Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword
×
Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Disintegration

More
11 Jul 2019 19:18 #225806 by ProfGameboy
ProfGameboy created the topic: Disintegration
Ο Marcus Leηto αποτελεί ένα από τα βασικά στελέχη στην δημιουργίας του Halo και αποκάλυψε την κυκλοφορία ενός νέου First-Person-Shoouter από την εταιρία αναπτυξης V1 Interactive.

Η αλήθεια είναι ότι προς το παρόν δεν έχουν διαρρεύσει αρκετές πληροφορίες ώστε να έχουμε μια πλήρη εικόνα στο τι πρέπει να περιμένουμε, εκτός από ένα teaser video που μας παρουσιάζει μερικά γυαλιστερά τμήματα μιας περίεργης μηχανής. Η εταιρία τονίζει ότι θα αποκαλύψει περισσότερα στην Gamescom, τον επόμενο μήνα. Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε το σχετικό βίντεο:
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Sep 2019 12:24 #226721 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: Disintegration
Disintegration
Δημοσιεύθηκε το επίσημο τρέιλερ στην Gamescom 2019.

Προσδεθείτε, γιατί δημοσιεύθηκε νέο τρέιλερ του Disintegration με εμφανείς επιρροές από Halo.

Θα παίζετε ως ο Romer Shoal, ένας μηχανόβιος, ο οποίος ηγείται της εξέγερσης ενάντια στα cyborg. Θα περιέχει singleplayer campaign καθώς και multiplayer.

Μπορείτε να δείτε το τρέιλερ παρακάτω:


Αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2020.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Sep 2019 13:18 #226761 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: Disintegration
Disintegration gameplay video
Εντεκάλεπτο multiplayer gameplay demo από την φετινή Gamescom.


Ο πρώην creative director του Halo, Marcus Lehto παρουσίασε στην φετινή Gamescom 11 λεπτά από το multiplayer gameplay του Disintegration.

O Lehto εξήγησε πως ο κάθε παίκτης θα ελέγχει και μια ομάδα από επίγειες δυνάμεις πέρα από το grav-bike του, οι οποίες αν και υπό τον έλεγχό σας, θα είναι ικανές να κάνουν και κάποια πράγματα μόνες τους, όπως το να βρίσκουν κάλυψη από τα εχθρικά πυρά. Στη συνέχειοα, ο Lehto έκανε μια σύντομη περιγραφή του σεναρίου του Disintegration, το οποίο ξετυλίγεται στο single-player campaign του παιχνιδιού. Δείτε το βίντεο παρακάτω:


Το Disintegration θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2020 για PC, PS4 και Xbox One. Μπορείτε να επισκεφθείτε το επίσημο site του Disintegration προκειμένου να συμμετάσχετε στην Alpha.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Jan 2020 15:55 #230918 by Cefirul
Cefirul replied the topic: Disintegration

Ο πρώτος γύρος της closed beta περιόδου θα πραγματοποιηθεί στις 28 και 29 Ιανουαρίου σε PC, PS4 και Xbox One. Αν κάνετε εγγραφή υπάρχει περίπτωση να επιλεχθείτε για αυτά την δοκιμαστική περίοδο.



Όσοι πάρουν τελικά πρόσβαση, θα έχουν τη δυνατότητα για κάποιες ώρες μέσα στις δύπ αυτές ημέρες να δοκιμάσουν στα δύο από τα τρία multiplayer modes. Τα δύο αυτά modes είναι τα Retrieval και Control. Στο Retrieval εναλλάσσονται οι επιτιθέμενοι και οι αμυνόμενοι ανάμεσα στις ομάδες, ενώ το Control είναι βασισμένο περισσότερο στο γνωστό μοτίβο capture and hold όπου οι δύο ομάδες μάχονται για την κυριαρχία στο χάρτη. Διαθέσιμα θα είναι επίσης 7 από τα crews του Disintegration κατά την περίοδο των tests.

Επίσης το Disintegration ανακοίνωσε και ημερομηνία open beta περιόδου από 31 Ιανουαρίου έως 1 Φεβρουαρίου.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Jan 2020 13:45 #231077 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: Disintegration
Ο συνδημιουργός του Halo έφυγε από την Bungie εξαιτίας των μεγάλων περιόδων εξαντλητικής εργασίας
Ο Marcus Lehto επιβεβαίωσε ότι η ομάδα του και ο ίδιος δουλεύουν πολύ σκληρά.




Ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους ο συνδημιουργός του Halo, Marcus Lehto αποχώρησε από την Bungie ήταν οι πολύ μεγάλες περίοδοι υπεροριών που επηρέαζαν αρνητικά την ζωή του. Μιλώντας για αυτό σε συνέντευξή του για το νέο του project με τίτλο Disintegration, ο Lehto αναφέρει ότι στην V1 Interactive δεν υπάρχει πίεση για υπερωρίες και ότι η εταιρεία προσπαθεί να διατηρήσει την υγεία και την ευτυχία των εργαζομένων της.

Συγκεκριμένα αναφέρει: “Ένας από τους λόγους που έφυγα από την Bungie, είναι ότι πολλοί από εμάς είδαμε την άσχημη πλευρά των περιόδων που υπήρχε ανάγκη για υπερωρίες και σε πολλές περιπτώσεις αυτές οι περίοδοι συνεχίζονταν για μήνες και μήνες. Δεν θέλουμε να βιώνουμε τέτοια πίεση, ούτε να αναπαράγουμε αυτήν την κατάσταση. Οπότε στην V1 Interactive, ένας από τους βασικούς μας στόχους είναι να είμαστε σίγουροι ότι δημιουργούμε μια ατμόσφαιρα στην οποία όλοι συμμετέχουν ενεργά σε ότι δουλεύουμε, οπότε και υπάρχει μεγάλη ευθύνη στους ώμους όλων. Επίσης εκτιμάμε πολύ την υγεία όλων, τόσο σωματικά αλλά και πνευματικά. Βεβαιωνόμαστε ότι έχουν χρόνο έξω από το γραφείο για να περάσουν με την οικογένεια τους και τους ενθαρρύνουμε να βρίσκονται σπίτι όταν πρέπει να είναι στο σπίτι, για να πάνε π.χ. στις σχολικές παραστάσεις των παιδιών τους και να έχουν τα σαββατοκύριακα ελεύθερα για την προσωπική τους ζωή. Είναι κάτι πολύ σημαντικό για εμένα και είναι κάτι που έχουμε επεκτείνει σε όλους εδώ.”

Ο Lehto επιβεβαίωσε ότι η ομάδα του και ο ίδιος δουλεύουν πολύ σκληρά όπως επίσης αναγνώρισε τις μεγαλύτερες προσπάθειες που κάνει η ομάδα στις κρίσιμες περιόδους. Πάραυτα οι πιεστικές περίοδοι είναι σύντομες και διαρκούν το πολύ μια εβδομάδα.

Συνέχισε: “Αυτό δε σημαίνει ότι δε δουλεύουμε σκληρά, δουλεύουμε πολύ σκληρά. Στο τέλος κάθε κρίσιμης περιόδου μπορεί να περάσει εβδομάδα δουλεύοντας υπερωρίες.”

Αυτού του είδους η έντονη εργασία, εφόσον δεν οδηγεί σε υπερκόπωση, μπορεί να οδηγήσει σε κάτι καλό, αναφέρει ο ίδιος. Η συλλογική προσπάθεια με κοινό στόχο φέρνει την ομάδα πιο κοντά. Οπότε εφόσον οι περίοδοι εξαντλητικής εργασίας είναι λίγες και μακριά η μια από την άλλη, μπορούν να δώσουν διάφορα οφέλη σε όλους.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.483 seconds
Notification