, αν και η ηγεσία της Compulsion φέρεται να ήταν σε συζητήσεις με το Xbox σχετικά με την πιθανότητα να αποσπαστεί το στούντιο από την Microsoft.

Τα νέα για τις απολύσεις της Compulsion προέρχονται από αναρτήσεις ατομικών προγραμματιστών στο LinkedIn που ανακοινώνουν ότι δεν είναι πλέον με το στούντιο, όπως συγκέντρωσε ο δημοσιογράφος κ. Rebs.

Λυπάμαι που ανακοινώνω ότι οι απολύσεις στο Xbox έχουν αρχίσει. Η Compulsion Games (προγραμματιστές του South of Midnight) επλήγη από μαζικές απολύσεις. #Xbox pic.twitter.com/9yUZWyHlf0

Η Compulsion εδρεύει στο Μόντρεαλ και ιδρύθηκε το 2009. Μετά την ανάπτυξη του Contrast και την εργασία στο We Happy Few, αποκτήθηκε από τη Microsoft το 2018 ως μέρος μιας σειράς αγορών στούντιο.

Οι απολύσεις της Compulsion μπορεί να είναι μόνο η αρχή για το Xbox, με την CEO Asha Sharma να προγραμματίζει μεγάλες αλλαγές στην προσπάθεια να επαναφέρει το Xbox σε "υγιή" κατάσταση, υποσχόμενη μια "επανεκκίνηση" στην επιχείρηση. Το Bloomberg ανέφερε ότι οι απολύσεις πιθανότατα θα συμβούν μετά τις 30 Ιουνίου, μετά το τέλος της οικονομικής χρονιάς της Microsoft.

Μαζί με την Compulsion, αρκετά άλλα στούντιο, συμπεριλαμβανομένων των Double Fine και Ninja Theory, φέρονται επίσης να είναι σε διαπραγματεύσεις με το Xbox για να αποδεσμεύσουν τα στούντιό τους από την ιδιοκτησία της Microsoft ώστε να αποφευχθεί η πλήρης κλεισίματος. Δεν υπάρχει πρόσφατη ενημέρωση σχετικά με την πορεία αυτών των συνομιλιών – εκτός από ένα μόνο, όχι και τόσο υποσχόμενο emoji που δημοσιεύτηκε στον λογαριασμό X της Double Fine.

Please Log in or Create an account to join the conversation.