O σκηνοθέτης του Action Adventure δήλωσε ότι θα είναι αρκετά απαιτητικό
Η εταιρεία ανάπτυξης Sucker Punch γνωρίζοντας ότι το έργο της είναι ένας τίτλος σαμουράι, θέλησε να φέρει το ρεαλισμό αυτής της ζωής μέσα στο Action Adventure κάνοντας το πιο προκλητικό για τους παίκτες.
Σε μία πρόσφατη συνέντευξή του ο σκηνοθέτης του Ghost of Tsushima Nate Fox εξήγησε την προσέγγιση της ομάδας όσον αφορά τη μάχη και την επιβίωση όταν θα χρειάζεται να εξολοθρεύετε πολλούς εχθρούς ταυτόχρονα. Συγκεκριμένα δήλωσε τα εξής: "Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ένα προσγειωμένο παιχνίδι με αυτή την αίσθηση, έτσι ώστε ένα με δύο χτυπήματα από τον εχθρό να μπορούν να σας σκοτώσουν. Παρακολουθήσαμε ταινίες με σαμουράι και οι άνθρωποι πεθαίνουν με ένα ή δύο χτυπήματα και αυτό ακριβώς έχει συμπεριληφθεί μέσα στη μάχη. Το να νικήσετε τους Μογγόλους στη μάχη θα είναι δύσκολο, όμως είναι αυτή ακριβώς η πρόκληση που το κάνει ζωντανό και τη νίκη ικανοποιητική. Δεν μπορείτε απλά να τρέξετε μέσα σε μία κατασκήνωση και να πολεμήσετε πέντε ανθρώπους ταυτόχρονα, θα υπερτερήσουν και θα πεθάνετε."
Στην ίδια συνέντευξη ο creative και art director Jason Connell είπε πως οι μάχες σαμουράι προς σαμουράι θα παίζουν επίσης μεγάλο ρόλο και εξήγησε τα εξής: "Ένα πράγμα που δεν δείξαμε στο State of Play, το οποίο εύχομαι να το είχαμε κάνει, είναι ότι το παιχνίδι περιέχει μονομαχίες ενάντια σε άλλους ειδήμονες ξιφομάχους. Αυτά είναι κλασικά σαμουράι πράγματα. Οι μάχες αυτές είναι απίστευτα δύσκολες και είναι κατευθυνόμενες από την προσωπικότητα και λύνονται με τον πιο κινηματογραφικό τρόπο που γίνεται, ο οποίος είναι επίσης πραγματική φαντασίωση. Πρέπει να μελετήσετε τον αντίπαλό σας και να καταλάβετε πως επιτίθενται με σκοπό να νικήσετε."