Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword
×
Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Sekiro: Shadows Die Twice

More
11 Jun 2018 01:21 #215351 by JaGuAr
JaGuAr created the topic: Sekiro: Shadows Die Twice
Ανακοινώθηκε το Sekiro της FromSoftware.

Κατά την διάρκεια της press conference της Microsoft αποκαλύφθηκε εν τέλει το κρυφό project της FromSoftware το οποίο ακούει στο όνομα Sekiro: Shadows Die Twice. Γνωρίζοντας την εταιρεία σίγουρα θα πρόκειται για ένα RPG, στο τρέιλερ του οποίου είδαμε έναν ικανότατο σαμουράι να ρίχνεται στην μάχη. Εκδότρια εταιρεία του παιχνιδιού θα είναι η Activision πράγμα που σημαίνει πως το παιχνίδι θα είναι κατά πάσα πιθανότητα multiplatform.
Στο παραπάνω βίντεο βλέπουμε πολύ βίαια στιγμιότυπα, ενώ ο πρωταγωνιστής φαίνεται αρκετά εντυπωσιακός.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Manos
  • Manos's Avatar
  • Online
  • Αρχισυντάκτης
  • Αρχισυντάκτης
  • Για ανταλλαγή απόψεων το ιδανικό μέρος είναι το forum του GameWorld.gr!
More
21 Jun 2018 18:41 #215533 by Manos
Manos replied the topic: Sekiro: Shadows Die Twice
Αν η σειρά Dark Souls σας έχει δυσκολέψει τότε ετοιμαστείτε για την απόλυτη πρόκληση!

Η εταιρεία ανάπτυξης FromSoftware ανακοίνωσε οτι το Sekiro: Shadows Die Twice θα είναι πιο δύσκολο από τα Dark Souls και Bloodborne. Μετά την παρουσίασή του στην E3 2018 πολλοί είχαν την απορία για το επίπεδο δυσκολίας του. Τελικά ο developer διευκρίνισε ότι η δυσκολία θα ανέβει.

Ο Hidetaka Miyazaki, game director του παιχνιδιού, δήλωσε ότι: "Η διασκέδαση διαφέρει από παίκτη σε παίκτη. Αν είστε παίκτης που θέλει να παίρνει τον χρόνο του και να μαθαίνει τις αδυναμίες και τις κινήσεις των εχθρών και γενικά παρατηρείτε τα πάντα τότε θα περάσετε εξαιρετικά μαζί του. Η έννοια της ανακάλυψης ενώ εξερευνάτε τους 3D χάρτες του μέχρι να βρείτε κάτι και να σκεφτείτε αν θα το χρησιμοποιήσετε στον εχθρό και όντως η τακτική σας δουλέψει, είναι κάτι που θα σας δώσει ένα αίσθημα ικανοποίησης. Αν όμως είστε από τους παίκτες που βιάζονται και προσπαθούν να βρουν μια τακτική για γρήγορη εξόντωση εχθρών θα καταλάβουν πιο έντονα το υψηλό επίπεδο πρόκλησης, το οποίο είναι υψηλότερο από τα προηγούμενα games μας".

Παρά τις ομοιότητες στη δυσκολία, το Sekiro δεν αποτελεί μέρος της σειράς Soulsborne αλλά κάτι τελείως το ξεχωριστό.



"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Nov 2018 09:08 #220385 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: Sekiro: Shadows Die Twice
O Hidetaka Miyazaki λαμβάνει Lifetime Achievement Award
Golden Joystick Award για τον δημιουργό των Dark Souls και Bloodborne.




H σειρά Dark Souls αποτελεί φαινομενικά μέτρο σύγκρισης για τα πάντα πλέον. O όρος "souls-like" έχει καθιερωθεί με οργανικό τρόπο και αναφέρεται σε κάτι συνήθως σχετικά αδιευκρίνιστο αλλά πολύ συγκεκριμένο, καθώς επισυνάπτει στο εκάστοτε game κάποιο από τα γνωρίσματα της σειράς. Ο λόγος που πολλά games είναι souls-like, αλλά Dark Souls μόνο… τρία, είναι ο Hidetaka Miyazaki

Ένας από αυτόυς που θα έφερναν αντιρρήσεις στην παραπάνω εκτίμηση, είναι ο ίδιος. Στο πλαίσιο του 2018 Golden Joystick Awards στο Λονδίνο, ο δημιουργός των Dark Souls και Bloodborne έλαβε το Lifetime Achievement Award, αλλά αρνήθηκε να το αναγνωρίσει ως προσωπικό θρίαμβο. Μάλιστα, ο Miyazaki αφιέρωσε ολόκληρη σχεδόν την ομιλία του σε εκείνους με τους οποίους μοιράζεται την τιμή αυτή.

"Λαμβάνω αυτό το Golden Joystick Award σημαντικού κύρους, προς μεγάλη έκπληξη αλλά και τιμή μου. Είμαι αλήθεια ταπεινωμένος," είπε. "Αυτό το βραβείο δεν είναι μόνο δικό μου. Είναι για όλους όσους εργάστηκαν μαζί μου ανά τα έτη φτιάχνοντας games, όλους αυτούς που μοιράζονται αυτό το πάθος με εμένα και γι’ αυτό θέλω και πάλι να ευχαριστήσω όλους όσους συνεργάστηκαν με τη From Software και όσους είναι στη From Software, τους εκδότες μας, σας ευχαριστώ και πάλι για όλα. Ευχαριστώ την οικογένειά μου για όλη την υποστήριξή της και, πάνω απ’ όλα, ευχαριστώ τους παίκτες, τον κάθε ένα που έπαιξε, απόλαυσε και εκτίμησε τα games μου."

"Είναι χάρη σε εσάς, το ότι έχω καταφέρει να συνεχίζω να φτιάχνω games, με τον ένα, απλό στόχο του να δημιουργώ games με ενδιαφέρον. Και χαίρομαι τόσο πολύ που έχω τη δυνατότητα να φτιάχνω games με όλους σας, σε τέτοιους συναρπαστικούς καιρούς. Σκοπεύω να συνεχίσω να φτιάχνω games για όσο μπορώ να το κάνω και θα κάνω το καλύτερο που μπορώ για να διασφαλίσω ότι θα είναι games που θα απολαύσετε, γι’ αυτό σας ευχαριστώ για την συνεχή στήριξή σας εκ των προτέρων."

Ο Miyzaki δεν παρέλειψε να αναφέρει το επερχόμενο game της From Software, Sekiro: Shadows Die Twice. Κλείνοντας την ομιλία του μας υπενθύμισε, ότι "πολύ σύντομα, έχουμε και το Sekiro: Shadows Die Twice, που προορίζεται για κυκλοφορία το Μάρτιο, οπότε μπορείτε να προσμένετε και αυτό," Ο Hidetaka Miyazaki είναι ο έβδομος παραλήπτης του βραβείου, μαζί με τους Satoru Iwata, Hideo Kojima, Ken Levine, Eiji Aonuma και Sid Meier.

GAMERS DON'T DIE,
they respawn.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: Parouakiszax
Time to create page: 0.590 seconds
Notification