Reviews Assassin's Creed Unity
Comments (28)

Assassin's Creed Unity Hot

O Arno σας καλοσορίζει στη Γαλλία του 18ου αιώνα. 

https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/thumbnail/320x180s/d3/9f/ed/box-90-1415744504.jpg
  • Review
  • News
  • Forum
  • Images
  • Videos
  • User Reviews

O Arno σας καλοσορίζει στη Γαλλία του 18ου αιώνα. 

Η σειρά Assassin’s Creed ξεκίνησε ως μία από τις πιο εντυπωσιακές που είχαμε δει το 2007. Θεωρίες συνωμοσίας, ο assassin Altair που σκαρφαλώνει σχεδόν οποιοδήποτε κτήριο (αλλά δεν κολυμπάει) και τα ωραία για την εποχή γραφικά του, ήταν μερικά από τα χαρακτηριστικά που έκαναν την σειρά αγαπητή σε ένα μεγάλο κομμάτι από gamers. Πέρα από όλα τα συνηθισμένα σενάρια που έχουμε δει σε games, τα AC games μας μετέφεραν κομμάτια πραγματικής ιστορίας και γρίφους-σπαζοκεφαλιές που χρειαζόντουσαν πολλές ώρες αφού ήταν για πολύ ψαγμένους π.χ λύση γρίφου με συστημα Fibonacci. 

Με τα χρόνια όμως, τα Assassin’s Creed games άρχισαν να κουράζουν. Ο λόγος ήταν πως κυκλοφορούσαν κάθε χρόνο και για συνεχόμενες χρονιές βλέπαμε τον ίδιο πρωταγωνιστή, Ezio. Στη συνέχεια, η Ubisoft Montreal σε συνεργασία με άλλα studio της εταιρίας μας παρουσίασαν το κάτι διαφορετικό που ζητούσαμε. Η σειρά πέρασε σε πιο open world επίπεδο με το Assassin’s Creed III όπου τα γεγονότα του διαδραματίζονταν στην Αμερική με εσάς να εξερευνείτε το μέρος για όσο χρονικό διάστημα θελήσετε. Πέρυσι, με το Assassin’s Creed IV: Black Flag, το open world στοιχείο ήταν πιο έντονο από ποτέ. Οι τεράστιες θάλασσες της Καραϊβικής ήταν διαθέσιμες για εξερεύνηση και οι ναυμαχίες με τους αντίπαλους πειρατές έδιναν και έπαιρναν.

Παρά τα υπέροχα γραφικά του Assassin’s Creed IV: Black Flag στις κονσόλες νέας γενιάς, υπήρχε μια δυσαρέσκεια από μέρος των fans ως προς το που πηγαίνει η σειρά. Η αλήθεια είναι πως ακόμα και εγώ είχα βαρεθεί την αγαπημένη μου κάποτε σειρά. Το 2014 όμως, η Ubisoft αποφάσισε να μας εντυπωσιάσει και να προσφέρει μια original Assassin’s Creed εμπειρία.

Ο νέος τίτλος ονομάζεται Assassin’s Creed: Unity και το development του ξεκίνησε το 2010, μετά το Assassin’s Creed: Brotherhood. Η δημιουργία του δεν ήταν απλή υπόθεση αφού μαζί με την Ubisoft Montreal, χρειάστηκαν άλλα εννέα studio σε Toronto, Kiev, Singapore, Shanghai, Annecy, Montpellier, Bucharest, Quebec και Chengdu. Για χάρη του Unity, χρειάστηκε εκτενής μελέτη της Γαλλίας του 18ου αιώνα από τους developers. Επιπλέον, η εταιρία χρειάστηκε την βοήθεια του Γάλλου ιστορικού Dr. Jean Clement Martin όσον αφορά το σενάριο και εμπνεύστηκε την εμφάνιση του νερού μέσα στην πόλη από τους πίνακες του ζωγράφου Nicolas-Jean-Baptiste Raguenet. Το αποτέλεσμα δικαιώνει την σκληρή δουλειά και σε εμάς άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Αν τα όσα διαβάσατε μέχρι τώρα δεν σαςε έπεισαν, δείτε περισσότερους λόγους στο παρακάτω review.

Όλα ξεκινούν με αίμα...
Ο πρωταγωνιστής του Assassin’s Creed: Unity είναι μισός Γάλλος και μισός Αυστριακός και ονομάζεται Arno Victor Dorian, ή αλλιώς σκέτο Arno. Ο Arno μεγάλωσε σε οικογένεια ευγενών σε ένα αρχοντικό στις Βερσαλλίες. Το σενάριο θέλει τον μικρό, τότε, πρωταγωνιστή να μένει ορφανός σε ηλικία οκτώ χρονών αφότου δολοφονήθηκε ο πατέρας του. Την κηδεμονία του μικρού assassin ανέλαβε o ευγενής François de la Serre, ο οποίος τον μεγάλωσε μαζί με την κόρη του, Elise.

Ο François de la Serre πεθαίνει λίγο αργότερα και ο δολοφόνος κατηγορεί τον Arno. Οι φρουροί βλέπουν τον πρωταγωνιστή γεμάτο με αίματα και πιστεύοντας τα λεγόμενα του δράστη, τον φυλακίζουν. Μέσα στην φυλακή, ο Arno μαθαίνει λεπτομέρειες για τον πατέρα του και ξεκινάει το ταξίδι μέσα από την Brotherhood of Assassins για να κερδίσει πίσω την ελευθερία του και να καθαρίσει το όνομά του.

Από μικρός στα βάσανα
Ξεκινώντας θα μπορέσετε να χειριστείτε τον Arno όταν σε ηλικία οκτώ ετών. Το πρώτο κεφάλαιο είναι άκρως εντυπωσιακό αφού θα έχετε την ευκαιρία να εξερευνήσετε μερικές αίθουσες από το αριστοκρατικό παλάτι που βρίσκεστε και να θαυμάσετε τα καθαρά γραφικά στο PS4. Αμέσως ξεκινάει η δράση που αποκαλύπτει και την φύση σας αφού το game σας ζητάει να κλέψετε ένα μήλο και στην συνέχεια να κρυφτείτε για να σας χάσει ο φρουρός που είναι έτοιμος να σας πιάσει.

Εδώ είναι η πρώτο φορά που ερχόμαστε σε επαφή με το Last Known Position. Πρόκειται για ένα καινούριο σύστημα με το οποίο μπορείτε να δείτε ποια ήταν η τελευταία θέση που σας είδε ο εχθρός. Έχοντας αυτό το πλεονέκτημα, θα μπορέσετε να σκεφτείτε καλύτερα που θα είναι η επόμενη κρυψώνα σας αφού θα είναι σαν να γνωρίζετε από πριν προς τα που θα κινηθεί ο αντίπαλος. Το σύστημα δουλεύει ακριβώς με τον ίδιο τρόπο όπως και στο Splinter Cell: Conviction και Blacklist.

Break, twist, pull!
Το σύστημα μάχης στο Assassin’s Creed: Unity είναι σχετικά το ίδιο με τα προηγούμενα games της σειράς. Για να επιτεθείτε αρκεί να πατήσετε το τετράγωνο, άμυνα και αντεπίθεση με τον κύκλο και dodge με το Χ. Το dodge προτιμάται σε περίπτωση που οι αντίπαλοι είναι αρκετοί και σας περικυκλώσουν αλλά και εάν ο εχθρός έχει βαρύ όπλο όπως π.χ τσεκούρι. Οι αντίπαλοι με τα σπαθιά είναι σχετικά εύκολοι αν ακολουθήσετε το σύστημα άμυνα-αντεπίθεση αφού χάνουν την ισορροπία τους και είναι δυσκολότερο για εκείνους να αποκρούσουν τα χτυπήματά σας. Ως χρόνια παίκτρια της σειράς Assassin’s Creed, έχω συνηθίσει το σύστημα μάχης και μέτρια A.I αλλά έχω να δηλώσω πως σε φέτος το επίπεδο βρίσκεται ένα κλικ πιο πάνω σε αυτόν τον τομέα.

Ο Arno μπορεί να χειριστεί σπαθιά, πιστόλια, Rifles, τα βαριά όπλα όπως τσεκούρια και λόγχες και φυσικά το χαρακτηριστικό των Assassins, Hidden Blade. Στην αρχή θα πρέπει να πολεμήσετε με το σπαθί που έχετε ήδη και μέσα από τους πόντους και τα χρήματα που κερδίζετε να αναβαθμίσετε τον οπλισμό σας. Εδώ πρέπει να σας ενημερώσουμε για την νέα προσθήκη, το Phantom Blade. Πρόκειται για μια παραλλαγή του Hidden Blade η οποία επιτρέπει στον πρωταγωνιστή μας να εκτελεί επιθέσεις από μακριά. Στα διάφορα shops που θα βρείτε στην πόλη θα μπορέσετε να αγοράσετε πυρομαχικά για το Phantom Blade έτσι ώστε να κοιμήσετε ή σκοτώσετε τους φρουρούς χωρίς να πάρει κανείς χαμπάρι τίποτα.

Ο Arno είναι Assassin, η Elise Templar. Παρόλα αυτά τίποτα δεν τους σταματάει όμως να είναι μαζί.

It’s Shopping time
Ο Arno έχει τον τρόπο του να βγάζει χρήματα. Μια επιλογή είναι να κάνετε loot τα θύματά σας και να παίρνετε ότι έχουν πάνω τους. Η πιο τίμια λύση όμως έρχεται με την μορφή του Cafe Theatre, από το οποίο παίρνετε ότι κέρδη βγάζει. Πρόκειται για ένα κτίσμα που αγοράζετε αργότερα στο παιχνίδι και αντικαθιστά την Villa από το Assassin’s Creed II ή το Homestead από το Brotherhood. Αφού αποκτήσετε το Cafe Theatre, θα μπορείτε να το αναβαθμίσετε κάνοντας διάφορες αγορές και να αυξήσετε με αυτόν τον τρόπο το εισόδημά σας από αυτό αλλά και τα μυστικά δωμάτια που ξεκλειδώνονται ένα ένα. Το Cafe λειτουργεί πιο πολύ ως σπίτι σας αφού εκεί μπορείτε να αλλάξετε ρούχα και να δείτε όλα τα τρόπαια από τις αποστολές που φέρατε εις πέρας. Επίσης, θα έχετε την δυνατότητα να κάνετε fast travel εκεί όπου και αν βρίσκεστε.

Με τα χρήματα που αποκτάτε μπορείτε να αγοράσετε καλύτερο εξοπλισμό για τον Assassin σας. Υπάρχει μια πληθώρα από διαφορετικά κομμάτια gear για να αγοράσετε ανάλογα με τα γούστα και τις ανάγκες σας. Αυτό το λέμε διότι ανάλογα με τις αποστολές οι οποίες διαφέρουν όσον αφορά το stealth στοιχείο τους θα πρέπει να προσαρμόσετε και την στολή σας. Υπάρχουν hoods για παράδειγμα που σας προσφέρουν περισσότερο stealth και μπότες που σας κάνουν να ακούγεστε λιγότερο ή την δυνατότητα να πάρετε λιγότερο falling damage. Τα όπλα σας δίνουν επιπλέον damage, υπάρχουν ρούχα που σας προσδίδουν health ή stealth (ψωνίστε ανάλογα με το πως θέλετε να παίζετε) κτλ. Όλα βασίζονται πάνω στο τι χρειάζεστε σε κάθε αποστολή. Είναι αρκετά χρήσιμη επίσης η δυνατότητα να διαλέξετε το gear και τα όπλα σας πριν από κάθε αποστολή χωρίς να είναι ανάγκη να γυρίσετε στο Cafe Theatre για να αλλάξετε.

Με τους πόντους που αποκτάτε από τις κύριες και δευτερεύουσες αποστολές, μπορείτε να τοποθετήσετε τα skills σας όπως θελήσετε. Τα customization points είναι διαθέσιμα για να τα ξοδέψετε σε: Melee, Ranged, Stealth και Health. Καλό είναι να κοιτάξετε όλα τα points και να τα μάθετε γιατί μπορεί να σας χρησιμεύσουν σε κάτι και να κάνουν την ζωή σας πιο εύκολη. Ένα απλό παράδειγμα: Σε μια αποστολή θα πρέπει να κλέψετε τα κλειδιά από έναν NPC για να ξεκλειδώσετε μια πόρτα. Εάν είχατε αγοράσει το Lockpick skill από το Stealth menu, δεν θα ήταν ανάγκη για κάτι τέτοιο αλλά θα ανοίγατε την πόρτα μόνοι σας.

Ο δικός σου τρόπος
Το Assassin’s Creed: Unity έχει 12 chapters και το καθένα έναν random αριθμό από αποστολές που περιλαμβάνουν Assassinations ή απλά την συνέχεια της ιστορίας. Οι αποστολές λαμβάνουν χώρα σε διάφορα μέρη της πόλης όπως για παράδειγμα το Παρίσι ή τις Βερσαλλίες και για να μετακινηθείτε ανάμεσα σε αυτές τις τεράστιες αποστάσεις, σας περιμένει μια καρότσα που θα ζήλευε κάθε αριστοκράτισσα της εποχής.

Το καλό με τα Missions είναι πως η Ubisoft σας επιτρέπει να διαλέξετε τον τρόπο που θέλετε για την ολοκλήρωση οποιασδήποτε αποστολής. Εγώ για παράδειγμα ακολούθησα πιο stealth τακτικές ρίχνοντας smoke bombs πριν μπω σε μάχη με τέσσερα άτομα έτσι ώστε να τους κάνω επιθέσεις από πίσω χωρίς να με δουν και να μου επιτεθούν καθόλου. Επίσης, αντί να βγω στα ανοιχτά για ένα συγκεκριμένο Assassination, προτίμησα να ξεκλειδώσω όλες τις πόρτες με το Lockpicking skill, να ανέβω σε στρατηγικό σημείο, να σκοτώσω τον εχθρό με το rifle που βρισκόταν πάνω έτοιμος να με καθαρίσει και χρησιμοποιώντας το Eagle vision να δω τους υπόλοιπους φρουρούς.

Αφού τελειώσετε κάθε αποστολή, μπορείτε να κάνετε free roam στην πόλη και να εξερευνήσετε κάθε πλευρά της. Έχετε την δυνατότητα να επέμβετε στις αδικίες που βλέπετε στον δρόμο όπως κλέφτες να παίρνουν χρήματα από γυναίκες ή να σκοτώνουν πολίτες. Από την άλλη έχετε την δυνατότητα να τους αγνοήσετε όλους αλλά θα σας προτείναμε να μην το κάνετε καθώς οι μικροαποστολές αυτές δεν παίρνουν ούτε 10 δευτερόλεπτα και σας αποφέρουν Points.

Η συνολική διάρκεια του Assassin's Creed Unity όσον αφορά στο βασικό story ανέρχεται στις 15-20 ώρες, ανάλογα με το πόσο γρήγορα θα καταφέρετε να ολοκληρώσετε ορισμένους γρίφους που απαιτούν παρατηρητικότητα, ευστροφία και ταχύτητα. Για τους βετεράνους του είδους η διάρκεια της βασικής ιστορίας είναι λίγο μικρότερη από το Assassin's Creed IV: Black Flag.

Ωστόσο, μην βιαστείτε να κρίνετε, καθώς πέρα απ' το βασική ιστορία υπάρχουν chapters σε πολλές ενδιαφέρουσες τοποθεσίες ανά τον κόσμο. Η συνολική διάρκεια των προαιρετικών chapters ξεφεύγει και φτάνει τις 80 ώρες, συνεπώς έχουμε να κάνουμε με το μεγαλύτερο Assassin's Creed όλων των εποχών.

Multiplayer...ελλείψεις
Φέτος δεν θα δούμε competitive multiplayer σε κανένα από τα δύο Assassin’s Creed που θα κυκλοφορήσουν. Αυτό σημαίνει πως ούτε το Unity, ούτε το Rogue θα περιλαμβάνουν το ανταγωνιστικό κομμάτι που είχαν οι προηγούμενοι τίτλοι. Αντιθέτως, η Ubisoft προτίμησε να εισάγει την έννοια του co-op play με την μορφή μεμονωμένων αποστολών.

Με λίγα λόγια, ενώ κάνετε την βόλτα σας στην πόλη θα δείτε διάφορους NPC από όπου μπορείτε να μπείτε σε queue για κάποια co-op αποστολή. Τα missions αυτά είναι φτιαγμένα για να παίζονται με ομάδα τεσσάρων ατόμων και η εμπειρία σας θα βελτιωθεί σημαντικά όταν ένα άτομο από την ομάδα έχει επενδύσει σε group skills όπως για παράδειγμα το Group Healing. Το πιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό ίσως είναι τα Heists όπου κλέβετε χρήματα και όσο να 'χει, το όνομα του συγκεκριμένου mode θυμίζει το αντίστοιχο από το GTA V.

Welcome at Paris
Το Assassin’s Creed: Unity είναι φτιαγμένο με την AnvilNext engine, την ίδια μηχανή γραφικών που είδαμε και στο Assassin's Creed IV: Black Flag. Οπτικά, τα cutscenes είναι άκρως εντυπωσιακά, με άπταιστο bump mapping και όμορφες παρουσίες. In-game τα textures δεν έχουν βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό και παραμένουν στάσιμα. Στο PC με μια καλή κάρτα γραφικών και max ρυθμίσεις απ' ότι έχουμε δει θα έχετε ένα πολύ καλύτερο αποτέλεσμα απ' ότι στις κονσόλες, όπου η σκίαση και τα εφέ καιρού έπρεπε να βελτιωθούν σημαντικά.

Το art direction όσον αφορά το level design είναι υποδειγματικό, καθώς οι γραφίστες της Ubisoft έχουν δημιουργήσει τα μεγάλα κτίρια της Γαλλίας (ειδικά του Παρισιού) με την παραμικρή λεπτομέρεια στους εσωτερικούς και τους εξωτερικούς χώρους αυτών. Οι ναοί, τα πάρκα, οι γέφυρες και τα αριστοκρατικά παλάτια θεωρούνται άξια θαυμασμού.

Οι κύριοι χαρακτήρες είναι σχεδιασμένοι με λεπτομέρειες. Μπορούμε να διακρίνουμε τις υφές στα ρούχα τους και τις τρίχες από τα μαλλιά τους σαν να βλέπουμε ταινία. Μεγάλη λεπτομέρεια έχει δωθεί στα animations ακόμα και των random NPCs αφού αλλάζουν συμπεριφορά κάθε φορά που περνάτε από δίπλα τους αλλά το μεγάλο αρνητικό είναι πως οι περισσότεροι από αυτούς φορούν τα ίδια ρούχα.

Είδαμε μερικά προβλήματα όσον αφορά bugs στους NPCs. Μερικοί περπατούσαν στον αέρα ενώ άλλοι κολλούσαν στους τοίχους για κάμποσα δευτερόλεπτα. Παρόλα αυτά, οφείλουμε να ομολογήσουμε πως η Anvil engine καταφέρνει να κάνει spawn ένα τεράστιο πλήθος ανθρώπων χωρίς να ζορίζεται. To Assassin's Creed Unity τρέχει σε ανάλυση 900p, με 30 frames τόσο σε PS4 όσο και σε Xbox One, παρουσιάζοντας πτώσεις μέχρι και 10 frames πιο κάτω ανάλογα με τους χαρακτήρες που βρίσκονται τριγύρω. Το πρόβλημα εντοπίζεται στην συσσώρευση πολλών χαρακτήρων σε ένα σημείο, λόγω του ότι η Ubisoft ήθελε να απεικονίσει με τον καλύτερο τρόπο την γαλλική επανάσταση στη Γαλλία με ότι αυτό συνεπάγεται στους δρόμους των πόλεων.

Ηχητικός τομέας
Το μεγαλύτερο ίσως θετικό του AC Unity είναι το άριστο voice acting του. Ο Arno σαν χαρακτήρας είναι μακράν ο πιο ενδιαφέρον Assassin που έχουμε δει και με τον τρόπο που εκφράζεται μας κάνει να δεθούμε μαζί του. Ο κύριος λόγος για τον οποίο συμβαίνει κάτι τέτοιο είναι γιατί οι προηγούμενοι ήρωες κατά κάποιο τρόπο φαινόντουσαν πιο απρόσωποι. Ο Arno έμεινε ορφανός σε μιρή ηλικία και παρόλα αυτά σε δύσκολες στιγμές αντιδράει με χιούμορ, κάτι που σίγουρα δεν έχουμε ξαναδεί στον τίτλο. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο voice actor που υποδύεται τον Arno είναι ο Dan Jeannotte. Σαν ηθοποιός έχει παίξει μικρούς ρόλους σε ταινίες όπως οι Death Race και Red 2, αλλά κυρίως έχει εμφανιστεί σε τηλεοπτικές σειρές. Είχε αναλάβει επίσης μικρούς ρόλους στο Assassin's Creed IV: Black Flag, όμως τώρα η Ubisoft αποφάισε να του αναθέσει τον ρόλο του κεντρικού πρωταγωνιστή κι ο γάλλος την δικαίωσε για την επιλογή της.

Το soundtrack του Unity ανέλαβαν οι Chris Tilton, Ryan Amon και Sarah Schachner, όπου ομολογουμένως έκαναν άριστη δουλειά. Τα ηχητικά εφέ είναι καλόδουλεμένα και χρησιμοποιώντας ακουστικά στην κονσόλα σας θα έχετε σίγουρα μια καλύτερη εμπειρία. Αξίζει να αναφέρουμε πως αν και τα γεγονότα διαδραματίζονται στην Γαλλία, όλοι έχουν άριστη Αγγλική προφορά και λίγες φορές ακούμε γαλλικές εκφράσεις. 

It Unites us
Το Assassin’s Creed Unity μας είχε δείξει αρκετά από τα τρέιλερ και τελικά δεν απογοήτευσε. Μπορείτε να δείτε διάφορες ιστορικές στιγμές, να αφήσετε το στίγμα σας στην Γαλλία και συγχρόνως να καθαρίσετε το όνομά σας από την άδικη κατηγορία του θανάτου του François de la Serre. Δεν σας κρύβουμε πάντως ότι το γνώριμο gameplay ίσως να μην συγκινήσει όσους περίμεναν το κάτι παραπάνω.

Κατά την διάρκεια του campaign θα εκτελέσετε διάφορες αποστολές οι οποίες το μόνο σίγουρο είναι πως θα σας κρατήσουν σε εγρήγορση, κυρίως γιατί θα αποφασίσετε εσείς τον τρόπο με τον οποίο θα αντιμετωπίσετε τα κρίσιμα σημεία. Ο οπτικοακουστικός τομέας είναι περισσότερο απο ικανοποιητικός, κάτι που δείχνει ότι το Unity είναι ένας τίτλος που δουλεύτηκε από την Ubi. Θα μπορούσε να διαθέτει competitive multiplayer, ωστόσο αναπληρώνει τον χρόνο που θα δαπανούσατε εκεί με την προσθήκη των προαιρετικών αποστολών. Η ουσία είναι ότι έχουμε να κάνουμε με έναν ακόμη Assassin’s Creed το οποίο εν τέλει απολαύσαμε.

Θετικά:
- Ρεαλιστική απεικόνιση των κτιρίων της εποχής
- Ενδιαφέρον σενάριο
- Ελευθερία κινήσεων
- Άπταιστο voice acting
- Ατελείωτες προαιρετικές αποστολές

Αρνητικά:
- Ορισμένα bugs και glitches
- Τρέχει μόνο στα 30 frames το δευτερόλεπτο τα οποία ενίοτε παρουσιάζουν πτώσεις
- Έλλειψη competitive multiplayer
- Η αφαίρεση του competitive multiplayer

Βαθμολογία
Γραφικά: 7.5 
Ήχος: 8
Gameplay: 8
Αντοχή: 9
Γενικά: 8 

Η Γαλλία της επανάστασης όπως δεν την έχετε ξαναδεί.

Χριστιάνα Θάνου 

User reviews

Average user rating from: 4 user(s)

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο 
 
7.0

Assassin's Creed: Unity - Review


Στο Assassin’s Creed Unity το σκηνικό μεταφέρεται στην ταραχώδη Γαλλία του 18ου αιώνα, ακριβώς στην πιο σκοτεινή περίοδο της γαλλικής ιστορίας, αυτής της Γαλλικής Επανάστασης. Το “metafiction” του Assassin’s Creed αναλαμβάνει δράση και μπλέκεται σε κάθε καθοριστική περίοδο της ιστορίας, πάντα με την ατέρμονη μάχη των Assassins και των Templars στο προσκήνιο. Οι χαρακτήρες στο Unity μπλέκονται μελετημένα στην όλη υπόθεση και όπως σε κάθε Assassin’s Creed, σημαντικά πρόσωπα της ιστορίας πέρασαν μπροστά από τα μάτια μου για να πάρουν το μέρος μου και να παλέψουν πλάι μου, κάτι που για μένα αποτελεί από τα όμορφα κλισέ της σειράς που ανέκαθεν μου έδιναν την εντύπωση ότι ο χαρακτήρας που χειρίζομαι έχει μια σημασία, ιστορική μεν, εντελώς πλασματική δε. Αν προσέξατε δε ξεκίνησα γράφοντας για τον πρωταγωνιστή μας στο AC Unity, που ακούει στο όνομα «Arno Dorian», και αυτό γιατί καθ’ όλη τη διάρκεια των 18 ωρών που μου πήρε για να ολοκληρώσω το main story, δε μου δόθηκε το πάτημα να νοιαστώ για τα όσα δεινά του συμβαίνουν –πέραν ελαχίστων εξαιρέσεων.



Παρά το γεγονός ότι η ιστορία του Arno έχει πράγματα να πει, δε δίνεται το κατάλληλο βάθος στο χαρακτήρα, σα να μην εστίασε ποτέ το σενάριο σε λεπτομέρειες που θα έκαναν τη διαφορά. Σαν όλα να βρισκόντουσαν στην επιφάνεια και εγώ ως παίκτης, αν και ήθελα να τη ξύσω και να φτάσω στο ζουμί του χαρακτήρα του Arno, δε μου δόθηκε η ευκαιρία. Τελικά, αυτό που κατάλαβα σε ένα ακόμη Assassin’s Creed στην μετά-Ezio εποχή είναι ότι σε κανέναν δε δόθηκε η απαραίτητη φροντίδα ώστε να αναπτυχθεί ένας νέος και αξιαγάπητος Assassin, όπως ήταν ο κος Auditore. Ήταν ένα χαρακτηριστικό που με λύπησε μιας και έχουμε να κάνουμε με την είσοδο του franchise στη νέα γενιά, άρα και η στιγμή για να τεθούν νέοι στόχοι και νέες βάσεις, κάτι που δεν έγιναν τουλάχιστον στον τομέα της ανάπτυξης του κεντρικού ήρωα.

Εκεί που δόθηκε προσοχή ήταν στην αφήγηση, η οποία από τα πρώτα λεπτά φάνηκε σαν οι σεναριογράφοι, να έδωσαν ένα μικρό κούνημα στη μποτίλια της φόρμουλας, με αποτέλεσμα όχι να έχουμε κάτι το εντελώς καινούργιο, αλλά έστω το κάτι τις διαφορετικό. Αυτό το κούνημα της φόρμουλας, όμως, φέρει επιπτώσεις στην εξέλιξη του “metafiction” του Assassin’s Creed, αυτά δηλαδή που συμβαίνουν έξω και πέρα από το Animus. Σε σύγκριση με προηγούμενα παιχνίδια της σειράς, αυτά τα αφηγηματικά παιχνίδια μεταξύ παρελθόντος και μέλλοντος, παρά το ότι στο Unity είναι ελάχιστα, έχουν περισσότερη βαρύτητα για το που οδηγούν τη σειρά. Ιδιαίτερο σημείο αναφοράς για αυτό αποτελούν τα Time Anomalies, που είναι από τα πιο παράδοξα πράγματα που έδειξε η σειρά και προσθέτουν μια ακόμη παχιά στρώση κλωστής στο κουβάρι της ιστορίας.



Ένα κουβάρι το οποίο από τότε που έγινε η μεγάλη αποκάλυψη στο AC Revelations, έχει μπλεχτεί πολύ επικίνδυνα, σε σημείο που έπρεπε να ψάξω σε wiki τις πλοκές των προηγούμενων για να βρω μια άκρη και να τα συνδέσω σε συνάρτηση με τα όσα συνέβησαν στο Unity. Ειλικρινά, δε ξέρω πως θα τα βγάλει πέρα η Ubisoft σε αυτό το κομμάτι, όμως, πρέπει να δώσει κάποιες πιο σαφές απαντήσεις και όχι να ενστερνίζεται φιλοσοφίες τύπου «Lost». Για να τα λέμε όλα, όμως, αυτό συμφέρει την Ubisoft μιας και έτσι θα συνεχίσει με ρυθμούς χελώνας το σενάριο και παράλληλα θα γεννάει από ένα -ή και παραπάνω- Assassin’s Creed το χρόνο. Ποια θα είναι, όμως, η επίπτωση που θα έχει στο σενάριο αυτή επιτηδευμένη επιμονή σε βάθος χρόνου; Ανεξάρτητα από αυτήν τη σκέψη μου, η πλοκή του Unity ήταν απολαυστική στο σύνολο της. Είχε τα κλισέ του Assassin’s Creed όπως προδοσίες, δουλειές εκ των έσω και τις ανατροπές που θα περίμενε κανείς και δεν είναι απαραίτητα κακό. Απεναντίας βρήκα όμορφο το γεγονός πως όλα αυτά συμβάλλουν σε αυτό που λέμε «η ιστορία επαναλαμβάνεται».

Όπως πολύ ωραία αστειεύτηκε το ίδιο το παιχνίδι με τον εαυτό του σε μια ατάκα της Elise: “Κάθε ωραία ιστορία έχει και τις δικές της αποχρώσεις του γκρι». Το σκηνικό του επαναστατημένου Παρισιού στο Unity αποτελεί μια ξεκάθαρη επιστροφή της σειράς στις ρίζες της, στα ψηλά κτίρια, το μεγαλειώδες level design και την ευρωπαϊκή αισθητική με την οποία υπεραγαπήσαμε το franchise στο Assassin’s Creed 2. Σαν άλλη Ρώμη, το Παρίσι παρουσιάζεται με το μακράν πιο εντυπωσιακό και ανιδιοτελές level design της σειράς. Επιτέλους, πραγματοποίησα leap of faith που διήρκησε πάνω από 5 δευτερόλεπτα, όπως τα παλιά καλά Assassin’s Creed και σε αυτό βοήθησε σαφώς το μεγαλύτερο υψόμετρο των κτηρίων. Κάθε σκεπή, κάθε δρομάκι, κάθε μπαλκόνι και κάθε σημείο όπου μπορούσε να πιαστεί ο Arno προσπερνιόταν με περίσσια ευκολία χάρει στα πανέμορφα parkour τύπου animations που ενσωματώθηκαν. Δε χρειάζεται να αναφέρω πόσο τρομακτικά 1:1 ήταν η αναπαράσταση μνημείων όπως αυτό του Notre Dam. Γενικότερα η περιήγηση στο Unity είναι όπως θα περίμενε κανείς από τη νέα προσθήκη.



Κρίμα, όμως, που σε σημεία τα τεχνικής φύσεως bugs του Unity, που το ταλανίζουν αισθητά, διέκοπταν το ρυθμό που ο Arno ελισσότανε στα λεπτομερέστατα παριζιάνικα κτήρια. Bugs τα οποία είχαν αντίκτυπο και στον τομέα της μάχης, όπου έγινε αρκετά σκαλιά πιο βατή και ισορροπημένη. Ο Arno δεν είναι πλέον μια μηχανή εξόντωσης εχθρών, αλλά θα πεθάνει με τον ίδιο ακαριαίο τρόπο που πετσοκόβει τους εχθρούς του, καθώς του δόθηκε μια πιο βαριά υπόσταση και όχι τόσο ακροβατική, όπως των υπολοίπων Assassins. Πρακτικά, ετοιμαστείτε να πεθάνετε αρκετές φορές μιας και θα είστε πιο ευάλωτοι από ποτέ. Ο σχεδιασμός των αποστολών αλλά και η ποικιλία τους πραγματοποιεί αρκετά βήματα μπροστά και αποτελεί ένα καλό δείγμα το που θα κινούνται τα επόμενα Asssassin’s Creed. Πάρα πολύ ενδιαφέρον βρήκα τις sandbox αποστολές των Assassinations, όπου πλέον μου δινόταν η δυνατότητα να προσεγγίσω το objective με ποικίλους τρόπους. Τέρμα, λοιπόν, στις on-rails παρακολουθήσεις στόχων και «ζήτω» στις απόλυτα ελεύθερα προσεγγίσιμες δολοφονίες.

Ένα μεγάλου ατού του Unity αποτελεί το co-op κομμάτι του που το βρήκα, όπως το περίμενα, δηλαδή άκρως διασκεδαστικό. Οποιαδήποτε στιγμή στον κόσμο μου μπορούσα να καλέσω έναν άλλο Assassin και μαζί να κάνουμε free roaming διάφορες αποστολές. Μια εντελώς άλλη υπόθεση ήταν τα co-op missions που τα βρήκα λίγο άναρχα στη δομή τους. Αν και είναι βασισμένα στη συνταγή των sandbox assassinations, η απόλυτη ελευθερία που δινόταν και τα πολλά προς εκπλήρωση objectives, με αποσπούσαν από την κύρια αποστολή μου. Ακόμη, οι stealth co-op αποστολές έμοιαζαν και είχαν μια γεύση από Splinter Cell, πράγμα που μόνο θετικά μπορώ να το δω, άλλωστε μιλάμε για την ίδια εταιρία.  Έκπληξη μου προκάλεσε το γεγονός ότι το matchmaking ήταν απροβλημάτιστο και εκτός του ότι δεν υπήρχε lag, έβρισκε σχετικά γρήγορα συμπαίκτες.



Ένα ακόμη όμορφο χαρακτηριστικό του συνεργατικού στοιχείου του AC Unity αποτελεί η δημιουργία της δικής μας λέσχης από Assassins, όπου παρέα με άλλους φίλους μπορείτε να στήσετε τη δική σας Αδελφότητα και να πραγματοποιείτε μαζί ανεξαιρέτως κάθε δραστηριότητα. Ουσιαστικά κάθε Assassin της δικής σας λέσχης συνεισφέρει στο rank της και έτσι δημιουργείται ένας ευγενής online ανταγωνισμός μεταξύ των clubs. Επιπροσθέτως, το inventory του Arno βρίσκεται αρκετά πιο πλούσιο από κάθε άλλον Assassin αλλά παρατήρησα ότι απουσίαζε το dual-wielding του Black Flag. Μάλιστα, στο όλο progression του χαρακτήρα δόθηκε μια ενδιαφέρουσα RPG τύπου προσέγγιση, όπου μαζεύοντας Skill points από τις αποστολές, μπορούσα να ξεκλειδώσω ικανότητες και κινήσεις, ενώ το ίδιο συνέβαινε και για την αναβάθμιση του εξοπλισμού γενικότερα. Σε αυτό το σημείο να αναφέρω ότι δυσανασχέτησα στη θέα των Microtransactions του Unity. Τα boosts προσφέρουν για λίγα λεπτά δυνάμεις όπως περισσότερο damage, ευκολότερο dodging, γρηγορότερη ανάρρωση, ενώ άλλα αποκτώνται μέσω Hack points, τα οποία αγοράζονται με πραγματικά χρήματα. Το χειρότερο ήταν ότι αποτελούσαν την τελευταία επιλογή στην  inventory selection οθόνη και ήταν αισθητικά άσχημο για την εικόνα του παιχνιδιού να μου υπενθυμίζει συνεχώς την παρουσία τους.

Χωρίς αμφιβολία έχουμε να κάνουμε με το πιο σκοτεινό, βίαιο και μελαγχολικό Assassin’s Creed που βγήκε ποτέ. Τόσο που ο τόνος του αγωνιώδους και ομοίως σκοτεινού Revelations έμοιαζε με παιδική ιστορία μπροστά του. Μια εξαθλιωμένη κοινωνία σε αποσύνθεση μεταφέρεται αυτούσια και χωρίς περιστροφές στην οθόνη μας, σαν οι Γάλλοι της Ubisoft να οργίαζαν με το σκηνικό και θέλησαν να το μεταφέρουν με τη μέγιστη δυνατή πιστότητα. Η βαρβαρότητα που χαρακτήριζε τον κόσμο τότε και η βαθιά κατάθλιψη στην οποία είχε πέσει ο λαός της επαναστατημένης Γαλλίας είναι εμφανής στους δρόμους του Παρισιού. Κάθε αγορά είχε και τη δική της μικρή αντιστασιακή σύναξη και σε κάθε στενό δρομάκι ο ξάγρυπνος λαός έδινε το δικό του άνισο αγώνα ενάντια στην τυραννική δημοκρατία του Λουδοβίκου. Έγινα μάρτυρας κάποιων πολύ βίαιων σκηνικών που με βάση τα δεδομένα της σειράς ήθελαν αρκετά κότσια για να αποτυπωθούν στο γυαλί. Υπήρχε, όμως, και η κατάλληλη δόση ειρωνείας και αντίθεσης σε σχέση με το υπόλοιπο εξαθλιωμένο, καταθλιπτικό σκηνικό, όταν μεταφερόμουν σε αριστοκρατικές περιοχές του Παρισιού.  Ένα μεγάλο kudos από μένα για την επιλογή της Ubisoft να μην περιορίσει ούτε στο ελάχιστο τις βαρβαρότητες της εποχής και να ξεγυμνώσει την πιο σκοτεινή περίοδο της πατρίδας της.



Αυτό που βοηθά στην πλειοψηφία του να ζωντανέψει ένα γεμάτο αιμοδιψείς επαναστάτες Παρίσι είναι η άκρως βελτιωμένη μηχανή γραφικών. Ξεκάθαρα έχουμε να κάνουμε με την next-gen μετενσάρκωση της Anvil Next της οποίας το αποτέλεσμα είναι χάρμα οφθαλμών και σε σημεία το βρήκα χωρίς καμία υπερβολή, φωτορεαλιστικό. Εμφανέστατες ήταν οι next-gen λεπτομέρειες που μπορεί κανείς να συναντήσει σε έναν τέτοιο παιχνίδι. Τέτοια πυκνότητα και αριθμό πλήθους δεν αντίκρισα σε κανένα άλλο παιχνίδι και το χαρακτηριστικό αυτό έδινε την απαραίτητη ζωντάνια και κίνηση που επικρατούσε τότε στους αιματοβαμμένους δρόμους του Παρισιού. Ναι, μπορεί ένα κόντευα αισθητά να έβλεπα τους ίδιους NPCs να επαναλαμβάνονται, όμως το αποτέλεσμα ήταν αυτό που μετρούσε και δίχως αμφιβολία ήταν απίστευτο. Από τα μάτια μου περνούσαν σκηνικά που χιλιάδες κόσμου -κυριολεκτικά- έκαιγε βιβλία και ζητωκραύγαζε σε εκδηλώσεις, έγινα μάρτυρας πολλών δημόσιων αποκεφαλισμών στην περίφημη γκιλοτίνα, υπήρχαν εξτρεμιστές που εκβίαζαν τον απλό κόσμο στις λαϊκές και τέλος, έβλεπα ανθρώπους να πεθαίνουν από την πείνα στα πεζοδρόμια.

Αποκορύφωμα όλων ήταν η περίφημη σκηνή όπου συμμετείχαν 10.000 NPCs, η οποία κατάφερε να μου αποσπάσει ένα πεσμένο σαγόνι. Η σκηνή αυτή δεν ήταν η μόνη στην οποία ο τεχνικός τομέας του Unity ξεπέρασε κάθε προσδοκία μου. Παρατηρούσα λεπτομέρειες όπως οι τρίχες των μαλλιών και αντανακλάσεις διαφόρων αντικειμένων όπου όλα κυμαίνονταν σε όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστικά επίπεδα. Εξαιρετική δουλειά έγινε επίσης στο motion capture και γενικά τα facial animations, τόσο καλή που έδινε αρκετά «συν» σε έναν φαινομενικά ρηχό χαρακτήρα όπως ο Arno. Συνολικά όλοι οι ηθοποιοί που ενσάρκωσαν τους χαρακτήρες του Assassin’s Creed Unity πραγματοποίησαν υψηλού επιπέδου ερμηνείες. Για να κλείσω αυτό το κομμάτι, επί της ουσίας το οπτικό αποτέλεσμα πετυχαίνει τον “next-gen” σκοπό του.



Το ναδίρ της υπόθεσης βρίσκεται στο framerate το οποίο δεν κρατάει καμία υπόσχεση που έδωσε η  Ubisoft στους gamers και απογοητεύει οικτρά αφού καταφέρνει να εκθέσει πρώτα τον ίδιο τον παίκτη και ύστερα τον απίστευτο τεχνικό τομέα. Με έπιασα πολλές φορές για παράδειγμα να βλέπω το game over screen επειδή τα καρέ έφταναν στα 15 το δευτερόλεπτο και πάλευα για να πετύχω το counter. Δε σας κρύβω ότι αυτές οι πτώσεις των καρέ με έβγαζαν εκτός κλίματος του παιχνιδιού και γενικά αποτέλεσαν αγκάθι στην εμπειρία μου. Ας ελπίσουμε ό,τι τα patches που υποσχέθηκε η εταιρία, να διορθώσουν τα εν λόγω προβλήματα. Κάνοντας και μια μικρή αναφορά στον ήχο, να πω ότι η απουσία του Jesper Kyd είναι έκδηλη στα μουσικά θέματα που απαρτίζουν το νέο Assasin’s Creed. Μπορεί να υπάρχουν ταιριαστά μουσικά κομμάτια, με άλλοτε επικές και άλλοτε θλιβερές μελωδίες, όμως κακά τα ψέματα τού έλειπε το μαγικό άγγιγμα του Kyd.

Was this review helpful to you? 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο 
 
2.0

Προβληματικό

Πολυ προχειρο μου φανηκε εμενα...πολλα τεχνικα προβληματα,ας το καθυστερουσαν κανα διμηνο ακομα,να το βγαζαν ετοιμο..Ολο και πιο πολυ μας αηδιαζει η ubisoft και ειναι κριμα γιατι εχει βγάλει πολυ ωραια παιχνίδια κατα καιρους..Και οσο και αν εχει την προοπτικη το unity να ειναι εντυπωσιακο,τα πολλα τεχνικα προβληματα,τα κολληματα ακομα και σε xbox one και ps4,και το απαραδεκτο port στα pc με εξοργίζουν..Θα πρεπει η ubisoft να μαθει να σεβεται τους καταναλωτες..

Was this review helpful to you? 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο 
 
10.0

ΤΕΛΕΙΟ!!!

απλα τελειο review!!!!! βοηθαει τους νεους gamers να μαθουν για αυτοτο παιχνιδι και να το αγαπησουν!!!

Was this review helpful to you? 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο 
 
10.0

Άψογο!

Το παιχνίδι φαίνεται απίστευτα ατμοσφαιρικό και αντάξιος συνεχιστής των προγούμενων!!

Was this review helpful to you? 
 

Images   VIEW ALL

NEWS   VIEW ALL

Live: Assassin's Creed Unity

[Αρχική δημοσίευση: 11/11/14] Το Assassin's Creed: Unity κυκλοφορεί επίσημα την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου.

Στο GameWorld...
Posted (12 Nov 2014)

Assassin's Creed Unity

Η σειρά Assassin’s Creed ξεκίνησε ως μία από τις πιο εντυπωσιακές που είχαμε δει το 2007. Θεωρίες συνωμοσίας, ο assassin ...
Posted (11 Nov 2014)

Assassin's Creed Unity: Launch trailer

Το launch trailer του Assassin’s Creed Unity κυκλοφόρησε, παρουσιάζοντας μια γενική περίληψη των γεγονότων της βασικής ιστ...
Posted (07 Nov 2014)

Assassin's Creed: Unity και στον Β' Παγκόσμιο

Η Ubisoft για χάρη του hype μας έκανε ήδη spoiler ένα level του Assassin's Creed: Unity, το οποίο θα διεξάγεται στον Β' Παγκόσμιο Πόλ...
Posted (31 Oct 2014)

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 +3 spyros5000 (Level 2) 12/11/2014 00:44
Καλησπέρα Χριστιάνα, πολύ καλό το review.
#2 +2 DoUzOs (Level 27) 12/11/2014 00:48
Ένα πολύ ωραίο review για ένα πολύ ωραίο παιχνίδι. Από το review και το live streaming του Μάνου, το παιχνίδι με έπεισε και αποτελεί ένα Must-Buy για μένα! We love the French Revolution, after all!
#3 +2 palex94 (Level 12) 12/11/2014 00:51
πολύ ωραίο review μράβο Μάνο και το stream ήταν τέλειο εμένα προσωπικά μ'αρέσει και αυτο το Assassin's Creed έτσι και αλλιος 13/11 μου έρχεται και σε εμένα επιτέλος!!!
#4 Mp4lomenoSS (Level 8) 12/11/2014 01:03
ερώτηση: στο προηγούμενο παιχνίδι είδαμε τη juno, είδαμε το shaun που σε έβαζε να hackareis την abstergo όλο το game ,αλλα δεν είχαμε ιστορία έξω από το animus.ήταν σαν ένα μεγάλο filler. η ερώτηση μου είναι: αυτό συνεχίζεται και σε αυτό το παιχνίδι?
#5 +1 chrisrolley (Level 12) 12/11/2014 01:05
Πολυ καλο review ανυπομονω να αναβαθμισω τον υπολογιστη να το παρω :D
#6 +1 BlaCkFeATh3R (Level 18) 12/11/2014 03:29
Κλασσικά το Assassin's Creed βγάζει άλλο ένα πολύ δυνατό game.Ανυπομονώ να το παίξω!
#7 alexis fygas (Level 11) 12/11/2014 06:09
λογω του launch trailer πολλυ ξενερωσαν για τα γραφικά. αληθευει οτι ειναι τοσο χάλια;;;
Υγ πολυ καλο revιew
#8 +1 Astro (Level 19) 12/11/2014 10:05
Ένα πολύ ωραίο review για ένα πολύ ωραίο παιχνίδι. Από το review και το live streaming του Μάνου, το παιχνίδι με έπεισε.
#9 +3 bobo1704 (Level 10) 12/11/2014 13:08
Πολύ καλό review!! Και το παιχνίδι απλά "τα σπάει"!!!
#10 -1 cyclopes (Level 15) 12/11/2014 13:17
''Τρέχει μόνο στα 30 frames το δευτερόλεπτο τα οποία ενίοτε παρουσιάζουν πτώσεις ''

Μονο και μονο για αυτο δεν υπαρχει περιπτωση να το αγορασω :(
Ειμαστε στο 2014 σε next gen εποχη και μας παρουσιαζουν τετοια τσαπατσουλια?
#11 UberstarKlexontr (Level 11) 12/11/2014 13:45
Ο Ανρό, το αρνί και το 6 GB μνήμης Ram. Φοβερό review Χριστιάννα. Η σειρά ειναι ωραία, αλλά δεν .... Κρίμα. Ας παίξω το ΙΙΙ.
#12 +2 euris13 (Level 22) 12/11/2014 14:35
Πολυ ωραίο review Χριστιάνα! Περιμένω πως και πως το game! Μου έρχεται Παρασκευή! Η Γαλλία είναι εξαρετικά διαμορφωμένη ενώ όπως λες κι εσύ (και απ' όσο έχω δει) το voice acting είναι πραγματικά τέλειο! Must Buy όπως λέει και ο Πιέρρος!
#13 +1 Miatakias (Level 16) 12/11/2014 15:06
Oh mon Dieu ! GTX680 et 6GB dans exigences minimales..Quel le gran merde ! :eek:
#14 Hunts (Level 9) 12/11/2014 15:06
Πολύ κάλο Review απλά θέλω να μάθω, αν εξαιρέσουμε τα Bugs και τα 30 Frames, πόσο βαθμολογία θα είχε;;
Δεν νομίζετε ότι έπρεπε να κάνετε μια αναφορά στην modern day;;
#15 NoGood! (Level 24) 12/11/2014 16:00
Το θέλωωωω!!!Ανυπο μονώ να το αποκτήσω!Να περιπλανηθώ στους δρόμους της Γαλλίας! :-)
#16 +1 andreaskal13 (Level 17) 12/11/2014 18:14
ανυπομονω να παρω ps4 και να το παιξω! Μεχρι τοτε, θα βολευτουμε και με το rogue! Μπραβο για το εκτενεστατο review χριστιανα!
#17 EzioADF-Priestjohn (Level 10) 13/11/2014 20:06
Ενα περιεργο πραγμα, ολοι οι πρωταγονιστες στα AC εμφανισιακα ειναι τοσο ιδιοι λες και του βγαζουν απο καρμπον. Πολυ ωραιο μου φενεται το παιχνιδι αν και δεν εχω δει walkthrough για να πω με σιγουρια. μονο η ελλιψη του κλασσικου multiplayer με χαλασε λιγο αλλα νομιζω δικαιολογιτε γιατι τοσα χρονια ηταν σχεδον το ιδιο πραγμα. Αμα εβγαινε για ps3 θα το αγοραζα σιγουρα.
#18 greenberetas (Level 7) 14/11/2014 23:36
Απίστευτο παιχνίδι και πολύ κατατοπιστικό review. Θέλω τόσο μα τόσο πολύ να παίξω αυτό το game αλλά δεν παίζει με τίποτα το pc μου να το παίζει......... .. :(
#19 -2 raiden5 (Level 5) 16/11/2014 16:39
Το frame rate δεν τρεχει στα 30, αν ηταν 30 κλειδομενα καλα θα ηταν, πεφτει τραγικα ποιο κατω κ οταν εισαι σε πληθος παιζεις σε slow motion...

Θεωρο ότι οταν σε ενα μισό τελειωμενο παιχνιδι με τοσα πολλα προβληματα που επηρεάζουν κ το gameplay δινετε τετοιες βαθμολογιες τοτε μαλλον καλα μας κανουν οι εταιριες κ βγαζουν τετοιες αρπαχτες καθε χρονο.

Ισως μετα απο καμια δεκαρια patch να αξιζει αυτη την βαθμολογια, αλλα ετσι οπως ειναι, ειναι τραγικο να βαθμολογειται με πανω απο 7 τουλαχιστον.
#20 +3 Glamorous (Level 27) 17/11/2014 21:22
Quoting raiden5:
Το frame rate δεν τρεχει στα 30, αν ηταν 30 κλειδομενα καλα θα ηταν, πεφτει τραγικα ποιο κατω κ οταν εισαι σε πληθος παιζεις σε slow motion...

Θεωρο ότι οταν σε ενα μισό τελειωμενο παιχνιδι με τοσα πολλα προβληματα που επηρεάζουν κ το gameplay δινετε τετοιες βαθμολογιες τοτε μαλλον καλα μας κανουν οι εταιριες κ βγαζουν τετοιες αρπαχτες καθε χρονο.

Ισως μετα απο καμια δεκαρια patch να αξιζει αυτη την βαθμολογια, αλλα ετσι οπως ειναι, ειναι τραγικο να βαθμολογειται με πανω απο 7 τουλαχιστον.

Raiden5 το θέμα σου προφανώς έχει να κάνει με την βαθμολογία από ότι καταλαβαίνω. Το review αναφέρει ότι μιλάμε για την έκδοση του PS4 που έχει τα θέματά της. Από εκεί και πέρα τα frames πέφτουν μόνο μέχρι τα 20 και σε περιπτώσεις όπου υπάρχει μεγάλος κόσμος, αλλά αυτό δεν καθιστά το παιχνίδι unplayable. Γενικά σε θέμα ποιότητας δεν πήρε κάποια υψηλή βαθμολογία, η αντοχή είναι αυτή που το κράτησε καθώς εκεί η Ubisoft έκανε τεράστια δουλειά. Τα τεχνικά προβλήματα βλέπαμε κάποτε ότι δεν διορθώνονταν (βλέπε Bayonetta στο PS3 το 2010) αλλά σε άλλες περιπτώσεις ότι διορθώθηκαν (Skyrim στο PS3 με τα patches του 2012). Σαφώς και η Ubisoft πλασάρει την ίδια engine σε αρκετά games της με μικρές αλλαγές στο gameplay (βλέπε Far Cry) αλλά κάποιος ο οποίος δεν έχει ξαναπαίξει το Assassin's Creed και αποφασίσει σήμερα να παίξει το Unity πιστεύω ότι θα συμφωνήσει με την βαθμολογία γιατί εκεί κυμαίνονται και τα περισσότερα reviews παγκοσμίως (και όχι στο 7 όπως αναφέρεις).
Το πιθανότερο με τον ντόρο που έχει γίνει είναι ότι η Ubisoft θα διορθώσει τα προβλήματα του Assassin's Creed κάποια στιγμή. Σε αυτή την περίπτωση δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε re-review. Λαμβάνουμε υπόψη μας ότι τα περισσότερα τεχνικά θέματα στην έκδοση του PS4 κάποια στιγμή θα διορθωθούν.

Το review γράφτηκε 24 ωρες πριν την κυκλοφορία και περιμέναμε τα προβλήματα να διορθωθούν μετά από αυτήν. Αντίστοιχα το Diablo 3 ήταν unplayable τις πρώτες 2-3 μέρες λόγω του always online στους servers κι υπήρχε τρομερό lag αλλά δεν πήγαν οι reviewers να του βάλουν 7. Βέβαια θα μου πεις "άλλο μια engine κι άλλο ένας server" κι όμως το Unity σου θυμίζω είναι always online λόγω του Co-Op κάτι που προκαλεί το μεγαλύτερο πρόβλημα. Έχουμε δει επίσης ότι σε ανάλογες περιπτώσεις όπως αυτή του Assassin's Creed Unity, τα patches δίνουν την λύση. Πέρα από τα τεχνικά στους υπόλοιπους τομείς το παιχνίδι αξίζει σαν εμπειρία κι αν διαβάσεις ολόκληρο το review θα το αντιληφθείς καλύτερα.Ότι δηλαδή κατατάσσεται στην κατηγορία των καλών Action (απλά καλών) κι όχι των μέτριων. Οι απόψεις βέβαια είναι πάντοτε υποκειμενικές.
#21 +1 Jaded (Level 13) 17/11/2014 22:43
Δεν καταλαβαίνω γιατί όλη αυτή η φασαρία για το τίποτα.Προσωπικ ά έχω πάρει το Unity στο PC έχω παίξει 25 ώρες κι είναι όλα μια χαρά.Με PC που αναβαθμίστηκε φέτος.Τώρα σε ps4 δεν γνωρίζω είναι η αλήθεια αλλά ξέρω φίλε raiden5 επειδή παίζω την σειρά από την αρχή της,τα περισσότερα AC είχαν glitches. Το AC3,το AC4 που εξαφανίζονταν μέχρι και πλοία και το Unity μια απ τα ιδια.Αμα η Ubisoft θέλει να κονομάει κάθε χρόνο και βιάζεται ε θα τα κάνει τα λάθη της.Αλλά τόση γκρίνια όσο στο Unity δεν έχω ξαναδεί.Περισσό τερο που μοιαζει να γκρινιάζουν που η Ubisoft το τραβάει από τα μαλλιά κάθε φθινόπωρο και να ψάχνουν να βρουν δικαιολογία παρά κάτι άλλο.Κι άλλα games ειχαν θέματα με το frame rate και glitches αλλά τα θεοποιησαν.Θες την αλήθεια?Δεν τρελάθηκα όσο με το AC4 όμως έχω παίξει τόσα που κάπου έρχεται ο κορεσμός.Αλλά δεν σημαίνει ότι είναι και για 7 προς θεού.
#22 Manos (Level 38) 18/11/2014 00:24
Το συγκεκριμένο άρθρο λύνει κάθε απορία για τα τεχνικά θέματα. Επίσης όσοι δεν αντιμετωπίζουν τεχνικά προβλήματα ή τα δουν να επιλύονται με τα νέα patches ας το αναφέρουν στο Forum topic.
#23 raiden5 (Level 5) 18/11/2014 10:29
Quoting Glamorous:
Quoting raiden5:
Το frame rate δεν τρεχει στα 30, αν ηταν 30 κλειδομενα καλα θα ηταν, πεφτει τραγικα ποιο κατω κ οταν εισαι σε πληθος παιζεις σε slow motion...

Θεωρο ότι οταν σε ενα μισό τελειωμενο παιχνιδι με τοσα πολλα προβληματα που επηρεάζουν κ το gameplay δινετε τετοιες βαθμολογιες τοτε μαλλον καλα μας κανουν οι εταιριες κ βγαζουν τετοιες αρπαχτες καθε χρονο.

Ισως μετα απο καμια δεκαρια patch να αξιζει αυτη την βαθμολογια, αλλα ετσι οπως ειναι, ειναι τραγικο να βαθμολογειται με πανω απο 7 τουλαχιστον.

Raiden5 το θέμα σου προφανώς έχει να κάνει με την βαθμολογία από ότι καταλαβαίνω. Το review αναφέρει ότι μιλάμε για την έκδοση του PS4 που έχει τα θέματά της. Από εκεί και πέρα τα frames πέφτουν μόνο μέχρι τα 20 και σε περιπτώσεις όπου υπάρχει μεγάλος κόσμος, αλλά αυτό δεν καθιστά το παιχνίδι unplayable. Γενικά σε θέμα ποιότητας δεν πήρε κάποια υψηλή βαθμολογία, η αντοχή είναι αυτή που το κράτησε καθώς εκεί η Ubisoft έκανε τεράστια δουλειά. Τα τεχνικά προβλήματα βλέπαμε κάποτε ότι δεν διορθώνονταν (βλέπε Bayonetta στο PS3 το 2010) αλλά σε άλλες περιπτώσεις ότι διορθώθηκαν (Skyrim στο PS3 με τα patches του 2012). Σαφώς και η Ubisoft πλασάρει την ίδια engine σε αρκετά games της με μικρές αλλαγές στο gameplay (βλέπε Far Cry) αλλά κάποιος ο οποίος δεν έχει ξαναπαίξει το Assassin's Creed και αποφασίσει σήμερα να παίξει το Unity πιστεύω ότι θα συμφωνήσει με την βαθμολογία γιατί εκεί κυμαίνονται και τα περισσότερα reviews παγκοσμίως (και όχι στο 7 όπως αναφέρεις).
Το πιθανότερο με τον ντόρο που έχει γίνει είναι ότι η Ubisoft θα διορθώσει τα προβλήματα του Assassin's Creed κάποια στιγμή. Σε αυτή την περίπτωση δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε re-review. Λαμβάνουμε υπόψη μας ότι τα περισσότερα τεχνικά θέματα στην έκδοση του PS4 κάποια στιγμή θα διορθωθούν.

Το review γράφτηκε 24 ωρες πριν την κυκλοφορία και περιμέναμε τα προβλήματα να διορθωθούν μετά από αυτήν. Αντίστοιχα το Diablo 3 ήταν unplayable τις πρώτες 2-3 μέρες λόγω του always online στους servers κι υπήρχε τρομερό lag αλλά δεν πήγαν οι reviewers να του βάλουν 7. Βέβαια θα μου πεις "άλλο μια engine κι άλλο ένας server" κι όμως το Unity σου θυμίζω είναι always online λόγω του Co-Op κάτι που προκαλεί το μεγαλύτερο πρόβλημα. Έχουμε δει επίσης ότι σε ανάλογες περιπτώσεις όπως αυτή του Assassin's Creed Unity, τα patches δίνουν την λύση. Πέρα από τα τεχνικά στους υπόλοιπους τομείς το παιχνίδι αξίζει σαν εμπειρία κι αν διαβάσεις ολόκληρο το review θα το αντιληφθείς καλύτερα.Ότι δηλαδή κατατάσσεται στην κατηγορία των καλών Action (απλά καλών) κι όχι των μέτριων. Οι απόψεις βέβαια είναι πάντοτε υποκειμενικές.


Στο metacritic ο μεσος όρος βαθμολογίας του unity στο ps4 ειναι 76, ελαχιστα πανω απο το να θεωρηθεί μετριο, κ στο one εχει 73 (παραλογο βεβαια καθως στο ps4 εχει περισσότερα προβληματα). Απο εκει κ περα, το παιχνιδι ειναι ξεκαθαρο οτι δημιουργήθηκε του σκοτωμού για να προλαβει να βγει την ημερομηνία που επρεπε κ δεν περασε καν beta testing γιαυτο κ ολα αυτα τα προβλήματα, σιγουρα θα βελτιωθει με τα updates, αλλα καποιος που δεν εχει ιντερνετ παραδειγμα θα ειναι υποχρεωμένος να παιξει ενα παιχνιδι τινγκα στα bugs κ στα frame rate issues? θεωρο οτι οταν ενα παιχνιδι εχει τοσα πολλα τεχνικα προβληματα πρεπει να τονιζονται ποιο εντονα, καθως μονο με την εντονη κριτικη οι εταιριες κ αφου δουν κ της πωλησεις να πεφτουν καπως θα αλλαξουν στρατηγική κ θα αποφασίσουν να βγαζουν ενα παιχνιδι οταν ειναι ετοιμο κ οχι οταν πρεπει να βγει χωρις να γινετε καν testing, σιγουρα bugs k glicthes ολα τα παιχνιδια εχουν, αλλα σε τετοιο μεγαλο βαθμο εχω καιρο να δω, ωραια η ιστορια κ το βαθος του παιχνιδιου αλλα στα forum Ελληνικα κ ξενα γινετε χαμος απο κοσμο που το θεωρει κοροιδια ετσι οπως κυκλοφορισε κ καποιοι οπως κ εγω σε πολλα σημεια το θεωρουν unplayble, για να απολαυσεις το βαθος πρεπει να μπορεις να παιξεις κ σωστα, χωρις να βλεπεις χαρακτηρες να πετανε, να εχει χαθει το προσωπο τους, η να εμφανίζονται ξαφνικα μπροστα σου επειδη άργησε να τους φορτώσει το παιχνιδι, ειδικα η uby τα τελευταια 2 χρονια ειναι ολο μεγαλα λογια, μια με το watch dogs μια με το unity... Το gamplay ειναι πανω απ ολα οπως κ η ιστορια κ το βαθος συμφωνο, αλλα πρεπει κ ο τεχνικος τομεας να κανει σωστα καποια πραγματα για να μπορεις να απολαυσεις το gameplay κ τα περαιτερω. Σε τετοια παιχνιδια παντως που εχουν τοσα πολλα προβληματα αρχικα δεν θα ηταν άσχημη ιδεα να γινετε ενα μίνι review 2 μετα απο καιρο κ αφου εχει διορθωθεί το πραγμα, διοτι ξερω πολλους που ακυρωσαν την αγορα που ειχαν προγραμματισμεν η να κανουν επειδη θεωρουν οτι η εταιρια τους κορόιδεψε. Καλοπροαίρετα κ χωρις παρεξήγηση ολα αυτα που λεω βεβαια.
#24 -1 raiden5 (Level 5) 18/11/2014 10:35
Quoting Jaded:
Δεν καταλαβαίνω γιατί όλη αυτή η φασαρία για το τίποτα.Προσωπικά έχω πάρει το Unity στο PC έχω παίξει 25 ώρες κι είναι όλα μια χαρά.Με PC που αναβαθμίστηκε φέτος.Τώρα σε ps4 δεν γνωρίζω είναι η αλήθεια αλλά ξέρω φίλε raiden5 επειδή παίζω την σειρά από την αρχή της,τα περισσότερα AC είχαν glitches. Το AC3,το AC4 που εξαφανίζονταν μέχρι και πλοία και το Unity μια απ τα ιδια.Αμα η Ubisoft θέλει να κονομάει κάθε χρόνο και βιάζεται ε θα τα κάνει τα λάθη της.Αλλά τόση γκρίνια όσο στο Unity δεν έχω ξαναδεί.Περισσότερο που μοιαζει να γκρινιάζουν που η Ubisoft το τραβάει από τα μαλλιά κάθε φθινόπωρο και να ψάχνουν να βρουν δικαιολογία παρά κάτι άλλο.Κι άλλα games ειχαν θέματα με το frame rate και glitches αλλά τα θεοποιησαν.Θες την αλήθεια?Δεν τρελάθηκα όσο με το AC4 όμως έχω παίξει τόσα που κάπου έρχεται ο κορεσμός.Αλλά δεν σημαίνει ότι είναι και για 7 προς θεού.


Δεν εχεις ξαναδει αλλου τοση γκρινια γιατι τοσα πολλα προβληματα μαζεμενα σε ενα τοσο διάσημο παιχνιδι δεν βλεπεις κ συχνα (για κονσολες λεω παντα) σιγουρα ολα εχουν προβληματα αλλα οχι σε τοσο μεγαλο βαθμο, κ συμφωνο φυσικα οτι την εχει τραβήξει απο τα μαλλια την σειρα η uby κ ειναι κ αυτο ενα σοβαρο θεμα καθως ουσιαστικα καθε χρονο παιζεις το ιδιο κ το ιδιο παιχνιδι σε διαφορετικό περιβάλλον, θεωρο οτι πρεπει να αλλαξει νοοτροπια η εταιρια κ να βγαζει ποιο ποιοτικα παιχνιδια κ να βγαινουν οταν ειναι ετοιμα βγουν πριν την παρει η κατω βολτα.
#25 scofild (Level 7) 05/12/2014 22:55
πολυ καλο review!! μπραβο!
#26 +1 panos_90 (Level 6) 19/12/2014 16:28
Aπίστευτο το game απο τα καλύτερα της σειράς κατά την γνώμη μου!
#27 +1 ulver (Level 7) 04/06/2015 19:29
Πολύ κατατοπιστικό το review !!!!μπραβο!το παιχνίδι ειναι αρκετά καλο και σε Xbox one !!!
#28 snowviliers (Level 8) 09/07/2015 18:13
Να κάνω μία μικρή παρατήρηση;Στη Βαθμολογία, στο acu στα γραφικά έχει 7.5, ενώ το Rogue έχει 8.Δεν νομίζω πως το Rogue αγγίζει το επίπεδο του Unity σε αυτό τον τομέα.Anyway, πολύ αξιόλογο review!
Score 8
User Score ( 31 votes ) 7.74
User Reviews 7.25
Genre: Action-Adventure
Developer: Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Διάθεση: CD Media (210-6854220)
Players: 1-4
Requirements: 6GB RAM, Επεξεργαστής Core i5-2500K 3.3GHz, Κάρτα γραφικών GeForce GTX 680, Χώρος στο σκληρό δίσκο 50 GB
Official Website: Κλικ εδώ
Demo:
Full Game:
Release Date: 14/11/2014
Χρήστες που το θέλουν. (VIEW ALL )
thumb thumb thumb
Χρήστες που το έχουν.(VIEW ALL )
thumb thumb thumb
Χρήστες που το είχαν.
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα (VIEW ALL )
thumb thumb thumb
RELATED GAMES
Κανένα
VIDEOS
Notification