Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Thief 2

19 Sep 2022 20:23 - 19 Sep 2022 20:24 #266708 by Μάνος Γρυπάρης
Screenshots του Thief 2: The Metal Age εμφανίστηκαν online. Είναι screenshots μίας ημιτελούς prototype έκδοσης, η οποία χρονολογείται στις 4 Νοεμβρίου 1999, δηλαδή περίπου πέντε μήνες πριν από την κυκλοφορία του παιχνιδιού (τον Μάρτιο του 2000).

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

20 Sep 2022 00:21 #266711 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Thief 2
Screenshots από prototype έκδοση του Thief 2: The Metal Age διέρρευσαν online




Από τον level designer.

Σε 24ωρο γεμάτο με διαρροές πληροφοριών εξελίσσεται για την gaming βιομηχανία το διάστημα 18-19 Σεπτεμβρίου.

Μετά το Grand Theft Auto 6 και το Diablo 4, τώρα έχουμε και screenshots του Thief 2: The Metal Age, τα οποία εμφανίστηκαν online. Είναι screenshots μίας ημιτελούς prototype έκδοσης, η οποία χρονολογείται στις 4 Νοεμβρίου 1999, δηλαδή περίπου πέντε μήνες πριν από την κυκλοφορία του παιχνιδιού (τον Μάρτιο του 2000).

Τα έκανε share στο Twitter ο level designer της Arkane Studios (και μεγάλος Thief-fan) Romain Barrilliot, δηλώνοντας: "Είναι, όπως μπορείτε φανταστείτε, ένας απόλυτος θησαυρός».

Κάθε επίπεδο που εμφανίζεται στο τελικό παιχνίδι είναι διαθέσιμο για να παίξετε στην prototype έκδοση, αλλά τα στάδια ολοκλήρωσής τους ποικίλλουν πάρα πολύ. Κάποια, όπως το πέμπτο επίπεδο "Eavesdropping" και το τελικό επίπεδο "Sabotage at Soulforge" δείχνουν στα screenshots δείγμα δουλειάς μόλις στο ξεκίνημά της, ενώ άλλα, όπως η περίφημη ληστεία τράπεζας του παιχνιδιού, είναι λίγο πριν ολοκληρωθούν.


Something pretty big happened today. A prototype of Thief 2: The Metal Age, dated Nov 4, 1999 was released on the Internet. It is, as you imagine, an absolute treasure trove so let's dig in, shall we? pic.twitter.com/kZWXcyM2Hb

— Romain Barrilliot ?? (@skacky) September 18, 2022

Από πλευράς χαρακτηριστικών, το prototype δεν αποκλίνει ριζικά από την τελική έκδοση, αλλά ο Barrilliot σημειώνει μερικές ενδιαφέρουσες διαφορές. Για παράδειγμα, επισημαίνει ότι η δεύτερη αποστολή «Shipping and Receiving» είχε δύο κτίρια για εξερεύνηση στην τελική έκδοση, αλλά το πρωτότυπο περιλαμβάνει ένα τρίτο κτίριο που τελικά κόπηκε. Ο Barrilliot σημειώνει επίσης ότι το αστυνομικό τμήμα από το Framed "δεν μοιάζει σε τίποτα με αυτό που υπάρχει στην τελική έκδοση όσον αφορά τα textures ". Ορισμένες αποστολές έχουν επίσης διαφορετικά ονόματα. Η ένατη αποστολή "Trail of Blood" ονομάζεται στο prototype ως "Trace the Courier" - το ίδιο όνομα με την προηγούμενη αποστολή. Εν τω μεταξύ, η πιο διάσημη αποστολή του Thief 2 "Life of the Party" είναι σε αυτό το σημείο γνωστή ως "An Unnexpected Guest".

Υπάρχουν επίσης πολλές άλλες διασκεδαστικές μικρές λεπτομέρειες, όπως ολόκληρα έγγραφα εντός του παιχνιδιού που κόπηκαν από την τελική έκδοση και το γεγονός ότι το prototype χρησιμοποιεί αντικείμενα από το System Shock 2 της Looking Glass ως placeholders για πράγματα όπως εχθροί και κάμερες ασφαλείας. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

23 May 2024 13:44 - 29 May 2024 00:01 #275972 by Γιώργος Χατζηϊωαννίδης
Διαβάστε το review του Thief II: The Metal Age Το Thief II: The Metal Age, είναι ένας αρκετά όμορφος stealth τίτλος, δεδομένου πάντα την ημερομηνίας κυκλοφορίας του. Έχοντας παίξει ελάχιστα τον
προκάτοχό του, The Dark Project, παρατήρησα αρκετά improvements στους τομείς του immersion και του gameplay. Παίζοντας τον 24 πλέον χρονών stealth τίτλο της Looking Glass Studios, ήταν αρκετά απαιτητικό καθώς έπρεπε να τα συγκρίνω τόσο μεταξύ παρόμοιων τίτλων εκείνης της εποχής, αλλά και του κατά πόσο ένα τέτοιο παιχνίδι μπορεί να επιδείξει ενδιαφέρον, μετά από τόσα χρόνια. Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στην μέση. Πράγματι για την εποχή του, ήταν ένα αρκετά τολμηρό παιχνίδι, ώστε να εισάγει AI στους εχθρούς, και για αυτό άλλωστε υπήρξαν και κάποια τεχνικά ζητήματα. Ωστόσο, εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα διατηρήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον και του πιο απαιτητικού παίχτη, είναι οι δυνατότητες που του προσφέρονται για εξερεύνηση, καθώς και η αρκετά καλή δουλεία που έχει γίνει στην δημιουργία μιας αρκετά dark ambient ατμόσφαιρας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification