Έγιναν γνωστές όλες οι ομάδες ανάπτυξης που δουλεύουν στο project. [UPDATE]
Διέρρευσαν οι ημερομηνίες. Έρχεται πρώτα στο PlayStation.
Sequel του δημοφιλές DOOM mod.
Το οποίο αναπτύσσεται πάνω από ένα χρόνο.
Εμφανίστηκε στο ESRB.
Στόχος των hackers ήταν η αναβίωση του Titanfall. [UPDATE]
Η Activision δήλωσε ότι δεν το αναπτύσσει. [UPDATE]
Όπως και του server της στο Discord.
Θα εστιάσει πολύ και στο live service.