Blood Prince wrote: Προφέσορας με διαφορά απο μένα. Εγραψε 5 στα 6 blogs.Το λένε και οι αριθμοί.
To blogs του 6.«Είμαι το Σπαθί στο Σκοτάδι», by Professor_Severus_Snape είναι αυτό που ξεχώρισα και μου άρεσε περισσότερο.Μπορώ να πω,πως είναι και το πιο πολυσέλιδο που έχει γράψει ως τώρα.
Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι συνήθιζαν να λένε "ουκ εν τω πολλώ το ευ". Ωστόσο, ευχαριστώ για τη φιλοφρόνηση και χαίρομαι που το παρατήρησες, όντως, το συγκεκριμένο blog είναι το μεγαλύτερό μου. Δεύτερο έμεινε το κείμενο του προηγούμενου μήνα, για τον Robin Hood, ενώ τώρα θα μπει σφήνα σε όγκο το blog που έρχεται.
Ψηφίζω τον Πιέρρο γιατί έγραψε με μεράκι για τα αγαπημένα του games σε μια κονσόλα η οποία τον έμπασε στο χώρο, όπως αναφέρει, και η οποία έκλεισε 15 χρόνια από την κυκλοφορία της.