Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Παιχνίδι του μήνα: Φεβρουάριος 2013

Poll: Ποιο πιστεύετε ότι ήταν το καλύτερο παιχνίδι για τον μήνα Φεβρουάριο; (was ended 2013-03-04 16:05:51)

Aliens: Colonial Marines (PC, PS3, Xbox 360)
No votes 0%
Crysis 3 (PC, PS3, Xbox 360)
5 25%
Dead Space 3 (PC, PS3, Xbox 360)
5 25%
Fist of the North Star: Ken's Rage 2 (PS3, Xbox 360, Wii U)
No votes 0%
Hitman HD Trilogy (PS3, Xbox 360)
No votes 0%
Metal Gear Rising: Revengeance (PS3, Xbox 360)
6 30%
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch (PS3)
3 15%
Persona 4 Golden (PS Vita)
No votes 0%
The Elder Scrolls V: Skyrim - Dragonborn (PC, PS3)
1 5%
Total number of voters: 4 ( Δημητρης, exavierburger, Giorgos Fegkas, Aristotelis Barkas )
Only registered users can participate to this poll
More
26 Feb 2013 23:05 #121015 by Παντελής Δασκαλέλος


Ο Φεβρουάριος αποδείχθηκε "καυτός", αφού κυκλοφόρησε μια πλειάδα ΑΑΑ τίτλων. Στο ίδιο κλίμα αναμένεται να κινηθεί και o Μάρτιος οπότε προετοιμαστείτε να βάλετε το χέρι βαθειά στις τσέπες. Χωρίς να μακρηγορούμε περαιτέρω πάμε να δούμε τις υποψηφιότητες.

Aliens: Colonial Marines (PC, PS3, Xbox 360)
Crysis 3 (PC, PS3, Xbox 360)
Dead Space 3 (PC, PS3, Xbox 360)
Fist of the North Star: Ken's Rage 2 (PS3, Xbox 360, Wii U)
Hitman HD Trilogy (PS3, Xbox 360)
Metal Gear Rising: Revengeance (PS3, Xbox 360)
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch (PS3)
Persona 4 Golden (PS Vita)
The Elder Scrolls V: Skyrim - Dragonborn (PC, PS3)

Μην χάνετε χρόνο λοιπόν και ψηφίστε για το καλύτερο παιχνίδι του Φεβρουαρίου.Επίσης ψηφίστε με ένα comment για το χειρότερο παιχνίδι του μήνα. Η επιλογή είναι δική σας!
The topic has been locked.
More
26 Feb 2013 23:07 #121016 by Παντελής Δασκαλέλος
H ψήφος μου πάει στο Ni no Kuni. Χειρότερο παιχνίδι το Omerta: City of Gangsters.
The topic has been locked.
More
26 Feb 2013 23:13 - 27 Feb 2013 12:55 #121018 by Κώστας Λάβαρης
Από τη στιγμή που υπάρχει στη λίστα αυτό το έπος που λέγεται Crysis 3, δεν υπάρχει λόγος να μην το ψηφίσω! Ελπίζω σε λίγες μέρες να το έχω στα χέρια μου!! Ως χειρότερο του μήνα θεωρώ το Aliens: Colonial Marines.

-Πάτρικ με ακούς;
-Όχι, έχει σκοτάδι.
Last edit: 27 Feb 2013 12:55 by Κώστας Λάβαρης.
The topic has been locked.
More
27 Feb 2013 00:01 #121024 by Νίκος Τριανταφύλλης
Dead space 3 φυσικα γιατι απλα ειναι φοβερο για χειροτερο δν ξερω!
The topic has been locked.
More
27 Feb 2013 00:28 #121026 by Andreas Loverdos
Ψηφίζω το dead space 3.Kαι για χειρότερο παιχνίδι του μηνά το aliens
The topic has been locked.
More
27 Feb 2013 00:56 #121031 by Χριστιάνα Θάνου
Καλύτερο για μένα το Dead Space 3 γιατί με πώρωσε απίστευτα και χειρότερο Omerta: City of Gansters.
The topic has been locked.
More
27 Feb 2013 01:13 #121032 by Κώστας Προμπονάς
Ψηφιζω Metal Gear Rising: Revengeance ως καλυτερο του μηνα.
The topic has been locked.
More
27 Feb 2013 01:29 #121034 by Παναγιώτης Σεντουκάς
REVENGEANCE !!! Γιατί βάζετε και άλλες επιλογές θα θελά να ξερα.

Χειρότερo το Aliens υποθέτω
The topic has been locked.
More
27 Feb 2013 02:17 #121035 by Γιώργος
Ψήφισα το MGR Revengeance ως το καλύτερο game του μήνα και το χειρότερο το Dead Space 3. Το Aliens δεν με ενδιαφέρει καν.
The topic has been locked.
More
27 Feb 2013 02:40 #121037 by Μάνος Γρυπάρης
Καλύτερο: Crysis 3
Χειρότερο: Scribblenauts Unlimited

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
The topic has been locked.