Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Dune: Spice Wars

10 Dec 2021 05:04 #258164 by Μάνος Γρυπάρης
Στα πλαίσια των The Game Awards ανακοινώθηκε το 4X Real-Time Strategy Dune: Spice Wars.

Το Dune II ήταν το πρώτο Real-Time Strategy από την Westwood το 1992. Από τότε ακολούθησαν και άλλα Dune Strategy, όπως το Dune 2000 και το Emperor: Battle for Dune. Προσωπικά ήμουν φανατικός όλης της σειράς, ωστόσο σε πωλήσεις δεν τα πήγαν ιδιαίτερα καλά.



Πλέον, η συνταγή αλλάζει, καθώς το Dune: Spice Wars θα είναι ένα 4X Strategy, το οποίο φυσικά θα διεξάγεται στον πλανήτη Arrakis. Το πρώτο τρέιλερ περιέχει κλασικά μότο, όπως το "Control the Spice - Control the Universe".

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 Dec 2021 22:21 #258353 by Stathis Moose Stathopoulos
Dune: Spice Wars




4X Real-Time Strategy στον πλανήτη Arrakis.

Στα πλαίσια των The Game Awards, η Funcom ανακοίνωσε το 4X Real-Time Strategy Dune: Spice Wars.

Το Dune II ήταν το πρώτο Real-Time Strategy από την Westwood το 1992. Από τότε ακολούθησαν και άλλα Dune Strategy, όπως το Dune 2000 και το Emperor: Battle for Dune. Προσωπικά ήμουν φανατικός όλης της σειράς, ωστόσο σε πωλήσεις δεν τα πήγαν ιδιαίτερα καλά.



Πλέον, η συνταγή αλλάζει, καθώς το Dune: Spice Wars θα είναι ένα 4X Strategy, το οποίο φυσικά θα διεξάγεται στον πλανήτη Arrakis. Το πρώτο τρέιλερ περιέχει κλασικά μότο, όπως το "Control the Spice - Control the Universe".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 Jan 2022 00:39 #260215 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Dune: Spice Wars
Θα έχει καρτουνίστικα γραφικά



Η εταιρεία ανάπτυξης Shiro Games δήλωσε ότι επέλεξε να εφαρμόσει καρτουνίστικα γραφικά στο νέο Dune Strategy και ένα "τολμηρό art style" όπως δήλωσε χαρακτηριστικά. "Η δημιουργία ενός παιχνιδιού σε έναν έρημο πλανήτη έχει πολλές προκλήσεις, μία από τις οποίες είναι να βεβαιωθείτε ότι αυτό που κοιτάτε για λίγες ώρες δεν είναι ήπιο, ακόμα κι αν είναι απλώς ένας βράχος και άμμος" είπε η Shiro Games στο Steam.
Συνεργάστηκε με γεωλόγο
Η Shiro Games είπε μάλιστα ότι συνεργάστηκε ακόμα και με γεωλόγο που εξειδικεύεται στις ερήμους: "Ξοδέψαμε πολύ χρόνο δουλεύοντας για το περιβάλλον και μάλιστα συνεργαστήκαμε με έναν γεωλόγο εξειδικευμένο στις ερήμους για να δημιουργήσουμε πράγματα που θα μπορούσαν να υπάρχουν σε έναν τέτοιο πλανήτη. Το art direction που έχει το στυλ του έρχεται καθώς προσθέτουμε πράγματα που φέρνουν μια ποικιλία χρωμάτων και σχημάτων, έτσι ώστε το περιβάλλον να παραμείνει σκληρό χωρίς να γίνεται βαρετό."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification